Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 14, 2008 9:29 am

Bon dia!!!
Com ha anat el finde??? Jo dissabte vaig estar a La Roca, de shopping.. Vaig arrassar!! jejejeje, ja m'he fos el pressupost de rebaixes :-/

G14, que guay, demà al pis.. Ja ens explicaràs. Que has d'anar a revisar que tot estigui be o això ja ho vas mirar???
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 14, 2008 10:58 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Q tal el finde??

El meu relaxadet... Només vam anar a sopar por ahi el dissabte i a un concert d'uns amics d'akí i el diumenge vam anar a veure American Gangster (q no ta mal...)

G14, q bé lo del piset!!!!!!!!!!!!!! Quina ilu!!!!!!!! jo también tinc mono, però ara ja sabem q hem d'esperar fins ves a saber quan i haurem de fer uns poders pq el germà el meu nen signi amb mi la hipoteca pq ell ja estarà a Boston... SINFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, i d'electrodomèstics q has mirat?

Per cert, us havia explicat q ja vam començar el curset prematrimonial?? jejeje, es q porto un lio... Bueno, el vam començar la ultima setmana de desembre i avui tenim la 2a entrevista (de tres q hem de fer). Està bastant bé, pq només fem aquestes 3 entrevistes d'1h el dia i l'hora q nosaltres volguem i nosaltres sols... A més, ens ha tocat un cura jove q ja ens va dir q no ens comentaria res de "relacions matrimonials" (per dir-ho d'alguna manera) q com q ja viviem junts i en aquests temps doncs q no calia... Menys mal!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 12:22 pm

Nosaltres dissabte també vam anar a veure American Gangster i està força bé!!! Bé, esque a mi el Denzel Washington m´encanta com actua!!!
Si teniem que anar a veure el pis abans de festes però com es va posar malalt el meu nen no vam poder anar i aleshores ens van donar hora per demà!!!! Pendrem mides i li faré un munt de fotos ja us les enssenyaré!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 14, 2008 12:39 pm

Això, això, fotitos, fotitos!!!

A mi el Denzel Washington también m'agrada, però qui no m'agrada és en Russell Crowe... Em va agradar a Gladiator, però li vaig agafar mania ara ja no recordo quan i des d'aleshores q no m'agrada... Q hi farem!!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 14, 2008 1:01 pm

Així que està be la de American Gangster?? Potser vaig a veure-la demà, llavors...
A mi el Denzel m'encanta, el trobo taaan sexy... i al meu nen aquest tipus de peli li agraden molt, així que tots contents, jejeje..
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 14, 2008 1:04 pm

Bon dia noies...

El cap de setmana ha estat molt intens i gastronomic... cada dia hem tingut sopar i ahir CALÇOTADA!!!!!

Avui he estat a tot hom, tema vestits, i divendres a nire a un pase que fan de models per poder veurels, a vera que tal...

I la fiancée... ja te vestit? anava aquest dissabte a rosa clara, no???

G14... a veure quin àinta te el piset... Croketa, quan vens a barcelona??? Of course, tema casament que tal...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 1:16 pm

A Tot- hom els vestits sempre m´han dit que estàn molt bé!!!!!
jo fa una pila de temps que no menjo calçots, com al meu nen no li agraden pues mai hi pensem!!!! Però a mi m´encanten!!!!!
Tu Rachi vas dijous a fer rutilla de vestits, no????? ja deus tenir unes ganes????

Fiancée es veritat que el tema vestit?? Ja ho tens clar?????

Es veritat Ofcourse, quan comencareu a mirar espais??? O ja ho teniu pensat on voleu?????

Croketa tu tornes a finals de mesoi?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 1:18 pm

Eo, el temps passa volant... Recordeu quan us vaig dir em queda un embaras perquè em quedaven 9 mesos clavadets.... doncs ara em fixo i em queda una maneta tan sols aaaaaay
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. gen. 14, 2008 1:28 pm

G14, és veritat, no et queda res!!!!!!!!!!!

Rachi, que guay aixó del pase de models.. jajaja, queda súper fashion!! Ja ens explicaràs..

Tema boda: Finalment serà al setembre de 2009, l'altre dia varem parlar de intentar-ho per setembre d'aquest any, però ho veig molt i molt just... Es que normalment no tinc temps ni d'anar a la pelu o a l'estecienne, així que no crec que em pugués montar la boda en 9 mesos...

He enviat e-mails a un parell de llocs, només per curiositat i per poder anar definint que és el que volem. De moment he contactat amb Bon Vilar, amb Mas Sant Lleí, i el nen està fent gestions per anar a veure alguna cava... Pero fins a la primavera no anirem a fer cap visita...
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 14, 2008 1:38 pm

Ualaaaaaaaa!!! 5 mesos de res!!!! Si es q el tiempo vuelaaaaa!!!

Jo torno el dia 25 a la nit. El meu nen marxa a Boston el dia 29 (aixxxx) i a partir d'aleshores, soy toda vuestra!!! A veure si quedem!

Per cert!!! Una altra cosa q se m'havia passat!!!!!!!! El dia 3 de gener vam anar a escollir coses per la llista de noces!! Al final vam claudicar i vam anar al Corte Inglés (teniem com a alternativa Vinçon). El tema és q molta gent és de fora (de Madrid i Andalusia, sobretot) i és el més accessible.
Total, q de que morim en l'intent... Us explico. Vam arribar allà a les 5 de la tarda (mal moment, tothom comprant regals de reis, etc) i ens van dir q si voliem agafar una de les llistes q ells ja tenen confeccionades o escollir les coses nosaltres i vam decidir lo segon... MALAMENT!!!!!!!!
Es veu q ara ja no t'acompanyen pels departaments a escollir les coses i vam haver d'anar amb una carpeteta, una llista i un boli per anar omplint el q ens demanaven.... I clar, com q els dependents treballen a comisió i amb nosaltres no guanyaven res, doncs en segons quins llocs no ens van fer ni cas pq hi havia molta altra gent comprant... DESESPERANT!!! Total, q vam sortir d'allà a les 20:30.
Vam escollir moltes coses, però ens en vam descuidar unes quantes q afegirem en quant ens veiem amb cor de tornar-hi... Jejeje...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 1:48 pm

Nosaltres això de la llista de noces segurament, vamos 99%, que no ho farem. Farem nº de conta io ja està perquè sino potser caotic!!!! L´unic que si els més propers ens diuen si volem alguna cosa aleshores ja els hi direm algo concret però han de ser molt propers.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 14, 2008 2:55 pm

JO... 99% NO, SINO 100% SEGURA DE QUE FAREM Nº DE CONTE... es que no tinc temps per anar a mirar que posso i que no, a més despres a segons quina gent li fa pal haver d´anar a comprar... el num. de conte es bastant agressiu, però... en los tiempos que corren...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 2:56 pm

Si Rachi lo del 99% és perquè l´altra 1% són les iaies, tiets, germans i pares poco más!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 14, 2008 3:58 pm

bon dia guapes!!!!

veig que els findes han anat bé!!! nos también tranquilets...
G14 és veritat et queden 5 mesos clavats!!!!! aixó passa volant...
nos también farem segur num. de compte... pq després ens volem arreglar el seu pis... i total a la gent al final li fa pal nar a comprar... xo si algu preguntar alguna cosa x regalar en tinc un munt jejej
rachi ja ens explicaras que tal aixó de la pasarela... la veritat és que pinta mb... preparada x la marató que t'espera??
pues quan la croketa estigui aqui quedem un dia totes....
fiancee... tema vestit... al final ja t'has decidit????
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 14, 2008 3:59 pm

hola xiques....!!!
només una petita intrusió al vostre foro per enviar-vos records a totes. Sento haver-vos abandonat, però entrar aquí em sembla com si estigués espiant les vostres vides xq jo ja no soc de club de les casamenteres... i la veritat sigui dita, em feu una mica d'enveja.. :-))
Em va escriure la Rachi i he volgut aprofitar per dir-vos que sempre que volgueu em podeu enviar un privi o cridarme al meu e-mail xq no tinc prou temps com per seguir el vostre ritme al foro.

També he vist que Blaucel asoma el nas per aquí tant en quant, molts records... després t'envio la foto que em vas demanar...

Us he llegit una mica per sobre i vull aprofitar per dir-li a croketa, em sembla que es, que nosaltres vam anar a vietnam+koh samui de viatge de noces. Sobretot et recalcaria que si escolliu koh samui, no aneu al Sila Evason, és una estafa d'hotel. Si tens qualsevol dubte no t'ho pensis i digue'm-ho.

I bueno, això que molts records i sobretot que si feu kdda us enrecordeu mi!

petons a totes :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 14, 2008 4:36 pm

Ostres!!! Doncs menys mal q m'ho dius!!! Pq era un dels q teniem pensats per anar-hi!!!!!!!!! Si no es molt demanar, pq va ser tant desastrós?? Pq a sobre és cariiiiiiiiiiiiiissim!!!! Com a alternativa a Koh Samui, también pensavem en anar a Bali... Tenim el cap fet un lio!!!

Nosaltres también posarem compte per la gent a la q li faci pal el tema de la llista. Nosaltres l'hem posat pq tenim força gent al nostre entorn q no li agrada regalar diners... Així, tots contents!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 4:52 pm

Croketa, una amiga meva que es va casar a principis d´octubre va estar a Krabi i es veu que tot perfecte i una passada de lloc. Primer els hi van dir Koh Samui però després els hi van aconsellar molt més Krabi.
No sé són opcions
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 5:05 pm

Aaaaallo Cangui!!!
Quan de temps!!! Hauries de passar-te una miqueta més per aqui. Encara que ja estiguis casada. Sino tens gaire temps de quan en quan ens fas senyals i eso, no????
Com ho portes????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 14, 2008 5:24 pm

Cangui hola!!!

Hola a totes!! Aquest cap de setmana vaig estar a puigcerdà, els vestits era dissabte, però el que ve. Ja us explicaré...
Ja he enviat l'email a Sant Benet a veure que em diuen.

RACHI vas probar-te vestits al final? Et va agradar cap?
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 5:26 pm

Per cert Fiancée aquest matí he llegit a la Vanguadia que demà a Catalunya Radio en el programa del Bassas es retransmet des del Monestir de Sant Benet del Bages. Potser parlen de l´espai.
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants