NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 8:38 pm

Ja hi he entrat carinyu!!! molt guay!!!

Judit, així que heu canviat el dia?? amb lo inammobible que era eh?? però és un dia després només i així podeu estar tranquils més temps!!!
heu mirat també la Torre Busquet?? no ho sabia... esteu començant a descartar Sitges?? per què??? cuenta cuenta wapa!! a mi personalment, la Torre Busquet m'agrada força i és un dels llocs on ho hauriem celebrat si nos fos perquè 15 dies abans s'hi casen uns amics nostres i perquè ja hi hem anat a molts casaments.... però sempre he quedat super contenta!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 8:43 pm

ru ja he mirat ñaaam quina bona pintaa q fa toott!!

Doncs LABANDA la veritat és q si q era mooolt inamobible... ens feia molta pena haver de canviar la data...però hem pensat que del 30 al 31 era més o menys... dubtavem de canviar pel 29 o pel 31 de maig, però ens ha semblat que el 31 de maig s'assemblava més!!

De moment tenim la Torre Busquet en ment i Sitges... els dos els tenim pre reservats pel 31 de maig i volem intentar aguantar fins el 2 d'agost que obren llistes de l'església de Sitges i deixar el tema tancat en aquell moment... a mi m'agradaria deixar el tema "zanjao" però bueno... almenys no tenim en ment 8 restaurants com fins ara... ara només n'hi han 2 i més o menys sobre segur!

Per cert, avui hem anat a Món Sant Benet, a mi em feia molta il.lusió poder-ho veure i la veritat és que ha quedat mooolt maco... l'església preciosa (demà la consagren) i el saló també és maco! però clar... 6.000 eur de lloguer amb cerimònia religiosa i el menú més econòmic 118.50 euros, com abusen!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 8:52 pm

Doncs crec que heu fet molt bé... si així podeu aguantar la prereserva... encara qe fins el 2 d'agost... tela eh??? bufff, que em quedarà només un any!!! jejejejeejje

Bé, el que deiem... doncs que per la data... vaja si debeu haver tingut mal de caps... jo potser hagués triat el divendres abans que el diumenge... però entenc que la qüestió de la data pot ser molt important i hagués fet el mateix , millor el 31 que el 29, quines coses eh??

SANT BENET???jejejeejejeejejej nosaltres vam estar mirant-ho també, tinc els pressupostos en algun lloc encara i vam flipar... només amb els 6000euros del lloguer!!!! s'han flipat! qui vindrà a casar-se aki??? gent d'alt standing i els 4 arreplagats de pasta de la comarca... ha quedat molt maco , això sí, però no sé... també és un lloc amb molta història com per a què l'explotin d'aquesta manera tant agosarada... a més, també oferien la possibilitat de fer cerimònia civil allà... i dius??? en un monestir de fa no se quants segles , amb tanta història religiosa oferiu cerimonies civils??? no ho entenc... molt pesetero tot, es clar... en fi, que no arreglarem res...

que el lloc és molt maco i hauria d'haver estat més accessbile a la gent de la comarca que són els que en podrriem gaudir...

vaya rollo que t'he fotut....
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 8:56 pm

Ssiiii nena la veritat és q la data ens ha portat moltíssims maldecaps... i miraa... a mi también magradava més el divendres q no pas el diumenge, però al final i després de parlar-ho ens ha semblat més correcte el diumenge... així que mira... per això no ens discutirem pas amb el neeen!

Pfff lo de Sant Benet és, simplement, UN ABÚS! avui parlant amb aquell noi li hem demanat si el dia del casament tenies l'espai només per tu i ens diu no no, clar això està obert, pensa q és part de l'obra social i no se q i clar, ha de ser per tota la població... uffff pensava q li soltava 4 coses... per tothom! a aquests preus és impossible! a part que estàs mooolt marcat en flors, fotos, pfff toot...
jo el q volia demanar és si casen i prou a l'església saps? tot i q ja em veig que si és que si... els 6.000 euros también hi aniran... així que serà que noo!! peròoo pff si si és un roboo!! ho trobooo mooolt foort!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 8:58 pm

ai sii, en quant a lo d'aguantar la prereserva a mi también em fa cosa...
no sé si serà factible al final... ja veurem!
el q em fa més cosa, és q si podem... no deixarem clar el lloc fins a l'agost q quedarà menys d'un any! (a tuuu un anyet!!) però bueno...
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 9:00 pm

i llavors si ho celebreu a la Torre Busquet on us casarieu?? esglèsia em refereixo clar!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 9:03 pm

a mi m'agradaria Sant Benet... jo sóc de Sant Fruitós i mira... és al meu poble!! però no estic disposada a pagar aquests preus...
llavors segurament seria La Seu q és on ens hem apuntat... tot i q tenim en ment La Cova també...
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 9:08 pm

no sé perquè pensava que seria esglesia més petita, més ermita... a mi és que em fan por aquestes esglèsies tant grans... ara bé, la meva cosina es va casar a la Seu i em va agradar molt, tant gran, tant majestuosa...
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 9:09 pm

i de fotògraf què tal?? com aneu??? mirant alguna cosa ja???
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 9:14 pm

a mi la seu no m'agrada... massa grossa, massa fosca... massa per mi... bé d fet a mi magradaria una cerimonia civil més normaleta... no tan pomposa com acaba sent una cerimonia religiosa... però aquest homeee que vol una església sigui com sigui!

de fotògraf voliem que ens ho fés el pare de la meva millor amiga que és fotògraf i amic dels meus pares, però pensem que no el deixarem disfrutar gens com a convidat de la festa i haviem pensat buscar alguna altre cosa.
A mi m'agrada molt Image... però pel què m'han dit piquen bastant, però és que si no trobo coses molt tradicionals
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 9:19 pm

És curiós que sigui el nuvi que vulgui una esglèsia por todo lo alto eh?? no sé, els tòpics aquests sempre són per les dones... vaya con el chico pues, que s i se casa lo hace por to lo alto no??

sobre el fotògraf... imagino que li farieu més una "J U G A R R E T A" al pare de la vostra amiga que no pas altra cosa... perquè no pdrà estar bé com a convidat...
els d'image, els vam anar a veure la setmana passada i bufff, crec que ja ho vaig dir aquí... molt cars. els més cars que he vist fins el moment, molt bé tot, això sí... un estil molt modern com el que busquem nosaltres, però ens vam quedar una mica parats quan ens van dir gairebé 3000€ pel reportatge fotografic, els albums i tal... més 1200 euros més pel video... aquí és on ens van acabar de matar... més de 4000 euros... s'aprofiten de la poca competencia que tenen aki...

Nosaltres ja ens hem deicdit per ARTBODA, la setmana que ve baixem a donar la paga i senyal, una cosa menys.
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 9:24 pm

Sí, la veritat és que és curiós que sigui ell el que vol això... però mira... m'ha salio rarito! jejejeje però tampoc és una cosa que li vulgui trencar, pq és el q li fa més il.lusió!!

Uale 4000 euros tot? :.0.-0.: és super car!! ufff uff quin sustu!
ara nosaltres ens posarem mans a la obra amb el fotògraf... ja miraré ARTBODA q em comentes, és un estil image, oi? nosaltres busquem alguna coseta així!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » ds. gen. 12, 2008 9:29 pm

Bé...
jo marxo jaa...

boon cap de setmanaa i mooolts petonets!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 12, 2008 9:31 pm

doncs mirat primer la web quan puguis... www.artboda.net.. són genials, és un estil concret per això, sobretot en la película de la boda... però a nosaltres ens encanten... ara bé, també t'he de dir... de baratos no tenen res... el pack que agafem nosaltres ens surt per uns 3100 euros... així estan les coses...

però t'en puc recomanar d'altres més baratets i molt molt profesionals... és que en això del fotògraf ens ho hem mirat i remirat molt perquè jo soc una tiquismiquis de les fotos , m'agraden molt, tot el mon audiovisual i això i clar... ens hem fet un fart de remirar....
LABANDA

EntradaAutor: maduixa » dg. gen. 13, 2008 12:16 pm

Ei Ru, ja he vist les fotos i l'explicacio!! Molt be, no? Tot fa una pinta... mmmmh... quines ganes tinc d'anar a tastar el meu! jejejeje...
Imatge
maduixa
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: VANESSA79 » dg. gen. 13, 2008 12:19 pm

ru yo también he visto las fotos de tastet se ve todo muy bueno,yo también tengo muchas ganas de que llege febrero para llamar a mi restaurante y me den el dia para que pueda ir yo a mi prueba de menu.

besitos para todas
Imatge
VANESSA79
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: dym » dg. gen. 13, 2008 2:21 pm

HOLA!!!

RU, QUINA PIINTA, NENA!!! La tria, molt bona, de veritat. De segon, jo també triaria el fricando, a tothom, mes o menys, agrada!! :-)ok: :-)ok:

Judit, bueno, si veis mejor el 31, pues perfecto, aunque yo preferiria el 29... a las 12 de la noche ya sera el 30, vuestro dia!! Una boda de tarde y ya esta. Al dia siguiente la gente no tiene que ir a trabajar... :-/ :-/
Bueno, esto teneis que decidirlo vosotros, aunque yo ya te dije que me gusta mas la Cova (mas luminosa, mas pequeña) que la Seu...

A las demas, hola!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: ru » dg. gen. 13, 2008 9:57 pm

Hola nenes!

Judit, no t'enganyaré pas, els d'image pujen molt de preu, però també s'ha de dir que hi inclouen moltes coses, 4200 el pack senser, a nosaltres ens puja 300 € més pk volem un altre album de pares. Sé que és molt car, però reconec que sóc una capritxosa amb el tema fotos (pk m'agrada molt la fotografia, i tinc un estil de fotos rares, i pel gran dia volia el meu estil!!!), vam mirar d'altres, però la nena ja tenia ficat al cap que volia aquests!!! :-)) :o-o:
Jo he vist la web dels artboda i també m'agraden molt però no vam ni anar-hi.

Gràcies pels comentaris del tast, la veritat va estar molt bé i molt bo tot en general, ara a veure si fem un segon tast de segons plats i ja us aniré informant! :-)ok:

Nanit guapes!
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: xurdit » dg. gen. 13, 2008 10:25 pm

ru doncs està clar que si ja els tenies al cap! la veritat és que són super espectaculars!!

LABANDA ja em diràs més fotògrafs doncs...

nenes... avuii ufff ufff!! hem anat a la masia de castelladral que ho haviem mirat i era caret però ens hi hem volgut arribar... amb la boca oberta, ens ha encantat!!
hem d'acabar de fer números... però ara té molts números i a més a més tenen el 30 lliuree!!!
mireuvosho a veure què us semblaa http://www.masialagarriga.com

estiiiccc deellss nerviisss!!!! *.-o-o.*

jooo dmà dilluns iaa! ànims a tooteees!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maduixa » dl. gen. 14, 2008 8:06 am