NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 8:33 pm

WAPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Os he anat llegint però fins avui no he pogut conectar-me........................... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Benvingudes a totes les noves!!!!!!!!!!!!! I felicitats per la boda!!!!!!!!!!!!!!!!

No sé si m'ho preguntaves tu Aneta, nosaltres hem contractat una soprano per l'església. Després tindrem la típica discomovil que ens posa el restaurant! T'hauria de buscar els papers però crec que ens cobra 180euros + 20 del desplaçament perquè ve desde BCN. La vam reservar al juny de l'any passat ija tenia una altra boda pel mateix dia..... Et poso el link per si t'interessa. Hi ha vàries noies del foro que l'han contractat:
www.mariateresafiga.cat

Ica! M'ha encantat la lliga cama nena! Felicita a la teva àvia per l'obra mestra! És una cucada! I a part diuen que has de portar aquell dia alguna cosa de color blau perquè dona bona sort!!!!!

Com prova l'any????? I els nervis????? Aquest és el nostre any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sembla que no pugui ser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo he començat una mica atabalada, nerviosa i estressada...... No sé si a alguna os ha passat però m'ha entrat com "por" de què arrivi el moment, "por" d'equivocar-me.... no sé molts dubtes i no ho acavo d'entendre. Farà d'aquí no res 8 anys que anem junts, temps vivint junts i temps somiant en una gran boda d'aquelles de princesa total. Quan m'ho va demanar em queien les llàgrimes i ara no sé perquè coi m'agafa la por...... No sé, cada dia li dono mil voltes........

M'alegro que aneu contractant cosetes i lligant caps, nosaltres de moment ho tenim parat, tret de dilluns que anem a Cromàtica a encarregar invitacions, etc. Ja os contaré què tal.....................

Què cutre m'ha quedat lo dels colorets!

Petons! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 8:36 pm

Por cierto, Miriam creo que lo has preguntado tu... Yo tengo una amiga que se casa en Mayo de este año en un restaurante que hay en Fraga que se llama Espai Oró, rollo zen.

Estaban en la feria de Nuvis en un stand la verdad que llamaba bastante la atención. Lo único que hasta que no sea la boda no te puedo decir que tal..... Por si te quieres informar a ver si tuvieran libre y te encaja.....
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 8:51 pm

ese era el restaurante que no recordaba el nombre...espaioró! me llamó mucho la atención en la fira nuvis... :-)

Elena, dudas? miedos? yo tengo pero no por el paso que voy a dar si no porque ese día no salgan las cosas bien, por el tema económico... supongo que todos tenemos nervios, y a cada uno le entra con algo... lo que sí estoy es mucho más susceptible! me afecta todo!

Maria teresa Figa?? ella se anuncia en el foro.. de hecho creo que hay un video en guianupcialtv de una boda de una forera, que sale cantando en una ceremonia. Está superbien de precio además, cualquier conjunto instrumental sale más caro....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 9:00 pm

Si, la encontré a través del foro y me encantó! Ya tengo escogido elrepertorio, hemos aprovechado para poner canciones que nos gustan (aunque Sergio no ha colaborado mucho.......) y estoy muy contenta la verdad! A parte se desplaza desde Barcelona así que es de agradecer!!!!!!!

Oni, no te acordaras tu que estas muy puesta en el foro de una página web de zapatos que se llamaba lux foot o algo así???? Tienes el link por casualidad!!!???

GRACIAS WAPI!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 9:05 pm

Weno, de la llista.... contrastant amb la que tinc... afegeixo a la llista que has fet, Urgell, per tenirho tot junt :-)ok:

0. Invitacions: ferles, repartirles, confirmar assistència...

1. Vestimenta
* vestit
* sabates
* esteticient
* perruqueria (pentinat i adorno pentinat)
* roba interior (no digueu que és per núvia)
* joies
* perfum
* mitjes (dos parells)
* unes segones sabates (pel que pugui pasar)
* hi ha que porten bolso...
* molt important: uns imperdibles grossos per poder agafar la cua del vestit
* vestimenta dels nens d'anells i arres

2. Floristeria
* rams
* solapers (prendidos)
* altres rams
* guarniment cotxes i lloc cerimònia
* Si cal pensar en les flors del restaurant o si es vol ficar alguna cosa a les cases o al portal...

3. Fotografia/vídeo

4. Cerimònia (església/civil):
* documentació
* capellà/regidor/a...
* musica
* lectures, pregàries, parlaments... (estructura de la cerimònia)
* anells
* petards, arròs...
* padrí de bodes, testimonis
* On portar els anells (que ja ho havia dit la Gloripage)

5. Restaurant:
* musica: entrada plats, ball, lliurament regals
* regals: mares/pares, nens/es (xuxes etc...), nuvis, lligacames, padrins/es, cingonyes, aniversaris,...
embarassats/des (jajjajaja)
* detalls a donar als invitats
* ordre de les taules
* escollir els plats i fer el tastet
* fer el plànol de les taules
* personalitzar si es vol els cartells de les taules
* parlar amb el restaurant per coordinar les sopreses que es
volen fer, les entregues, saber si es pot disposar d'una
habitació on anar deixant els regals...
* si hi ha algunes coses de decoració que es vulguin canviar o afegir
* si es vol disposar d'algun servei de cangurs, pallasos o entreteniment
pels nens.
* si es vol contractar música o algun grup d'animació pel banquet.
* si es vol donar o no tabac.
* Targetes d'agraiment
* fer les targetes que van amb els regals
* on portar els regals (safates, carret...)
* si es vol ficar alguna reproducció audiovisual durant el banquet
* si es vol ficar un album de signatures

- Kit d'emergència: això ho he de buscar per ficar-lo amb tot detall, però bé a ser alguna cosa per cosir, per si fa mal els peus, alguna cosa pel mal de cap, maquillatge etc....)

- Fer una llista amb telèfons per qui s'encarregui del comiat de soltera

- reservar una habitació si es vol per la nit de bodes

- reservar si es vol un cotxe

- Contractar el viatge de noces: i mirar si cal fer alguna documentació, ficar vacunes etc...
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 12, 2008 11:15 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 9:06 pm

lux foot?? no me suena, pero preguntaré a ver......

la semana que viene a estas horas estaré en Pamplona, para asistir a la primera boda foril del 2008 :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) que ganas que tengo!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 9:08 pm

Elena: www.footlux.com

Trnaquila, a tots ens entren pors un cop donat el pas a mi tambe em va passar... Ara sols pateixo perque surti i be i per la part economica, que no la vec gaire clara....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 9:08 pm

qUÉ DICES NENA????? TE VAS HASTA PAMPLONA??????????????? DE INVITADA O POR LATRADICION DE PONERLE LALIGA A LA NOVIA????

Tranki ya he encontrado el link!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 9:11 pm

A la llista afegeixo algo de chuches o aixi pels crios! Jo tinc que preguntar si ho fan al restaurant o que.
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 9:16 pm

Nenes!!! Que els contadors van baixant cada cop més! Ostes glori et queden només un parell de mesos!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 9:17 pm

apunto les xuxes.. com estava els detalls dels nens,.. ja hi pensava, però guay!

No Elena, vamos a la boda, iremos el viernes y volveremos el domingo...este finde me tengo que poner a mirar los mapas, de donde está todo para situarme... tengo unas ganitas!! :-)) ahora que pienso... no habiamos caido en lo de la liga!! :hmm:: con tanto jaleo se me había olvidado!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 9:18 pm

Calla, calla, que m'estic començant a acollonir! El mes que ve em pujaré per les parets, aquest no em deixen fer res, bueno dieta que en 4 setmanes tinc la prova del vestit!
gloripage

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. gen. 11, 2008 9:30 pm

Jo el dia 30 vaig començar a la piscina! Hi vaig 3 cops per setmana i la veritat és que ja li he agafat el gustillo perquè et relaxa moltíssim i em fa falta!!!! El SErgio diu que ja sem comença a notar i jo dic jajaja!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 9:36 pm

Jo no hi ha manera.... Divendres vaig xafar el gimnas i dilluns a correr... Pero la resta de la setrmana... Res! Dema anire al gim a veure! Quin desasttre... Al menos m'he portat mig be amb el menjar, tinc que perdre 2-3 quilos!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 11, 2008 9:53 pm

Nenes!!!!!
que jo també estic amb la dieta.... en faré fins l'agost!!!! Però he trobat la manera d'anar més ràpid!!!!

Han posat una pista de gel al Palau de Vidre!!!!! I a sobre és super xula!!!!!! I el més fort de tot és que a banda d'obrir cada dia, atenció, obre divendres i dissabtes a la nit rollo discoteca fins a les 2 de la matinada!!!!!

Es molt friki, ja ho sé,.... però es que jo vaig fer tota la meva infantesa patinatge sobre gel de competició... i em fa una ilu tremenda tornar-me a calçar els patins!!!! Avui ja hi he anat 4h!!! I demà hi vaig a la sessió disco!!!!!

A veure si us hi animeu... ni que sigui per riure una estona... i trankis hi ha un bar amb calefacció i es pot fumar!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 9:55 pm

Home almenys has trobat algo que et motivi!!! Jo soc super mandrosa, jo crec que tindré que deixar de menjar!!!! Tinc QUATRE SETMANES! Deu meu... I es que soc una golafra.... Dema prometo anar al gimnas!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 10:20 pm

Repasant la llista, jo tambe volia preguntar al restaurant si tenen algun carro o algo per portar els regals dels convidats.

Ah! I per la cerimonia, si es vol mirar el traje dels nens que porten els anells.
gloripage

EntradaAutor: ica » ds. gen. 12, 2008 10:45 am

Algú mirava pàgines amb sabates? N'he trobat una que potser no l'heu vist..., de punta rodona n'hi ha poquetes pero en general no son excessivament cares (bé, hi ha de tot...)

http://www.bridalspain.com/

Ahhh i gràcies a totes pels elogis a la "padrina Juanita" :-()-) ja li diré de part vostra... jijjij (no sabrà que es un forum pero bueno ja intentaré explicar-li! :-///: )

Una altra cosa: La llista ens anirà de conya a les que ho tenim tot per fer... Gràcies, perquè jo n'havía fet una al principi pero faltaven tantes coses que ja l'he substituït directament. :-)ok:

Bé, a veure si passats els exàmens puc entrar més sovint, que fa molt temps que llegeixo i poca cosa mes....

Fins aviat
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. gen. 12, 2008 2:09 pm

Guapetes!!!! que guai que tingueu la voluntat de fer dieta... jo per aquí, amb les pizzes i la pasta... com comprendreu això està xungo!!!
Però pensaré en alguna estratègia!!! Sobre les llistes, Ica jo també sóc del teu parer... tinc un munt de coses per a fer...
Helena, ja tornes a ser aquí!!! Estava preocupada per si estaves molt enfeinada... sobre els dubtes, jo penso que els tres dubtes existencials (econòmic, ja ho pagarem tot això?; si sortirà bé el dia, i si l'encertarem durant la vida), el més important de tots és el tercer, i ni en aquest ningú et dóna garanties!! Així que tranquil.·litat, molta paciència, i crec que el secret està en el respecte i la comunicació, la bellesa per a tots passa. Que cursi que m'ha quedat aquest discurs, jo també estic una mica acollonida però penso que és un repte de la vida! Ala!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. gen. 12, 2008 5:05 pm

ei noies!!!!
quants dies sense poder llegir res!!!!es que aixo d'estar enfeinada...bueno es que sino la boda com que sola no es paga, jajajaja!!!!!
poquetes novetats, a partir d'ara ja començarà el moviment ja que queda poquet!!!!
nomes que ja tinc sabatetes, me les he comprat al GIRÓ, suposo que s'escriu aixi, de rebaixa i tot!!!!son mones i no arriben a 40 euros, comodes i aixo es l'important!!!!
ah ja tenim dates pel curset prematrimonial, quina mandreta!el farem al març a torres de segre. ens casem a alcarras pero ho fem alli ja que ens ho va aconsellar la dona de la parroquia, molt maja la dona. es un dissabte per la tarda i un diumenge al mati fins despres de dinar. ens costa 70 euros per parella, a vure que tal!!!!!
us poso unes fotos que acabo de fer a les sabates i ja em direu!!!!
petonets >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants