Os he anat llegint però fins avui no he pogut conectar-me...........................
Benvingudes a totes les noves!!!!!!!!!!!!! I felicitats per la boda!!!!!!!!!!!!!!!!
No sé si m'ho preguntaves tu Aneta, nosaltres hem contractat una soprano per l'església. Després tindrem la típica discomovil que ens posa el restaurant! T'hauria de buscar els papers però crec que ens cobra 180euros + 20 del desplaçament perquè ve desde BCN. La vam reservar al juny de l'any passat ija tenia una altra boda pel mateix dia..... Et poso el link per si t'interessa. Hi ha vàries noies del foro que l'han contractat:
www.mariateresafiga.cat
Ica! M'ha encantat la lliga cama nena! Felicita a la teva àvia per l'obra mestra! És una cucada! I a part diuen que has de portar aquell dia alguna cosa de color blau perquè dona bona sort!!!!!
Com prova l'any????? I els nervis????? Aquest és el nostre any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sembla que no pugui ser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo he començat una mica atabalada, nerviosa i estressada...... No sé si a alguna os ha passat però m'ha entrat com "por" de què arrivi el moment, "por" d'equivocar-me.... no sé molts dubtes i no ho acavo d'entendre. Farà d'aquí no res 8 anys que anem junts, temps vivint junts i temps somiant en una gran boda d'aquelles de princesa total. Quan m'ho va demanar em queien les llàgrimes i ara no sé perquè coi m'agafa la por...... No sé, cada dia li dono mil voltes........
M'alegro que aneu contractant cosetes i lligant caps, nosaltres de moment ho tenim parat, tret de dilluns que anem a Cromàtica a encarregar invitacions, etc. Ja os contaré què tal.....................
Què cutre m'ha quedat lo dels colorets!
Petons!

con tanto jaleo se me había olvidado!
ja li diré de part vostra... jijjij (no sabrà que es un forum pero bueno ja intentaré explicar-li!
)