NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. gen. 09, 2008 5:24 pm

Bona tarda a totes!!!!

El tema coixí pels anells.... tinc un dilema, m'agrada molt la idea aquesta del cono... però d'altra banda he pensat que li podria demanar a la meva sogra si ens el fa (que de cosir en sap molt),... no sé, la qüestió és que la dona no s'ha interessat gens per la boda i quan ho ha fet ha estat a lo destroyer. Clar... vaig pensar q seria una manera d'animar-la una mica, però em fa més por que una pedregada.

I pel que fa a la música... l'alfon i jo som molt raros per la música, la de les discos no ens agrada gens... i la opció de prtar un grup la descartem per que val molta pasta... Al restaurant hi haurà el DJ, que evidentment també se'ns cobrarà però a mi m'agradaria fer un llistat de cançons i que el DJ les ag punxant... però que se cenyeixi al llistat... que no volem res de música discotequera de l'estiu. I això no sé si ho acceptaran. La veritat que no n'hem parlat... vosaltres en sabeu alguna cosa? Creieu que és molt desgavellat?
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 09, 2008 6:02 pm

Jo si la sogra és destroyer... passant d'ella! i mes si t'agrada lo del cono.
Del DJ a mi em van dir que si portava una llista al final no servia de res tenir un DJ que millor posar un cd i aire.... Pero uns que conec van triar practicament tota la musica de la boda tant del sopar com del ball.... Depen del DJ crec.

Jo trio la musica del sopar, o es la meva intencio l'akltra no, li prohibiré certes cançons i li diré el meu estil, pero que trii el que li sembli.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 10, 2008 7:27 am

Això de la música al dj depen molt de com sigui ell. N'hi ha que van molt a la seva i per tant passen del que digui la gent i els nuvis. la última boda que vaig anar vaig demanar al dj dos o tres cops que poses rock català que sabia que als nuvis els agradava molt i va passar de mi olimpicament.

Nosaltres si al final tenim dj li penso deixar clar que si algun convidat demana una cançó i la te que la posi i res de res de regeton i musica trallera Si no hi està d'acord ja ens buscarem la vida i n'agafarem un altre
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 10, 2008 9:29 am

Si majro, però és que sovint el DJ el posa el restaurant i com a molt, si vols, tu pots portar un grup de música... pel que em van dir al meu restaurant la cosa va perquè no volen que ningú remeni el seu equip de música... que si cada un es posés a remenar els hi durarien els equip dos dies.

Clar un grup de música ja es porta els seus equipaments....

No sé, és un tema que em té una mica amoinada perquè com em regeton em moro!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 10, 2008 9:43 am

Home jo penso que si li passes un llistat de cançons lo probable és que ni cas... Ara si li dius, prohibit regeton, paquito chocolatero i .... Es mes facil que facin cas. Al menos aquesta es la meva intenció. Despres el que passi.... Si li dic que no posi algo i ho posa me'n hi vaig de cap...
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 10, 2008 9:53 am

Igual tens raó gloripage, serà més fàcil restringr tipus de música que dir-li que faci el que nosaltres volem. Més que res perquè a ningú li agrada que li diguin com ha de fer la seva feina. Però sí que és veritat que conec uns quants DJ i que quan a un DJ no li agrada cert tipus de música no la punxa encara que li demanis de genolls.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dj. gen. 10, 2008 11:50 am

Jo penso que si li dónes una llista i li orientes les coses prohibides, ell s'hauria d'adaptar i no hi ha d'haver cap problema. Key, si em passes la informació del grup... t'ho agraïria, gràcies guapa!!!

sobre el coixi, jo crec que hauries de fer el pas i demanar-la a la sogra, almenys per part teva que no quedi que has fet un esforç i que quedi a la seva consciència el fer-ho o no. Tu (i el teu futur marit) us sentireu millor havent-ho fet i havent-ho demanat, si ella va de destroyer, doncs no et sulfuris, acceptes que et diu que no, i ja està, a partir de llavors et quedar claríssim que no et cal comptar amb ella per a res. El millor càstig és la indiferència, més que fins i tot la ignorància. S'hauria de ser molt ruc per a rebutjar i dir que no venint del teu fill i la seva dona!!! Però és la meva opinió...
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: XIPI » dj. gen. 10, 2008 5:15 pm

Wole noies!! Quina desconexio!!! Buf!!!
Que tal s'han portat els reis??
A nosaltres ens van regalar la nit de bodes, una suite a l'hotel AC de Lleida!! OHh!!!

Per cert, ma mare també em fa la lligacama amb bolillos, de fet les dos, la que regalaré i una altra, que aquesta no me la vol ensenyar que serà per mi, segur que serán precioses! Aix, la mama!! jajajaja
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. gen. 10, 2008 9:25 pm

Hola noies estavem a la segona pàgina!!!!!!!!!

Jo volia provar lo de les minilligues que ha fet la Pittu per regalar als solterons de la boda i la meva la donarem a un solteron especial :-)) :-))
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. gen. 10, 2008 9:33 pm

bones!! ufff quins problemes amb la música, al restaurant a nosaltres ens ofereixen amb el preu de la barra lliure, una hora i mitja d'orquestra i una hora de música disco, el primer que li vam dir és que no voliem orquestra, llavors ens va dir que si portariem la música nosaltres, i li vam dir que sí, nosaltres portem la sesió grabada de casa, i només s'han de preocupar de ficar-la... no hi haurà lloc a peticions, però les peticions, ja les estic obrint ara, a través de la nostra web, qui vulgui una canció que ens diguin, penjarem algunes cançons i que votin i així farem, i sabrem millor que ningú, la música que hi haurà aquell dia :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 11, 2008 12:37 pm

Key!!!! Ets la meva ídol!!!!! Ho tens tot super ben pensat!!!!!!!!!!

Jo també faré una sessió de música en cd i els hi pasaré als del resturant... a veure si cola.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 12:43 pm

jajajajajaja no et pensis, hi ha coses que no hi penso, sobretot en els detalls de temps etc... soc horrible per mesurar el temps que s'empra en les coses,,, soc molt irreal en aquest aspecte...

ara amb el grup i tot no se com quadrarem, pq no se si tocaran pel ball o abans,,,o com... nu se...

Saps?? he vist a l'Alfonso avui!! però ho sento, no he dit res, hem feia vergonya! estava a la taula del costat, però que he de dir... entrar i ficar-me en meitat d'una conversa, per dirli,,, soc una de les del foro?? jajajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 11, 2008 12:48 pm

jajjjajjajajajjaja!!!!!! Pues si ell no t'ha vist deu ser ben bé perquè estaria ben concentrat amb l'altre periodista comentant la jugada dels jutjats... perquè sap perfectament qui ets i quina cara fas!!! jajajjajajaja

Nem per lleida mirant a veure si et veiem quan trobem una noia que s'assembla a tu... jajajjajajaja que fort, som uns frikis!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 12:54 pm

jajajajajajajajaja el dia que hem trobeu, us farà alergia i tot!!

doncs nosaltres avui, estavem a la tauleta del costat, criticant a la competència seva... ::-) és que han liat una amb una noticia avui..... sip, estava concentrat agafant i desant diaris... jo quan he entrat pensava?? sap quina cara faig?? doncs estava al costadet mateix....

Lo de la música, jo li comentaria al restaurant, a veure que diuen... en el nostre cas, una hora ja la ficaven ells, i l'altre era orquestra, així, l'orquestra se l'estalvien (però com es tava calculat el preu per 150p, encara que siguem menys, no m'el tocaran per això, si som més, li regatejaré mitja hora més de ball...jejeje) i a més, si portem la música preparada, menys feina per ells, que no han d'anar ficant....jejeje

Ufff és que la música, deixarla a mans de no se qui.. amb lo que ens agrada la música a nosaltres.... no noooo, pq no encertarien ni una.. tot i que farem un mix que abarqui els gustos musicals una mica de tothom, és a dir, de todo un poco, pq hi ha gustos de tot tipus...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. gen. 11, 2008 12:56 pm

jajajjajajajja!!!!! Quina notícia comentàveu????? Es que l'altre noi amb el que sol estar és precisament del Segre.... a veure si estàveu rajant del que ha fet ell???? jajjajajajjajajaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 1:02 pm

parlava fluixet però, més sabent que hi ha periodistes al cantó, ::-)
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2008 3:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dv. gen. 11, 2008 1:24 pm

ei nenes!!! He pensat que us sembla si fem una llista de les coses que s'han de tenir sota control? així potser entre totes no ens oblidem de res, i ho tenim tot, super supercontrolat!!! La Glori segur que ja ho té tot preparat... però les que ens queda més temps... potser el més calent és sota l'aigüera... si us sembla començo amb alguns apartats:
0. Invitacions
1. Vestimenta
* vestit
* sabates
* esteticient
* perruqueria (pentinat i adorno pentinat)
2. Floristeria
* rams
* solapers (prendidos)
* altres rams
* guarniment cotxes i lloc cerimònia
* roba interior (no digueu que és per núvia)
3. Fotografia/vídeo
4. Cerimònia (església/civil):
* documentació
* capellà/regidor/a...
* musica
* lectures, pregàries, parlaments... (estructura de la cerimònia)
* anells
* petards, arròs...
* padrí de bodes, testimonis
3. Restaurant:
* musica: entrada plats, ball, lliurament regals
* regals: mares/pares, nens/es, nuvis, lligacames, padrins/es, embarassats/des (jajjajaja)
* detalls a donar als invitats
* ordre de les taules

Ei, no us atabalo més perquè potser ho trobeu una xorrada... però a mi m'ha anat bé per a fer la llista del "terror", quantes coses queden pendents...
Urgell2

EntradaAutor: Key » dv. gen. 11, 2008 1:46 pm

tinc una llista a casa, després me la miro i te dic més coses...jejejeje

és de les primeres coses que vaig fer quan vaig veure que necesitava ficar una mica d'ordre....

mmmm, has ficat la roba interior a la floristeria!! jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. gen. 11, 2008 2:16 pm

Jo tinc 300 llistes, planificacions en Excel i de tot... Ja ho miraré i us dic algo. A bote pronto, el viatge de nuvis, com portar anells, i despres si cal, bus, hotels i demes pels convidats.

La veritat es que em queda poquet, pero aixo de que ho tinc tot controlat ho dubto!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dv. gen. 11, 2008 5:03 pm

Ups!no volia pas posar la roba interior a la floristeria... però veig que les llistes ens poden anar molt bé!!! Almenys a mi! Espero les vostres complementacions!!!
Urgell2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants