Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 10, 2008 1:40 pm

No et preocupis pel vestit Rachi perquè quan te´n vagis provant ja ho veuràs clar!!!!
Jo també creia que em costaria un munt trobar el que jo volia, ja em veia patejant-me les botigues cada cap de setmana i mira a la primera vam acertar!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. gen. 10, 2008 3:29 pm

Hola noietes! Q tal va el dia??

Jo no paro... Quines ganes q arribi el cap de setmana!!!!!!!!!!!

Rachi, ja veuràs com costa menys del q penses... Jo también soc molt cagadubtes i al final em vaig decidir... Bueno, em va costar una miqueta pq el vestit encara no l'he vist acabat, però només això era el q em feia dubtar...

Per cert, em podràs enviar el planning aquest q vas enviar la setmana passada?? No m'aniria malament saber com vaig amb els preparatius... Q per cert!!! Ja hem començat a mirar en serio lo del viatge... Al final al Corte Inglés i anirem a Vietnam i o a Koh Samui o a Bali... Encara ens han de passar els pressupostos...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dj. gen. 10, 2008 5:31 pm

croketa tu quan arribes??? pq podriem quedar a partir de quan tu arribis!!!

rachiii ja veuras com és més fàcil del que et sembla... començaras a emprobar i veure quin és el teu estil i quin no.... a mi el que ara em preocupa una mica és el ram... pq la veritat que no sé quin tipus de ram posar en el meu vestit i a més jo el tema flors no el domino gens!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 10, 2008 6:41 pm

Que tal noies???
Jo vaig de bólid, no he pogut ni tan sols enviar l'email als de Sant Benet pq no l'hem pogut acabar del tot. Aquesta nit l'acabarem i demá sense falta l'enviem.
Tema vestit cada cop m'agrada més el Meryl, pero suposo que quan m'els torni a emprovar o veuré clar no sé....
Mary que serem germanes de vestit!!! jijiji
Bueno doncs demá a veure si puc conectar-me una miqueta més... Parlem demá petonets!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 10, 2008 6:52 pm

Hola guapes!! Com va tot?? Menys mal que al final no hem quedat avui, pq em dona la sensació que tindré una nit de feina mooooolt llarga..... Aixss, tot son marrons i complicacions!! Aquesta tarda he estat a punt de enviar-ho tot a la m...!! Si no fos per la hipoteca segur que ja els hagués dit: "senyors, aqui us quedeu, jo plego"... En fin, espero que passi aviat, pq si no acabaré boja...

Rachi, tranquil·la, segur que sabràs quin és el teu vestit, tothom diu que quan el tens, ho saps de seguida....

Bueno noietes, vaig a continuar amb els meus "browns" a veure si en soluciono algún d'una vegada....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. gen. 10, 2008 7:10 pm

Fiancée, jo vaig dijous a raimon bundo i pronovias i dissabte a jesus peiro i rosa clara... tu quan vas?? es que estan les hores a topes, afanyat per demanar hora!!!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. gen. 10, 2008 8:12 pm

RACHI jo aniré dissabte com que no es demana hora aniré i m'esperaré quan em toqui em tocará... l'altre cop q vaig anar a Rosa Clará vaig entrar directa.
RACHI Respecte a que quan trobes el teu vestit ho saps... no sé, jo no he tingut aquesta sensació amb cap, m'han agradat, com ja sabeu un parell, d'altres em semblaven extremats, d'altres que no eren direcatment el meu estil, peró la sensació d'aquest es el vestit de la meva vida, amb CAP.
La meva amiga que es va casar l'any passat em va dir lo mateix, ella tampoc va tenir aquesta sensació, però no sé... suposo que cadascun es diferent... En canvi quan vaig visitar "els cabroncetes" de Sant Benet si em va donar un vuelco el corazón com dient ÉS AQUÍ!!! però bueno que no t'agobies amb el vestit... jo he estat molt agobiada pq no em veia amb cap al 100%. Es més, a Pronovias, al principi, es que de 7 que portaba emprovats no m'agradaba cap, fins i tot la meva mare em va dir: "pero nena tu et vols casar??? Estás guapisima amb tots!!" I jo no em veia... quan vaig sentir aquesta frase, vaig canviar el xip i vaig pensar: ¡¡Que cony potser no es com tu esperas Tania, potser es només trobar un vestit que et vegis guapa i prou!!
I desde que vaig cambiar el xip, doncs també hi havien vestits que no m'agraden gens pq no són el meu estil per res... pero d'altres amb els que em veig molt mona (Meryl, Carpatos) peró que tampoc he sentit cap vuelco al cor... no sé si m'enteneu...
Aixó si.... es posar-me el vel i em veig tota una princesa!!! jijiji duré vel segur!!
M'ha quedat tot una mica depressiu, peró no es així. En realitat, només vull dir-te (RACHI) que si no et fa cap vuelco el cor es normal, tothom diu "quan et probes el teu vestit ho saps" i de vegades no es així només es triar amb el que tu et veus millor.
Apa!! Petons m'en vaig a clase.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 8:45 am

Booon dia!!!!
Com esteu??
Jo ko però a veure si revifo!!!!!
Croketa, que ´bé que ja tingueu clar el tema del viatge!!!!! Vietnam i Koh Samui!!!!
Nosaltres també ja ho tenim clar el destí - Canada, est o oest, + illa- tot dependrà dels dies que surtin els viatges perquè hi ha molts que surten el mateix 14 i és el dia que ens casem i vam prguntar si podiem el 15 però hauria de ser a les 6 del mati per tant.... crec que no.
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2008 2:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 8:46 am

Aaaah
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2008 2:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 11, 2008 9:39 am

bon dia guapes!!!!
com esteu??? jo la veritat que una mica xof.. pq ahir em van dir que no de l'entrevista de feina que havia anat.... i la feina em motivava molt... a més tema boda estic una mica parada... pq em de començar a mirar el viatge xo a mi em fa molta gracia la polinesia xo el meu nen diu que és super car... ens costarà posar-nos d'acord.... i el tma flors también em preocupa una mica....

rachi jo crec que a mesura que et vagis emprovant aniràs veient l'estil... jo m'en vaig emprobar 10... i d'aquests només em veia amb 2... i al final em vaig quedar amb el meu!!!!! lo important és anar ben tranquila i amb ganes d'emprobar...

g14 si que existeix la illa de turc&caicos.... quan es posen amb aquestes coses de que si és molt exclusiu que sn sé que... és x no escoltar...pues la veritat és que la teva cunyada us hauria d'ajudar més... orientar-vos i mirar ella els operadors...

la tartana i la cangui estan out???? doneu senyals de vida!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 9:49 am

Ja ho sé que existeix Mary. Si fins i tot amb Nobel tours hi ha la opció d´anar 9 dies!!!!!
Jo al principi tenia claríssim el tema del viatge però com tu dius posar-se d´acord i arribar a un punt mig és complicadet.
Ara que el viatge que volia fer està clar que si no és de noces el farem més endevant!!! Australia i Fidji és el viatge perfecte per mi!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 9:51 am

Rachi, has sapigut alguna cosa de la Cangui?????

Tartana està OUT

Blaucel deu esta liada amb el pis però quan ho tinguis tot muntadet a veure si ens passes algunes fotos!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 11, 2008 10:15 am

Bon dia noies...

FIANCEE... Nina, no et rallis amb lo del vestit, la teva mare te raó, tots son macos, i segur que amb tots estem guapissimes, el que passa es que sempre hi ha algun amb el que et sents mes comode, més tu, suposo clar, perque jo encara no mhe provat ni un... El que dius del lloc, jo per exemple, el BELL RECO, m´agrada molt, era el que mes em va agradar del que vaig veure, però a mi el cor no em va donar aquests bot que dius tu, jo no vaig pensar... ES AQUEST! Es més, li trobo defectillos, trobo que es un lloc maquissim però que sha de possar flor i més flor perque sino es veuria pobre... la veritat es que potser soc massa perfeccionista i tot. Ja t´explicare la meva sensacio amb els vestits... per cert potser ens trobem a rosa clara perque jo tambe anire dissabte sense hora. jejejej

Gi 14 tema viatge, tu fes-te la tonta, que amb la familia es el millor que es pot fer, ala feste la tonta amb tot, que s´ho curri, tu no saps lo que es un touroperador, ni on mirar vols ni res... QUE SHO CURRI!

La cangui ahir pensava, tinc el seu mail, no se si escriure-li, però no se si sho pendra malament o que... li envio un mail per veure com esta o que???
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. gen. 11, 2008 10:43 am

Hola noietes!!!

Jo también tic amb molta feina, però crec q avui em podré escapar a l'hora de dinar, jejeje..

Fiancée, menys mal!!! Pensava q jo era l'unic bitxo raro a la q no li havia donat un vuelco el cor a l'emprovar-se el seu vestit... A mi también em van agradar uns quants i al final, encara no sé com (jejeje), em vaig decidir. El dos q t'agraden m'encanten, el de la Mary és extremadet i queda molt i molt bé i a mi el carpatos también m'agrada molt (de fet és el q s'ha quedat la meva cosina i està guapiiiiiiiiiiisima)

Mary, quin greu em sap lo de la feina... Segur, q tard o d'hora alguna cosa sortirà!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 11:42 am

Rachi si es que tens raó però em poso dels nervis quan veig que treballa en aquest sector i sembla com si li demanessim coses que no estàn al seu abast!!!!
El meu nen està que vol que ho miri ella i jo se m´atraganta perquè el viatge de Canada amb Nobeltours tenen un que està força bé però surt el 14 i ens va dir que els altres operadors no sabia si el feien i no sé quantes histories més. Qüestió que ja fa gairebé 3 setmanes d´això i jo ho he estat mirant i Mundicolor, kuoni, Politours i Aviotel tenen el mateix doncs claro penso que passa de tot!!!
I si lo de fer-me la tonta ja ho procuro però quan em cremen les coses, ho sento però es que se´m nota!!!!

Rachi, jo no crec que la Cangui s´hagi de pendre malament si li envies un mail, vamos no sé jo almenys m´ho pendria benne!!!

Vaya rollo que us explico!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. gen. 11, 2008 11:43 am

Mary, el tema de la feina no desisteixis en continua buscant!! Quien la sigue la consigue i segur que et sortirà algo bó!!!!!
Apa a continuar enviant cv
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. gen. 11, 2008 1:44 pm

Mary.... no et preocupis per la feina, ja veuras com sortiran cosetes noves!!! Ets molt joveeeeeeeeeeeeee, ja veuras... com al final et sortira algu!

Al final, on fas el convit Mary?? A l´exterior o a dintre?? Jo a l final desencotxo a baix, pujaran les ecales i fare el aperitiu a la terrassa de dalt, un dintre-fora, i intentare fare algu per a que no es vegi els eucaliptus, amb un tul o una pantalla darbustos, i despres que sobri el tul i es vegi el sopar als eucaliptus, amb la catifa vermella, espelmetes i totes les taules iluminades... que et sembla??
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 11, 2008 4:07 pm

nenes merci xls ànims.... suposo que quan ho hagi pait ho veure d'una altra manera...

rachi jo segurament faré el convit a dins, pq al 20 de juny a la nit encara no farà tanta calor com x estar a fora sopant.... ara el meu dubte és si fer l'aparitiu als eucaliptus o a la terrassa principal... jo también desencotxo a baix pq hi ha la cerimònia....

tu aprofita i fes el sopar als eucaliptus pq et pot quedar molt xulo... la idea que dones es molt bona... pq a mi no m'agrda que mentres fas l'apritiu es vegin totes les taules parades... crec que s'han d'anar descobrint mica en mica els diferents escenaris... potser pot quedar millor amb una pantalla d'arbustos quedarà més dissimulat i la gent no si fixarà i així estaran més pendents de la terrassa principal i de dins... i quan toqui el convit ja ho veuran... el que haurem de pensar mb és tema flors... pq en fan falta moltes.....
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dv. gen. 11, 2008 7:17 pm

gaupes marxo cap a casona!!!!

bon cap de setmana....
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 14, 2008 8:53 am

Boooon dia!!!!
Com ha anat el finde?????
Nosaltres trankilets!!!!
Vam anar a mirar electrodomestics i demés per començar a fer feina!!!
Demà tenim la visita al pis i ja tinc un mono!!!!!

Alguna novetat?????
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat