NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 4:34 pm

Hola noies com va el primer dilluns després de festes? Jo estic mentalitzant-me de tornar anar al gimnas pr fa una mandra...

Aquest cap de setmana hem començat a fer els detallets del nois, si els voleu veure us poso un link d'on ho he penjat. A nosaltres ens agraden molt i ens ho estem passant de conya fent-ho nosaltres mateixos. Ja hem direu que tal

viewtopic.php?t=11362&start=5300
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. gen. 07, 2008 5:55 pm

Molt xulo Marjo! I com fas per grabar-ho?
Jo també he començat a muntar els fulars, en porto 25, poc a poc que fins a 150!

Jo també he comneçat el compte enrera i avui me'n he anat a correr i espero anar al gimnàs practicamnet a diari. En menos de 5 setmanes tinc la prova del vestit!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dl. gen. 07, 2008 6:23 pm

Hola gloripage a veure si poses alguna foto de com queden els foulars que tenim ganes de veure'ls >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Els vasos estan gravats amb un àcid especial que es menja el vidre i s'utilitza unes plantilles que hem a ma germana :-)ok:

Al final no he anat al gimnas, m'he posat a mirar el senyor de los anillos i aqui estic :-( Dema hi vaig directament des de la feina i sera la manera que no toqui el sofa, a veure si aixi ho aconseguim
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. gen. 07, 2008 10:38 pm

Bé... ja m'he anat posant al dia!!!!

Benvingudes a les noves!!!!!! Mirim, no t'atabalis... ves a veure els restaurants i tria el q més t'agradi i el que et vagi bé per preu, sala, tipus de menjar, etc, etc. I no et procupis, Bcn no està lluny de Lleida... si t'agrada a Lleida, no t'hi capfiquis... la gent que vol venir de veritat vindrà a gust sigui a Mollerussa o sigui a Lleida.

Estic francament impressionada amb l'àvia de l'Ica... ostres quina lligacama més bonica! I quina feinada que li deu haver portat!!!!! mare meva.... té molts detallets i la roba va fent un degradat cap al blau!!! Im-pressionant!

Marjo, just ara t'anava a preguntar jo també com els esteu gravant. Qué xulos que queden els vasos!!!!!! Què és molt complicat de fer?

I sí!!! Gloripage... volem veure aquests foulards!!!! Quina curiositat!!!!!! Jo no faré els detallets fins ben bé un mes abans del casament o 15 dies... (faig els potets de melmelada) que encara que tancada al buit la melmelada es conserva molt de temps... prefereixo fer-ho quan s'acosti el dia... sobretot perquè la faré amb fruita de casa!!!! i clar, haurà de sortir i l'hauré de collir!!!! jejejejejjeje
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dt. gen. 08, 2008 9:07 am

Ja he acabat! Falten uns quants que vaig portar a Lleida que els fes ma mare pero jo ja n'he fet 85!!!! Ja us faré una foto a veure com queden, el que no se és com els portaré si en un cistell o com.

Heu vist que ja tinc un 2 al davant? Aixo s'apropa de debo!
gloripage

EntradaAutor: mairim80 » dt. gen. 08, 2008 5:26 pm

Por las fotos que salen en la página web mete buena pinta, los he llamado para quedar pq a finales de Enero subiremos a Lleida así aprovecharemos para ver unos cuantos restaurantes, y en función del presupuesto y disponibilidad elegiremos.

Llevo un gripazo de la muerte, hoy no he podido ni ir a trabajar, por BCN parece que todo el mundo tiene la gripe.
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: Key » dt. gen. 08, 2008 7:05 pm

En Bcn y en todas partes Mairim... yo tambien he estado un par de días en cama... los ambulatorios estan completamente colapsados...

Ya nos contarás que tal cuando bajeis a mirar restaurantes, piensa que ahora en invierno, es cuando menos lucen los jardines, eso te lo diran en todos los sitios que vayas, nosotros tambien hicimos la ruta de restaurantes en esta época del año...

Marjo, els detallets m'encanten, a més els esteu fent vosaltres, que té valor afegit :-)ok:

Ohhh Cecilia, la mermelada la fareu amb fruita de casa!! :-)) :-)) =0-0-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. gen. 08, 2008 7:40 pm

Hola a totes!
Ja torno a estar en terres italianes, quin pal!!! a més tinc molta tos i estic afònica... és a dir que no comencem gaire bé!!
Algunes coses: 1. Benvinguda a les noves!!! jo ja no us dono més idees de restaurants perquè ja els han cobrit sobradament, però un consell. Truqueu ja, encara que només sigui per telèfon per saber dies disponibles, així us estalviareu feina! 2. Tema lligacama, no l'he pogut veure, ho provaré més tard. Us comento: la meva sogra em fa el coixí de les anells de punta del coixí, una obra d'art on jo mai seré capaç de tenir paciència per aquestes coses. I em pregunta si vull lligacama. Jo no en sóc massa partidària però realment no recordo el sentit. algú el pot explicar i potser així m'animo?
Tema sabates: us informe de les darreres notícies. ahir, primer dia de rebaixes jo buscant sabates de núvia. En tenen a les sabateries que heu comentat encara que jo només me'n vaig provar al Giró, econòmiques, senzilles i boniques. Quan hagi passat una mica el boom de les rebaixes en posaran a l'aparador. Les altres... les que us caseu al setembre, al febrer-març els arriben els nous models. Per a les que les necessitem abans com jo, perquè al febrer les necessito per la prova... doncs haurem de quedar-nos amb els models existents... sobre el tema de la punta rodona... no us puc informar: la majoria eren de punta.
Baci afònics des d'Itàlia!!!!
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 08, 2008 9:48 pm

Key!!!!! l'Andrés i l'Àgueda us han regalat els superglue??????? Que fort, que fort, que fort!!!!! Si és que del Rockdríguez... havien de ser aquests... o els Acero Negro!!!! jajjajajjaja Quina gràcia... Per cert... comportes el virus..? Ja estàs millor? Per lu de la mermelada... taxán! Ma mare cultiva gerds, groselles, mores, tot tipus de fruitetes dolcíssimes, boníssimes i que costen molt de collir!!!! Així que no sñe encara de què la farem però si n'hi ha prou potser serà de gerd.

Urgell... de nou a Itàlia, espero que se't curi ràpid la galipàndria!!!! Jo crec que això de la punta de coixí és un art! Ja ho pots ben dir!!! Has de veure la lligacama, és espectacular!!!!! I pel que fa al significat, jo he sentit diverses versions, però la més comuna crec que és la de lògica: Abans no hi havia mitges elàstiques i les dones feien servir lligacama com a cosa útil. Però igual com es regala el ram es regala la lliga a un solter per tal que tingui sort i trobi noia per casar-se (igual que el ram es regalava a una noia soltera per tal que es casés aviat). A mi m'han dit que el ram l'entrega la núvia i que la lliga el nuvi (aquesta última part no sé ben bé si és certa), però el que sí se sol fer és un show una mica sexi on el nuvi treu la lligacama a la núvia i aleshores es regala. Però vatja, que avui dia tot això és molt sui generis.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 08, 2008 9:52 pm

jajajajaja, que has entrat a la web?? síiiii, a veure, els acero m'agraden, però és que nosaltres som fans de superglue! desdel primer dia, són molt divertits, a més que toquen molt bé, a nosaltres ens encanten! a veure quina s'inventaran.. por hem fa! jejeje, l'Andrés ens va dir que no ens calia pensarhi, que ell s'encarregava de tot.... Ens ha sorprés molt, perquè està emocionat amb la nostra boda, sempre ens pregunta detalls.... ::-) (si li preguntes però, ho negarà...jejeje) estem pensant ja alguna per ells aquell dia també...jejejeje ::-) ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 08, 2008 9:56 pm

jajajjaajja és que aquest home va de dur... i després és un tros de pa!!!! A mi m'encanta!!!! Encara que he de dir que el dia que l'Alfonso me'l va presentar en un dels pepe marin, em vaig cagar de por.... jajjajaaj em va dir: Oh YEah! Soy Rockdríguez, Andrés Rockdríguez... (i això fent els cuernos i amb tota la melena davant la cara....) jajajjajaja es boníssim!!!!!
Vas anar al seu 50è aniversari sorpresa?????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 08, 2008 10:11 pm

jajajajajaja, ja....

si, sí que hi erem, de fet hi havia mitja familia, i no hi era l'altra meitat perquè hi ha molta canalla i algú els havia de cuidar... que hi ereu??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. gen. 08, 2008 10:25 pm

Sí!!! Em va semblar xulíssima la festa!!! I el més fort és que el tiu no en sabia absolutament res... és que no va sospitar gens i mira que a La Mañana polulava un llistat amb la gent que hi aniríem!!!! Què és familiar teu?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. gen. 08, 2008 10:28 pm

jaaaaa, jo pensava que s'ho ensumaria, portar-lo tan aviat allà... familia directa no, però l'Àgueda és germana del marit de ma mare... així que nosaltres li diem tiet Andrés.....jajajajaja

La festa va ser genial! i se li ha quedat gravat... jejeje, vaig penjar algunes fotos al foro, però hem sembla que les vaig esborrar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. gen. 08, 2008 11:18 pm

Ostres Key que guay! Un grup! A nosaltres ens hagues agradat pero al final entre unes coses i les altres no ens arriba el pressupost....

La lliga Ica és preciosa!

Jo tinc que començar a pensar el tema dels coixins... estic una mica mandrosa amb tot plegat, se'm comença a fer costa amunt...
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. gen. 08, 2008 11:21 pm

nosaltres pels anells pensem en fer un montatge amb flor.. queda molt bé :-)ok:

síp, estic encantada , bé, estem encantats amb el regal.... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. gen. 08, 2008 11:31 pm

La meva idea és un parell de cistells monos de mimbre o similar... Mes que res perque tambe farem arres i hi ha dos nenes que ho porten, pero tinc qu pensar que vull.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 09, 2008 7:22 am

Hola lleidatanes que tal? Ja som a mitja setmaneta, que llarg que s'està fent tot.

Alfonsoicecilia vaig veure lo de la mermelada al la post de ideas para hacer nosotras los detallitos i hem va semblar una idea genial, m'encanten les coses casolanes i la mermelada encara mes :e:-)e

Urgell ja tornes ha estar a la bella Italia? Be, ja ets gairebé a la recta final o sigui que anims que ja queda poc

Key com van els virus? Ja ens trobem millor? Que be que vinguin a la teva boda un grup en directe i mes si t'agrada >.-<: >.-<: Jo m'estic menjant el cap amb el tema musica pq es tot molt car i no se si al final passarem del duo de musics i anirem directament al dj que surt més econòmic :-/ :-/

Tema anells: a mi m'agrada la idea que volta pel foro del cono amb les flors i els anells pr no se on trobar el cono per aqui a Lleida, a veure si hem poso a buscar el material :-)ok:

Be vaig a treballar una miqueta :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 09, 2008 11:16 am

hola guapes...
aixo va fent... sobre el cono per a posar les anells, penso que qualsevol floristeria te'l podria fer i podria lligar amb els colors i cintes que porti el ram.
Gràcies per la informacio de la lligacama. I per cert, ja he pogut veure la fotografia!!! quina passada!!! jo ja us dic que aixo de fer punta del coixi és un art i jo ni idea així que ho deixo a la sogra...
Per cert, tema música a l'església: he vist que hi ha un lloc on hi ha diversos grups, l'Helena també va comentar que hi anava una soprano a la seva... jo tinc en ment un parell de grups i a veure si m'hi poso, ja veig que la Key tindrà molta marxa!!!
I ànims per a combatre tots els refredats!!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. gen. 09, 2008 11:53 am

jejejeje, sí, les nostres idees són,,.. diferents... però és el que ens agrada... ahir vam rebre un mail del grup, que ens va dir que ens preparessim, que ens farien un show que ens sorprendrien,,,tinc unes ganes!!!! ::-) :-))

Urgell, m'han dit també d'un quartet instrumental, auqn miris si vols et passo informació.

Del virus estic millor, espero no recaure.. perquè tothom està igual...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants