Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 11:04 am

Per cert G14, bueno i a totes en general em podeu pasar direccions o webs per anar a veure les invitacions?? No tinc ni idea...

Aps per cert al final la cerimonia será religiosa, ara trucaré al bisbat de vic a veure que em diuen.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 11:10 am

hola noietes...

jo ara la setmana que ve o laltre tambe anire a mirar el vestit, em fa ilusio però a la vegada tambe molta mandra...

Mary, et va agradar el pentinat?? Aixi ben be no, però laire aquests retro romantic trobo quie li queda molt be a aquests vetit no?? A mes, amb lo romantics que son els jardins del bellreco... encara mes!

p0er cert, les que us caseu per lo religios, quan haig de començar a moure tot el papeleo?? ara o mes endavant???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 11:57 am

rachi si que em va agrdar el pentinat... he retallat la foto i li portaré al meu perruquer... a veure que decidim el final... serà un aire així romàntic xo amb semirecollit, pq jo tinc moltíssim cabell i s'em bufa... i no podria estar tot el dia amb el cabell suelto.
ahh com tens el tema catering????...

fiancee al final us heu decidit per ceremònia religiosa????
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 02, 2008 12:44 pm

Rachi em sembla que si feu la cerimonia religiosa és molt més fàcil perquè el mossen us demana tant sols el certificat de baptisme i ho fan un o dos mesos abans però pregunta-ho!!!!!

Ja has trucat Fiancée?? Que t´han dit???

Mary i Fiancé?? triumfareu amb el vestit!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 12:47 pm

pues tema catering, ja esta decidit, ja va donar la paga i senyal i tot... la veritat es que estem molt contents amb l´elecció, espero no haver-me equivocat... minformare a veure que em demanen perque jo soc tant pajara...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 1:59 pm

G14 m'han dit que de moment vagi a la meva parroquia i m'informi i després hauré de buscar un mossen que es pugui desplaçar, pq quan he trucat a la meva parroquia ja m'ha dit que ell al juliol no es podrá desplaçar... però que hi vagi que em dirá com fer el curset i lo que he de portar... :)
Si que es molt extremat el vestit!!! El Carpatos de Manuel Mota tambè m'agrada molt... el que pasa es que potser es massa senzill, a més a qui l'he ensenyat per foto em diu que es molt clasic per mi... la veritat es que no es del meu estil però posat em quedava molt be també... no sé!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 2:11 pm

fiancée. els dos son molt macos... lo important es veuretels possats... tels has probat els dos??? i amb quin et sents millor???

Jo dintre de poc anire... amb qui vau anar a mirar el vestit??? Es van emocionar a veureus amb el vestit de nuvia???
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 02, 2008 3:05 pm

Rachi jo vaig anar sols amb ma mare però ara a finals de gener quan fagi la prova de vritat amb el meu vestit vindrà la nuvia de mon germà!!!
Amb amigues jo no he anat perquè em fa il-lusió que ho vegin el dia 14 així impacte més!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 3:35 pm

RACHI jo vaig anar amb la meva germana i ma mare i bueno va ser probar-me el primer vestit aquell que m'agradava d'Elie Saab i començar a plorar jijiji i quan vaig probrar-me el de Manuel Mota amb el vel i tot ja va ser tela!!! La meva mare plorant i jo mama si us plau!!! jajaja un show!! ja el segon día a Rosa Clarà ja no van plorar, jo crec q va ser el primer impacte!!!

Pero Rachi ves començant a mirar pq s'ha de fer amb temps... bueno o aixó diuen!! De totes maneres en un parell de probes que facis ja veuras quin es el teu estil i de seguida tens vestit... ara, mira jo tot lo contrari del que volia, així que no et tanquis a res... mai se sap!

Si vaig aquest finde i no em fa cosa... m'emporto la camera i us poso fotos!! jijijiji
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 02, 2008 3:39 pm

Jajajaja, fiancée, que bo!! Pero pensa que ta mare no és la única que ha plorat ... Te'n podria explicar uns quants de casos iguals, jejejeje.. pobretes, és normal..
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 3:40 pm

Anire la setmana vinent, despres de reis...

Suposo que dilluns trucare per reservar hora, si tenen divendres a la tarda lliure ja esta! no volia fer maraton, pero ja veig que fare pronovias, rosa clara i raimon bundo d´una tirada... m´ho miro ara al gener... vaig be de temps no??? 6 mesets d´antelació...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 4:23 pm

jo vaig anar amb la meva mare i la meva germana... la meva mare también es posar a plorar quan em vaig emprovar el 1r vestit!!!! jejej es va emocionar... jo quan m'el vaig veure posat también em vaig emocionar... x mi va ser quan realment em vaig donar compte del pas que anava a fer!!!!
rachi jo crec que si tu mires aquestes setmanes vas bé de temps!!!! i és lo que diuen... que no et tanquis a res... pq jo anava amb una idea més clàssica i després em vaig quedar amb un més modern... xo esta clar que quan és el teu ho notes...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 4:26 pm

Si RACHI 6 mesos m'han dit a mi jo també entre una cosa i l'altre també el compraré pasat reis... però bueno.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 5:34 pm

fiancée, tema sant vbenet que?? than dit algu???

Mary, quaqn comencis a mirar flors i demes ja mexplicaras eh???
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 7:16 pm

rachiii tu tranki que estaràs informada de tot jejej buenooo totes!!!! pq amb el tema flors necessitaré bastanta ajuda... pq vaig molt perduda... quan ho començarieu a mirar???

G14 tu has començat???

rachi quins centres posaries a les taules del BR???? a mitjans de mes començaré amb el tema música...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 7:21 pm

Bueno ja estic inscrita per fer el cursets jijiji quina diferencia... he anat a la parroquia del meu barri i el cura ens ha inscrit per fer els cursets els dies 1, 2 y 3 d'abril i només hauré de portar les dues partides de bautisme i dues fotocopies del llibre de familia de cadascun i res més... Apa!! ara si que em caso oficialment!! Però bueno encara he de buscar cura pq el de la meva parroquia está sol al juliol i no pot vindre a Sant Benet, aixi que demá trucaré al Bisbat de Vic per veure com ho faig per trobar un sacerdot.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 7:24 pm

felicitats fiancée!!!!!

jo ja marxo cap a casona!!!!!!

un ptnt i fins demà!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 7:27 pm

Fins demà jo tambè marxo!!!
Petonets!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. gen. 03, 2008 8:37 am

Bon dia!!
Fiancée, que be, un tema menys del que preocupar-te, no??
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. gen. 03, 2008 8:52 am

Bon dia!!!!
Moltes felicitats Fiancée!!! Que bé menys papeleo!!!!! Ara a buscar el cura que us casi i llest!!!!!

Mary tema flors no tinc ni idea!!! Jo també estic bastant perduda amb això però jo havia pensat començar-ho a mirar al març / abril!!! És molt tard????
Ademés el catering ens ofereixen tres o quatre tipus de centres i primer vull veure´ls!!! I això fins a la prova del tast no ho veurem per tant, jo de moment no moc peça!!!!!
N

Eo com no vam poder anar a veure el pis el passat dia 24 ja tenim data el 15 de gener ens ensenyen el pis, espero que aquest cop no passi res i poguem entrar, perquè tinc un mono ja!!!!!!!

Rachi, vas bé de temps pel tema vestit!!!!! I és veritat quan et proves el teu ho notes!!!!!

Per cert, vam anar a mirar lo del viatge i ara ens els han de cotitzar!!!! El que passa que un d´ells és el del Safari Kilimanjaro amb Mauricio de Catai i ara aquests es posen a tirar-se tiros!!!!! A mi em feia molta il-lusió aquest viatge però tal i com estàn les coses no sé!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants