NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 02, 2008 11:58 am

Hola guapes!!!
Primer de tot bones festes amb superretard... és que no he tingut temps fins avui...
Cecilia, ja t'han informat: estic treballant a Milà, però ja em queda poc de la meva aventuar d'Itàlia. Al febrer ja torno a estar a terres catalanes.
Felicitats a totes per les diferents coses que heu anat mencionant: trajes dels vostres animals, invitacions (encara que Oni no l'he pogut veure), propostes de sabates... detalls, sogres una mica desconsiderats...
Us informo dels meus progressos: ja tinc vestit però no us puc ensenyar com és perquè no en tinc cap foto, però és senzill, llis i llas, a veure si em donen un tros de roba i us la penjo. Tinc mirats els detalls, em falta confirmar-los, i he mirat el tema de les aliances... ens agraden unes d'acer. Escolteu la idea boja: al casar-nos d'acer, als 25 anys de casats d'or blanc, als 50 d'or groc... a veure si encara som vius i junts!!!
Hem visitat floristeria, hem d'acabar de concretar, al febrer quan torni definitivament ens hi posem. I ens queda tema de capellà, comentar-li que hem de fer (paperassa) i parlar amb la fotògrafa encara que ja ho tenim concertat.
I aquí la meva petició:
1. Que us portin moltes coses els reis, ja heu fet la carta? No em refereixo al rei que deveu tenir a casa, que a vegades passa de tot (preparatius), sinó als d'Orient...
2. Llistat de sabateries: He de portar les sabates i els sustens per al 5 de febrer (dia de prova). l'Helena va comentar una sabateria de Mollerussa que les forraven, però a part tenim:
* Farreres, Unipreus, Pey Giro, etc...
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. gen. 02, 2008 11:59 am

Que tal va tot noies???

Urgell, quan arribi a casa t'ho envio!!

Ara sí que ja comença tot plegat a rodar!! nosaltres, tenim una web "oficial" de la boda, i ara notem que tenim ja força coses per explicar.... per cap d'any ens van fer un regal per la boda, un grup de música, que voliem que vinguessin, ja han parlat uns tiets perquè vinguin a tocar, no se els detalls, serà sorpresa, el show, les cançons... crec que estaran durant el banquet..jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: XIPI » dc. gen. 02, 2008 1:25 pm

BON ANY NOU A TOTES!!!! QUE AQUEST ES EL NOSTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. gen. 02, 2008 1:36 pm

Uff Urgell, ens hem creuat amb els missatges, sabateries?? doncs la veritat és que tampoc tinc gaire clar on mirar.... suposo que serà qüestió de carrer major amunt i avall a veure... dus dus, al fosco no se si en tenen de núvia, estan les cadenes albalat però sembla que són petites, al carrer prat de la riba i al carrer pi i margall, farreres, giró, querol (que són els d'unipreus)....fora de la zona de carrer major i adyacents no se si hi ha sabateries destacables.... estic intentant fer memòria...

Llocs de llenceria, els tens localitzats?? un cosell, mires un conjunt blanc, sexy, còmode, com vulguis, però no mencionis la paraula màgica que et doblegaran
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dc. gen. 02, 2008 4:19 pm

quin vestit t'has quedat al final??

La idea de les aliances, molt originals, el meu anell de "promesa" és d'acer..jejeje

Així que aviat tornes cap aquí, al menys estaràs més tranquila, i podràs ultimar les cosetes.

Ara t'envio les fotos de les invitacions. Ja hem diràs que et semblen.

Petons! xx:-D
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 02, 2008 4:34 pm

:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)

Que tal ha començat l'any? Aqui a Madrid amb molt de fred i pluja... I amb més mandra...

Com ho porteu noies?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. gen. 02, 2008 4:38 pm

Ostras Key!!! 9600 missatges!!!!! Ets la super-nuvia!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dc. gen. 02, 2008 8:12 pm

Hola noies que tal? Avui he tingut que tornar a treballar desprès de 4 dies de festa xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(

Veig que esteu amb el tema de les sabates i la roba interior. Jo hi aniré ara per rebaixes pq les necessito per la prova que tinc al juny i son les úniques rebaixes que enganxaré així que ho aprofitaré. El problema es que jo no vull sabates acabades amb punta i no se com ho tindré pq de moment tot el que he vist als aparadors son amb punta No se, quan comenci ha mirar ja us explicaré

Has fet be Key de recordar de no mencionar la paraula màgica pq es veritat que de cop la cara de la venedor canvia i li surt dos simbols de € brillant als ulls xx:-D
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. gen. 02, 2008 8:35 pm

jejejeje, encara no Gloripage! 9200 i algo.. jejejeje... sí, m'hi passo massa temps per aquí....jejejeje

Aquí també plou bastant ara.. i feia un fred aquest matí, els bancs de la plaça sant joan, semblaven tot mevat!

Això de la roba interior me ho va comentar una amiga que es va casar ... que a la seva mare , per sa germana li van treure el que va voler, i quan es va casar ella, no va dir res qe era per una núvia, i clar, li va costar un preu raonable..

Amb les rebaixes estic igual, tnc la prova que la volia avançar perquè el dia que hem van dir no hem va bé... i al final, no se si l'adelantaré al juny o deixarla per finals de juliol, que així examparé les altres rebaixes...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arween » dc. gen. 02, 2008 10:52 pm

Al corte ingles, trobareu molta llenceria blanca i sino voleu, no hi haurà ningú que us atabali.
Arween

Entrades: 359
Membre des de: dg. oct. 15, 2006 10:04 am

EntradaAutor: Evie » dj. gen. 03, 2008 12:24 pm

Hola!
Jo em caso al 2009, el 12 de setembre. Encara no he trobat ningu que es casi al 2009 aixi que vinc a saludar a totes les que us caseu al 2008!

Ja us queda molt poquet!

Petons.
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 03, 2008 12:52 pm

Benvinguda al foro Evie! Aqui et donarem un cop de ma en el que puguem... On et cases?

Marjo, jo tampoc volia les sabates de punta i no veguis lo que costa trobar-ne unes de normals... Al final sols en vaig veure a Rosa Clarà, encara que crec que ara a Pronovias també en tenen. Jo me les vaig fer a mida aqui a Madrid. Les uniques que trobava claretes que no fossin de punta ni de novia eren de xarol i una mica cantones.... A veure si tens més sort.

Jo la lenceria tinc pensat comprar-me-la a Pronovies mateix, no era exageradament car el que em van ensenyar i no se si tindré que portar o no sostens aixi que ho veuré allà mateix el dia de la prova.
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. gen. 03, 2008 1:08 pm

Benvinguda Evi!!!

Quina gràcia, quan jo vaig entrar al foro, hem va passar el mateix, no hi havia nuvies lleidatanes al 2008 encara, i estava amb les noies del 2006 i del 2007.

Tu tranquila, quan menys t'ho esperis, ja començaran a entrar!

A pronovies sí que hi ha sabates de punta rodona, jo m'en vaig emprobar un parell.

La roba interior, m'en va ensenyar, però no tenien gaire... i jo ho vull amb més relleno, l'altre dia hem van ensenyar un conjunt que a mi m'aniria perfecte, quan el vaig veure... mmmm... jo intentaré anar a una que hi vaig normalment a cappont, l'agafaré abans de fer la proba, a veure si hem deixa canviar-lo en cas que no m'anés bé els sostenidors... nu se, tot és parlar-ho...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Evie » dj. gen. 03, 2008 4:28 pm

Gloripage em caso al Palau de Margalef! i vosaltres on us caseu???

Key espero q vagin surtint poquet a poquet :D
Imatge
Evie

EntradaAutor: Key » dj. gen. 03, 2008 5:05 pm

sí, tranquila!! xx:-D

ohhh el Palau!! és un lloc molt maco!!

Nosaltres ens casem a l'ajuntament, i fem el convit al petit català.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Evie » dv. gen. 04, 2008 9:39 am

Si tot va bé ens casarem a l'esglèsia de Sant Llorenç.
Imatge
Evie

EntradaAutor: marjo » dv. gen. 04, 2008 3:49 pm

Hola Evie benvinguda al foro, que tal com van els preparatius? He vist que et cases al 2009, deus estar més o menys com jo l'any passat que a principis d'any vam decidir casar-nos, vam buscar el restaurant i l'esglèsia i vaig entrar al foro perdudíssima pq no sabia ni cap on tirar.

El temps passa volant i el nostre any ja ha arribat, no et donaràs ni compte i ja estaràs al teu neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D Mentrestant ves passant per aqui i explicans cosetes *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

HOLA LLEIDATANES

EntradaAutor: mairim80 » ds. gen. 05, 2008 10:27 am

HOLA Chicas!

soy nueva en el foro, yo también me caso en Lleida, soy de BCN pero mi novio es de un pueblo de la Franja, así que hemos decidido casarnos en Lleida, la fecha que queremos es 4/10/2007 pero no tenemos restaurante, estoy indecisa entre Resquitx, Fonda, Nou Forn y Petit Català...Alguien puede darme un consejo?
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

Re: HOLA LLEIDATANES

EntradaAutor: mairim80 » ds. gen. 05, 2008 10:28 am

mairim80 ha escrit:HOLA Chicas!

soy nueva en el foro, yo también me caso en Lleida, soy de BCN pero mi novio es de un pueblo de la Franja, así que hemos decidido casarnos en Lleida, la fecha que queremos es 4/10/2007 pero no tenemos restaurante, estoy indecisa entre Resquitx, Fonda, Nou Forn y Petit Català...Alguien puede darme un consejo?

Perdonad me he equivocado de año, es 2008..je, je todavía no tengo el chip del nuevo año!
mairim80

Entrades: 11
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 10:22 am

EntradaAutor: Key » ds. gen. 05, 2008 10:32 am

Bienvenida!!
Habeis ido a mirar algun restaurante ya de los que citas??
Nosotros nos casamos en el petit català.
Consejos?? a parte de elegir el local segun vuestro gusto, el que os guste más, pués puedes valorar, donde estan situados cada uno, si prefieres que tenga alguna zona ajardinada o exterior o no, si preferís que se haga una boda en exclusiva por día o os es indiferente...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants