NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 28, 2007 8:40 am

No hem mirat res perque el Pablo no sabia si es podria agafar els dies tot seguit... Ara sembla que si. Torna avui de viatge, a veure si al gener ens hi posem. De totes maneres em sembla que tampoc ho hagues pogut mirar abans, per allo de tarifes 2008.....

Del pressupost, jo també volia esperar, pero mira, que sigui el que deu vulgui, si no arriba ja veurem que fem, es un cop a la vida i no se quan tornarem a fer un viatge aixi!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 28, 2007 8:43 am

No hem mirat res perque el Pablo no sabia si es podria agafar els dies tot seguit... Ara sembla que si. Torna avui de viatge, a veure si al gener ens hi posem. De totes maneres em sembla que tampoc ho hagues pogut mirar abans, per allo de tarifes 2008.....

Del pressupost, jo també volia esperar, pero mira, que sigui el que deu vulgui, si no arriba ja veurem que fem, es un cop a la vida i no se quan tornarem a fer un viatge aixi!
gloripage

EntradaAutor: Key » dv. des. 28, 2007 8:46 am

Doncs això també es veritat,... el Jesus hem diu, que si ja sabem que haurem de tirar d'ajuda, no miri tant, tot plegat, ja posats és igual una mica més que una mica menys..

Teniu alguna idea o preferència??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 28, 2007 9:29 am

Bueno ens agradaria Asia o algo aixi pero no hem mirat res. Sudamèrica descartat per fred. I Àfrica era una opció però no ho teniem gaire clar. Si no arriba tant el pressupost potser Cuba o així.
gloripage

EntradaAutor: XIPI » dv. des. 28, 2007 1:39 pm

Wole noies!!
K tal?? BONES FESTES (una mica a deshora pero...)!!!
KEY no he pogut veure les invitacions!! Me les pots passar per privi plis!! Em faria molta gràcia veure-les wapa!!
Com teniu els preparatius??
Ei! I com van les festes??
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mohnt » ds. des. 29, 2007 1:25 pm

Hola! jo tampoc he mirat encara viatge. Amigues que ja s'han casat m'han dit que fins un mes abans no cal patir. Nosaltres anirem on ens deixi el presupost. Somiem poder anar a l'Àfrica però ens han dit que és molt car, així que no sé que farem.
Key el problema que tinc amb les sabates és que no les vull amb taló i a Lleida les que he vist en tenen. N'hi han a sabateries petites, a l'Unipreus, i a les botigues de núvia, però allí són més cares. També tens la opció d'agafar unes sabates que t'agradin i que te les forrin, a vegades les mateixes sabateries ho fan i a Rosa clarà també. No sé altres puestos. M'esperaré a anar a Bcn quan comencin les rebaixes. La jugarreta és que la botiga que m'han dit que és tota de sabates de nuviai complements (vels, guants, orquilles, paraigües...) dissabte a la tarde està tancada i si la meva germana em vol acompanyar ha de tancar un matí la botiga, i això repercuteix en els seus ingressos.
Ja estic mirant aliances. N'hi han de tots els preus des de 400 euros la parella (joieria Blanco, tot i que no es veuen molt fortes) a l'orfebre (uns 500- 600) fins al que et vulguis gastar. Nosaltres em vist unes al Rius, que son diferents són en or blanc gruixudes, no semblen de boda, i ens van agradar força, llàstima del preu 750 la parella. Haviem vist un model similar a la Torres que ens demanaven 1200 euros. No sé que farem encara. Ens han dit que contal ho diguem un mes i mig abans no ens cal patir. Ara al gener tornarem a mirar.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » ds. des. 29, 2007 1:26 pm

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
I
:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » ds. des. 29, 2007 1:54 pm

Bones noies!!

estic de neteja, i de tant en tant, entro...jajajaja, ja hem val,.... és que ganes n'hi ha poques, però s'ha d'aprofitar el temps que es té....

Doncs nu se, miraré per aquí i si no trobo que hem faci el pes, miraré a bcn, ja no hem ve d'una cosa... però si trobo per aquí doncs millor, però a sabateries, no vull anar a les botigues de núvia que són molt més cares....

Ja se la botiga que dius Monht, l'altre dia vaig veure que no obrien per les tardes, però hi ha més llocs, se un que s'anuncia o s'anunciava aquí també, "no vagis descalça que et vesteixo".. ja preguntaré a veure quines més hi ha que tinguin força coses.... quan hi anireu??

Així que et van dir que el viatge amb un mes abans n'hi ha prou?? és que com sempre, quan preguntes al llocs, et fiquen pressa, et diuen que quan abans reservis l'avió, més barat i més bona combinació i al final, corres per tot... nosaltres estem igual, anirem on permeti el pressupost, on realment ens agradaria, ara per ara no podem, així que estalviarem amb temps i ho farem quan puguem, hi ha llocs que ens fa més gràcia que altres, però mira, ja veurem....

El que dius de les aliances, nosaltres les vam mirar al carrer magdalena, a peralta, les vam escollir que tampoc semblen de boda, or blanc gruixudet, i amb unes linees horitzontals a la part de davant. Ens van calcular uns 400-450€ les dos. Va ser el primer que vam tenir perquè ens les ragalava ma mare, i aixi anava pagantles poc a poc, que els hi té confiança.. si vols fer-li una ullada...

Bé noietes, si no us conecteu abans... QUE TINGUEU UN BON CAP D'ANY!!! *.-o-o.* xx;-.)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aneta » dg. des. 30, 2007 11:00 am

Hola chicas!! Feliz Navidad!!! aunque con retraso... he estado liada con comidas, familia, compras...

Key no he visto tus invitaciones... me gustaria verlas, cuando tengas tiempo y sino te importa, puedes mandarmelas por privi, nosotros aún no hemos empezado ni a pensar en ellas... podeis aconsejarme algún sitio en Lleida??

Con los zapatos tengo el mismo problema monht los quiero bajitos, con muy poco tacón... aunque quizas tenga que contemplar la idea de comprarme un modelo que me guste y que me los forren.

Glori, Elena sabeis algo más de Tugues??? os han informado de los nuevos menus, supongo que a ti, Glori, no tardarán mucho en comentarte... te queda muy poquito...

Otra cosa que os queria comentar... me parece que fue Elena quien dijo que había contratado para la iglesia a una soprano, a mi me gustaria que me tocaran y cantarán determinadas canciones que me gustan... sabeis dónde puede encontrar soprano, piano??? no tengo ni idea a dónde dirigirme.

Si no volvemos a hablar... FELIZ AÑO!!!! que este es el nuestro!!!!
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: aneta » dg. des. 30, 2007 11:01 am

Hola chicas!! Feliz Navidad!!! aunque con retraso... he estado liada con comidas, familia, compras...

Key no he visto tus invitaciones... me gustaria verlas, cuando tengas tiempo y sino te importa, puedes mandarmelas por privi, nosotros aún no hemos empezado ni a pensar en ellas... podeis aconsejarme algún sitio en Lleida??

Con los zapatos tengo el mismo problema monht los quiero bajitos, con muy poco tacón... aunque quizas tenga que contemplar la idea de comprarme un modelo que me guste y que me los forren.

Glori, Elena sabeis algo más de Tugues??? os han informado de los nuevos menus, supongo que a ti, Glori, no tardarán mucho en comentarte... te queda muy poquito...

Otra cosa que os queria comentar... me parece que fue Elena quien dijo que había contratado para la iglesia a una soprano, a mi me gustaria que me tocaran y cantarán determinadas canciones que me gustan... sabeis dónde puede encontrar soprano, piano??? no tengo ni idea a dónde dirigirme.

Si no volvemos a hablar... FELIZ AÑO!!!! que este es el nuestro!!!!
Imatge
aneta

EntradaAutor: Key » dg. des. 30, 2007 6:21 pm

Aneta, sin problemas, luego te las mando por privado, que ahora estoy con el portátil y las tengo en el otro ordenador las fotos....

Donde mirar las invitaciones?? pués se que hay varios sitios que hacen detalles invitaciones, etc... en balafia hay una tienda, por donde está la iglesia y el centre civic, que se llama pedra paper tisora; está el centre companys también, la casas ..... nosotros las imprimimos en la copistería que hay en la calle Vallcalent, al lado de la tienda Taleia, y allí además tienen servicio de diseño si no quieres hacerlas tu, ellos se preocupan de todo, puedes hecharles un vistazo, no creo que sea muy caro, porque nosotros lo llevamos diseñado, pero imprimir, doblar, el papel y todo, y nos ha salido bastante bien.

Ya nos contarás!

Mañana ya fin de año!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. des. 30, 2007 8:49 pm

Hola nenes que tal com van les festes?

Nosaltres aquest cap de setmana hem estat lligant cosetes de la boda que feia dies que posposavem: hem anat a veure el mossen pq desde que vam demanar el dia l'han canviat i voliem confirmar que l'agenda s'havia traspassat be i hem estat parlat dels papers, el curset,...

També hem anat a comprar els vasos pels obsequis dels homes i les espelmes pels de les dones que ja hem acabat

I hem fet el disseny de les targetetes que aniran amb els obsequis

Be, si no tornem a parlar :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dg. des. 30, 2007 8:55 pm

Ah també vam anar a mirar tema flors, vam anar a la Fuliola a una floristeria que conexem que ens agrada molt com ho fa. Vam estar parlant força estona i ens va convencer bastant i el preu no esta malament
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 31, 2007 9:49 am

:-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)

Que tal les festes noies? Jo avui treballant una miqueta, crec que som 5 en tot l'edifici!!!!

Nosaltres casi tenim les invitacions repartides, estic alucinant perque tothom diu que si i la gent està super il·lusionada.
Al final suposo que contractarem més autocars perque també tothom s'hi apunta.

Aquesta setmana suposo que començarem a mirar el viatge! Tinc unes ganes!

Ana del tema tugues em van dir que encara no ho tenien tancat, que a principis de febrer era massa d'hora per fer el tastet aixi que fins a mitjans-finals sense novetats. Si no parlem, passeu una bona nit de cap d'any!
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. des. 31, 2007 9:58 am

Que bé Gloripage!! quina il·lusió que la gent tinguin tantes ganes!! xx:-D

Weno, noietes... gaudiu d'aquesta nit!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aneta » dl. des. 31, 2007 11:08 am

Key, que pasada!!! que invitaciones más originales... muy chulas!! tendré que empezar a mirar, nosotros estamos muy tranquilos.

Vale, glori con respecto a tugues, esperaremos a que nos des noticias...

Marjo, iré a mirar en la zapateria que has comentado, a ver si encuentro zapatos bajitos... gracias.

Qué paseis buena noche!!!! y Feliz Año!
Imatge
aneta

EntradaAutor: Key » dl. des. 31, 2007 2:37 pm

Gracias Aneta! xx:-D

FELIZ AÑO NUEVO CHICAS!!!

Habeis visto el foro?? ya está todo a punto para el 2008!! que nerviossss xx:-D
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dl. des. 31, 2007 5:07 pm

FELIZ AÑO NUEVO ESPERO QUE EMPEZEIS CON BUEN PIE EL NUEVO AÑO, QUE SEA IGUAL QUE ESTE O MEJOR :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-) :-)08:-)
neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dl. des. 31, 2007 5:12 pm

Noies, només entro un segon per desitjar-vos a totes que el millor d'aquest ultim any de solteres sigui el pitjor de l'any que ja està aquí!

:-)08:-)
Imatge
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dt. gen. 01, 2008 10:39 pm

Hola noies que tal la resaca? Com van anar els raims ja us els vau menjar tots?

Be noies ja estem al 2008, el nostre any!!!!!!!

FELIÇ 2008!!!!!!!!!!
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants