Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 27, 2007 12:56 pm

chicas...

felicidades finacée... ya me explicaras que te quedas... que bien, yo ya tengo ganas de ir a ver el mio... cual mas te provaste de RC??? Te gustaron?? aix chicas... que envidia me dais...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 28, 2007 3:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. des. 27, 2007 3:42 pm

Booon dia!!!!!
Esticcom una sooooopa!!!!! El meu nen va caure el cap de setmana passat i m´ha passat tots els virus!!!!!
Fiancée moltes felicitats!!!! a veure si et decideixes pel vestit!!!!!
A mi també m´han pºorººtºat força coses per Nadal!!!!!!

Lo de Palauet Cabanyes es pot veure pel Grup Beitxenea on està l´heredats Mitjans i Arcs Ariatza!!!!!!

Rachi vaya peazo viatge!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 28, 2007 10:21 am

nenes... que tal tot??? Avui ultim doa abans de cap d´any, eh?? treballey dilluns?? Per cert que feu per cap d´any?? Jo marxo a la cerdanya amb uns amics, farem soparet, un singstar i unas quantes copichuelas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 28, 2007 10:56 am

bon dia guapes!!!!

com va el dia???? jo dilluns no treballo i vos???? per cp d'any faré una festa a casa meva... serem uns 12!!!!!
rachi kin viatge tan xulo.... pinta super bé!!!!!!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 28, 2007 11:01 am

que bien mary... una festeta a casa teva!! olé olé... per cert noieta, ahir ala pelu vaig veure que la esther cañadas va fer un reportatge de rosa clara per la vogue crec que era, i sortia amb el teu vestiut, es veia maquissim, en serio... portava un pentinat aixi anys 40. cabell suelto pero com si amb indulacions per sota que li quedava monissim... vaig pensar en tu. ja saps el pentinat?? aquest quedava molt maco!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 28, 2007 11:20 am

encara no tinc pentinat... era x la vogue??? d'aquest mes??? pq potser la compro x veure el pentinat... i tornar a veure el vestit jejeje que bé que us agrdi!!!!! és que jo tinc el cabell llarg, en tinc molt i amb molt de volum i depen quins pentinats no em queden bé... miraré aquest que em dius!!!! quin pentinat creus que podria quedar bé...sempre que vaig a casaments porto semirecollit i amb les puntes com amb tirabuixons... nose que fer-me... ahh abui truco a diana segura x fer la paga i senyal... una cosa menys!!!
tu com tens tema catering????
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 28, 2007 11:24 am

Hola guapes!! Vaig de bòlid... jo dilluns volia fer festa, però em sembla que no podre... estic a tope de feina...
Jo per cap d'any també faig festeta a casa... Nosaltres sopem amb la family, i després de sopar ens juntarem tota la colla.. Tindrem la wii i la Play 3, i força alcohol, jejeje
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. des. 28, 2007 1:10 pm

Eps!!! Res... jo aquest cap d'any anem a un restaurant a sopar no sé com anirá es el primer any que ho fem fora de casa... I després festa!! Vaig a una festa privada que organitza una amiga a una discoteca... així que res a pillar la taja!!! jjajajaja

Bueno jo dilluns no treballo així que:
¡¡¡FINS L'ANY QUE VE!!! a més es el nostre any... quina emoció 2008 y comença el compte enrera...

:-)08:-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. des. 28, 2007 2:16 pm

Aaaallo!!!!
Jo tampoc treballo dilluns i per cap d´any feeeeeeesta grossa que montaen uns amics a Barcelona!!!!!yuuuju!!!!!
Rachi ahir vaig mirar les noticies d´Antena 3 i potser es que estava empanada però no vaig veure lo de Neyzen!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 28, 2007 2:23 pm

noietes... jo igual, que corra el singstar, la wii i todo el alcohol que haga falata!!!!!!!!!!!!! biennnnnnnnnnnnn

Gi 14 va sortir a les noticies de les 15, jo ho vaig mirar i a les 21 ja no ho van repetir... aixxxxxxxx

Pues mary, era una revista daquestes, a veure si ho trobo per la red... era amb el cabell suelto, i amb ondulaciones aixi rollo marily pero en cabell llarg, bueno, media melena, no se si mexplico, era xulu, en serio!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 28, 2007 6:41 pm

NENIS jo d'aquí poquet ja marxaré cap a casona... només us volia que passeu un bon cap d'any... que veveu molt i disfruteu jeje que entrem en el nostre any i que ens ha de portar molta felicitat!!!!!!!

passe-ho mb guapes!!!!!!!!!!!

:-)08:-)
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. des. 28, 2007 7:00 pm

:-)08:-) º
Nenes, aquest any ens esperen moltes coses bones!!! disfruteu moltíssim per cap d´any i molt més l´inici!!!!!!
Petonets
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 31, 2007 2:17 pm

Hola noietes!!!!!!!!!!! Q tal va tot!??? Abans q res, BON NADAL!!!!!!!!!!!!
Bufff... Fa un munt de dies q no toco l'ordinador!!! De fet des del dia 21 q vam tornar cap akí... Em posaré al dia en un plis plas, jejeje...

Com han anat les festes??? Jo menjant una barbaritat i aquests últims dies esquiant a Andorra (del 27 fins ahir)

Només entrava per desitjaros a totes una molt bona entrada d'any i que ho passeu molt bé aquesta nit!

El meu plan aquest any también relaxadet, sopar amb la family del meu nen i després a casa els meus cunyats amb el sing star, la wii, les nintendo DS i tot amb el arramblem. Pel q sembla es el plan del año, no??? Jo no sé si heu jugat o no a la wii, però a mi em van agafar unes agulletes amb el tenis...

Bueno, lo dicho, molts petons i abraçades a totes i... :-)08:-)
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dl. des. 31, 2007 2:43 pm

HOLA!!!
Pel que veig he estat la única que avui ha treballat....

Pero bueno, ja estic recollint, ara marxo a casa a descansar una miqueta i a preparar-me per la festa d'aquesta nit... Jajajaja, veig que practicament totes tenim el mateix plan: wii, singstar, etc...

Bueno guapes, espero que tingueu una bona entrada d'any (l'any de la vostra boda!!!!)

:-)08:-) a totes!!
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dc. gen. 02, 2008 9:41 am

Noietes...

FELIÇ ANY 2008!!!!!!!!!

Aix... quina coseta se m´ha possat a lestomag quan he vist que ha canviat el forum, ja estem al 2008!!! ay ay ay
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 10:03 am

Bon dia guapes!!!!!! Bon any 2008!!!!! ja estem al nostre any... i ens passarà el temps volant!!!! com va anar la festa de cap d'any??? nos mb!!!

ahh rachi ja he vist el meu vestit a la revista... és a la Hola!! la meva avia la va comprar i jo l'estava mirant i vaig veure el vestit... em va fer una ilusió... jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. gen. 02, 2008 10:09 am

Booooon dia i bon any nenes!!!!!
Ja ha arribat el 2008 uuuuf quina il-lusió!!!!!!
Nosaltres per cap d´any mb, tranquil-let!!1 vam sortir a fer un parell de copes però de tranquis amb uns amics!!!!!
Ahir vam tenir dinar a casa ma mare i com estava la meva iaia, el meu tiet i mon germà amb la nuvia vam aprofitar i els hi vam entregar les invitacions!!! pobreta la meva iaia es va emocionar!!!!!! més mona!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. gen. 02, 2008 10:27 am

fiancée vas anar a veure el vestit el dissabte??? et vas decidi
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 02, 2008 10:37 am

Bon dia!!

Com va anar la nit de cap d'any?? La meva genial, m'ho vaig passar super be, i a més, vaig descobrir que soc bonissima jugant a bitlles!! No havia jugat mai a la wii i em va encantar! (ara, el braç em fa un mal...)

G14, que guay ja reparteixes invitacions... es que no et queda res!!
Fiancée, explica si ja tens vestit!!!!!!!
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. gen. 02, 2008 11:02 am

Bon día noies!!! Feliç any!!!! Mary no hi vaig anar a veure els vestits però cada cop m'agrada més el Meryl!!!! Jo també vaig veure la foto de la Esther cañadas a l'Hola :)

A veure si aquest cap de setmana hi vaihg a mirar els vestits...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants