NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. des. 23, 2007 8:14 pm

Nenes! Macavo d'enamorar d'unes invitacions..........
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dg. des. 23, 2007 10:15 pm

Hola nenes que tal? A nosaltres la loteria res de res ni per pipes això que havia posat les participacions a la caixeta dels nuvis del pastis de la boda per a veure si em donaven algun caleró per ajudar amb els gastos xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(

Alfonsoicecilia les invitacions son molt xules t'han quedat la mar de be. Nosaltres també ens les hem fet nosaltre pr son una mica diferents. Algunes del foro ja les heu vistes. Key ja les has començat a donar? Que be, quina il·lusió xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D Quina sensació es te quan dones les primeres? Jo ja en tinc ganes

Bueno vaig a veure porca miseria que avui s'acaba xx:-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. des. 23, 2007 10:29 pm

Bones!!!! M'he passat mitja tarda llegint les cròniques del 2007!!! Quina emoció... alguna d'elles et fa venir un nus a l'estómac!!!! D'aquí a no res ja ens tocarà a nosaltres, que d'aquí a poquets dies ja comença el nostre any 2008!!!1 Mare meva, em poso nerviosa de pensar-ho!

Ica... sense cap mena de problema per ensenyar la invitació al vostre amic dissenyador!!! Només faltaria!!!!

Què més.... de loteria res... ni un duro. Així que hem de seguir estalviant per la boda (bueno encara ens queda el niño... ens aniria tan bé a totes un pessic!!!!!)

Elena... aquesta invitació és maquíssima!!! És molt divertida!!!! JA saps... a convencer el xiquet i a posar-s'hi que em fa enveja (de la sana... jejejje) l'OniKey que ja les està entregant aquests dies!!!!! Quina emoció!!!

Res, noies que marxo demà cap a Bcn a casa els sogres i no sé si em podré connectar.... així que us desitjo, jo també, un molt bon nadal!!!! i, aquest any sí que té sentit dir: cuidado amb els excessos, turrons i caves i canelons.... tot amb mesura!!!!! Que encara que falti temps després la dieta serà més dura!!!!

Una abraçada!!!!!
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dg. des. 23, 2007 11:07 pm

Bones.....

us fico una estona les invitacions nostres i les trec...mmmmm....

la sensació al donar les primeres invitacions?? ufff, després de la setmana pasada, les crítiques que vam tenir, estavem "cagats", però mira, va anar molt bé, molt millor del que ens esperavem,,, inclús qui ja sabiem que no els hi agradaria, al final ens van dir que estaven molt bé.
Jo hem quedo amb la cara d'una cosina del Jesús, que la guardava, la tornava a treure, se la remirava tota.... estava més contenta!! i això fa molta il·lusió.... avui li hem donat a ma mare... i més contenta... deia que el detall que fiquem a fora amb el sobre, ho guardaria d'amulet....

Us les fico, les hem fet totalment nosaltres....
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 24, 2007 2:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. des. 23, 2007 11:08 pm

Part interior
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 24, 2007 2:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. des. 23, 2007 11:10 pm

I per darrera
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 24, 2007 2:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. des. 23, 2007 11:20 pm

Ostras Key les invitacions son precioses us han kdat molt xules i super originals Es veritat k la gent a la que li fan tanta il·lusio la boda es la k se't kda gravada i recordes tota la vida Sort n'hi ha d'aquests bons moments xx:-D xx:-D xx:-D
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. des. 24, 2007 9:00 am

Buenos dias espero que hoy sea un dia muy especial.....
FELIZ NAVIDAD
que esta noche sea noche de PAZ...... y sobre todo de mucho [size=12]AMORRRRRRRRRRRRR[/size]
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. des. 24, 2007 1:13 pm

Key-.... vaig veure les invitacions ahir a la nit. Uala!!! Quina currada nena!!! Són les invitacions més originals que he vist mai!!!! M'han encantat!!!!! Xuñíssimes! Un 10!!!!!!

Merci a totes les que també us han agradat les meves... jejeje....Ja us diré les reaccions quan pugui començar a donar-les.

Que passeu un feliç nadal!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dl. des. 24, 2007 8:24 pm

MOltes gràcies Cecília!!
La veritat és que està ple de simbolismes, i quan les donem, cadascú veu algun, inclòs alguns que ni nosaltres haviem caigut.

Bé, noies, ara sí:

BON NADAL!!!!
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 25, 2007 1:01 pm

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)

Ala Key! Jo no les he pogut veure envia-me-les per un privi o algo!

Que tal el pare Noel? Com s'ha portat?

Jo tambe repartint invitacions a la family aquests dies, demà vaig a Barna a veure la family d'alla.

Passeu un bon dia!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. des. 25, 2007 5:55 pm

Quina perritis portem damunt avui!! aprofitant que anem de sopar en sopar... jeje, de dia apalancament... xxo.0.o

et passo per privi allò...d'aquí a uns dies, que haguem repartit les perilloses, suposo que no farà ja el penjarles i poderles deixar..jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 25, 2007 8:45 pm

Es molt xula Key! I original sobretot pero a mi m'agrada. Les meves son molt sencilletes, pero aixi i tot hi ha gent que no les enten... He sentit desde que son massa petites a que no s'han gastat gaires cuartos! Pero ala gent jove els hi agrada....

Despres de festes les que no hagi pogut enviar les enviaré per correu, excepte les dels amics de la feina del pablo que ja us he explicat...
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. des. 26, 2007 11:06 am

Coi, la gent és una mica...mira que el comentari dels cuartos...però és el que deiem l'altre dia, sempre hi ha gentt que et dirà alguna....el que la gent al menys ahir, menys enteneia la funcionalitat, era el tubet de fora...

Mira, ja tinc clar, que ho fem amb il·lusió i que cada un fa el que vol..i sempre hi haurà algu a qui no li agradarà tant...però mira...

Gloripage, que això ja està aquí!!!!!. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. des. 26, 2007 8:29 pm

Oni!!! No las he podido ver..................... Mándamelas por privi porfi que me has dejado con la intriga!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. des. 26, 2007 11:31 pm

Elena, me pasas porfa una dirección de correo?? es que ya estamos como el otro día, que no me deja adjuntarte los archivos..no se porque.. xx0.0x>
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dj. des. 27, 2007 11:41 am

Hola noies!!!! com va el nadal!!!! neujor:-) neujor:-) he estat liada, ja que la família ha vingut a celebrar-ho a casa i ja sabeu que això és un lio. cuinar per tanta gent fa molt pal, perque no se'm dóna gairebé. xx:-(
Ja he fet les fotos del preboda d'on sortiran les invitacions!!!!!!!!!!!!!! xx:-DD xx:-DD abans de cap d'any em d'anar a mirar quin dels dissenys ens agrada més. Em pensava que això de les fotos seria molt més pal, però no va ser tant dolent com em pensava. Ens van tenir 2 hores per fer fotos una d'estudi i una a l'exterior. Amb el fred que feia el cap de setmana passat. A les primeres fotos et trobes una mica ridícul< allí pal plantada i no saps que fer ni cap a on mirar però poc a poc amb els sugeriments del fotograf et vas oblidant de que hi és. Lo millor les fotos a l'exterior. Ens donava ordres per separat a la meva parella i a mi i no sabies ben bé que passaria, va ser molt divertida aquesta part.
La meva amiga ja pot caminar (només aguanta una hora dreta i a pas de tortuga del telepizza al carrefur vam trigar una hora) però tot és començar.
Veig que totes ja estem més liades, perque hem baixat a la segona pg. gairebé no ho trobava.
ESPERO QUE TOTES PASSEM UN BON NADAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EL 2008 ÉS EL NOSTRE ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BBBnadal:-)
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » dj. des. 27, 2007 12:12 pm

Hola!!! neu:-D neu:-D que hi ha algú??????????nurya el ram que t'agrada el va dur molt similar le meva germana gran a la seva boda, era molt bonic. neujor:-) neujor:-)
Key, dels dos rams que hi ha en foto, a mí, m'agrada més el de cales blanques. La invitació, em va dir la meva germana que era molt original. Felicitats!!!
::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.
BONES FESTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. des. 27, 2007 3:15 pm

Moltes gràcies per la info Key!

Jo avui ja he tornat al curre i la veritat es que no tinc ganes de fer res....

A veure si depsres de festes comencem a mirar el viatge que tinc un munt de ganes!

Ara toca posar-se a dieta, per la prova del vestit...
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. des. 27, 2007 5:18 pm

Bones!! MOnht, cuinar per tanta gent sempre és dificil, tranquila! m'alegro que vagi tot ja encarat, aviadet anireu a mirar sabates a Barna, no?? ja ens contaràs!! jo no se on mirar aqui a Lleida, però vull amb bastant taló, estil de les de Gloripage...

Jeje, les invitacions són una mica fora de lo comú, ara no tinc les fotos, ja te les passaré, i d'aquío a uns dies, quan hagi donat unes que hem queden, ja les puc penjar més o menys tranquilament.... també li he d'ensenyar més fotos del vestit a la Judith, ja hem va comentar que en vas veure alguna... ara en tinc més,....jejeje

De res Gloripage, si et puc ajudar amb alguna cosa més, ja saps....
Encara no heu mirat el viatge??? però teniu alguna idea?? nosaltres no sabem, ni tan sols quan hem de començar a mirar, és que ara encara no sabem amb quin pressupost podem comptar, com per encomanar.... però veus que et diuen que quan abans reservis bitllets, molt millor.... nu se...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants