Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 10:21 am

ostres... el teu ex... convidat al casamnet... uix of course, si que ho deus tenir superat... vaya malri, almenys vist des de fora...

Noietes... BON NADAL!!!!!

I la masia rosas??? de caves, no se cap lloc, el de la GI te molt bona pinta...
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 21, 2007 10:27 am

ofcourse pues ara deveu ser amics no??? i al teu novio no li importa???? a mi m'han comentat que a les caves codorniu queda molt mono...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 10:35 am

Jajajaja... Us explico: El meu ex i jo treballem junts, i es clar, si convido als de la feina, doncs el meu ex hi ha de ser (una altra cosa es que ell vingui... potser es busca una excusa..)
Però la veritat és que tenim força bon rollo, no per explicar-nos la vida amb molt de detall, però ens portem bastant be... I al meu nen, doncs no se... no hem parlat d'aquest tema... però sap que treballem junts (de fet, es ells dos es coneixen, però el meu ex no te ni idea de que el noi amb qui parla de tant en tant es el meu novio actual..) i mai hi ha hagut cap problema...
Quin culebrón, no?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 11:06 am

Bé si ara teniu bon rollo i ademés treballeu junts aleshores es pot entendre que el convidis ara que vingui a la boda jo sincerament ho dubto perquè encara que ho tingue superat és allò que...... ay no sé jo no crec que pogués anar a la boda si em passes algo així!!!!!!!
Avui tinc el dinar de feina!!!!! Vosaltres ja l´heu fet????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 11:16 am

ay ay ay noietes... quantes historietes, oi??? jo el faig avui, menturcare com sempre i ja veuras...la unica noia... la meva feina es molt xunga nenes, estic sempre envoltada de tius!!!!

dema tinc soparet amb amics, i... diumenge a descansar por finnnnnnnnnnnnnn... of course, i que et cases per lesglesia o per lo civil???

Tartana i cangui... bon nadal!!! que tingueu unes bones festes!!!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 11:23 am

per cert, com posseu lo del cargolet??? que diu tantos meses y no se que pel dia del casament...
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 11:28 am

Jo faig avui un dinar amb un parell de companys de feina, amb els que em porto millor.. a veure si trobem lloc!
Però m'he de control·lar amb el beure, que després toca sessió de shopping, a veure si acabo la llista de regalets pendents!
Aquesta nit sopar amb uns amics i demà a Puigcerdà, a veure si puc esquiar una mica.....

Ah! i em caso pel civil, aixó és l'única cosa que tinc clara.... Creieu que es massa aviat per mirar coses?? La idea ppl es que la boda sigui al setembre de 2009 (no em dona temps de preparar-la pel 2008 i com que per tema feina només ho puc fer al setembre...)
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 11:31 am

of course... a veure... tu has vist com estem nosaltres, jo encara no tinc ni vestit, i em queden 6 mesos i algu... i tu que et vols casar al setemnbre de 2009????? si vas de conya fins i tot pel setembre de 2008!!!!!!!! en serio!!! un cop tinguis el lloc ja esta... lo altre ve rodat,no?? això espero, perque jo no tinc rien de rien... totes han anat a mirar vestits i mira jo... aixxx... quin desastre!!!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 11:44 am

Ofcourse i per octubre o novembre no ho podeu fer aquest any?????
Ara si voleu una data concreta doncs segurament que haurà de ser al 2009 i aleshores jo aniria mirant i a l´abril - maig em decidiria!!!
Això si si ho feu setembre ves al resgistre al juliol d´aquest any per no tenir problemes de dates!!!!!!

Eeeeo a mi em ve molt de gust fer un vinet!!!!!! Va perquè no posem un dia de gener i qui pugui bé i qui no per la propera??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 11:52 am

Per cert Rachi ja ni m´enrecordo com es feia però em sembla que si clickas sobre on diu Tickerfactory.com esta justa adalt de la partitura que tinc posada et remet a una web on pots crear el teu propi. Em sembla que era algo així!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 21, 2007 11:58 am

guapes jo vaig fer el dinar de nadal ahir... vem anar al flamant... i también hem vaig haver de controlar amb elk vinet...
ofcourse jo crec que si ho coemnces a montar amb 1 any d'antelació vas mb... cap a l setembre octubre 2008 jo ho miraria.... jo también crec que el més important és tenir el lloc i lo altre es fa mica amb mica....
jo avui sopar de nenes... demà shopping i sopar amb els cunyats que avui arriben de USA i diumenge més shopping i barça... quin estres jejeje

ahh nenes avui tinc una altra entrevista de feina... al migdia... a veure si per fi trobo algo...

aprobo l'opció de posar data xl gener x fer vinet!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 12:02 pm

A veure Mary si et fan un bon regal de Nadal i trobes la feina que vols!!!!!!!

Va propostes de dies pel gener!!!!!!
Jo menys dijous si potser sino ja m´ho monrtaria els demés dies cap problema!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 12:05 pm

nenes... tema vinet perfecte!!!! possem un dia o que??? y ese dia es inamobible, qui pugui venir perfecte i sino la propera perque sino no el farem mai... miro el calendari...

el dia 3?????
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 21, 2007 12:08 pm

a veure si tinc sort... que ja tinc ganes!!!! i aquesta oferta pinta mb!! pq és de responsable de zona junior... desitjeu-me sort jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 12:12 pm

I el 8 o 9 que és després de festes i ja estarem totes per aqui??? Fins i tot la Croketa està per aki!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 1:41 pm

Hola!! Acabo de tornar al despatx... Bcn està impossible!! Hi han bufetades per aconseguir un taxi...

Respecte a lo de la data del bodorrio, ha de ser al setembre, ja que el meu nen de Novembre al Juliol va de cul amb la feina i jo a partir d'octubre ja estic liada amb planificacions dels tancaments, etc... I a més, Setembre és un mes que m'encanta... Ja ho havia pensat intentar-ho pel 2008, però ja us dic, no em veig amb forces de fer-ho....

Tema vinet: A vosaltres us va be un dijous??? Que tal el dia 10 de gener??
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 1:49 pm

Doncs per mi el 10 em va bé!!!!!! encara que es dijueves però em sembla que serà el millor dia per quedar!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 21, 2007 2:00 pm

perfcete

el dia 10

inamobible

em sembla de conya

per cert, heu dit a la feina que us caseu??? jo encara no, i no se quan dirho
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 2:00 pm

jajajaja, Gi, jo tbé prefereixo un dijous, que si ens passem una mica només anirem un dia malament...
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 2:03 pm

Si per aqui ja ho saben perquè com li vaig fer el viatjet a NY pues.......
OK Aleshores el dia 10 a quina hora.
Sobre les 20:30h o és massa d´hora!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008