RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » ds. des. 15, 2007 6:53 pm

Pilimili, molt bona elecció. Nosaltres, el filet d l'avi, és un dels posibles plats q agafem! I si dius q va tenir tant d'exit, ncara mo poses mes facil!!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dl. des. 17, 2007 12:07 pm

jo era força reacia a agafar el filet de l'avi, però es desfeia a la boca i tothom vam estar d'acord que era bonissim a més ho fan allà mateix al saló i abans de servir a la gent li diu com la vol, si mig crua, al punt, torradeta, mooolt bé, en serio xx:-D
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. des. 17, 2007 1:58 pm

Ei, doncs em sembla molt be això! Pot ser un dls posibles plats! Cada vegada ho tinc mes clar!
Imatge
mima

FELIZ NAVIDAD

EntradaAutor: Eysuke » dl. des. 17, 2007 10:46 pm

Hola chicas, que tal?

Hace días que no escribia con esto de las fiestas, hay mucho trabajo y acabo muy cansada, pero leo el foro todos los días y me tenéis al día de todo.

Primero, felicitar a Rosy por ser nueva en el foro y decirle que como todas nosotras ha eligido un buen restaurante. Y decirte que lleva los mismos pasos que yo, me llamo como tu Rosa Mari (Eysuke en los foros) y me caso en el mismo año que tu y en le mismo restaurante jajajajaja neujor:-)

Referente a los menus todavia no se que menu escogeremos ya que mi futuro marido es cocinero y será a su eleccion y creo que se lo está pensando demasiado, pero será un entrante y un segundo, el comenta que en las bodas se come mucho de aperituvos etc... y lo mejor es comer un entrante ligero y después comer un segundo en condiciones y conseguir que si es un buen segundo ver como los platos salen vacios.

En el tema del viaje todavia no lo tenemos muy claro, pero tiene muchos puntos hacer la zona este de EEUU (los angeles, la vegas st.franciso) + la polinesia francesa un combinado.

Lo que más me tiene preocupada es el fotógrafo, que me parece muy caro y estamos mirando otros que nos convenzan más.

Muchos besos a todas y FELIZ NAVIDAD wikiwiki::-) :-)08:-)
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » dl. des. 17, 2007 10:51 pm

Perdon queria decir los musicos que me parecen muy caros y no se si son buenos o no, estamos mirando otros, pero no se si podremos llevar otros... que puede que no salga a cuenta pq lo que me ahorre en otros musicos lo pagaré en el canon ese (que no se si es legal eso).
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dt. des. 18, 2007 5:31 pm

Eysuke, nosaltres anem d viatge on t'agradaria anar tu. Anem a la costa oest d'estats units i dps anem a la polinesia. Ha d ser un viatge genial!!

Xl q fa als musics, nosaltres stem lluitant amb els d can ribas x veure q fem al final. Ns sembla carisim, i nosaltres teniem un music molt barato. No ns el deixen portar, i ara stem negociant a veure q fem. Em sembla molt fort el q valen els musics.

Al igual q el fotograf, nosaltres aki si q pagarem un canon x poder portar el nostre.
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dt. des. 18, 2007 6:45 pm

mima, pero no entiendo el pq no te dejan llevar tus musicos, 1100€ por dos horas??? más la musica de la ceremonia? dios me voy a hacer musico.. jjajajajaa

No, en serio, hablaremos también con Teresa a ver que pasa, y hablaré con ella cuando nos llamen para la prueba del menu.

Mima es un viaje que creo que nos gustará..jajajaja cuando te casas tu? yo el 11 de julio. Has mirado precios? cuanto te cuesta más o menos?

Bss
Eysuke- Rosa Mari
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dc. des. 19, 2007 2:03 pm

Nosaltres ns casem el 10 de maig. Ja keda poket. Doncs mira, jo també crec q es una barbaritat i q no ens deixin portar els musics ho trobo molt malament. Xo ells hi surten guanyant, tenen un conveni i ja se sap...
El viatge, stem pendents d q ens diguin tots els preus i ara pasat festes ja ho tindrem tot enllestit. La veritat es q surt bastant car, suposo q amb tots els gastos ns anirem als 12.000 euros els dos. Casi ná....
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. des. 19, 2007 7:23 pm

Pues si ha de ser un viaje precioso, se dispara de precio, pero es una vez en la vida, aunque si vamos diciendo que es una vez en la vida, la boda se nos pone en un "pastón"..jajajaja pero bueno.

Bueno a ver que se puede hacer con los músicos, sino a fastidiarse.

Chicas a ver si me podeis dar una idea de que regalar a las madres. Yo encuentro que ya está muy visto el tema de los ramos se les da a todas las madres y ya se lo esperan. Me gustaria hacer algo origianl. LEA que te ha dicho tu organizadora d bodas que hagas?

Bueno sino hablamos desearos a todas una feliz navidad y un próspero año nuevo que es nuestro año y hay que disfrutarlo al máximo. MUAKKKKKKK a todas.

Rosa Mari- Eysuke *.-o-o.* xxcool
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dc. des. 19, 2007 7:28 pm

Eysuke, parlant dls preus del viatge, avui ns han dit q és el q surt tot el viatge. Ns surt 9.000 i pico euros. Nosaltres vem tirar llarg, i segui tirant llarg, xq aki no inclou algunes excursions i tots les gastos amb regals q pots comprar allà. Ja se sap, q això s'ha d contar a part!

Xcert, avui he rebut la felicitació d nadal d Can Ribas!! Es molt xula i com sempre molt original i cuidant molt els detalls! M'encanta!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. des. 19, 2007 11:39 pm

En eso todavía no me ha dicho nada... como vamos siguiendo un timing vamos royo paso a paso.. Después de Navidad tengo que decir qué hotel queremos para la noche de bodas y el tema de las invitaciones tenerlas impresas. Por ahora lo que sí tenemos es el caricaturista del Jueves y las estatuas humanas. Ya le preguntaré sobre los regalos a las madre pero imagino que me dirá que con tanta idea original acabaremos emborrachando a los invitados con tanta originalidad xDDD
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dj. des. 20, 2007 6:50 pm

Hola guapis!!!

Jo ja casi tinc fotografs!!!!!!!!!! I ara acabo de trucar als músics pero no m'han agafat. Tinc unes ganes d'anar enllestint coses pq l'altra dia ja vaig començar a somiar q arribava el dia i no tenia res preparat :.0.-0.:

Jo tampoc tinc massa clar de voler regalar rams a les mares, estic pensant en regalar-lis un cap de setmana q si t'ho mires amb molt de temps no surt molt car.

MOLT BBBnadal:-) i :-)08:-) q ja podrem dir q aquest es el nostre any!!!!!!!!!!

Molts petonets!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dj. des. 20, 2007 8:13 pm

Jo si q els hi regalo els rams, tampoc m'he parat a pensar en un altre cosa. Nose, a mi ja m'ha sta be!
Buf, ja ho tenim aki! 2008!! El millor any! Pasat nadal, i.... ja hi soooom!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dv. des. 21, 2007 10:07 am

jo inicialment no volia fer regalar res als pares el dia del casament, volia fer-ho el dia després o el d'abans i regalar-li una escapadeta, però amb els números no em quadraven i vaig a haver de quedar-me amb ganes xx:-( llavors la Isabel el dia abans del casament em va dir que com es que no feia res als pares, i el meu pare em va aconsellar que encara que fos un ram, al menys que les mares es sentin "un xic protagonistes", ja m'enteneu xxcool i el dia d'abans li vam dir a la Isabel, pues ale 2 rams per les mares, t'ho deixem a tu encarregat. Però q si no arriba a dir res, no en fem neujor:-)
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. des. 21, 2007 10:55 am

Hola noies!!!
Feia molt de temps que no escrivia.

Com va tot?
Jo estic molt liada amb el treball, les obres del pis.... uffff es un liu!!!
No tinc temps per res.
Ja m'he comprat el vestit!!! És molt maco, a Barcelona de la marca San PAtrick, la veritat es que sempre m'han agradat aquest tipus de vestits, així que el vaig veure i després quan m'emprovava algun altre no m'agradava perquè jo ja tenia a la ment aquest.
Veig que vaig atrasada amb el tema dels fotògrafs. Encara no he escollit cap.
Em preocupa lo de l'aperitiu. Jo vull que sigui davant de la casa, sino no te cap gràcia. a més vaig estar a una boda aquest passat juliol i ho van fer allà al davant, què maco!!!
Bé a partir d'ara espero escriure més sovint.
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: rubgal » dv. des. 21, 2007 3:16 pm

xxsta:: BBBnadal:-) xx:-DD
Hola riberenques!! com va tot?? ja queden pocs dies per entrar en el 2008, el nostre any. Segur que quan passin les festes els dies passarant volant... com van els preparatius? jo els he deixat de banda fins passat festes.
Bueno... que tingueu un bon nadal i una bona entrada d'any!! no crec que hem pugui conectar gaire aquests dies pq entre els dies de festa i els examens vaig de bolit...

neu:-) neujor:-)

-:.-:.__0.0_
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: ninou » dg. des. 23, 2007 10:21 am

Hola Can Ribarenques del 2008!!!!!!! Veig que els preparatius van "viento en popa" !

Mima, intenta negociar amb Can Ribas el tema dels músics perquè puguin ser els de Gartur. Almenys nosaltres vam quedar encantats! Van fer tot el que vam voler, entrada de plats amb música, etc...i el primer ball, van deixar la cançó fins al final, estaven pendents de tot, música ambient durant tot el banquet (sense agobiar, molt baixeta) i a més, estan acostumats a treballar allà i juntament amb tota l'organització de Can Ribas. Es truquen entre ells per telefons inalàmrics i es van comunicant totes les coses que toca fer!

Nosaltres de menú, vam triar Crema de Llamàntol i de segon el Mar i Muntanya, la sopa de pinya amb gelat de postres, i el pastís 3 xocos. La gent va menjar molt bé! Hi havia qui repetia i tot!!!

BÉ, QUE SAPIGUEU QUE EN EL MEU PROPI POST DEL 2007 (Es diu "****NINOU**** LA PROPERA CANRIBARENCA) HE PENJAT JA TOTA LA MEVA CRÒNICA!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dg. des. 23, 2007 6:22 pm

Ninou, suposo q seran els d gartur, xo el q estem negociant amb els d can ribas, és el preu. Es super car els musicsQ A tu quan et van fer pagar??
Imatge
mima

BON NADAL

EntradaAutor: migraz76 » dl. des. 24, 2007 10:12 am

Bon dia.-... I bon Nadal a tothom!

I haviam si l'any nou ens porta noves tarifes dels de GARTUR... una mica cars...

Jo entre 'altres em dedico a sonoritzar concerts a petita escala (que ningu demani entrades pel BOSS...jejeje) I per una quantitat de 600 euros sonoritzem amb 2500 watts de so i 1000 de llum, i vist l'equip que porten ells... és una estafa!

Ni SGAE ni res de res!

Apa....BON NADAL...
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: mima » dl. des. 24, 2007 7:08 pm

Migraz76, tens tota la raó noia!!

BON NADAL!!!
Imatge
mima