Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 20, 2007 6:11 pm

noies... no hi ha hagut sort... a esperar 3 mesecillos mas a tenir la llicencia de primera ocupacio... quin rollo!!! i clar, no em mantenen la hipoteca...

Fiancee, magrada molt aquest vestit, en serio, el trobo molt mono... sobri però elegant, de quin color es la pedreria??? i el clara te lhas provat??? EXPLICA EXPLICA
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. des. 20, 2007 6:19 pm

RACHI la pedreria es com u cinturó que es posa després... es molt maco e de color blanc y la pedreria es entre blanc i gris... Molt, molt elegant la veritat... El Clara el pitjor amb diferencia...no crec que t'agradi quan el vegis en directe... 1er q estaba tot enganxat i posat sembla no sé... com una sábana, fatal la veritat.... Molt lleig... el de Elie Saab es preciós però jo no em veia, es massa per mi... no sé com explicar-ho, simplement no es el meu estil encara que es impresionant en directe... ja val els 5800€ que costa, la veritat!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 20, 2007 6:21 pm

Fiancée, m'encanta el vestit... senzill però molt elegant!!

Rachi, quin pal,no? Però jo estic amb tu, mes val firmar quan estigui tot el que ha d'estar, que desprès sempre hi han problemes.... I pel tema hipoteca no t'espantis, que en 3 mesos no crec que l'economia varii molt, si ara te la concedien, d'aqui 3 mesos segur que també
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 20, 2007 6:22 pm

fiancee la veritat és que el trobo super mono el vestit... molt finet i elegant... m'agrada molt... tens pensat pobar-te algun altre??? explica com va anar...
rachi vaya pal lo del pis.... xo és millor firmar quan ja ho tinguis tot lligat!!!

ahh nenes he trucat als rest i tots plens... em veig sopant a un pans&company jeje
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 20, 2007 6:23 pm

Per cert, ja tinc regalet pel meu nen!! He anat a Adolfo Dominguez i li he comprat un abric molt xulo. Ho complementaré amb uns g-star i un joc per la xbox i andando!! No sabeu el pes que m'he tret de sobre...
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 20, 2007 6:23 pm

que guay... jo es que el de elie saab el trobo massa carregat, i el llacet aquest sota el pist no em convenc molt, magrada mes un llacet amb pedreria, pero el lazo... no magrada molt... que guay finacee!!!

Tema ajuntament, que vol dir? no entenc mot be... que no estaras casad oficialment el dia del teu casament??? quin marron no??? bueno, a veure si es pot arreglar, mira barcelona a veure que et diuen... sera mes senzill suposo, perque sino totes teniu el mateix problema no??? perque la GI i la mary es casen per lo civil, no???
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 20, 2007 6:27 pm

Mary, pots mirar al Terra Bacus (Muntaner 185, está entre el carrer París i el carrer de sota, que no se com es diu). Fan tapes "sofisticades" i tenen una súper carta de vi (si no us passeu gaire amb el vi, no és un lloc excesivament car)
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 20, 2007 6:28 pm

M'he oblidat de posar-te el tfn: 93 410 86 33
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 20, 2007 6:30 pm

fiancee pq no mires de buscar algun ajuntament petit del maresme??? jo estic empadronada a dosrius i em casaré allà!!!! encara no he preguntat lo de les dates xo no crec que hi hagi molta gent que es vagi a casa allà... mira algun ajuntament petit a veure si hi ha sort... hi ha alguns que no cal ni que estiguis empadronada!!!
ahh g14 esta mb el regal...un cop el compres et quedes super descansat!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 20, 2007 6:35 pm

merciiii ofcourse.....quan plegui trucaré...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. des. 20, 2007 6:37 pm

mary miraré a veure... aquesta nit ho parlarem i a veure que decidim....
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 20, 2007 6:40 pm

ofcourse ja has començat a pensar a on t'agradaria casar-te???? explica...
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 9:04 am

Bon dia!!!!
Rachi vaya pua però fins que no tinguin totes les llicències està clar que millor no firmar res!!!!!
Fiancée jo de tu aniria en persona al Registre Civil de Badalona perquè quan jo hi vaig anar la noia em va comentar que a vegades es presentava gent a 2 o 3 mesos vista de casar-se i li tramitaven l´expedient!!!!
Jo ho vaig sol-licitar al maig i em van donar hora pel novembre i quan vam anar em van dir que fins a finals de febrer no ho tindrien però mira ahir em van trucar dient que ja ho tenien fet i que teniem que passar tots dos un dimarts o divendres per dir el dia que ens voliem casar per tant jo crec que si vas i apretes una mica us ho faràn!!!!!!
Nosaltres anem dilluns a veure el pis aaaaaix tinc unrd ganes!!!!!

Ahir vam estar parlant lo del viatge i ja hem fixat els destins que més s´adecuen als dies que volem fer i a combinar amb platgeta i són:
- Nord de Tailandia e illa
- Safari + Illa (Rachi es va quedar al-lucinat amb les fotos que ens vas ensenyar) té molts punts aquest i,
- Costa Rica
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 9:04 am

Es vritat, heu pensat el lloc?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 21, 2007 9:21 am

bon dia guapes!!!!
ja tinc restaurant... la tagliatella de davant de Sala B!!! tots els altres llloc que em veu dir estaven plens!!!! merciiii guapes!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 9:26 am

Bon dia guapes!!
Mary, que be, al final has trobat lloc!! Aquests dies està tot ple... Jo vaig intentar reservar ahir al Vinyaroel per anar a dinar avui i em van dir que impossible... Un rollo..

En quant a lloc per la boda, no se, encara no he pensat res... Miraré al Bon Vilar (està a Terrassa i per la web sembla xulo), a Matadepera també hi han cosetes i també vull mirar per Sant Sadurní (alguna cava...)
Em doneu idees?????
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 9:33 am

Ofcourse si et vols mirar caves mira la web de Cal Blay on hi diu espais i veuràs que tenen força espais de caves!!!!!!
A Matadapera també està la Masia La Tartana que a mi el Saló em va agradar molt molt però com jo volia poder disfrutar de l´exterior a la Masia la Tartana l´exterior on fan l´aperitiu està bé però no és el que jo volia.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 9:40 am

Gi, a la Masia La Tartana va a ser que no... La boda amb el meu ex havia de ser allà, jijji..
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. des. 21, 2007 9:49 am

Uuuuuuuix vaya quina punteria que tinc!!!! SORRY!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 21, 2007 10:06 am

Jajajajaja, tranquila Gi... El tema està totalment superat... De fet, el meu ex estarà convidat a la boda
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants