NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dj. des. 20, 2007 9:25 pm

Hola a totes, k animades k esteu m'he fet un fart de llegir xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D

Elena nosaltres tambe volem fer lo de les camares. Mira aqui:

http://picasaweb.google.com/madrid906/D ... ParaLosDos
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. des. 20, 2007 9:45 pm

L'encorbatat és el Frodo, i aquest mes va fer 5 anyets! xx:-D

El Lucas és una passada.. i es deixa ficar jersei i bufanda??? quina monada!!! jejeje, el Frodo abans no soportava res, ara es resigna més fàcilment i la corbata sembla que li agrada.... neu:-D mm doncs miraré al stradivarius

Però Cecilia, renunciaràs a fer el que vols a la teva boda, pels teus sogres??? l'altre dia hem va explicar un company d'un amic que va arribar a l'extrem de fer una boda amb la familia, i una altra celebració amb els amics...(de fet, ara que hi penso, coneixia una noia que ho va fer, dinar amb els pares, sopar amb els amics....)
Jo aquestes coses no les entenc, pq ve que han de coneixer uns pares als seus fills, els gustos, i tot i que puguis no compartir-los, has de respectar-los i acceptar-los, i si ets creatiu, doncs com a de ser la boda.... ha d'estar d'acord amb la forma de ser de cadascú..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 10:22 pm

Gràcies Marjo per la web! Ostres surten super bé de preu nena!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Cecilia, em sembla que sí era Sirvent el cognom. Portava el cabell curtet i si no recordo malament el tenia una mica arrissat de les puntes! La vaig coneixer a Anglaterra fa un pilo d'anys..... Potser que sigui la teva amiga??? Això devia ser l'any 96 o 97 si no em falla la memòria... El 96 crec perquè teniem 14 anyets!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 10:26 pm

Ah!!!! No us n'enrigueu................... Que em fa vergonya inclús a mi.............. El meu encorbatat es diu GUAU! Si es que som poc originals nosaltres dos!!!!!!!!!!!!!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 10:32 pm

Marjo! Fes una ullada a aquesta pàgina! 40 euros 25 càmares, no està malament no?? Surt a 1,6 la càmara!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 10:33 pm

http://cgi.ebay.es/25-un-CAMARA-DESECHA ... p1638.m118

Espero que funcioni el link.....................
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. des. 21, 2007 12:17 am

doncs està molt bé, 1,6 cada càmara!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. des. 21, 2007 12:17 am

Noies, nosaltres també tenim una princesa a casa i no sabem que fer per la boda... Vosaltres els portareu tant a la cerimònia com al convit? Es que la nostra es un encant, però amb molta gent es posa nerviosa i no ens la treuríem d'entre els peus, o ma sogra l'hauría de tenir tota l'estona controlada! No es plan no?

Mireu que bonica es a la postal de Nadal de fa dos anys...

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dv. des. 21, 2007 12:22 am

Us presento la Laika pero sense disfressar! (tampoc som originals en el nom...)

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ica l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 21, 2007 9:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dv. des. 21, 2007 12:23 am

Nosaltres voliem, la nostra primera intenció era poder trobar un espai on poder deixar el gos dins el recinte del restaurant i que poguessin portar els gossos que tenen la familia, però és molt mol complicat; i també es fica molt nerviós.... i a la cerimònia a l'ajuntament, com a que no hem permetran que hem vingui a portar els anells (que tampoc faria cas el pobre), aixi que vam optar pel més fàcil, que estigués al nostre reportatge i abans i després, tranquilet a casa.

Es preciosa la vostra gossa Ica! A mi és que m'encanten els gossos, no ho puc evitar, és un dels meus punts més febles...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 21, 2007 1:57 am

Que guapos q són tots!!!!! I escolteu... aquestes càmeres surten molt bé de preu!!!!!

Tema bebecitos: En Lucas també estarà al reportatge... però després es quedarà a casa perquè és un cadell que està com una cabra i ho passaria fatal amb tanta gent... i mira que al restaurant el vam portar i ens van dir que no hi havia problema pq vingués, però ens sap greu que s'estressi. jo estaria patint per si en lucas està akí, allà o si està bé o si ha fugit quan han obert la porta...

De fet el portem a ensinistrar i fèiem broma amb l'ensinistrador de si aconseguiríem fer-li dur els anells... però no més val q no.

Onikey... avui he sopat amb la mariajo... jejejej ens hem fet un fart de riure!!!! És divertidíssima aquesta noia! Mira, un dia us ho explico amb calma però és q els pares de l'alfonso i jo no ens portem bé, de fet quan l'alfon va decidir venir a viure amb mi a mi em van fer fora de casa seva i vaig estar tres anys sense anar-hi. Finalment vaig accedir a rebaixar-me jo per l'alfon, que estava entre l'espasa i la paret, però en realitat jo ni havia fet ni havia dit res dolent. Bé, la història és q mai més hi ha hagut bon rotllo i simplement ens fan la guitza per putejar. Però mira, a mi la festa no me la amargaran pas. De fet ni tan sols volen saber com és el lloc on ho celebrarem. Un desastre...

I finalment, ... la Cristina crec que no pot ser la Sirvent perquè no em sona l'ho d'anglaterra, però el cabell si que l'ha dut sempre així. Buscaré fotos. He de fer memòria pq jo sóc del 82 i no som gaires al poble. L'he de conèixer per força.

Bona nit a totes!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 21, 2007 10:30 am

Key em sembla super xula la idea del llibre de firmes amb fotos i post-its! El que passa que claro, nosaltres som un desastre amb les fotos aixi que segur que no tinc fotos ni d'una 1/4 part dels convidats!

El que faré jo es lo dels pomperos pels nens al sortir de la esglèsia, també els hi farà gràcia a ells.

Lo de les càmares també ho trobo xulo, pero no se si ja hi hauran proutes fotos dels propis convidats... Segueixo dubtant....
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 21, 2007 1:16 pm

Glori a mi em passa com a tu amb el tema de les fotos dels convidats pel llibre... no en tinc ni de la meitat.... així que jo si al final ho faig,... poso el llibre i el rotulador i au! que pintin!!!!

jejejeje

Què esteu de vacances ja noies??
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. des. 21, 2007 4:38 pm

Wapis!!!

Ceci he estat mirant fotitos! És de l'estiu del 97......la tira de temps! El que m'ha deixat parada és que a les fotos que tinc a l'àlbum de la Cristina hi posa entre parèntesis Verges. No sé si és que es deia Verges, o que potser vaig jo confosa i era de Verges en lloc de Puigcerdà! El que sí sé és que totes dues eren del mateix poble i la Mar et juraria que era de Puigcerdà...... En fi que fa la tira de temps i la meva memòria és una mica desastre!

Nenes, heu pensat en que demà potser ens toca la loteria........................
Porto tot el dia donant-li voltes!!!!!!!!!!! Quanta falta per la boda eh??? Ojalà..................... :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Quètal porteu el dia???????
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. des. 21, 2007 6:05 pm

Ja que nosaltres notenim pàgina web perquè no tinc temps mai de fer-la........... os poso foto nostra perquè també pugueu veure'ns les cares!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. des. 22, 2007 6:04 pm

Ei Elena!!! Que guapos i que morenos a la foto!!! Però has de trobar una estoneta per fer la web.. q és molt divertit i els teus amics i familiars et podran deixar missatges al llibre de visites!!! A mi m'encanta!!! I per lu de la Cristina, crec que hi ha una cristina vergés a puigcerdà, però que anava a l'altra escola. Ho preguntaré!!! Tinc curiositat. Però la mar la conec, segur.

Nenes... aquí va!!!! Ja he fet les invitacions!!!!! Us les poso aquí sota!!! Em fan molta ilu pq les he fetes jo ... ara a la impremta m'han dit que fins després de reis no les poden fer. Què hi farem!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. des. 22, 2007 10:09 pm

Wapi! M'agraden molt les invitacions! Ja pots estar ben orgullosa que t'han quedat super xules!!!

Per cert nenes! Os ha tocat alguna coseta de la loteria????????? A nosaltres ni un sol duro...... ni siquiera recuperem la inversió!!! I jo que creia profundament que ens caurien uns calerons...... Quina decepció!!!xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. des. 23, 2007 1:34 am

Bones!!!

doncs nosaltres tampoc ens hem fet rics, dels dos dècims en recuperem el preu d'un i tenim alguna cosa d'una participació i prou... que hi farem...

Ja tens fet el model de la invitació Ceci, que bé!!
Nosaltres avui hem començat a repartir les invitacions i no les tenia totes, però ha anat molt bé!! xx:-D
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. des. 23, 2007 1:29 pm

Ceci, molt xules les invitacions! M'agraden de l'estil de les que tú has fet, ens les farà un amic de l'Albert que té una empresa de diseny gràfic i suposo que entendrá a quin tipus de diseny ens referim (sinó potser les hi ensenyo per que sàpigui per on anem... si no et sap greu es clar...)

Jo tot aixó ho tinc molt verd... ara si que ho veig! No tinc res més que el restaurant i la ceremonia. Em sembla que un cop passades les festes i els exàmens m'hi hauré de posar de debó!

Bones festes a totes...i vigileu amb el cava!! xx;-.)
Imatge
ica

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. des. 23, 2007 5:48 pm

Demà no crec que puga escriure ni un ratet així que os desitjo que el Pare Noel passi ben carregadet de regals i que tingueu un Feliç Nadal en companyia dels vostres futurs maridets i de la familia tota!

Petonets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Imatge
Elena Set'08

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants