Autor: annakaes » dc. des. 19, 2007 9:12 pm

Autor: MOT » dc. des. 19, 2007 10:17 pm
Autor: MOT » dc. des. 19, 2007 10:21 pm
Autor: annakaes » dj. des. 20, 2007 9:34 am
MOT ha escrit:Tema DJ, Anerola, darrera dels vestits, no els he trucat, a la resta, encara. Els de Polari's em van dir el mateix que a tu:
Posen l'equip, la llum, un làsser, fum per l'entrada dels nuvis i del pastís, música a l'aperitiu, durant els regals, a la sortida dels plats, música per ballar de tot tipus, tantes hores com barra lliure hi hagi, tot plegat: 400€ (suposo sense IVA)
Ah! i de KARAOKE, res de res, que diu que és una cosa que NINGÚ els ho demana, ja! doncs que es vagin posant les piles!!!
Crec que en triarem un altre, aquest no m'ha fet massa el pes.
Seguim amb la recerca, els de Radio Fusté, els trobo cars, segons dius. Seguirem buscant.

Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 11:34 am
annakaes ha escrit:MOT ha escrit:Tema DJ, Anerola, darrera dels vestits, no els he trucat, a la resta, encara. Els de Polari's em van dir el mateix que a tu:
Posen l'equip, la llum, un làsser, fum per l'entrada dels nuvis i del pastís, música a l'aperitiu, durant els regals, a la sortida dels plats, música per ballar de tot tipus, tantes hores com barra lliure hi hagi, tot plegat: 400€ (suposo sense IVA)
Ah! i de KARAOKE, res de res, que diu que és una cosa que NINGÚ els ho demana, ja! doncs que es vagin posant les piles!!!
Seguim amb la recerca, els de Radio Fusté, els trobo cars, segons dius. Seguirem buscant.
Mot, això de que posen llum??? Ca n'Alzina té un equip de llums impresionant, jo diria que les llums les posen Ca n'Alzina, no? A nosaltres ens ho van posar ells....
Autor: NUMA » dj. des. 20, 2007 11:35 am

Autor: annakaes » dj. des. 20, 2007 1:54 pm
NUMA ha escrit:annakaes ha escrit:MOT ha escrit:Tema DJ, Anerola, darrera dels vestits, no els he trucat, a la resta, encara. Els de Polari's em van dir el mateix que a tu:
Mot, això de que posen llum??? Ca n'Alzina té un equip de llums impresionant, jo diria que les llums les posen Ca n'Alzina, no? A nosaltres ens ho van posar ells....
si fas el ball a dintre la sala si....
Pero nosaltres que el vam fer a la sala de les porxades..... No te llum...en el nostre cas va anar a cárrec dels músics.

Autor: ANEROLA » dj. des. 20, 2007 6:51 pm

Autor: MOT » dj. des. 20, 2007 8:10 pm
Autor: ru » dj. des. 20, 2007 8:33 pm

Autor: ANEROLA » dj. des. 20, 2007 8:45 pm

Autor: MOT » dj. des. 20, 2007 8:45 pm

Autor: MOT » dj. des. 20, 2007 8:48 pm
Autor: annakaes » dg. des. 23, 2007 12:15 pm

Autor: MOT » dg. des. 23, 2007 9:23 pm
Autor: ANEROLA » dl. des. 24, 2007 5:50 pm
.

Autor: annakaes » dl. des. 24, 2007 7:14 pm