NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 1:32 pm

Merci!!! Sou uns sols!!!!!

Glori crec que no t'has de preocupar pel tema del cotxe. Jo generalment faig gestions amb l'Ajuntament perquè ens deixin posar una carpa aquí, un no sé què allà... i només has de fer la sol·licitud. Jo ho tinc més fàcil perquè generalment ho faig a través de la regidoria de Cooperació, però em sembla que el tràmit es pot fer on-line i tot.

A veure si t'ho trobo. I és el que dius, que el cotxe estarà vigilat pels que s quedin al natural blend esperant a q sortiu de la catedral.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 1:39 pm

Podries començar per aqui: Truca a l'Oficina d'Informació Ciutadana de Lleida, el telèfon es el 010 si truques des de Lleida ciutat i aquest 807 117 118 si ho fas des de fora.

A banda també els pots enviar un mail: infocit@paeria.es

Des de l'Oficina et derivaran al departament que se'n ocupi. Crec q la sol·licitud es fa eviant un mail al lloc que et diguin i rebràs la confirmació. Aquesta confirmació l'has d'imprimir i dur-la el dia de la boda (la pots deixar al cotxe mateix o donar-la a algú que sàpigues q no entrarà a la missa) pe si ve la Urbana a preguntar. Pero un cop confirmat no tindàs probemes. Això és el que fem nosaltres cada vegada i és molt important que tngueu el paper de la confirmació el dia de la boda ja que us podeu estalviarmolts mal de caps.... i t'ho dic perquè a nosaltres ensha passat.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. des. 19, 2007 1:46 pm

Ceci la Urgell esta en Italia, por eso dice que vendra a ponent, porque nos envia mensajes desde la bella Italia, jajajja mi destino de luna de miel siempre me ha interesado Italia.. nos e porque es que soy un poco romanticona... jejejejejjejeje
neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 1:56 pm

aaaaaaaaaaah!!!!!! Merci no tenia ni idea d'on estava la Urgell!!!!!!! Nosaltres volem anar a Grècia... Itàlia el reservem per una altra ocasió ja que tenim amics que hi viuen i ens toaria estar amb ells si hi anem i volem estar solets a la notra lluna demel... i aquest estiu hem estat a París i ara ens en penedim perquè és tan romàntic i tan bonic que hagués sigut ideal per anar de viatge després de la boda!!!!!

Es que noaltres aquests destins tan llunyans de Poinèsia, Punta Cana, Antilles, Argentina i tal.... no ens els podem pagar però Grècia ens fa molta ilu, fa molt temps que hi volem anar i ara aprofitarem!!!!!!

Ei... una pregunta.... he vist que es fan concursos per aquí.... on es troba això... he estat incapaç de veure si n'h ha algun en curs... de fet me n'he adonat perqè en Toni ha penjat post sobre guanyadors... si és q quan us dic que no m'entero de res, és qu no m'entero de res!!!! I jo sóc adicta als concursos!!!! Encara que no m'ha tocat mai res... però ensóc addicta!!!!!! De fet ja estic resant pq avui a La Mañana fan dinar d'empresa i sortegen un viatge a veure si li toca a l'Alfon!!!!! jejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. des. 19, 2007 3:19 pm

BOnes,

això que comentes Ceci de poder-se desfogar al foro, crec que és el primer motiu que ens mou a totes per entrar... els homes, són homes, i tot i que els hi faci ilusió, és diferent... amb el meu, tenia veritables problemes, ara sorprenentment li he contagiat les ganes de fer coses, perquè de fer detallets i cosetes aixi ja li va a ell ja, però el tema boda com que li feia alèrgia.

Els concursos, hi ha un apartat a fires, concursos i trobades crec que es diu així, ho trobaràs a l'index, els guanyadors últims són de les fires de nuvis que hi havia sortejos, però alguna vegada sí que han fet promocions i tal amb patrocinadors seus...

Gloripage, entre aquesta tarda i demà t'ho miro, no se si has de demanar permís d'ocupació de via pública o si és un altre tràmit que has de fer....

Ahhh, vam dir de fer un sopar o dinar després de festes, per reunir-nos totes. Passats festes ho mirem, tot i que no ens podem dormir gaire, que les primeres bodes lleidatanes estan a qui en no res...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. des. 19, 2007 3:45 pm

Moltes gràcies Key ja em contaràs.

Si la veritat que va be això de desfogar-nos aqui, jo aqui i per telefon amb ma mare, pero em penso que fins i tot a ella la canso!

Nosaltres el tema viatge el començarem a mirar el gener... En tinc unes ganes! A veure si fem una altra coseta, la millor d'elles!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. des. 19, 2007 3:53 pm

Wapis!!!

M'acava d'entrar l'agobio..................Acabo de llegir la crònica de la Sandy28 i m'he començat a atabalar............... Quina boda més xula i més plena de detallets!!!! M'he quedat al·lucinada!!!!

A mi també m'agradaria fer una boda d'aquelles que sempre et queden a la memòria però amb la supercolaboració que tinc per part de la meva parella que s'ho agafa tot amb la calma i tot ho trova una "xorrada" i amb la feinada que arrivo a tenir a l'oficina que no em sobra ni temps per arreglar la casa i portar una vida una mica normal... em sembla que tot acabarà quedant en una ilusió.........

Ens arriven a faltar tantes coses per mirar i tantes coses per fer i veig que van passant els dies i no avancem en quasi bé res que m'estic ficant una mica nerviosa! Ni siquiera hem decidit la música què ficarem al restaurant, ni hem mirat invitacions, ni els detalls dels pares, ni targetes d'agraïment, ni detalls dels nens, ni autocars, ni hotels pels convidats de fora.....................

Glori, per cert tu que has contractat hotels, per quan et deixen l'habitació al Nh i al AC. Si vols passam'ho per privi.

Oni, crec que tu havies mirat autocars. On ho has reservat?? Quan et demanen?? Gràcies carinyets!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 5:15 pm

Bé... crec que no ens hem d'atabalar. Com que veig que els nostres nois passen una miqueta... o com diria l'Alfonso..."si yo te doy carta blanca para que sea como tú quieras..." i ens tocarà fer molta feina... penso que no ens hem d'estressar.
Sí, evidentment les dates estan aquí mateix però crec que encara hi ha molt temps i que entre nosaltres, com a mínim ens podem ajudar. Jo us oferixo la meva ajuda pel què necessiteu.

A veure... jo he fet les invitacions, però fata imprimir-les, els detallets sé com seran perquè els fa ma mare, que farà potets de melmelada de grosella i el adornarà preciosos.... però jaestà... no tinc es més a part del restaurant el mossen, l'església i un vestit per comprar encara...!!! Però bueno tot el demés són gestions que no es tarda massa a fer... pensar les sorpreses... al fòrum n'hi ha de molt bones, de músiques... crec q mb una tarda està fet..., lu dels busos tampoc és massa complicat i lu dels hotels hi ha els llistats a Internet. Jo penso agafar el llistat trucar un per un, que em donin preus i passar-ho als convidats.

En sèrio, crec q totes arribarem a fer tot allò que volem dins les possibilitats de cadascuna!!!! Però hem de mantenir la calmaaaaaa!!!!! jejejejeje

Tranquil·les... ens tenim entre nosaltres!!!!! I de fet, penso que si ho montem nosaltres contant només amb la parella (que no s'hagi de consultar cada pas a tots els familiars... anirem més ràpides i ens estalviarem disgusos).

AIxí que ànims!!!! Molts ànims que ho farem tot!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. des. 19, 2007 6:01 pm

A veure: ANTE TODO MUCHA CALMA. Jo vaig decidir cassar-me a mitjans de setembre i ho tinc casi tot fet. Hi ha temps de sobres. I més vosaltres que us queda casi un any!

Tema hotels. Passo per privi el que em van dir a mi, pero cada cas es un mon, penseu que jo porto mes de 200 persones a Lleida!

Tema bus. Jo tambe els tinc, pero com que ho va fer ell no se ni quins son! Crec que costa uns 350 euros cada bus (el trajecte). Ja intentaré buscvar mes info.

Tema musica. Jo casi tinc la del sopar, pero la de plats i entrega de nuvis no, estic decidint a qui els dono i depenent d'aixo faré. Pero penso que en una tarda es fa.

Qualsevol dubte que us pugui ajudar ja sabeu!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 6:27 pm

Vale.. vieu,... ens hem de relaxar.... però clar... si els nostres es volquessin tant com nosaltres en la boda... ens farien estar més tranquil·les.

Va... us passo el link d'un post que vaig obrir l'altre dia per a distendir una mica això...
viewtopic.php?t=13460&highlight=
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. des. 19, 2007 7:14 pm

Elena ja t'he passat per privi els hotels!

Impressionant el pis de la Cecilia, super xulo.
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 7:17 pm

I ben cèntric que és...a la Baixada de la Trinitat (allà als pollastres Can Ramon i davant la Tous de l'Eix Comercial) així que... un dia... totes convidades a fer un cafè....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. des. 20, 2007 7:07 am

Ostras nenes ultimament vaig de volid i no tinc temps ni d'escriure quatre cosetes al foro, pr penseu que procuro llegir-vos cada dia per no perdre el fil xx:-D

Alfonsoicecilia el pis es chulíssim i super modern. M'encanta el colorido que te, li dona molta vida i les portes rodones son super originals. M'encanta, de veritat!!!!!!!!!

Tema hotel: hi ha alguns convidats que m'han demanat si els puc conseguir hotel pr a Mollerussa la cosa esta xunga pq hem sembla que només n'hi ha un :-/ i volia evitar que haguessin d'agafar el cotxe ni que sigui per fer 3 o 4 Km (controls d'alcoholemia). Ica tu que ets de Molle saps d'alguna alternativa o saps com està el Jardí (quantes habitacions te,...), ja podrien tenir fet el hotel al Resquitx... :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. des. 20, 2007 9:10 am

Buenos dias chicas que tal, lo siento pero no puedo entrar mucho estos dias supongo que como todas entre fiestas, que se acerca el fin de año hay que cerrar cosas y historias mil..... estoy que no puedo mas, ayer me medio enfade con Manel.... lo bueno es que no me hizo nada, pero entre que tengo la regla, los nervios del trabajo, los nervios de la boda, etc,etc.... pues me puse como una tonta a decirle cosas que no venian a cuento y el pobre a aguantarme como un santo... si es que en realidad es un osito mimoso.. pobrecito.... como le quiero.......
jejejeje perdonadme chicas pero estoy muy sensiblona hoy.... ademas siento que cada vez lo quiero mas y lo necesito mas a mi lado, eso de vernos un fin de semana cada 15 dias es un rollo......
Que os vaya bien el dia chicas...
BESITOS DULCES Y TIERNOSSSSS
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dj. des. 20, 2007 10:21 am

Bones!!

si us plau no us estreseu!! Tenim molt temps per fer coses, Elena, quina t'has anat a llegir! és que va personalitzar tot, cajetilles de tabac, hem sembla que fins els servilleteros... al meu noi li vaig ensenyar cosetes, però hemm va dir que entre poc i massa, no cal fer tot tot tot, amb detallets cuquetons pots impactar i la sensació que tramets és la mateixa.

Weno, us rescataré una llista que vaig penjar d'idees per fer, amb poc pressupost la majoria, però amb una mica de feina també, s'ha de dir.

Que més? Glori, m'han dit que el millor que pots fer és presentar una sol·licitud per registre, exposant la situació i el que demanes, ho pots fer per fax també, al 973 700 471.

Després preguntaré a veure quin departament s'encarrega d'aquest tema.

Autocars, crec que ho vaig mirar a l'agència Iltrida, a un estand de la fira, hem van dir que pel trajecte d'anada i tornada eren 300€, després per cada viatge més que feia (dos tornades per exemple) eren 50€ més, això per l'autobus gran que crec que era de 65p.

JO també hauria de mirar hotels, però no serà gaire gent que hagi de fer nit, no crec que ens facin gaire preu... alguna ha mirat suites dels hotels??? per fer-se una idea de per quan poden sortir...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. des. 20, 2007 10:27 am

No es tampoc exagerat el preu de les suites, ara no recordo, pero al AC o NH son cadenes que les habitacions estàn força be sense ser suites... Nosaltres ens allotjarem al AC la nit de noces.

De la personalització de la boda... Jo tampoc vull personalitza-ho tot! Si de cas als convidats pero no em vull veure per tot arreu! Jo intentaré personalitzar algunes coses pero no tot, quin estrés!

Gràcies Key, ahir vaig enviar un mail pero encara no he rebut resposta... Despres de festes em posaré les piles amb aquest tema.
Ostras ahir vaig començar a fer la maleta (dema vaig cap a Lleida!) i no se com ho faré perque volia endur-me la meitat de les pashmines per a que les preparessin ma mare i ma germana i pesen un munt!
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. des. 20, 2007 10:38 am

Que vas enviar el correu a infocit??

Weno, si et ficaràs després de nadal, jo te ho miro bé, a veure si puc parlar avui amb registre.

Opino el mateix Gloripage respecte als detalls, de fet, ara penso en intentar que no quedi gent destacada respecte els altres, veient el problema de la invitació, que gent es troba a faltar o li sap greu no veures reconegut com altres... intentarem tot el que fem per tots,. que sigui realment per tots, i els detalls que volguem donar a algun amic etc, no cal fer entrega destacada.... optarem per una cosa més íntima, home, nuvis, ram i mares, si, però ram hem sambla que el llençaré a l'americana...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 3:21 pm

Gràcies Wapi pel privi!

Nosaltres també tenim 80 pax que ens venen de fora.... No són 200 però tenia intenció de pactar un cupo d'habitacions a un preu fix, volia parlar amb l'AC i el Nh per veure quin preu ens farien per totes les habitacions, no per pagar-ho nosaltres sino de dir s'ocuparan entre 35 i 40 habitacions, quina és la tarifa que ens podeu fer? I retallar al màxim... Ho hauré de mirar ben aviat perquè la boda és pel pont del 11 de Setembre així que potser ho tindrem una mica xungo....

Chicas tengo muchísimas ganas de tener ya las invitaciones para repartirlas todas! Todavía falta pero me muero de ganas! La idea es de desplazarnos a Barcelona, Madrid i Francia y darlas todas en mano pero creo que al final vamos a tener que conformarnos con mandarlas por correo..... Nosé ya veremos!

Cecilia, ara entro a veure el teu superpiset!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 20, 2007 3:28 pm

Carai nena qué xulo!!!! M'agraden molt els colors i l'estilet!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Nani, perdóname por a estas alturas preguntarte por vuestra situación.... Tu vives en Raimat y si no recuerdo mal él en BArcelona no??? Después de la boda teneis previsto instalaros aquí o allí?? No te agobies mujer que ya te queda poquito! Nosotros también hemos estado 3 años separados, es duro pero yo soy de las personas que piensa que situaciones así fortalecen los pilares de la relación y si superas ya lo difícil que es hoy día llevar una relación en la distancia ya lo tienes prácticamente todo superado! Ánimos cariñito!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dj. des. 20, 2007 3:47 pm

Ánimo Nan que ya queda menos para estar juntos compartiendo vida, y piso!!

Uff los bajones de la regla, los mios esta vez han sido mortales, estoy que muerdo si me tocan la fibra.... no se pero estoy más sensible de lo habitual...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants