NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 5:14 pm

Bueno ja la he descartat. A veure fa menos d'un any que treballa aqui pero com que som les uniques noies.... Pero bueno no la invitaré ja ho tinc decidit. De fet invitaré a maxim 4 persones i totes de madrid ja ni em plantejo els de barcelona. Pero se que a aquesta en concret li sabra greu i li vull donar alguna explicacio pero no se quina...
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 5:27 pm

mmmm, nu se.... és complicat, sobretot si saps que s'ho pendrà malament i que li has de dir alguna cosa, quants sou a la teva oficina?? pot ser una bona excusa, que convides als més més allegats, ambs els que fa tota la vida que treballes, jo plantejo si fer un pica pica amb quatre tonetries, vulguis que no, ja trenques una mica, no se.--
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 5:31 pm

Serem 15 pero la majoria son nous... Jo porto 5 anys i ella menos de 1... No crec que s'enfadi pero li sabra greu, si li dic algo dira que no passa res i ja esta... Pero no se quin "algo" dir... Suposo que li diré que aconvido als de sempre que no s'ho prengui malament... Pero per altra banda per una mes....
gloripage

EntradaAutor: XIPI » dt. des. 18, 2007 5:37 pm

Wole noies!!
Jo estic igual en el tema de companyes de feina (es que som tot noies... be, un noi...) No se que fer, pk si les invito, alguna no podrà venir pk s'ha de quedar a treballar (es el que te treballar d'infermera) i esclar, no vull escollir ni puc, ni vull que la que es quedi li sàpiga greu que les altres vagin.. no se. Si que se segur que faré un pica pica per a tota la resi, pero no se que fer en el tema aquest d'invitar o no a les companyes...
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 5:37 pm

Ja t'entenc, però si aquesta una més no t'en "fies" de condidar-la doncs tampoco et cal patir, si fos familia etc és més peliagut, però pel que dius n'hi ha molta plantilla nova, doncs sí, tu convides els que són de sempre, no és el mateix 5 anys de companys que menys d'un.... si us fessiu molt a la feina,o convidessis a gairebé tothom, però penso que és fàcil d'entendre i no quedes malament ni res...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 6:15 pm

Bueno quan reparteixi invitacions als companys ja us dire que faig....

Xipi ets enfermera? On treballes? Ma germana tambe es enfermera!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. des. 18, 2007 6:16 pm

Bones nenes!!!! Primer de tot: merci pels ànims eamb lu del vestit!!!!! Sou uns soletes!!!!!

Elena, cuida't... que vénen dies de festa i és una llauna haver-los de passar malalta... així que fés bondat.

A veure... que jo no tinc les invitacions ni impreses!!!! Déu!!!!! Si és que aquest migdia li deia a l'Alfon que les hauríem hagut de tenir i poder-les donar ja a la família per Nadal. Bueno, ara ja és impossible... què hi farem (veieu què us deia que vaig súper tard!!!). jejejeje

Bufff... tema companys de feina comlicat. Jo com que només tinc un company, cap problema... està convidadíssim!!!! Però l'Alfon treballa a La Mañana... sabeu quanta gent vol dir això???? Bufff..... jo ja l he dit que no es faci amic de ningú més perquè la boda estarà de plena de periodistes (l'alfon i jo i tots els amics de la mañana, les fotògrafes també són les de la mañana, i els amics que han anat a currar a El Segre, RNE, etc....). Però vatja que acabarem convidant al grupet d'amics i a la jefa de l'alfon que li fa molta ilu... i apa!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 6:21 pm

Bueno jo dins de lo que cap ho tinc facil, aconvido a 3 segurs (un dels quals segur que no vindra perque espera un nen per mitjans de març), la noia descaertada i un quart que no se que fer, supoos que aconvidaré.
Ah! i una noia de barna de la feina d'alla.
El problema es ell que n'aconvida a 40! Pero bueno molts fallaran perque els hi tocara treballar en cap de setmana...
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. des. 18, 2007 6:34 pm

A 40 de la feina????? Què és el jefe????? Mare meva... a mi ja em semblava una burrada els 10 o 12 que vol convidar l'alfon!!!! xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 7:18 pm

Saps que hem vaig trobar l'altre dia el teu noi quan estava esmorzant?? van entrar un grup, càmara en mà etc.... i vaig dubtar, però sip.... casualitats de la vida!!

Doncs nosaltres..weno,,, excompanys de feines en les que hem estat molts anys si,,, però ja són amics.... en tenim uns quants, perquè anem mantenint contacte també.... i weno, la feina on estic, porto ni un any, no se que faré i el meu noi ha començat a la seva feina actual fà dos mesos, no crec que convidi, perquè a més els veu poc, està amb la furgoneta cap aqui i cap allà..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dt. des. 18, 2007 8:17 pm

Ostres noies, no tinc gaire temps, però no em puc estar d'intervenir perquè heu tocat el meu tema "trencaclosques".

Ja fa dies que dono tombs amb aixó de la gent de la feina i ara estic en el punt: convido als que m'agradaría que vinguéssin i ja està! Però sé que demà tornaré a dubtar... Es que n'hi ha que em dona la sensació que poden pensar que que faig de convidar-los?! Pero com que a mí em cauen bé... si no volen venir cap problema, que ho diguin i no cal que es busquin cap excusa que jo no m'enfado!

xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Com que segur que canvío d'opinió 100 vegades més ja us diré a veure que faig! A últim moment... segur!

Si no us dic res més per falta de temps.... BBBnadal:-) guapes!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 9:07 pm

jajajajajaja, tots estem igual!! aquesta era la meva primera fase, jo convido, per mi que no sigui, si ho troben agosarat, ja buscaran una excusa per no venir.... però amb la història, hem sortia una llista de 220 i en amunt,,,, xx0.0x> xx0.0x>

ës que es complicat, si convides a uns i a altres no, sembla que marques més si hi ha grups interns...però on talles? jo hem trobava en ...va, convido als del "grup d'esmorzar" però llavors sembla això que dic, a un grup.... però si fas a tots, sempre hi ha alguns que realment no tens pràcticament relació....doncs hem trobo així x2 (estic meitat jornada a un lloc, meitat a un altre...)nu se nu se...quin enrenou.... si vaig deixar la llista de convidats en rodó, pensant... d'aqui a uns mesos, la torno a agafar!! xx0.0x>
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 10:53 am

Key!!! Quina gràcia el uè et trobessis l'Alfonso... ara està ple de curiositat!!!!! Te'l vas trobar al bar de la cantonada de la Plaça Sant Joan?? És on esmorza cada da perquè ell treballa a Jutjats seguint tots els casos que hi hagi... jejejejejejeje Saluda'l la propera vegada que està qu no pot amb la curiositat!!!

PEr cert... que tornem a tenir el post moooolt avall.... de la segona pàgina!!!!!!!

::bna// Fem-lo tornar a puja!!!! ::bna//
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. des. 19, 2007 12:10 pm

Nenes... vaig de cul aquests dies i ja amb ganes d'aterrar per terres de ponent... algunes reflexions sobre el que comenteu:

*vestit de cecilia: perfecte!! i amb un vel modern... ja tens cua!!!!
* Elena: recupera't i ànims!!!!
* invitacions: jo no les tinc, tinc la persona que me les farà, pero ara estàa de baixa maternal aixi que les començaré a repartir tres mesos abans... com marca el protocol.
* mals rotllos de familia: tambe ho he passat, he decidit que farem les coses a la nostra forma, qeu no cal comentar-ho tot perque aixi es guarda la sorpresa i aixi ho veuen aquell dia, i qui no ho tingui be... espavi'l!!!
* feina: jo tambe estic en un embolic... pero a veure com reaccionen quan els hi vas comunicant. I espereu, aqui s'afegeixen alguns amics de la infància... En sé de dos parelles que van fer una estrategia de convidar a saco, passant la pilota als convidats, es a dir, sense tallar massa i llavors eren els convidats que anaven donant excuses o no, hi anaven: resultat? que a la boda molts ens preguntàvem què hi fèiem alli? a l'altra, no era tan forçat. Es una mica bestia pero si teniu capacitat...
* tema catedral: jo recordo que es pot demanar permis a l'ajuntament i et donen un telefon, et deixen aparcar al davant. Tant a l'hora d'entrar com de sortir... jo hi vaig anar a un bateig i la meva padrina no podia caminar i aixi ho vam fer. Si et conve, glori et puc preguntar mes... perque la persona que ho va gestionar era la meva tieta qeu treballa a l'ajuntament de Lleida.
I ja esta, ja ho he dit tot, em sembla.
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dc. des. 19, 2007 12:30 pm

Buenos dias que tal como estais... hoy no hace tanto frio ehhh... bueno el tema de invitar a la gente del trabajo yo tenog claro que invitare a la gente que tengo mas relacion a los demas nada....
Bueno a mi la duda es con los jefes tengo 5 todos son familia y claro no se si invitarlos a todos, solo a los mayores solo a los jovenes... xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
Cecilia wapa, te felicito por tu elección jejejejejjee neukiss-) neukiss-) neukiss-)
BESITOS PARA TODAS DULCES Y TIERNOSSSSSSS
BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dc. des. 19, 2007 12:46 pm

Bones!!!

Cecilia, és que com havia de saludar-lo.. i que li deia!! Per cert, no se si ens relaciones o no, però som els amics de la M. José que et vam comentar que teniem també una pàgina a nuvis.org... jajajaja

I si, era al racó , allí a la plaça sant joan, nosaltres anem a esmorzar també allà... jejejeje quines casualitats!!

Glori, doncs si és el que diu l'Urgell, ho preguntaré i et dic a veure que hem diuen... pel tema de poder deixar el cotxe.

Amb lo de n explicar per mantenir la sorpresa i de pas, per estalviar disgustos, doncs sí, agafarem la mateixa postura, mira, no cal, perquè no se si voldrien ser més partíceps dels preparatius, però fa pinta que no.. aixi que menys problemes tu....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 1:10 pm

Quin arrerón que has pillat xiqueta /Urgell2!!!!! jjejejejejejeje....

Per cert,on ets què dius que no estàs a Ponent? snifsnif xx:-( ... és que jo m'he perdut més de la meitat de la vostra història al fòrum.... i he d'anar investigant.... a la Key la tinc fixada pel fotolog... però a les altres...si no és per les pàgines de nuvis.org... poca cosa xx:-D

Key... clar que t'ubico!!!!!! De fet vaig començar a entrar al forum perquè em vau escriure al fotolog!!!! jejejejeje I per lu del Alfon... res trankila, la propera vegada saluda'l sense problemes que ara ja sap qui ets!!!

Abraçades!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. des. 19, 2007 1:17 pm

I pe cert.... a totes: si feu una trobada ni que sigui per fer un cafè.... compteu amb mi... que m'agradaria veure-us en persona i posar-nos al dia!!!!!

De fet porto uns dies una mica xof que penso... sort del fòrum que puc compartir i xerrar del casament amb les altres noies perquè la veritat que l'Alfon passa una mica del tema... diu a tot que sí però no vol que el maregi gaire, els paresels tinc super lluny (Puigcerdà) i les amigues també estan totes lluny (entre Bcn i Puigcerdà) i clar no tinc a ningú a qui explicar-li les coses, a ningú amb qui anar a mirar vestits, ni detallets, ni invitatcions ni res de tot això. De ft qui ho pateix més és el meu pobre jefe queli inflo el cap amb tots i cadascun dels progressos. Ell diu que li agrada que li expliqui (és gai i té només 29 anyets) però també em sap greu menjar-li tant l'olla.

Res nenes... que tinc el dia xof... una abraçada a totes!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dc. des. 19, 2007 1:23 pm

Pues si em podeu dir algo mes del tema d'aparcar catedral em farieu un favor! El meu noi diu que no em preocupi que els que estàn al bar es preocuparan del cotxe....

A mi em passa una mica com a tu Cecilia que em desfogo aqui al foro perque ell està tip de la boda!
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dc. des. 19, 2007 1:26 pm

Cecilia, nena que te pasa?? no te pongas asi, que llega la navidad y podras estar con los tuyos ni aunque sea unas horas... eso te animara mujer no te pongas asi.... venga arriba esos animossssss
xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants