Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 14, 2007 5:03 pm

bon dia nenes.... enfeinada!

Fiancée, has trucat al meu cunyat no??? No mha explicat res, nomes mho ha dit... tha deixat alguna cosa mes clara???
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. des. 14, 2007 5:31 pm

Ah! si RACHI vaig trucar-li ahir m'ha dit que em faria un presupost, ara no sé si em va dir per maldivas o seychelles... Em va dir que Polinesia es molt car nosaltres tenim destinat més o menys un presupost de entre 6000 y 10000 euros pel viatge que ja ens sembla bastant i potser per Polinesia s'ens queda curt em va dir... així que no sé a veure que ens proposa.
De moment estem a l'espera de noticies :-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 14, 2007 5:36 pm

hola guapes!!!!

G14 ja ens explicaras a veure que tal les invitacions.... financee t'han dit que és molt car polinesia??? xx:-( jo li he preguntat a una amiga del meu nen que t'he una agencia i estic esperant que em digui alguna ... sn rachi también et demanaria el tlf del teu cunyat...
algun plan especial pel finde???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 14, 2007 6:51 pm

Es que es veu que polinesia es lo mes car... a ver, tambe us haig de dir, que els hotels que te ell son dels millors, i no son en plan pack, saps? Segur que en agencies de viatges normals trobeu packs que son mes economic, lo o que te ell es que pots estar els dies que vulguis en un lloc, sense haver danar en grup, saps?? No es rollo, 4 dias en isla tal y 7 en tal... es mes a mida. a mi em surt 15000 dolars els dos, safari mes illa.

Si us interessa, dema sortira al suplement de la vanguardia!!!!!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. des. 14, 2007 7:24 pm

ok!!! pues demà em miro el suplement de la vanguardia...

merci guapa!!!

marxo ja cap a casa... bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: blaucel » dg. des. 16, 2007 4:03 pm

Hola nines *waves*

Torno a estar a la clínica que m'han fet una artroscopia al genoll. Ha anat molt be, ne un parell de dies torno a casa i en unes setmanes guanyaré molt i molt en flexió del genoll i per tant en qualitat de vida :)
He començat les obres al meu nou pis, finalment em faig el bany nou (en porcelànic blanc i pissarra, dutxa negra i pica negra, quedarà taaaaaan xulo) i la cuina. A primers de febrer ja hi seré quines ganes de recuperar el meu espai i sobretot el meu gat!

Enfi, no sé si tornaré a passar per aquí abans de nadal, però molt bones festes a totes i que tingueu una bona entrada d'any.
Canguina, com va anar tot? m'envies una fotito porfiplease????

xxx
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dl. des. 17, 2007 8:57 am

Booooon dia nenes!!!!!
Ja tenim les invitacions!!!!! De fet dissabte ja vam entregar-ne un parell auns amics. Aquesta tarda us les penjo a veure si us agraden!!! A mi m´agraden molt com han quedat per tant una coseta més feta!!!!!

Blaucel doncs si que quedarà txulo el bany!!!!!! Ja ens penjaràs alguna fotillo quan el tinguis acabat!!!! I eso molt bones festes!!!!

El tema del viatge ja em quedat amb la germana del meu nen que anirem la setmana que ve ja per començar a perfilar el viatge i decidir-nos on anirem!!!
Vosaltres que tal el cap de setmana???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. des. 17, 2007 9:47 am

Bon día!!!

Blaucel guapi que guay que ja estigui en marxa el piset!!! Abans que et donis compte ja estarás allà.

Jo aquest cap de setmana ja he dit a tothom que ens casem així que s'obre la veda... jajaj ara com boja a mirar vestits i parlar amb lsmeves amigues de cosetes de boda! jijiji
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 17, 2007 10:57 am

Bon dia noietes!!

Que tal tot?? Blaucel, bon nadal, que tinguis unes bones festes!!!

Noies... gi 14... que guay lo de les invitacions, on les has fet?? com son?? a veure si ens les penges...

Fiancée, jo ara al gener, despres de reis, començo operacion vestido!!!!

Mary... avui pensava, has mirat als musics de bellrecó???? Es que jo ni mels he mirat de quins nhi han...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. des. 17, 2007 11:16 am

bon dia guapes!!!!

blaucel... segur que el bany queda genial.... BBBnadal:-)

G14 volem fotos de de les invitacions ehhh

fiancée ara k ja ho sap tothom serà non-stop boda ja ho veuràs!!!!

rachi jo he mirat els músic del BR els de ASB crec que es diuen... hi em van semblar bé... ara vull començar a mirar grups de gospel per la ceremonia, jazz per l'aperitiu i els tenors xl sopar... xo si tot em puja massa reduiré alguna cosa!!!

per cert la cangui esta missing....
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. des. 17, 2007 11:39 am

Doncs si, sabeu alguna coseta de la Cangui??? Com va quedar el tema del seu viatge?????
Aquesta tarda els hi faig una foto i us les poso a veure que us a semblen!!!!!! Les hem fet a Badalona!!!! Apropo d´on viu el meu nen!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 17, 2007 11:44 am

Bon dia noietes!!!!

Com ha anat el finde?? Jo me l'he passat amb fred... Les temp aquí no han passat dels 7ºC... I aquest matí aquí a la universitat, a -2ºC!!!!!! Brrrrrrr... Estic gelada!! A més, és dilluns i la calefacció ha estat apagada tot el cap de setmana... Necessito una manteta!! jejeje...

G14, ja ens ensenyaràs les invitaciones!! Nosaltres encara no sabem a on les farem... Em podries dir a quant et van sortir??

Blaucel!! Molt bones festes!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. des. 17, 2007 11:46 am

Si si a mi també m'interesa tema invitacions on les heu fet, preu etc...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. des. 17, 2007 12:05 pm

Oi tant cap problema per comentar-ho!!! De fet ens ha sortit força bé!!! A 2.35€ cada invitació!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 17, 2007 12:51 pm

Eiiiiii, doncs si q està be!!! Nosaltres vam anar a eventus i a la pepa paper i com a mínim ens costaven 3.5 euros... Algunes fins i tot passaven bastant dels 4 euros per invitació!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. des. 17, 2007 1:13 pm

Home 4€ per una invitació ho trobo una mica excessiu!!! I segurament el preu és aquest perquè és Pepa Paper i ho inflen!!!!!

Eo eo que el dia 24 anem a fer la visita al pis!!!!! ens van trucar dient que volien ensenyar-nos el pis i seguidament escripturar si podia ser abans d´any però ja els hi hem dit que fins al gener no podrem!!! Vamos que ara prefereixo mirar com estar el pis fer les coses amb calma perquè m´he enterat que encara no hi ha sumministrament electric i hi ha gent que ja ha escripturat i jo fins que no ho tinguin tot com deu mana no faré res perquè sino ells es treuen la responsabilitat de sobre!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 17, 2007 1:36 pm

G14... estas igual que jo!!! Abans de firmar. que et donguin lallicencia de primera ocupacio, la cedula dhabitabilitat, i els boletins daigua gas i electricitat. i sobretot truca a fecsa, gas natural i demes per verue si pots contractar ja... A mi me la volen colar pero como que no... pot trigar un o dos mesos mes fins que fecsa faci les obres de canalització...
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. des. 17, 2007 1:46 pm

Si Rachi així va el tema per tant que se relajen porque el gol va fuera, jejeje.
Aaaaixx però tinc un mono de pis!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 17, 2007 1:46 pm

Ostres, doncs estem totes igual!!! Nosaltres ja sabem segurissim q abans d'acabar l'any res de res... Avui hem trucat a ajuntament i constructora i ens ho acabaran per abans de Febrer. Els vull demanar q ens deixin entrar a prendre mides pq així la dona dels mobles ja ens ho engega tot. A veure q em diuen...
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 17, 2007 1:50 pm

si, si, noies... aquests tenen un morro, que no veas!!! A mi ja mhan enviat un burofax dient descriturar en els proxims 15 dies... però como que no!!!!!

A mes, encara no mhan dit res de la hipoteca!!! jaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants