NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. des. 16, 2007 12:49 pm

Hola a totes!!!! Noies, noies, noies... que us llegeixo encara que no escrigui res (em fa una mica de mandra.... ufff.... jjeje...) però veig que ja esteu mirant rams, sabates... fotògrafs...!!! Mare meva crec que vaig molt enrederida!!!!!

Però bé he anat fent avenços poc a poc. Ahir tour de botigues de vestits i la veritat q em quedaré a pronovias. Els de Rosa Clarà no son gens del meu estil: sóc una clàssica de molt cuidado!!! I precisament pq sóc tan clàssica que ara tinc un gran dilema!!!! No sé què fer.... m'agraden 3 vestits de pronovias: el deva, el donostia i el diva. Us poso les fotos en un arxiu adjunt...

Bé el problema és q el Deva em sembla molt original i juvenil, és molt còmode i em sembla preciós... però el problema ve quen em miro els altres dos... que són tope classicons i tenen més volum, tenen cua... i crec q no puc renunciar al vestit q sempre havia volgut portar (estil sisi emperatriu) però el deva m'agrada molt... la veritat és q estic feta un lio. Tots tres em queden bé...i clar, és un problema. Crec q el deva va mes amb el meu caràcter.. (q estic una mica cabra i sempre he estat un pèl extravagant... però la cua és la cua... jo vull cua... i mooolt volum a la faldilla!!!!).

A veure què en penseu volatres...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dg. des. 16, 2007 4:51 pm

Ceciiiiiiiiiiiiiiii
Quin compromíss!!! A veure a mi m'agraden tots tres, però jo apostaria pel Deva, el primer perquè dius que també t'hi trobes molt bé, i concorda amb aquell punt de cabra boja que dius que tens... a més, el trobo superoriginal. Si no recordo malament, és el que es va emprovar l'Elena i és una passada!!!!
Sobre si ja ho tens tot... doncs si tu creus que vas endarrerida... jo que encara no tinc massa coses decidides i em caso al juny... anem bé!!!
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dg. des. 16, 2007 4:58 pm

Hola nenes.... Quants dies sense escriure-us! Estic superliada, pero que consti que us vaig llegint!

Pel que fa als vestits entre els que dubtes, ceci, la veritat es que aixó només ho pots veure tú. El diva crec que es el més classic de tots, i el deva em sembla que es el que t'agrada més tot i que et fa dubtar el fet de que no tingui cua. Si et pot servir de solució, pots posar-te un vel llarg que ja fa com de cua i així conseguiríes tenir les dues coses que més il·lusió et fan. Bé, només es una idea per si et pot servir.... :hmm::

Fins aviat...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dg. des. 16, 2007 7:03 pm

Bones noies!!

estic una mica xafada, tots sabem que quan organitzes una cosa com una boda, no agradarà a tothom tot, és imposible, però sorpren trobar-se més problemes al nucli de la familia, això la veritat és que fa mal... el que més hem molesta, es pretendre donar una imatge i veure que la gent ho veu totalment oposat a la teva intenció, això vol dir que ho estem fent malament, almenys no sabem trametre el que volem... en fi....

Els vestits que has ficat Cecilia, jo hem vaig emprobar el donostia, tenia ganes de probarme un de corsé.... pel que dius, jo penso que la opció que t'ha comentat l'Ica, la pots rumiar també... pel que dius el deva et fa sentir tu mateixa, que és el que crec que és fonamental per escollir el vestit, que digui alguna cosa de tu... i si comies amb un tó clàssic, ho pots acnsegui també amb complements com el vel, etc,,,,

Records a totes!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. des. 16, 2007 7:54 pm

Moltes gràcies!!!!!!! Teniu tota la raó... ho he estat rumiant i crec q finalment em quedo amb el deva i li posaré un vel que faci de cua. En realitat igual serà millor perquè al cap i a la fi la cua es per entrar a l'església i el restaurant... si després em trec el vel estaré més còmoda al dinar i al ball. Sort de vosaltres!!!!! Merci.

Per cert Key... mira no sé exactament a quins problemes et refereixes amb la família però mira, jo m'he trobat amb totes les traves del món amb la família de l'Alfonso (des de que diguin que no estan d'acord a què ens casem després de 5 anys vivint junts, passant perquè no els hi agrada el dia... que no els hi sembla adequat el lloc de la cerimònia... i menys encara el del banquet... ) i al final... mira nosaltres farem la nostra i a qui no li agradi que s'aguanti (fa molt mal pq és la familia i sap molt greu) però al cap i a la fi qui es casa som nosaltres i no ells.
Les coses un no les fa malament perquè sí... s'intenta adequar tot pq tothom estigui ben a gust... però mira tampoc es pot tenir a tothom content... així que ànims i feu el que us digui el cor i la il·lusió. És el vostre dia.

una abraçada!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. des. 16, 2007 8:52 pm

Saps que et dic?? que tens tota la raó! sap molt greu pq no t'esperes segons quines paraules i quines formes de gent propera, però qui se ho pren a males, és pq vol pendrese-ho així, perquè no ens coneix, o perquè simplement, no ha treballat en la nostra confiança com per ocupar el lloc que creu que li deu correspondre...

a fer punyetes! no consulto res més amb qui se que no pot fer una crítica constructiva i sense atendre només als seus prejudicis.

Entenc molt bé la situació que contes que us heu trobat... i tens raó, mira, la millor opció es fer les coses com sents ....

Per cert, hem sembla genial la opció vel i vestit... ja ens contaràs que tal quan tornis..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. des. 16, 2007 9:27 pm

Key! No facis cas dels comentaris dolents, a qui no li agradi que s'hi posi fulles! A la gent li agrada molt criticar pero els que us caseu sou vosaltres. Totes ens hem trobat en situacions dolentes, dels que menos t'esperes!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 17, 2007 11:01 am

Tots tres son xulos pero si tingues que descartar algun el del mig, el donostia, pero per dir alguna cosa! De totes maneres t'ho tens que provar, perque canvia molt la cosa.
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dl. des. 17, 2007 11:02 am

BUENOS DIAS LLEIDATANES, QUE FRIO QUE HACE..... BUENO VUELVO A SUBIR POST JEJEJEJ
xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 17, 2007 4:51 pm

Nies que us passa? Esteu totes de vacances o congelades?

Vinga una pregunta a veure si s'anima el post. Em caso a la catedral nova i el dubte es... Que faré amb el cotxe mentres em caso? Si el que el porta l'aparca es perdrà part del casament. Permeten deixar-lo alli fora si hi ha casamnets?

Ja tinc mes o menys clar com muntaré les pashmines, ja us ensenyaré quan en monti alguna
gloripage

EntradaAutor: XIPI » dl. des. 17, 2007 5:12 pm

Wole a totes! k tal? buf! Jo he estat molt desconectada, hem estat de vacances i hem vingut a Lleida... jejeje... de vacances...!!! I quin fred que fa redeu!!! xx;-.) I es que un s'acostuma sempre a lo bo!! I aixo también ho dic pk m'he operat la miopia amb laser!! jejeje, pero aquest cop, els costums de molts anys no es perden d'un dia per l'altre!! Encara seguexo buscant les ulleres quan em desperto!! jejejeje

Ah! Tema de PAPERS!! Avui hem anat al registre civil amb els testimonis a fer els papers, ens han dit que anem be de temps. D'aqui dos mesos hem d'anar a buscar un document per portar-lo a l'ajuntament i tramitar el llibre de familia. Una cosa menys!!

BBBnadal:-)
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. des. 18, 2007 11:37 am

Hol noies!!!!!! Avui no hi ha gaire gent per aquí, pel que veig.... Bé... ahir vaig estar investigant com va això del fòrum que no o entenia massa... n per no haver utilitzat cam form,.... sinò perquè no entenia la lògica de trobar els temes... però ja he decobert que no tenim buscador.... bueno, què hi farem.

Pe cert... finalment hem compraré el DEVA i li posaré un vel de gasa ben llarg que em faci de cua... jejejejeje quina emoció!!!! Ara només he d'esperar a què passi nadal per tal que la mev mama (que viu a Puigcerdà) pugui venir amb mi a mirar-s'ho.

Pues res... que hem de fer que vagi ben amunt el post si no costa de trobar!!!

Petons guapes!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. des. 18, 2007 11:38 am

el meu teclat és una mica merdós... què li passa amb les lletres???? N'escriu la meitat!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. des. 18, 2007 3:37 pm

FELICITATS CECILIA PER HAVER TROVAT EL TEU VESTIT!!!!!!!!

Trovo que si és el que més creus que va amb la teva personalitat, has fet bé de triar aquest! Ja veuràs que amb el vel estaràs guapíssima i a més té la ventatja de què és comodíssim! Jo me'l vaig emprovar també i era com si no portessis vestit així que et treus de sobre el gran pes d'anar arrossegant aquells vestits que pesen un mort!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Felicitats!

Oni, no te agobies mujer con el tema de la family! Por desgracia és muy difícil por no decirte imposible que todos absolutamente todos estén de acuerdo con los detallitos que vais decidiendo así que no te agobies y disfruta tus preparativos! Es lo mejor que puedes hacer! Piensa que es tu boda y al carajo con las opiniones de todos! Tu eres la que tiene que disfrutar estos momentos y sobretodo ser MUY FELIZ! Ánimos!

Yo hoy estoy malita, con anginas y fiebre así que me voy derechita ala cama a ver si me curo prontito para terminar bien el año!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 3:50 pm

Elena cuida't i a veure si et millores rapid que ja tenim a sobre les festes!

On es la gent? Esteu de compres nadalenques?
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. des. 18, 2007 4:14 pm

Hola lleidatanes que tal anem per aqui? Elena millorat guapa que has de menjar els torrons *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Alfonsoicecilia felicitats pel teu vestit, estaras guapissima amb el super bel xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::

Qui de vosaltres donarà les invitacions per Nadal? Ja ho teniu tot apunt. Kines ganes tinc de començar a donar les meves Be vaig a veure si faig una mica de migdiadeta ::snpy:: ::snpy:: ::snpy::
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 4:40 pm

Bones! Jo he enviat ja totes les que tenia que enviar per correu i ara per nadal donaré la de la familia propera i els amics de Lleida! A ma mare li ha arribat avui! Li vaig adelantar per a que no tingués enveja....

Encara me'n queden casi 80 per repartir....
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 4:52 pm

BOnes !!! Cecília, felicitats per la elecció!! xx:-D

El que comentes del foro, abans hi havia cercador, però no se per quin motiu, el van treure, en principi era provisional, però pel que vec, de moment aixi s'ha quedat,,,, i amb tants post personalitzats que hem acabat creant, es perd moltissim la informació, a més que ciclicament es van obrint post de temes que ja es van obrir altrs i que es van perdre pàgines enrera...

Elena, així que estàs malalta?? esperem que estiguis recuperada pels dies de nadal que si no.....

El que no tothom, estarà d'acord amb la forma que farem les coses, és algo que ja sabiem, però no esperava les formes que ens van dir les coses i de familia tan propera, si comencem aixi amb ells, anem bé,...jo vull parlar i almenys deixar les coses clares, però el meu noi sembla que li costa això i està intentant voltejar .... aixi que nu se....

Les invitacions nosaltres les començarem a donar en principi a les festes, i només era per la familia, tot i que hem vec vindre que això originarà que amics etc preguntin i acabarem donantles totes més aviat... cosa que voldria evitar al màxim, encara tenim gent que dubten si convidar o no, i voliem deixar passar més temps....és que encara es massa aviat per nosaltres de fet....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 18, 2007 4:58 pm

Tu tranquila Key, la gent li agrada opinar o fotre cullerada. La veritat es que sap greu pero a mida que passa el temps, veus que s'ha d'anar mes a la teva i a qui no li agradi que s¡hi posi fulles....

A mi de fet els que mes han opinat son els propers i et sap greu pero mira, la que em caso soc jo!

Les invitacions al final t'animes, i bueno els que no tinguis clars pues esperes, jo encara dubto amb uns quants i estic a la espera d'entregar o no la invitació.

Per cert, un dels meus dubtes es una companya de feina, no se que fer. Per una banda se que li faria molta ilu que la convides, pero per altra, vist els sopars de nadal he decidit que no perque no veguis els pollos que monta... Pero no se com dir-li que aconvido a 4 mes i a ella no.... Per antiguitat o similar? Ajudeu-me!
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. des. 18, 2007 5:03 pm

Doncs si, és una pena, no pelm fet de que els hi agradi o no el que fas, perquè cadascu té els seus gustos, si no, perquè no et respecten gens ni mica, els hi és igual com dir les coses, si fan mal o no... una cosa que sembla que la gent hauria de ser motiu de alegria i el que fan és amargar-se i intentar amargar els demés.... brrrrrr

Sí, ja que estem ficats amb les invitacions, endavant i que sigui el que sigui, a la familia ara i llestos....

La teva companya, que és molt escandalosa als festejos?? ufff, que complicat, precisamnet jo estic amb el problema també d'on tallar a la feina, tinc moltissims companys i com no estic cada dia a la mateixa oficina doncs encara més contacte amb més gent... tinc segur a dos, que ja no son companyes, si no amigues (tot i que hem diuen que si ja se el que hem vaig convidant-les,,,,jeje) però la resta no se si a cap més, si alguns, tots.... ufff, el temps dirà....

Aquesta companya és del mateix lloc on estan els altres que convides, nu se... depen de la relació, ubicacíó, pots manegar la situació d'una manera o una altra..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants