Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dc. des. 12, 2007 3:43 pm

Hola nenes!! Com esteu??? Jo a tope de feina! Però ja comencen a arribar els detallets de Nadal dels clients, i almenys em distrec una miqueta mirant que envien (jiji, de moment ja tinc un lot de xocolates i dues ampolles de vi..)
Fiancée, encara no m'han dit res!!

A veure si aconseguim quedar a fer un vinet abans de Nadal, oi???
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. des. 12, 2007 7:33 pm

ofcourse yo también llevo un día de locos!! De Sant Benet dudo que te digan nada hasta enero casi... Al final llamé ayer, me dijeron que no me preocupara que todo estaba reservado y que lo que pasa es que entre la inauguracion, cenas de navidad etc... tenían todo muy liado así que no iré a verlo de nuevo hasta enero... Pero mira me lo tomo con calma... Poco a poco tampoco tengo prisa.

Bueno nada voy a empezar a recojer y para casita!!! Besos!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. des. 12, 2007 8:45 pm

fiancée, me han contestado!! Me envias tu e-mail por privi y te lo reenvio?? Jajaja, mira que por tema trabajo no me puedo casar en Julio, quesi no lo hacía (pedí fecha para el día 19)
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. des. 13, 2007 9:33 am

Good morning good morning!!!!!
Ja estic de tornada i a la feina snif snif!!! Sol una paraula INCREIBLE!!!! Ens ho hem passat en gran!!! NY és una passada i tot ens ha sortit perfecte!!!!! M´ha encantat i vamos que si em plantegessin viure allà no dubtaria un moment, feia les maletes i cap allà!!!!
Realment el regal ha triumfat!!!!!
He fet tantissimes compres, uuuuffff

Encara no he acabat de llegir tot el que heu escrit però FIANCÉE moltissimes Felicitats i vaya peaso de noi que tens!!!! Realment és un gentleman!!!!

Ara continuo llegint!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. des. 13, 2007 9:47 am

Bueno bueno pues listo!!!!!
Yo creo que al Oeste de EEUU + Polinesia triumfa mucho. Nosotros también lo tenemos en mente!!!!
Ayer cuando volvíamos con el avión lo estuvimos comentando y ahora yo empezaré a mirarlo aunque el día antes de marchar pase por una agencia porque yo tenía entre ceja y ceja Australia y Fidji y me lo desaconsejó!!! Me comento que para hacer este viaje lo ideal es poder hacerlo en unos 22 días y nosotros tantos días no podemos coger!!!!! Al igual que Pascua y Polinesia que por los días que queremos ir demasiados vuelos que coger.
El tema Maldivas también nos llama un montón!!!! Y un tipo safari o cataratas Victoria y una isla de relax pues también!!!!

En NY estuvimos cenando en el The View restaurant que aunque es un poquito caro os lo aconsejo porque al ser giratorio vas viendo toda la zona del centro de Manhattan y es precioso además de romantico!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. des. 13, 2007 9:54 am

Ofcourse ja t'he enviat un privi *.-o-o.*
Si si G14 al final ens veurem allà totes jo también faré lo ms segur Costa Este+Polinesia.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 13, 2007 10:14 am

BON DIA GUAPES!!!!
G14 que bé que tot hagi sortit genial!!!! NY és preciós!!!! a mi no m'imporatria repetir!!! jo también ja m'he posat mans a l'obra amb el tema viatge estic mirant costa oest + polinesia o también NY + turcs&caicos que m'han dit que también és una pasada... pq et van dir que no australia + fidji??? pq también pinta mb!!!!

ahir vaig tenir un dia horrible... a veure si avui la cosa esta més trankila!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dj. des. 13, 2007 11:05 am

Em van dir que no pel tema de temps!!! Perque si voliem fer Australia + Fidji les dos coses són molts dies per poder-ho fer bé i que sino sols fessim Australia però nosaltres ho volem combinar amb relax i platjeta!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. des. 13, 2007 11:42 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

G14, me n'alegro molt q tot hagi sortit de primera!!!!!!!!!!! jejeje, no veig el moment d'anar cap allà (al final serà els primers dies de maig). A quin hotel has estat?? Es q estic mirant i vaig una mica perduda...

Nosaltres amb el tema del viatge no sé q farem, pq a més només podem anar 15 dies... El meu nen començarà a treballar a algun lloc a BCN i no sap com estarà el tema per demanar algun dia més de vacances al estiu (probablement molt xungo) i no es vol arriscar...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. des. 13, 2007 11:58 am

Hem estat en un apartament, bé tipus aparthotel!!! eM VA SORTIR MÉS ECONOMIC I ALHORA PER MI MÉS COMODO PERQUÈ TENIEM CUINETA I ESMORZAVEM abans de sortir!!! Si vols ja t´enviaré alguna fotillo que li vam fer a l´habitació, ok????
Nosaltres també farem 15 dies perquè el meu nen no crec que pugui més dies pel tema de la feina!!!!!
Éns han recomenat potser millor per 15 dies i si volem combinar millor que ens decantessim més cap a la zona Asiatica però jo estic bastant peix amb aquesta zona!! Ademés em fa ilu Oest EEUU I Polinesia però si em dieu llocs asiatics que pugui tenir en compte doncs ho considerarem!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. des. 13, 2007 12:04 pm

Ok!!! Envia'm alguna fotito!!

Nosaltres también estem mirant el tema Asia, pq creiem q és el q s'adaptarà millor per anar només 15 dies... En principi voliem fer Vietnam i Camboya, però no ho tenim clar, pq si fem això no ens dóna temps de fer relax... Una altra opció és Bali, però no sé si 15 dies seran massa... Després también es pot anar al Japó i fer platja (a les agències hi ha combinats q fan Japó i Bali o Polinesia o Maldives). I el q ha tornat a les nostres ments és Polinesia a saco... Però potser serà massa relax, no ho sé... Aixxxxxx... QUIN CACAU MENTAL!!!!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. des. 13, 2007 12:25 pm

No sabia que hi havia la opció de Japó + Maldivas!!!!! Potser una bona opció!!!!!
Potser si que és una mica a saco sols polinesia, no????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 13, 2007 12:32 pm

l'opció japó + maldives sta xula!!! xo a mi potser m'atrau més USA+polinesia... començaré a mirar preus!!! una amiga del meu nen té una agencia de viatges a badalona ja li he començat a dir que em miri coses!!! potser polinesia sol és massa relax!!! a mi también m'han dit que una opció que esta mb és NY+ TURCS&CAICOS, también la miraré a veure...
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. des. 13, 2007 12:58 pm

Q és això de TURCS&CAICOS?? (perdó per la meva incultura...) A nosaltres ara els USA no ens venen massa de gust ja q el meu noiet estarà a Boston 3 mesos i visitarem también Washington i NY. Potser seia massa anar-hi 2 vegades... Tenim moltes ganes de fer tota la costa oest, però ho deixarem per més endavant...
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 13, 2007 2:33 pm

hola nenes!!!

Tots aquests viatges que esteu dient estan de conya!!!!!!!!!!! Que xulus!!! G14, feliciotats per que el teu regal de compromis ha triomfat!! I a sobre l´has assaborejat tu, jejejeje. Per cert, fiancée, a mi de sant benet no mhan dit res. Jo vaig possar la teva data però no mhan dit res... encara que la tinguessin pplena, mhaurien de dir algu, no?????
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. des. 13, 2007 3:48 pm

Home suposo que si RACHI potser et contesten donant-hi la possibilitat de fer-ho un altre día o jo que sé qué... La veritat es que encara cada cop que truco dona la sensacio una mica de descontrol com que no tenen tot del tot llest no sé...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 13, 2007 4:07 pm

croketa... jo tp no tenia ni idea d'on era... es veu que és una illa que esta entre miami i les bahamas, es veu que és molt petita...
tema sant benet... jo crec que encara que tinguin plena la data t'haurien de contestar donant alguna alternativa...
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 13, 2007 8:22 pm

Fiancée, ja t'he enviat l'e-mail, ja em diràs!!

Noies, com esteu? Jo fatal, he tingut un dia d'aquells per oblidar....
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dj. des. 13, 2007 10:30 pm

Hola chicas!!

Acabo d'arribar de les clases d'English :-) Ofcourse he rebut el teu mail moltes gracies!! Tot exactament igual que m'ho van enviar a mi...
Avui m'han trucat per anar al showroom d'una disenyadora de vestits de nuvia (http://www.immaculadagarcia.com) encara que no es el meu estil per lo que he vist a la web aniré el disabte 22 i així amb l'excusa d'anar-hi aniré també a RC i a Pronovias encara que el vetsit que m'agrada d'Elie Saab no el tenen al Pronovias que he trucat i em trucarán si l'aconsegueixen.
Doncs aixó que dintre de res començaré a emprovar-me vestits!!! jijiji Quina ilu!

Apa fins demà! Bona niiiiit!!!!!!!!!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. des. 14, 2007 1:12 pm

Booon dia!!!!
Avui anem a recollir les invitacions!! Aaaaixx tinc unes ganes. A veure si les han fet bé i podem emportar-nos´les!!!!!
Vosaltres que dieu!!!
Fareu alguna coseta aquest finde???
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008