RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. des. 05, 2007 9:41 pm

Doncs si abans parlo...... avui mateix ja m'han arribat! I mel's he mirat una miketa per sobre i mes o menys el contingut és el mateix, encara k haig de comparar encara al detall!!!! Lo k he vist una mica "raro", és que als preus del 2007 el resupó val 7€ per persona i akest any val 5€ per persona!!! :-/
Bueno, ja ho aclarirem tot a la prova i sinó trucarem si cal!!!!!!
Ai k keda molt però això s'acosta!!!!! :-):-):-):
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Janna » dj. des. 06, 2007 4:57 pm

Hola noies! Ara feia dies que no entrava... He tingut molta feina i he anat força de cul... La Ninou deu estar al caure, no??

Lea!!! Nosotros seguramente también nos quedaremos con Laura Ruiz,..., de todos los fotógrafos es la que más nos ha gustado!

SoniaJordi!!! A nosaltres no ens han trucat :-/ i ens casem el 25 d'Octubre,..., potser ens deixen per més tard,...

Rubgal!!! On és la botiga cromàtica??? a Barcelona? Oi que tu tens el mateix vestit que jo de Manuel Mota'08? Et deixaràs el vel que surt de l'esquena?? Nena, penso que hem fet una gran tria, cada cop que el miro m'agrada més i més!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » dv. des. 07, 2007 1:01 pm

Això ja ho te Janna. Com mes mires el vestit, mes tagrada!! Això ens pasa a totes!! :-)
Jo vaig anar disabte altre cop, x provar-me'l i encara em va agradar mes!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dv. des. 07, 2007 8:37 pm

hola noies! la botiga cromatica està la c/muntaner 126 de barcelona.

janna si que tinc el mateix vestit que tu. el vel si que me'l deixaré, queda molt chulo!

ahir vaig estar al restaurant ensenyant el salo a la family i els hi va agradar molt. tenien dos casaments, estaven preparant tot, ho estaven deixant molt xulo. Ens van dir que per la prova de menu només em d'escollir 2 plats de primer i 2 de segon, l'aoeritiu i postres ens fan ells una selecció pq ho tastem tot.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dv. des. 07, 2007 9:23 pm

Si, et deixen tastar tots els entrants, els postres i els pastisos! Sortirem d'allà rodolant! jeje!
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dg. des. 09, 2007 1:47 pm

Hola guapes!!!!

A mi no m'han truca't de Can Ribas per enviar-me el menu, encara q jo ja el tenia de la fira però de totes maneres es podrien interessar no?

Per cert divendres vam estar a granollers mirant fotografs, vam veure al Jordi Ribo, molt car, i Alphelia bastant mes "barato" però no se xq no m'acaben d'agradar. Alguna te referencies?? A mi m'encanten els d' Artboda però clar hi ha una diferencia de preu de uns 1000€ i a sobre els d' Alphelia et regalan totes les fotos del casament en un cd sense copyright, i això esta molt be, pero clar q faig els trio nomès per lo de les fotos o em quedo amb Artboda q es el meu capritx??? No se q fer, noies please opinions!!!!!!!!!!!!!! : muaahhhh :

Jo también anire a veureels detallets a cromatica, tenen uns vanos q em van agradar molt...

Les proves del menu quan començan?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dg. des. 09, 2007 7:06 pm

A mi em van dir q cap a finals de gener començarien a trukar. Suposo q pasat festes aniran trukant. Ja en tinc ganes!!! Ncara q em falta triar alguns plats!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dl. des. 10, 2007 10:53 am

les proves comencen cap a finals de gener principis de febrer. Jo em vaig casar al juliol i vaig fer la prova al febrer, així que tranquiles!! xx:-D
I sonia18, jo i Xenia també, vam agafar Artboda i encantats de la vida! Són cars, però després és l'únic que et queda com a record. Jo els vaig pagar amb el que ens van tornar d'hisenda als dos, jejejejeje xxcool
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. des. 10, 2007 2:13 pm

Mira q arribem a fer coses x poder pagar, he!! Nosaltres ncara no sabem com pagarem el viatge!!! aiii, és tot tan car!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Janna » dt. des. 11, 2007 9:51 pm

Hola guapes! -:.-:.__0.0_
Ai, que mort que està el foro!!! Com es nota que s'acosten festes i anem tots de cul,...
Sonia 18, nosaltres segurament agafarem a la Laura Ruiz de Barberà del Vallès que ens ha agradat força,..., però escolta, dic jo que si et fa illusió quedat amb els d'Artboda, que és un cop a la vida!!!!

Petonets nadalencs neu:-)
Janna

EntradaAutor: SONIA18 » dt. des. 11, 2007 10:04 pm

Eran just les opinions q desitjava, pq aixi agafo forces per dir-li al meu futur q vull deixarme la pastarruca i no empenedir-me desprès.

GRACIES GUAPEEEEEES!!!!!!! xx;-.)
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Rosy » dc. des. 12, 2007 4:53 pm

Hola chicas!!!

Yo también me caso en CAN RIBAS en el 2008, concretamente el 31/08/2008!!!

La verdad es que es uno de los pocos sitios que gana muchísimo al natural. Al principio cuando veía los Restaurantes por la web aparentaban ser bonitos.... pero luego ibas a verlos y.... menudo chasco!!!

En el caso de CAN RIBAS la verdad es que me quedé flipando, las vistas son maravillosas y la gente muy maja. Además yo fui un sábado a ver las instalaciones y aproveché para ver como lo montaban todo, la decoración era increíble. Y justamente los novios que lo celebraban ese dia también habian escogido el salón de hierro (yo también) y lo vimos tal y como nos lo podíamos haber encontrado nosotros.

Resumiendo, que ya tengo unas ganas de casarme.....
Rosy

Entrades: 1
Membre des de: dc. des. 12, 2007 3:13 pm

EntradaAutor: mima » dc. des. 12, 2007 6:04 pm

Rosy, benvinguda!!! Tens tota la raó, a mi em va pasar el mateix. Quan el vaig anar a veure em va ncantar!! Ja no vaig voler mirar mes llocs!

Sonia, jo també amb moltes coses em penso molt això d'agafar alguna cosa mes cara, xo si és el q realment tagrada, endavant! Es un cop a la vida!! I si! Et gastaras les peles, xo ben a gust!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. des. 12, 2007 7:52 pm

Noies! Quins plats han pensat? Es que nosaltres estem fets un lio! La meva organitzadora m'ha dit que s'hauria d'agafar un entrant y un plat (carn o peix), però el meu xicot diu que nanai, que primer peix y segon carn... Vosaltres que fareu!?!?! I els plats, quins!?!?

Jo había pensat que de peix m'agrada el salmó al Cava Brut i de carns espatlla de xai al vi negre i salsa de condonyat. Si fos un entrant en cop del peix agafaria la crema de llamàntol amb trocets de llamàntol.

Que fareu vosaltres? xx0.0x>
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. des. 12, 2007 10:12 pm

Nosaltres segurament agafarem primer (peix) i segon (carn), però els meus plats seran molt senzills suposo q la suprema i el solomillo iberico, ja q som molt i molt rarillos amb el menjar, som dels tipics de ous ferrats i patates fregides, i jo paso de agafar super plats per a q disfrutin els altres i nosaltres no mengem a gust.

::bna// ::bna//
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Janna » dj. des. 13, 2007 5:00 pm

Hola Rosy!!! Benvinguda!!! Una nova CANRIBERENCA al foro!!!
Que sepas que has escojido el mejor restaurante!!! Nosotros nos casamos el 25 de Octubre'08, menjador Els Cirerers (el de hierro)!!! No me queda ni nada pero ya tengo unas ganas,...
Por si no lo sabes, en "Bodas 2007" también hay un post de Can Ribas que últimamente está más frecuentado que éste,..., pásate por ahi!
Nos vemos guapa!!!
Janna

EntradaAutor: mima » dj. des. 13, 2007 5:45 pm

Nosaltres ncara no sabem quins plats triarem, si farem peix, carn o entrants. Ho hem d parlar amb els pares també.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dj. des. 13, 2007 5:46 pm

Nosaltres ncara no sabem q triarem,si peix, carn, entants... ho hem d parlar amb els pares també.
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dj. des. 13, 2007 6:07 pm

Hola noies! nosaltres segurament farem un entrant que ens agrada el gazpatxo de melo i de segon carn. Ja tinc ganes de fer la prova de menu...
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. des. 14, 2007 11:18 am

nosaltes vam agafar llamantol que la gent li va encantar i mooolta gent va repetir, i de segon el filet de l'avi, que està mmmm bonissim!! Li vam preguntar al maitre i ens deia que els plats sortien pràcticaments buits (vull dir a l'hora de retirar plats). ESpereu a la prova xx:-D
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant