Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 4:37 pm

Rachi!!! Reethi rah es genial!!!! nosotros no fuimos pq la laguna es artificail...., pero es indreible !!! nosotros hacemos sub y nos gustan unos buenos fondos!!!! jejejej

yo si tuviese que ir a ahora iria a estos: HOTEL W RETREAT & SPA , HOTEL FOUR SEASONS LANDAA GIRAAVARU,
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:39 pm

Fiancée... enviam sense cap problema... de que es el pressporst?? Enviam i et dic com el veig!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 4:42 pm

Pues la verdad es que no se donde ir de viaje..., esta claro que me apetece playica y nada cultural...., en el sentido que quiero hacer submarinismo, buenas playas (sin gente) muya privacidad y descansar..., un estilo a donde fui a las Maldivas.....
que opinais???
Tartana

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 4:44 pm

Tartana opino lo mismo... cómo le digo a mi novio nuestro viaje de novios es Lujo&Relax!!! Por eso me estoy pensando hacer sólo Polinesia, no sé la verdad....
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 4:46 pm

Fiancce, Polinesia, me parece genial...., cuantos dias???yo no tengo nada pensado todavia....
Tartana

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 4:47 pm

Fiancee tema Sant benet como va??? lo vas teniendo mas claro????
Tartana

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 4:48 pm

Viva la playita!!! jejeje... El four seasons es otro de los q teniamos mirados... Hay otro q tampoco está mal q se llama Huvafen Fushi, pero de este he leido opiniones para todos los gustos... Y otro de los q también estan muy bien es el Soneva Gili, pero es de otro estilo, de lujo, pero a lo Robinson Crusoe.

De lo del viaje nosotros queremos hacer 50-50, un poco de visitillas y luego playita, descanso y relax (todos estos hoteles tienen unos spas q tumban de espaldas!!!!!!!!!!!!!)

Bufff... Jo al pis también vull fer cosetes, però el meu nen no em deixa!! Diu q es massa lio i q no vol... Pel q vam poder veure, no ens han posat cap (pero CAP, CAP) sortida de llum als sostres de les hab ni al menjador!!!!!!!!!!!!!! Encara no sé com ho solucionarem, pq com a mínim, una lampara a sobre la taula sí q la volem...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:49 pm

Esta be... no es gens descabellat... pensa que els fils pel home cinema son carissims, i sembla poca cosa, però tot aiixò es feina... una pregunta... els aires acondicionat, estan inclosos???

Les maquines de laire que te la possin al fals sostre del bany, i si pots, que el fals sotre sigui de pladur, el de alumini es una mica guarro, amb els vapors i demes...

els focos de les habitacions jo els possaria nomes devant dels armaris, a modo de iluminar el frontal. No se si mexplico...
Una cosa... que et baixin el sostre lo minim pels conductes de l´aire. I ja que fas cortineros, no possis les tipiques reixes de laire que sempre possen, jo possaria unes molt estretes que hia ha de la mateixa llargada que les finestres ( que el cortinero) No se si mexplico... a ver si tengo fotillo...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 4:50 pm

Nosotros habíamos pensado 1ero 20 días haciendo Australia+Polinesia pero nos dijeron que Australia y Polinesia no nos lo recomendaban pq estan lejillos una de otra y Australia es mejor hacerla sola que tambien es invierno en Julio o no sé que... Nos ofrecieron San Francsico+Las Vegas+Polinesia no he estado en EEUU por lo que tampoco me disgustó pensamos incluir al final NY pero no sé si será mucho trote... Pero por otro lado 20 días en la Polinesia no sé si será demasiado.... Nos tienen que asesorar la verdad...
fiancée

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 4:52 pm

Las Vegas a mi me encantaria estar unos dias alli, no se pq pero me llama mucho la atencion....
20 dias??? pues si a lo mejor son muchos....., pero puedes visitar varias islas de la polinesia.....,no???
Tartana

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 11, 2007 4:53 pm

a mi maldives también em sembla genial... jo también vull que sigui una mica 60% relax i 40% cultural... jejeje m'estan agafant unes ganes de marxar de viatge!!!!
tema IWC són molt més cars que un tag... són una altra gamma, la comperació de la rachi ben certa!!!!

jo demà vinet no puc... I'm sorry!!!! dijous???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 11, 2007 4:55 pm

fiancee jo he estat a san francisco i és super maco!!!! val molt la pena... i potser és veritat que 20 dies és massa a la polinesia...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 4:57 pm

RACHI ha escrit:Esta be... no es gens descabellat... pensa que els fils pel home cinema son carissims, i sembla poca cosa, però tot aiixò es feina... una pregunta... els aires acondicionat, estan inclosos???

Les maquines de laire que te la possin al fals sostre del bany, i si pots, que el fals sotre sigui de pladur, el de alumini es una mica guarro, amb els vapors i demes...

els focos de les habitacions jo els possaria nomes devant dels armaris, a modo de iluminar el frontal. No se si mexplico...
Una cosa... que et baixin el sostre lo minim pels conductes de l´aire. I ja que fas cortineros, no possis les tipiques reixes de laire que sempre possen, jo possaria unes molt estretes que hia ha de la mateixa llargada que les finestres ( que el cortinero) No se si mexplico... a ver si tengo fotillo...

RACHI tema "regatas" només emfan les regatas els cables el tirará el meu novio.
El aire no está inclós (la máquina e instalacion me la posara un amic), a veure jo tinc preinstalació d'aire pero per posar esplits... que no m'agraden, encara que m'estalviaria una pasta la veritat. Però com que el bany el tinc a un distribuidor que dona a totes les habitacions i menjador he pensat posar la maquina allà y així només baixant el sostre del distribuidor puc posar aire a tot el pis, el tema de baixar els demes sostres esnomes pels foquitos que al meu novio no li agraden les lamparas... se m'ha entés algo?¿
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:57 pm

mira davant de les cortines, es un difusor lineal que queda de conya...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 11, 2007 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 4:58 pm

20 dies potser és molt, però tenint en compte q no perds tant de temps en trasllats, pots estar 15 nits o 17 i així en total son 17 o 19 dies... No sé... El q si q està clar és q pots anar d'illa en illa. Nosaltres también tenim en ment fer Illa de Pascua i Polinesia... Els hotels a l'illa de Pascua són un xurro, però crec q ha de valer la pena!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:59 pm

es veu borrossa, però per a que et facis una idea del que et dic...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 11, 2007 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 5:01 pm

M'agrada molt RACHI!! em guardaré la foto per enseñarli al meu nen jijiji

Tema viatge potser fem aixó Las Vegas i la Polinesia amb 3 illes hvien mirat em sembla que Bora Bora, Taha'a i no sé quina més....
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 5:04 pm

Probablement Moorea...

Aquests difusors queden molt bé... A la casa dels meus pares els han posat i son molt més discrets q els q teniem al pis de BCN
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 5:04 pm

i despres te les cobreixen les regates??? i els mecanismes??? els compreu vosaltres??? nomes entra el tema de pladur i regates, no?
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 5:05 pm

chicas y cambiando de tema, tema vestidos como vais??? habis ido a probarlos???
Tartana

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants