Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 2:53 pm

A mi el rolex y omega no me gustan, los veo muy clasicos, ademas tengo un rolex que se atrasa, pero como 20 minutos cada 2 semanas... creo que no son muy bueno relojes, como joya todavia... pero como reloj... y de caballero solo me gusta el submariner... y los hublot, los veo clasicos clasicos... vamos... que el tag lo veo un buen reloj, no excesivamente caro y juvenil...

Tema viaje, ya lo tengi casi, al final me sale unos 15000 dolares, pero unos hoteles... geniales, se esta acabando de perfilar... la isla, si maldivas o seychelles, y el billete de avion. QUE GANAS DIOS!!!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 2:58 pm

Tartana... felicitats pel tema feina... ja veuras! al final tot et sortira perfecte!!!!

Tema bodorrio que? como lo llevas?? A ver, explica explica... como llevas el local???

Por cierto, antes alguien preguntaba de algun sitio que estuviera bien.
masia rosas??? bon vilar??? Els has mirat??
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 3:15 pm

Tartana!!! Felicidades por lo del trabajo!!!!!!!!!

Para la boda me quiero comprar unos pendientes del tipo de los q has descrito tu... Ya me los estoy imaginando!!!!

Rachi, a on anaves al final de viatge???
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 3:19 pm

Muchas gracias soletes!!!
Bon vilar se caso mi hermano...., estoy canvenciendo a mi fidanzato de ir a ver Bell reco...., a mi me gusta mucho, a ver si lo podemos ir a ver en Navidad y nos acabamos de decidir, eso si me gustaria un sabado..., y en el Bell reco quedan dos sabdos reservados en Sept...
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 3:21 pm

Rachi, nosotros estuvimos creo el año pasado en Nov en las maldivas, One & Only Kanahura, y genial, lo malo es que llovio mucho, pero lo disfrutamos igualmente...., ejejje
Fuimos en business, y nos costo unos 12.000,-€es un viaje que son duda volveremos hacer...
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 11, 2007 3:40 pm

Tartana, muchas felicidades por lo del trabajo!! Que tranquilidad tener mas o menos claro donde vas a estar proximamente, no?

Jo de rellotges la veritat és que ni idea, a mi no m'agraden..... Però al meu nen si, així que quan es porti be i decideixi regalar-li un ja us demanaré consell, jejeje
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 11, 2007 3:52 pm

tartana muchas felicidades por lo del trabajo!!!! ya veras como te irá genial... la posición pinta muy bien!!!! tema BR a ver si puedes convencer a tu chico...
en cuanto a relojes a mi el tag heure me gusta muchooo lo encuentro juvenil... pero los IWC también estan muy bien...
rachi al final que feu de viatge???m'estic començant a estressar amb el tema pq la gent no em para de preguntar i no hem mirat res encara.... sugerencies?
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:01 pm

US COMENTO EL QUE MHAN DIT DE VIATJES...

Polinesia, es lo mas caro que hay por el momento.
Safari + illa (seychelles, maldivas o alguna de mozambique)
Nueva zelanda+ fidji ( aquest esta molt xulu, jo el vaig mirar pero el billet era molt car)
Tailandia (Per qui no hagi estat)
Los roques ( unes illes precioses)
... no se...

A mi safari + illa em surt per 15000 dolars els dos, pero sense business, anant amb turista pero en uns hotels molt guapos. Avera si trobo una fotillo i us la penjo...

Els meus sogres estan ara a l´antartida, ja us dire que tal els hi ha anat, però massa fred, no??
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 11, 2007 4:08 pm

rachi merciiiiiii
el meu nen m'havia comentat l'antartida xo a mi no em fa massa gracia com a viatge de nuvis!! segur que és molt maco... i deu ser un viatge que s'ha de fer... xo de nuvis en prefereixo uns altres!!! és que ell té super ficat al cap lo de la platja aquella jericocuara (brasil) pero jo vull mirar altres opcions... i si fem brasil com ho pdem fer pq quedi un viatge xulo....

ahh tens alguna novetat dels caterings???

saps algo de sant benet???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: Friky » dt. des. 11, 2007 4:12 pm

Rachi, el rolex no és que sigui una mala maquinària, és que porta maquinaria automàtica i són molt més delicades que les de quars ( les de piles ) que porten molts rellotges. Cada quatre anys l'has de portar a revisar perquè amb els pols magnètics de la terra i el seu ús es poden desajustar i adelantar o retrassar.
A mi estèticament no m'agraden gaire, com a marca em quedaria amb un IWC, un Frank Mülle, Algun Cartier o un Jaeger LeCoultre (els de dona). I em té el cor robat el Dandy de Chaumet. Els Hublot tampoc són gaire del meu estil, també els tinc massa vistos ( i imitats )
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:13 pm

TARTANA...

a mi em volen portar al one&only reethi rah, esta be?? saps quin es??? i tu de viatge que??? amb lo que has viatjat, segur que ho tens xungu per decidir...

Chicas, como lo teneis para hacer vinito mañana????
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:18 pm

ei friky... que tal?? tu on et cases??? ens ho havies comentat???

tema rellotge, lhe portat... i mai mhan sabut dir que li passa al p... rellotge!!! de totes formes, el tag es automatic tambe i mai se mha retrassat... en serio, potser es una opinio molt subjectiva,m o otser he tingut mala sort, però es que... el meu m ha sortit tarat!!!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 4:19 pm

El Reethi Rah és un dels millors hotels de les maldives! Tenen uns over-water bungalows q són super chulos!!! El meu nen té al cap ficat q si anem a algun lloc d'aquests vol un over-water i si té piscina privada, millor!

Una pregunta, no és mala època les maldives a l'estiu???

Jo vinito mañana no puc... Jejejeje... Arribaria massa tard!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:19 pm

ai friky... si ja thas casat!! amb miracle!!! que despiste que porto dios!!!!!!!!!!!!!! On vas anar de honeymoon????
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:21 pm

ai croketa... no mhan dit res... vaig a preguntar com esta lo del temps!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 4:22 pm

El meu pare té un rolex, no és el seu preferit però mai ha tingut problemes... Això si, els té tots en unes caixes q els mantenen en funcionament... I de tag heure no en té ni un... Els hi té mania!! Això va a gustos!

Els de IWC són super macos, però a nivell d preus estan bastant per sobre dels Tag, no? Com a mínim és el q tenia entès...
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 4:25 pm

A tu lo del viatge t'ho ha fet el teu cunyat, oi??? A veure, si t'ha enviat cap allà, no crec q sigui mala època! Nosaltres encara estem dubtant, però és q les maldives ens tiren molt... El q tampoc tenim clar és a on anar abans... Aixxxxxxx... Quin lio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 4:32 pm

Tartana FELICIDADES!!! Muy bien el tema trabajo no¿? Aara y aa centrarse en la boda pq de aquí tu y yo llevamso una carrera que da miedo!!! Yo la verdad que entre el tema chapucillas piso, muebles, boda etc... estoy atacada y a todo eso hay que sumar Navidades regalos etc...

Los pendientes que me dices se muy bien que estilo son... a mi tambien me encanta ese estilo de pendientes en oro blanco con brillantes (antiguo un tanto art decó)

RACHI "A mi el rolex y omega no me gustan, los veo muy clasicos, ademas tengo un rolex que se atrasa, pero como 20 minutos cada 2 semanas... " Tema Rolex pienso igual es una pasada lo que se atrasan... la verdad que demasiado nombre pero poca funcionalidad...
Por otro lado RACHI te quería preguntar si no es mucha molestia enviarte un privado para que me dijeras si un presupuesto que me han dado está más o menos bien de precio o lo ves caro es que yo no tengo ni idea. Bueno o sinó lo pongo por akí.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. des. 11, 2007 4:34 pm

croketa... mha dit que a veure, hi ha mes probabiliatat de que plogui, que juliol, agost i setembre, ploy mes, però que no son pluges torrencials, que hi ha anys que per exemple ha plogut mes al juny i despres potser nomes 1 dia de pluja... aix... a veure si aquest finde el veig i masseguro, perque com em faci mal temps i ho sapiga... mel carrego!!!!!!!

Pues nose, nosaltres fem safari, però la veritat es que hi ha bastant de tros davio, potser ens quedem per alguna illa de mozambique... Dubai no tagradaria????

Els IWC son xulissims... però crec que el preus es, no bastant, no, sino MOLT superior als tag no es poden comparar!!!! Es com comparar un audi i un ferrari!!!!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 4:34 pm

Esto es lo que quiero hacer:

- Bajar los techos del comedor, hab. matrimonio, hab. despacho, hab.2,
hab3 y distribuidor. (dejando un hueco para la cortina y para poner foquitos)
- Recortar el mueble del distribuidor (armario) para poder bajar el techo.
- Bajar el techo aluminio baño invitados y hacer "registro" para acceder
a la máquina, del aire acondicionado que quiero ponerla por conductos pero el aire me lo pone un colega mio. Bajar también la salida de aire y las llaves de paso de agua.
- Hacer regatas en el comedor para pasar un tubo con salida para poner
altavoces (3 delante y 2 detras), antena televisor, corriente televisor,
corriente receptor+DVD+satelite,etc., salida corriente pantalla, salida
corriente y RGB proyector. (eso no se´q bien que es pq lo ha pedido mi novio, creo que es una regata para poner la tele en la pared y los altavoces y que no se vean los cables.)
- Pintar comedor, hab. matrimonio, hab. despacho.
- Poner cable de red en el comedor (1 toma), hab. despacho (2 tomas), hab. 1 (1 toma) y hab.2 (1 toma).
- Poner papel y/o pintar recibidor.

Todo esto me lo han presupuestado en unos 5600€ esta bien¿?

Asiaaaaaas!!!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants