NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dl. des. 10, 2007 4:51 pm

He escrito dos mensajes hoy y no he podido ver ninguno publicado, no se que pasa.... sera mi ordenador???? xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x>
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. des. 10, 2007 7:14 pm

Elena, no me deja mandarte por privi el vestido, me da como error por tu nick o algo... no lo entiendo.. a ver, lo probaré más tarde
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Nurya » dl. des. 10, 2007 8:17 pm

aneta a mi me gusta mas el primer vestido ya que es super parecido al mio pero es de rosa clara, tiene todo lo de abajo asi con flecos pero no son tan exagerados alomejor, son mas caidos, pero este esta xulisimo, el otro no esta mal pero es mas serio. Como te dicen por aqui, eso depende un poco de tu estilo, yo como soy asi jovencita (22 años) y vengo de familia andaluza me tira esto de los flecos, jajaja

besitos wapas!!!!

;-):// ;-):// ;-):// neukiss-) neukiss-) neujor:-) neujor:-) xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD BBBnadal:-)
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Nurya » dl. des. 10, 2007 8:35 pm

ei wapes a veure que us sembla aquest ram??
es el que m'agradaria portar
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. des. 10, 2007 8:54 pm

Hola a totes,
Nurya, no veig el ram!!!
Sobre el vestit, el primer de novia de Jesús del Pozo, crec que ja està tot dit, però el primer és impressionant... recordo que l'Elena també se'n va emprovar un una mica semblant... però ja "teníem" clar que seria el primer que es va emprovar... quina imatge més guai!!!
Jo estic constipada, i mig engripada... Gloripage, ens ensenyaràs alguna foto de les pashmines, abans i després d'embolicar-les? m'agrada aquesta idea.
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: aneta » dl. des. 10, 2007 11:02 pm

Gracias chicas, por vuestras opiniones... la verdad es que me gustan los dos, mi idea de vestido siempre habia sido como el primero, el más pomposo... pero una vez puesto no me atrevo, creo q no me sentiría cómoda, sin embargo el segundo es comodisimo pero lo veo poca cosa, demasiado sencillo............ que horror!!!!

Gracias!!
Imatge
aneta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 11, 2007 7:38 am

Aneta los dos son preciosos, depende de tu estilo pero estarás guapisima con los dos!

Ya intentaré poner una foto de las pashminas, a ver si la hago... Aun os debo la de los zapatos, que desastre! La verdad es que aqui en Madrid lo de las pashminas ha sido un chollo, no se si en Lleida podeis comprar en algun sitio al por mayor...

Ahora estamos eligiendo la música, la verdad es que nos morimos de risa imaginando los caretos de la gente.

Ah! Ayer fui a la peluqueria, y estuve mirando mil resvistas de novias, pero na de na. No hay nada que me impresione. Apunte esta web www.schick.es aun no la he mirado pero es un sitio especializado e imagino que habrá muchas fotos.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 11, 2007 7:41 am

Aneta los dos son preciosos, depende de tu estilo pero estarás guapisima con los dos!

Ya intentaré poner una foto de las pashminas, a ver si la hago... Aun os debo la de los zapatos, que desastre! La verdad es que aqui en Madrid lo de las pashminas ha sido un chollo, no se si en Lleida podeis comprar en algun sitio al por mayor...

Ahora estamos eligiendo la música, la verdad es que nos morimos de risa imaginando los caretos de la gente.

Ah! Ayer fui a la peluqueria, y estuve mirando mil resvistas de novias, pero na de na. No hay nada que me impresione. Apunte esta web www.schick.es aun no la he mirado pero es un sitio especializado e imagino que habrá muchas fotos.
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. des. 11, 2007 9:33 am

Aneta, ya te digo, el primero a mi personalmente me encanta, yo tambien soñaba con un vestido pomposo para mi boda, aunque no te creas si no quieres que se vea tan pomposo no te pongas cancan y ya esta problema arreglado... pero ese vestido es para que quede pomposo es precioso.....jejejejejejejjeje
neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Azi » dt. des. 11, 2007 11:57 am

Buenas lleidatanes!!!!!! q ta???
aneta,los dos vestidos son muy bonitos,el primero es mas de mi estilo pero el segundo es muy bonito,la eleccion es tuya,es con el q te sientas mnas comoda con el puesto,con el q te sientas mas tu misma,el q diga de ti y hable de tu personalidad.
nurya me gusta mucho tu ramo,yo todavia no e visto uno q me convenza.... aunq este me gusta mucho este,pero para mi le pondria un poco mas de color,esq ami aun me keda mucho para la eleccion del ramo asiq deve ser por eso q no lo tengo claro...
buenofuera rollos.. el ramo es muy bonito!!
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 11, 2007 3:59 pm

Hola chicas,.... veo que todas estais liadisimas que nadie respira por aqui...
A las que os casais en Raimat... He hablado con Xavi y aun no tienen el menu 2008 cerrado... Asi que el tastet para más adelante.
Tampoco tiene cerrado el tema de los detalles, me da miedo que luego nos cobren algo de mas, espero que no, pero tiemblo.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 11, 2007 4:01 pm

NO OS ASUSTEIS!!!

Tambien me ha dicho que vamos super bien de tiempo y que no hay problema de nada, asi que no seamos alarmistas. De todas formas creo que soy la primera asi que os iré informando....
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dt. des. 11, 2007 4:02 pm

Ei! Gloripage he entrat a la pàgina de la perruqueria, hi ha fotografies però totes molt semblants i són semirecollits, jo no sé encara quin pentinat em faré, però segurament serà tot recollit perquè sinó, s'enganxarà amb el coll, el vestit que tinc en ment té coll i no és palabra d'honor.
Sobre el ram... l'he trobat molt finet, al meu gust també li donaria més color, però tot depèn de qui l'ha de portar i de l'estil de vestit.
Esperem fotos de foulards, sabates...
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 11, 2007 4:08 pm

També hi ha fotos de recollits.... Al final la peluquera em va dir que aixo es questio de provar i que intentes fer coincidir prova de pelu i maquillatge amb el vestit....

Intentaré fer fotos i les poso.... Del ram jo encara vaig super perduda... Ja veurem.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. des. 11, 2007 4:17 pm

Hola noies com va per aquí, veig que força animades

Nurya el ram es molt bonic. Jo estic com al Azi, no tinc encara una idea gaire formada de com vull que sigui el meu ram

Glori he mirat la pagina dels pentinats i n'hi ha de força bonics. Jo crec que al final hem deixaré una mica de meleneta per fer-me un petit recollit. A veure si el mes vinent vaig a la pelu i concretem alguna coseta
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Azi » dt. des. 11, 2007 5:15 pm

jo glori esq eres de las primeras en casarse eh!!! solo 3 meses y ya estaras vestidita de blanco!!!
espero q podamos conocernos antes de la boda ya q me gustaria ver lo guapisima q iras y sin conocernos seria muy violento no??? ademas creo q todas keremos seguir con la tradicion de la liga forera no???
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. des. 11, 2007 6:05 pm

Hola a todas!!

Creía que hoy tampoco podría conectarme pero he podido escaparme un ratito!!!

Nurya, el ram no el recordo però si em dius que és el número 17 ja m'hi fixaré quan hi torna! En principi fins al febrer no tenim pensat anar-hi ja que vam donar 200 euros de paga i senyal i no hi volíem passar fins principis d'any! Ja saps, aquests homes si no s'atabalen massa com els facis donar massa voltes..... O per lo menys el meu!! Les fotos que has posat m'agraden molt, el primer ram m'agrada més que el segon però tots dos són molt xulos! Quan puga aconseguir foto del meu os la penjo!

Per cert nenes, cada dia ens queda menys a totes eh??? Ja m'asusto al veure que sou unes quantes a les que només os falten 3 mesos........ Quins nervis només de pensar-ho!!!

Aneta, a mi me gusta más el primer vestido, yo de hecho me probé uno muy parecido como dice Urgell, me pareció chulísimo porque tenía mucho vuelo y era muy gracioso dar vueltas con él! A mi madre también le encantó pero yo me veía más con el que escogí finalmente! Es muy chulo pero todo depende de cómo te encuentres tu de cómoda con él y de cuál sea el estilo que te apetezca más lucir ese día! Ánimo, que ya verás como al final aciertas de pleno! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Glori! Ya me irás informando de lo que te cuente Xavi! Y de los detallitos en general! Nosotros fuimos en Junio a ver una boda montada y la verdad es que me encantaron todos los detalles! La iluminación, decoración, manteles, minutas..... Nunca había estado en ninguna boda en Raimat y me quedé alucinada! Todo el mundo nos dice que no nos preocupemos de nada que todo saldrá perfecto! Eso te tranquiliza bastante.

Aneta, per cert! Tu también et casaves a Raimat no??

xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: Azi! Acuérdate de las fotitos de tus mamas noel!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. des. 11, 2007 6:09 pm

Marjo, que l'altre dia no vaig contestar-te al final! Nosaltres anem a Sudàfrica i a Maurici. Vam començar a mirar-ho a través d'una agència de Madrid que es diu Nuba que coneixeiem perquè hem viscut molts anys a Madrid i treballen molt bé però al final ens ho organitzem nosaltres.

Ja hem reservat el lodge, l'hotel de Maurici i els vols!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. des. 11, 2007 6:24 pm

Ala Elena, a sudafrica i os ho organitzeu vosaltres!!!!!!!!! Aixòs si que te mèrid, no lo que fem nosaltres que anem a Argentina i es bastant fàcil :-)ok:

Nosaltres hem contactat amb un munt de hotels de la ruta per demanar preus, situació,... i ara ja els tenim més o menys elegits. Cap al gener-febrer trucaré per reservar els vols i a partir d'aquí aniré reservant els hotels. A veure que tal surt <-^^> <-^^> <-^^>
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. des. 11, 2007 6:42 pm

Tot amb anglès però ens n'hem sortit! Si vols mirar de contractar els vols a través d'Internet on les despeses de gestió ens han sortit més barates és a través de www.barceloviajes.com

Aquí ens costa 12 Euros per cap. A www.edreams.es ens cobraven 24 euros per cap de comissió de gestió. A www.rumbo.es em sembla que eren 18 Euros i a www.viajar.com també ens sortia més cara aquesta comissió. El preu del billet i les tases era igual a totes.

Si vols entrar a www.amadeus.net pots accedir a l'aplicatiu que tenen els agents de viatges per veure diferents combinacions de vols. Tot i que per comprar-los aleshores no ho pots fer a través d'Amadeus perquè tenen restringida la comercialització i et salta a www.rumbo.es.

Si et puc ajudar no dubtis en dir-m'ho! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
Elena Set'08

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants