Autor: MOT » dl. des. 10, 2007 2:54 pm
Autor: ru » dl. des. 10, 2007 2:55 pm

Autor: ru » dl. des. 10, 2007 2:58 pm

Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 3:04 pm
MOT ha escrit:Capdemar ha escrit:A veure anem per parts:
Anna, merci pel mapa! Jo també me'l guardo per si ens fa falta...
Labanda, Anerola, el fotògraf es diu WENKIK i estan al barri de Sants de Barcelona. Tenen pàgina web. Crec que és wenkik.com
I em guardo el més important pel final... QUE JA TENIM MENÚS DEL 2008??????? No m'ho puc creure!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UEEEEEEEEEE!
Fins que no els vegi no m'ho creuré (i no és que desconfii de tu Anerola, però és que em sembla mentida!).
Per cert, Anerola, ens els podries enviar per mail? Així ens els podríem mirar aquest cap de setmana (que nosaltres sí que tenim pont...) Et passo el meu mail per privi per si no el tens. GRÀCIES!
Ei, Capdemar, aquest fotògraf té molt bona pinta... la web està molt bé... A nosaltres ens van enviar la prova definitiva de les invitacions el dimecres, i li vaig retornar un mail al fotògraf amb un munt de faltes d'ortografia, d'aquelles que hi són per què no t'hi fixes... ufff!! em vaig posar dels nervis, noies, si no tenen cura per això, com m'asseguren que em faran un bon àlbum??!!! aixx...

Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 3:07 pm
MOT ha escrit:Capdemar, no ens pots deixar així: Model? Està a la web? Quin és??!!!!

Autor: MOT » dl. des. 10, 2007 3:19 pm
Autor: MOT » dl. des. 10, 2007 3:20 pm
Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 4:20 pm
MOT ha escrit:Capdemar, pots posar la foto? És que el meu jefe ja ha arribat i si em veu mirant vestits em podria cridar l'atenció.

Autor: ANEROLA » dl. des. 10, 2007 6:03 pm

Autor: ANEROLA » dl. des. 10, 2007 6:08 pm

Autor: ANEROLA » dl. des. 10, 2007 7:04 pm

Autor: MOT » dl. des. 10, 2007 9:02 pm
Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 11:29 pm
ANEROLA ha escrit:Noies acabo de trucar a dos DJ'S. Tenen una diferència de preu de 200€, però el més barat no té possibilitat de karaoke... No sé que fer.

Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 11:30 pm
MOT ha escrit:Ei!! Torno a ser jo, doncs ara que ens hem posat a mirar els preus amb en Paco, pensem que el primer menú de l'any passat ens agrada més que els d'aquest any.Quines ganes d'enredar la troca... vaig a veure si escric a la Marta o a l'Ariana i els comento tot el llistat de coses que tinc pendent de dir-los.
Per fi, sembla que em començo a posar al dia.
Per cert, algú podria passar-me el llistat de DJ que Ca n'Alzina us va recomanar, plis? Jo ara ho preguntaré però com que trigaran uns dies... :P així vaig avançant feina...

Autor: Capdemar » dl. des. 10, 2007 11:32 pm
ANEROLA ha escrit:Capdemar enhorabona noia!!! Una altre amb vestit!!! Molt elegant el vestidet, sí senyora!!

Autor: ANEROLA » dt. des. 11, 2007 9:50 am

Autor: annakaes » dt. des. 11, 2007 2:01 pm
es va morir un tiet del Jordi!! O sigui que de pont... res de res!!!!

Autor: annakaes » dt. des. 11, 2007 2:05 pm

Autor: MOT » dt. des. 11, 2007 2:56 pm
annakaes ha escrit:Cosetes:
-Capdemar!! Enhorabona pel vestit!! Ja el buscaré!
-Els menús 2008!! Ja se que ja m'he casat però.... perquè no me'ls passeu per fer-li una ullada.... em fa ilu!!!!!
-I si! També us deixen probar coses de l'aperitiu! Nosaltres vam demanar 6 cosetes i ens en van portar 4 o 5! Ara no ho recordo! Però... ja us dic que probar l'aperitiu val la pena. jo només vaig poder saborejar el dia del tast l'aperitiu. El dia del casament... na de na!!!!
Fins aviat!!!