Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. des. 05, 2007 5:33 pm

Fiancée que vagi super bé!!!!!! disfruta molt de la ciutat que és preciosa... jo también només faria city...!!!! ahhh i volem crònica si hi ha sorpresa ehhh jejeje :-))
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. des. 05, 2007 5:40 pm

Ostres Ofcourse!!!!! 5!! Quina passada... De les meves amigues encara cap de fet nomès tinc casada 1 :-)

Doncs, faré aixó París i prou >.-<: ja us explicaré que tal tot!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. des. 05, 2007 5:50 pm

Doncs si, 5 amigues de cop... Es que jo ja soc gran, jejeje, i totes ja estàn casades (bueno, quedem 3 o 4 solteres... jejeje som les rebledes!)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. des. 10, 2007 10:05 am

Bon dia guapes!!!
com ha anat el pont???? jo treballant xo bastant relax.... expliqueu vos... jeje fiancee com va anar per paris??? alguna novetat???
i per NY que tal???? molt de fred???

i les altres que tal?? tartana sabes algo del BR?? rachi jo hi vaig anar el dissabte pq volia que em donguessin un cd dels tenors per veure com són!!! i m'ho vaig tornar a mirar tot i ja m'hi veia jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. des. 10, 2007 12:02 pm

Bon díaaaaaaaaa!!!

Ja sóc una autentica Fiancée!! jijiji als jardins de Versailles el meu nen em va regalar un peaso d'anell de compromís preciós!! Va ser molt romantic pobret tot el pont super nervios i l'ultim día patapam!!! Als jardins de Versailles amb un fred de muxo cuidao'... em diu Aún no te he dicho unas cosa : ¿quieres casar te conmigo? I em treu l'anell un solitari com el que sempre havia imaginat ara m'haig d'acostumar pq el veig molt gran però bueno es preciós!!! No m'el penso treure mai!!!
Aps i lo millor es que resulta que tothom (pares i germans) ja saben que ens casem eren complices delmeu noi... Així que ja podré anar a mirar vestits amb ma mare jijiji...
Per lo demés... París preciós: la Tour Eiffel, Le Musée d'Orsay...
Vosaltres que tal a anat el Pont??
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 10, 2007 12:16 pm

Hola noietes!! Com ha anat el pont?? Fiancée, el teu molt be, no???? Felicitats!!! Q romàntic el teu nen!!!

Nosaltres vam anar a Toledo dijous i dissabte. La veritat és q molt bé, molt passejar, visitar alguna coseta i descansar... Després per Madrid, amb molt de fred i de comprilles i a mirar cosetes, q s'acosta el Nadal i encara no m'he posat a pensar en regals!!!!!!!!!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. des. 10, 2007 12:19 pm

Felicitats guapissima!!!!!
que romàntic.... pobret quins nervis deuria passar!!! m'alegro un munt i ara disfruta del teu super anell... jeje ara et tocarà a tu pensar el rgal!!!

moltíssimes felicitats!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dl. des. 10, 2007 12:42 pm

Holaaaa!!
Fiancée, que xulo!!!!!!!! Aixss, que romàntic....

Jo vaig estar a barbastro, visitant bodegues i restaurants... Jejeje, no he fet res mes que menjar i beure... No us podeu ni imaginar la quantitat de vi que hem comprat, m'he gastat una pasta!!
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dl. des. 10, 2007 2:05 pm

Si si va ser molt xulo... jo suposo que li regalaré un rellotge Tag Heuer, l'haig de pensar encara.
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 10, 2007 3:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 10, 2007 3:00 pm

noietes...

que tal? El pont molt i molt be!! Fiancée, ja tho veies venir, eh... molt be! Felicitats!!! Jo al meu nen, liu vaig regalar el carrera de tag heuer, tots els daquesta marca son molt macos...

Per cert, ja ho he fet! INformació enviada!!!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. des. 10, 2007 3:08 pm

Gracies RACHI ja em diras que et diuen... ara editaré el missatge. Aquest cap de setmana potser anem a mirar lo del viatge a veure si tenim temps... trucaré al teu cunyat per quedar en una hora per anar-hi.
Hem pensat de fer Los Angeles-Las Vegas-Polinesia-NY no sé a veure que ens diu ell que es l'expert. :-)
fiancée

veig que aneu molt avançades...

EntradaAutor: E&H » dt. des. 11, 2007 9:29 am

Hola guapes!!!

Estava donant un cop d'ull al fòrum i veig que vosaltres ja ho teniu tot decidit... nosaltres també ens volem casar al 2008.. concretament el 18 de juliol pq era l'unic dia que tenia lliure el monestir de Valdonzelles de Barcelona. fa només 2 setmanes que ens vam posar les piles per buscar lloc i ara veig el difícil que és!!! la majoria dels llocs exclusius estan agafats, ahir vaig anar a veure el can magí, molt xulo.. però em sembla força car.. tampoc fa falta el BODORRIO DEL AÑO, no?
no sé si em podeu ajudar i dir d'algun lloc en la mateixa linea (però més modest) però més ecònomic!!!

gràcies noies!!! :-)08:-)
casament ERIKA & HECTOR
E&H

Entrades: 6
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 11:54 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 11, 2007 9:33 am

Bon dia noies!!
Fiancée, al migdia demanaré informació, a veure que em diuen, ok?
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 11, 2007 9:37 am

Fiancée, t'he enviat un privat...
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 11, 2007 10:18 am

Bon dia guapissimes!!!!

fiancee tens pensat quin tag heure regalar??? no se si ho vas comentar xo no vaig tenir temps de veure el mis que esta editat!!!
el viatge pinta mb.. jo m'hi haig de començar a posar!!!!

com esteu les altres??? alguna novetat????
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 11, 2007 10:28 am

Bon dia guapes!!!

Mary, jo tampoc el vaig veure el missatge... Aixxxxxxxx... Ahir vaig estar una mica liadeta!!
Q tal va el mati?? Jo ara marxo a fer fotitos a les meves cèl·lules... Avui el dia es presenta bastant light, jejeje

Nosaltres amb el viatge portem un cacau mental q és massa... Rachi, em podries passar a on treballa i el telf del teu cunyat??? Així, quan estiguem per allà el truco, pq no tenim gaire temps per decidir-nos...

Per cert!!!!!!!!!!! No us ho vaig comentar però estava una mica acollonida pel tema dels cursets matrimonials i pq només els podiem fer ara o al gener... Ja pensava q no ens casavem!!!! Doncs ja està!! Haurem de fer 3 entrevistes de 1h amb el cura a les hores i els dies q volguem... jejeje...
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 11:47 am

Fianceeeeeeeeeeeeeeee
muchas felicidades!!!!!!me alegro muchisimo!!!!!!!!!!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 11, 2007 12:34 pm

Asias Tartana, estoy supercontenta con mi anillito jijijiji

Chicas aún no tengo ni idea de que reloj mirar pero bueno ya lo miraré... a mi novio le gustaba el digital(Microtimer) de Tag heuer pero también el Carrera.
fiancée

EntradaAutor: Friky » dt. des. 11, 2007 12:49 pm

Hola a totes

Fiancée, enhorabona per l'anell. El Microtimer de Tag heuer és molt Xulo. El carrera és un model que tinc molt més vist, encara que ara costoa una mica de trobar a les botigues
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. des. 11, 2007 2:34 pm

Fiancee!!!!
asi que tus padres lo sabian y calladitos!!!! jejejje
yo el sabado me compre los pendientes!!!! hice una locura!!!
son unos pendientes que ya me gustaban de hace tiempo....son antiguos de oro blanco y brillantes alargados..., (sabes mas o menos qual te digo??)
a mi personalmente no me gustan los tag, prefiero los Omega o Rolex, o IWC, yo llevo Hublot (como ves soy muy clasica)
Como va tema Sant benet???

este finde en Bcn, estuvo muy bien....,fue el bautizo de mi sobrinillo, pude descansar y pasaer por mi Bcn..., que bonita que estaba!!!!

Chicas tengo noticias del trabajo!!!!! me quedo en Italia me han cambiado de departamento, soy la responsable de Fondos y fondos inmobiliarios y tengo 8 personas a mi cargo!!!! estoy super contenta!!!!!!!!
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants