NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dv. des. 07, 2007 4:18 pm

Bones tardes nenes, que nadalencs que està el foro!!!!!!!!! BBBnadal:-)

Primer hem pensava que tenia l'ordinador espatllat al veure tot aquests puntets xx:-D

Gloripage que be que ja hagis trobat els regals. Potser els podries posar en una caixeta amb el vostre nom (hi ha llocs que t'ho fan pr no se quan val). Es una idea :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 07, 2007 5:44 pm

M'agadaria que es veguessin ja que son de diferents colors i aixi la gent pot triar una mica. He comprat una bossa d'aquelles d'organza (crec que es diu aixi) pero no m'agrada com queda. Potser els embolico tipo tovalló...
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dv. des. 07, 2007 6:31 pm

Gloripage i amb unes caixetes tipus aquestes d'aquesta web i les envoliques amb un llacet
http://www.hlp-embalaje.com/products_list.asp?class_id={63F9A192-23FA-4BF7-935B-EC1AE0265957}
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 07, 2007 6:44 pm

Si sembla bona idea pero no trobo preus per enlloc!

Monht em preguntaves lo dels foulards, el que passa que jo els he comprat a Madrid... Aixi que no se si te puc ajudar d'alguna manera.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dv. des. 07, 2007 6:52 pm

Jo tampoc he vist preus ni localització pr els pots enviar un mail per informar-te Mira aqui si que hi ha preus

http://www.kondiferencia.es/
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dv. des. 07, 2007 6:55 pm

També hi ha foulards per si li interessen a monht
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 07, 2007 6:58 pm

Moltes gràcies Marjo! Ho miraré a veure que tal. De totes maneres estic fent proves aqui a casa i crec que amb un bon llaç i la etiqueta quedaran prou be.
gloripage

EntradaAutor: mohnt » ds. des. 08, 2007 8:05 am

Gracies, ara miraré lo dels fulards. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Els que havia mirat fins ara es veien amb la roba algo cutre. Noies, començo a estar nerviosilla. Em queden tres mesos i poc!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.) xx;-.) el proper dissabte ja anem a fer les fotos del preboda d'on sortiran les invitacions, que donarem al gener. Ara començo a veure que això s'apropa. La gent s'estranyava que no tingués nervis o una mica de panic. DONCS JA EL TINC!!!!!! la propera setmana a més a més tenim que anar al palau de margalef a acabar d'ultimar uns detalls per la boda.Ufffff!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ em penso que del tote que m'espera el cap de setmana em recolliran amb pinces.
Ahir vam anar a fer una grabació per la meva amiga, la que han operat per celebrar-li els 30 anys, i això de grabar a ricard vinyes, xerrant em fa alegrar de que a les fotos no calgui parlar. Quin corte. La gent se'ns quedava mirant, i havia persones d'aquelles que no paren de passar . Els de la colla no pararven de riure diguent que era el nostre assaig.A la meva amiga, com que no ho podrà celebrar, li ficarem el video a casa amb tots els millors desitjos dela amics, companys de feina etc. és una bona idea, no us sembla?
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » ds. des. 08, 2007 8:05 am

Gracies, ara miraré lo dels fulards. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Els que havia mirat fins ara es veien amb la roba algo cutre. Noies, començo a estar nerviosilla. Em queden tres mesos i poc!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.) xx;-.) el proper dissabte ja anem a fer les fotos del preboda d'on sortiran les invitacions, que donarem al gener. Ara començo a veure que això s'apropa. La gent s'estranyava que no tingués nervis o una mica de panic. DONCS JA EL TINC!!!!!! la propera setmana a més a més tenim que anar al palau de margalef a acabar d'ultimar uns detalls per la boda.Ufffff!!! -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ em penso que del tote que m'espera el cap de setmana em recolliran amb pinces.
Ahir vam anar a fer una grabació per la meva amiga, la que han operat per celebrar-li els 30 anys, i això de grabar a ricard vinyes, xerrant em fa alegrar de que a les fotos no calgui parlar. Quin corte. La gent se'ns quedava mirant, i havia persones d'aquelles que no paren de passar . Els de la colla no pararven de riure diguent que era el nostre assaig.A la meva amiga, com que no ho podrà celebrar, li ficarem el video a casa amb tots els millors desitjos dela amics, companys de feina etc. és una bona idea, no us sembla?
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: marjo » ds. des. 08, 2007 12:32 pm

Ei mohnt molt bona idea lo de la teva amiga, segur que li farà molta il·lusió i l'animarà molt *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ei nena 3 mesets i poc, això ja està al caure. Jo ja estic nerviosa només de pensar-hi. Avui li deia al meu xicot que hauriem d'anar fent llista de tot el que hem de preparar pq la cosa ja s'atança. Ja se que encara ens queden 9 mesos pr es que veig tantes coses per fer que m'atabalo xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Be nenetes vaig a continuar fent el pessebre que el tinc a mitges BBBnadal:-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Nurya » ds. des. 08, 2007 3:58 pm

ei elena!!!!
em sona d'haver vist el teu ram al catàleg on jo també vaig veure eun que m'agradava, el teu es xulisim!!!si que el recordo!!!! el meu es un tal numero 17 aixi de tons grocs, i taronges i blancs, les flors blanques i la tela ixi tarongeta tirant a cru, es un bouquet, xulisim!!!!no es gaire carregat i aixo es el em va agradar!!!!el vas veure???em va dir la noia que aquest i un altres eren els que tenien mes exit!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

mohnt donali records a la teva amiga i que es millori que es forta!!!!!

el viatge nosaltres farem un creuer pel mediterrani amb costa cruceros, em fa molta ilusio, ja tenim hasta camarot reservat i tot!!!!!!!sortim el dia 11 a la tarda xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)

BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Key » ds. des. 08, 2007 6:28 pm

Bnes! que poquet us queda! quins nervis!! Month, jo faria el que et comenten, convida-la i a veure que fa ella, potser obre els ulls..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: aneta » dg. des. 09, 2007 11:12 am

Hola chicas!! Q tal el puente?? Ya se acaba....
Os voy a pedir opinion sobre dos vestidos, qué modelo os gusta más ubela o ursulina de Jesus del Pozo, os pongo los enlaces:

http://noviasjesusdelpozo.com/galeria/ubela.html

http://noviasjesusdelpozo.com/galeria/ursulina.html

Gracias
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: feminacora » dg. des. 09, 2007 12:03 pm

Buenos dias chicas, Aneta yo me caso en la iglesia de Raimat..... el primer vestido es un estilo al mio jejejejejjee
Chicas que ya se acerca la Nanidad -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aneta » dg. des. 09, 2007 9:23 pm

Que nos vamos a la segunda pagina!!!!!
Mañana lunes!!!!
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: marjo » dl. des. 10, 2007 7:31 am

Doncs jo aneta soc més del segon estic. Ja veus aquí n'hi ha per tots els gustos neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dl. des. 10, 2007 9:01 am

A mi m'agrada més el segon.

Jo també em començo a posar nerviosa.... Es que no queda res!
gloripage

EntradaAutor: Azi » dl. des. 10, 2007 12:10 pm

buenas chicas!!!!! q tal?? hoy tengo fiesta,bueno,el restaurante esta cerrado pero mi casa esta toda patas arriba asiq fiesta del todo no tengo.... esta el postr en segunda pagina asiq hay q animarlo!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dl. des. 10, 2007 1:14 pm

neu:-D -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_

ESO ESO ANIMAR EL POST QUE SIEMPRE ESTA ABAJO.....

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. des. 10, 2007 1:21 pm

PObres perros (porque no tienen pinta de renos) no los azuzeis tanto.... jajajaja

aich... Aneta, los dos modelos que has puesto poco tienen que ver uno con el otro..jejeje, eso tienes que verte tu, con cual te ves mejor, y cual dice más de ti, si fuera para mi, creo que el segundo, pero el primero es espectacular realmente..y si, es del estilo que dice fermina...

es que el mismo vestido, si dice de tu personalidad se nota un monton, lo que luce, la última vez que fui a pronovias, estábamos tres novias, cada una con un estilo completamente diferente, pero es que es eso, cuando es tu estilo, anda que no luceeeee

Elena, no me olvido que me preguntaste por mi vestido, te lo mandaré, a ver si cuando llegue a casa, ha vuelto san internete!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants