NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dc. des. 05, 2007 3:57 pm

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

ei

EntradaAutor: Nurya » dc. des. 05, 2007 7:56 pm

ei wapes!!!! acabo d'arribar de la floristeria, he anat a la flaires i flors de pardinyes, en principi m'ha agradat tot el que he vist, i de preu surt millor del que em pensava. El que em feia més por era el ram de nuvia, pero he estat mirant catàlegs i ha sigu veure un i saber que aquell era el meu ram, no se, he vist que em pegaria, pq imaginar-t'ho costa una mica e? estava amb el catàleg del vestit a la vora del ram i em mirava les dues coses alhora. Es que em feia por que no pegues pq m'han dit que hi ha nuvies que el ram i el vestit són coses diferents i jo no vui que em passi això ties!!!!
suposo que anire ben guapa!!!!ara toca comentar-ho amb el futur i quan puguem donar la paga i senyal i una cosa menys!!!!!!!

el tracte bastant bé encara que he trobat en falta una mica més de la seva opinió (de la dependenta) però ella anava dient pero m'ha semblat una mica sosa, no se...
ah!ahir em va comentar el meu futur marit una cosa del tema detallets, us explico i em dieu el que: ell diu de fer un detallet pels que venen a la boda (per les dones una flor de metall per posar els anells, de cendrer... i pels homes un joc de bolígraf i llavero) i fer una altres detallets pels que no venen a la boda, es a dir, pels que no venen comprar una altra cosa més baratilla i unisex pels petits compromisos que tenim (escola, futbol...), no se, a mi em va semblar bona idea, que penseu??

petonets
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. des. 05, 2007 9:13 pm

GRÀCIES CARINYETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On ho heu vist??? És el dia 17 però així ja em vaig fent a la idea......... Ostres tu com passen els anys!!! No hi ha qui els pari!!!

Nani, felicita a tu mami de nuestra parte eh??? De parte de las chicas del foro!!

Oni, no he acavat d'entendre lo del bolso! La botiga de bolsos que hi ha davant és de la teva mare??? Hi he passat vàries vegades, ja sabeu Depiline 500, i tenen coses molt xules! La veritat és que la noia de la floristeria no és massa dolceta, sa mare és molt més agradable de tracte, però vaig veure que tenia molta idea i les fotos me van agradar molt! I al meu home també li va fer el pes i a ell per a que li agradi una floristeria..... Amb la poca sensibilitat que tenen els homes avui en dia....

En fin, que així ja tinc una coseta més llesta! Nurya per cert, ja em diràs que feu al final amb la floristeria! No havieu mirat una a Alcarràs?? Quin ram t'ha fet gràcia?? A mi em va agradar un bouquet de roses blanques amb uns alambres amb perletes que el rodejaven, el vaig trovar molt fora de lo normal..... No sé si el vas veure??!!

Cecilia benvinguda al foro! i Felicitats pel casament!! L'hotel Castell de la Seu és xulíssim! Del restaurant me n'han parlat super bé i pel que es veu tenen unes suites molt romàntiques! Os quedeu allà també a dormir?? Si tens algun dubte i et podem ajudar, ja saps! Que viviu a la Seu vosaltres??
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. des. 05, 2007 9:18 pm

per cert Nurya! La idea de fer 2 detallets m'ha semblat molt bona! I els regals que heu triat també!;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Ostres Oni! Quin vestit t'has quedat al final??? Conta conta que no me'n recordo! Què bé què bé!!! Ja casi totes tenim el vestit! Urgell, venga que només falta el teu!!!

per cert Urgell! Per algun lloc tinc una revista que porta descomptes de la floristeria que dius de Torrefarrera! També té molt bona pinta! Em sembla que eren 50E per gasto de més de 500 euros y 100E de descompte per gasto de més de 1000 euros! Com que ja tinc floristeria, t'ho buscaré per casa i t'ho faré arrivar com sigui si ho trovo! Així te surt elram de nòvia gratis !!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. des. 05, 2007 9:24 pm

Marjo! Nosaltres també hem acavat organitzant el viatge pel nostre compte! Ja tenim els hotels reservats i part dels vols i la veritat és que també ens hem estalviat peles que després podrem gastar-nos allà en excursions i regalets!!! :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball: :ball:ball:

I Rosa! Que no te entre el agobio con lo de la Fonda! Piensa que habeis escogido este sitio con toda la ilusión del mundo para celebrar vuestro enlace y ya verás como todo sale fenomenal! No te preocupes mujer! Además, la zona de la entrada la han dejado preciosa, yo estuve no hace mucho en una comida de empresa y todos nos quedamos alucinados de los sofas blancos, los budas, las velitas.... La verdad me encantó! Y ya verás como a todos tus invitados también les encantará! Piensa que a veces hay peleas en un montón de sitios o sea que ahora no te agobies pensando en eso! Que lo que tienes que hacer es disfrutar de todos los preparativos de tu gran día!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: a28 » dc. des. 05, 2007 10:46 pm

hola novies del 2008!! em sembla que sou una boba colla no ja??
anims a totes!! aviat començara el vostre any!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. des. 05, 2007 11:25 pm

Guapíssimes que no em doneu temps a reaccionar!!!
Anem a pams: Avui he arribat a Munich, a treballar en una conferència, em fa molt de pal tot, em se fa una mica llarg tot... i em feu una enveja sana quan dieu que ho teniu tot lligat... jo com diuen: el més calent sota l'aigüera...

Elena, felicitats!!! Primer pels anys, segon per l'elecció de les flors i tercer, per la rapidesa, quan acabis d'organitzar la teva, per què no m'organitzes la meva?
Gloripage... el tema dels foulards jo crec que és molt bona idea. he vist un post que deia que els havien regalat i que molta gent, durant la boda els va començar a portar. Jo li volia demanar a la noia de la crònica que m'enviés una foto de com eren. Quan la tingui te l'envio, et sembla?
Tema fonda: oblidem-ho. La boda és una cosa que es fa amb molta il·lusió, no ens podem capficar en el que passarà perquè tot no es pot controlar, així que gaudim del tema!!! SEgur que no passarà res, només faltaria!!!
Elena... sóc lenta amb el tema del vestit, ho sé. El tinc pensat però no el puc decidir ara, fins al 22 de desembre no torno a Catalunya. SEreu les primeres a saber que ja tinc vestit. Sobre la floristeria de Torrefarrera... si em trobes això que dius, m'ho dius per un privi i com que vius per Molle t'ho passo a buscar i així fem un cafè!!!
Au! que us vagi bé, a mi demà em queda un dia molt dur, he de coordinar una reunió amb anglès davant de 20 persones... i això no és el meu, ni l'anglès ni el coordinar (bueno, el coordinar potser si...)
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: mohnt » dj. des. 06, 2007 9:29 am

Hola noies!!!!!!!!!!!!!!!!quant de temps!!!!!!!!!!!!!!!! he estat super liada. M'alegro Onikey de que tinguis ja vestit.
La meva amiga ja ha estat operada i està a casa. Pot moure les cames!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: és el millor de tot!!!!!!!!!!! està molt débil i té molts dolors. Ahir va ser el primer dia que va poder dormir tres hores seguides. Diu que vol estar bé per la meva boda i que això l'anima en la rehabilitació que és super dolorosa. Dilluns li van treure els punts de les 10 vertebres operades. La metgesa la va felicitar per ser una valenta. Diu que normalment la gent es desmaia del dolor que fa i ella va ficar-se una samarreta a la boca i no va dir ni mu. Es una valenta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Les que esteu pensant en floristeries, n'hi ha una al costat de la botiga de la meva germana, no té molta fama, però la dona té molt bones mans, ha sortit inclús alguns dels seus dissenys en revistes de floristeries. El preu no el se perque només vaig veure models de ram. Em va dir que s'ha de triar entre dos mesos i més i mig abans de la boda. Jo tornaré al gener.Té catalegs de revistes de rams, de coses que ha fet ella, inclús de guarniments per ficar al cabell. Si us interesa està a la cantonada de bisbe messeguer amb doctor combelles (al costat de l'episcopal).
Molts petonets a totes i moltes gracies per preocupar-vos de la meva amiga. Sou meravelloses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » dj. des. 06, 2007 9:30 am

Hola noies!!!!!!!!!!!!!!!!quant de temps!!!!!!!!!!!!!!!! he estat super liada. M'alegro Onikey de que tinguis ja vestit.
La meva amiga ja ha estat operada i està a casa. Pot moure les cames!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: és el millor de tot!!!!!!!!!!! està molt débil i té molts dolors. Ahir va ser el primer dia que va poder dormir tres hores seguides. Diu que vol estar bé per la meva boda i que això l'anima en la rehabilitació que és super dolorosa. Dilluns li van treure els punts de les 10 vertebres operades. La metgesa la va felicitar per ser una valenta. Diu que normalment la gent es desmaia del dolor que fa i ella va ficar-se una samarreta a la boca i no va dir ni mu. Es una valenta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Les que esteu pensant en floristeries, n'hi ha una al costat de la botiga de la meva germana, no té molta fama, però la dona té molt bones mans, ha sortit inclús alguns dels seus dissenys en revistes de floristeries. El preu no el se perque només vaig veure models de ram. Em va dir que s'ha de triar entre dos mesos i més i mig abans de la boda. Jo tornaré al gener.Té catalegs de revistes de rams, de coses que ha fet ella, inclús de guarniments per ficar al cabell. Si us interesa està a la cantonada de bisbe messeguer amb doctor combelles (al costat de l'episcopal).
Molts petonets a totes i moltes gracies per preocupar-vos de la meva amiga. Sou meravelloses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
mohnt

EntradaAutor: aneta » dj. des. 06, 2007 10:07 am

Hola chicas!!!!! Qué tal??? Que tal el puente?? Cuanto tiempo??? He ido muy liada.... pero os iba leyendo, e intentado ponerme al día y leer vuestros mensajes, joooooo hay un montón de novedades!!! Enhorabuena a todas las que tienen vestido... por lo que leo ya estais con las flores.... Elena gracias por la explicación detallada de tu elección de flores... tu banquete era en las bodegas de Raimat, verdad?? en cuanto a la decoración del restaurante... ellos se hacian cargo de todo no?? vas a anadir algún detalle??

Besetes
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: aneta » dj. des. 06, 2007 10:09 am

Mohnt, me alegro por tu amiga!!!
Imatge
aneta

EntradaAutor: aneta » dj. des. 06, 2007 10:57 am

Alguien se casaba en la iglesia de Raimat?? es comentar algún detalle de la decoración de las flores, alfombra o no??
Imatge
aneta

EntradaAutor: ica » dj. des. 06, 2007 12:40 pm

Hola noies!!!

Veig que tot i que fa dies que no puc conectar-me, m'he pogut posar una miqueta al dia... (es que hi ha hagut vegades que heu escrit tres pagines al dia i quan has de llegir t'hi passes una munt de estona)

Felicitats a totes les que teniu vestit! :-()-) Jo estic molt encapritxada del que em va agradar a la lluna de drap de mollerussa, pero em segueix fent pal el preu. Miraré una mica més el que queda d'any, però no se perquè em sembla que pagaré la morterada i em quedaré el que us dic! Ja ho diuen, no? Que quan et proves el teu vestit ho saps..., doncs em sembla que ja l'he trobat però em resisteixo a pagar-lo!!! jijiji :-)) :-))

Felicitats també a les que ja tenen les flors decidides i que ja tenen el viatge mig organitzat... jolin em sembla que jo estic superencallada...! A veure si m'hi torno a posar (parlo en singular perquè el futur marit es posa malalt de pensar el temps que falta i si en parlo massa s'agobia :--( aiixxx.... homes...).

Per cert, del tema detalls tampoc sé massa que fer pero la idea dels foulards o pasmines a mí m'agrada molt i lo de fer un detall unisex pels compromisos que no venen a la boda també ho trobo de conya!

Ahhh.... Month molts ànims a la teva amiga que segur que l'esforç li portarà molt bons resultats!

Bé segur que amb la memòria de peix que tinc em deixo cosetes... sé que em perdonareu... :-)ok: :-()-) petonets a totes!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. des. 06, 2007 1:16 pm

Hola nenes, que tal va tot? Veig que molt animades escribint i mirant flors i demés.

Primer que tot me n'alegro que li vagi tot be a la teva amiga monht, animala molt de part de lles nenes del foro :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Elena tu també t'has organitzat el viatge? On aneu? Jo estic super il·lusionada amb el tema, la verita es que m'ho estic passant pipa enviant mails als hotels i quadrant vols i excursions. Passat festes començarem a confirmar dies i llocs >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Be noies vaig a fer el dinar. Avui paella
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dj. des. 06, 2007 4:19 pm

ostres marjo et queden 9 mesos clavadets...! que guai m'està passant el temps volant! :-()-)
Nosaltres ho vam dir a tothom quan faltava un any i ja han passat casi dos mesos...! :-);-):-)
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. des. 06, 2007 8:14 pm

Ostras si Ica, el temps passa volant, tres mesets de res i nomes mig any i ja començarem a repartir invitacions. Això va que vola >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Tant de temps que teniem per fer-ho tot i ara hem dona la sensació que se m'està tirant el temps a sobre. Encara hem de començar els detallets dels homes, acabar el de les dones, pintar l'arrós,....
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. des. 06, 2007 8:22 pm

Bones!! ho sento però entro desde un ciber que te un teclat que fa fastic tocarlo i no tinc gaire temps, os he llegit per sobre

Elena, el teu cumple i el de totes surt a l'index del foro, a la part inferior, juntament amb les bodes i els aniversaris....

jo et dic, felicitats atrasades!!

Monht, m'alegro molt que la teva amiga ja estigui a casa, que tot hagi sortit bé i amb les ganes i energia que dius que té, tu tranquila, que a la teva boda anirà :-)ok:

Molts petons noies, a veure si els d'orange els hi surt dels pebrots de tornarnos la conexió, portem tres dies secs... :--(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. des. 06, 2007 9:57 pm

Hola wapes!!

Mohnt, m'alegro moltissím de que la teva amiga se n'hagi sortit tan bé de l'intervenció i de que estigui tan animada! Dona-li molts ànimets de la nostra part! Imagino que ara ja debeu estar tots una miqueta més tranquils...

Aneta, nosaltres fins al gener no em de parlar amb el Xavi de la Tugues pel tema boda. En un principi la idea és d'arreglar una mica l'entrada a les caves perquè ens van ensenyar una foto horrible....... amb uns testos de plàstic super cutres sense forrar ni res amb dos palmeretes mig músties.... en fin que feia pena més que goig.... Però fins gener - febrer no començarem a concretar res ni de la decoració ni de l'aperitiu!

Vaig a fer sopars i després si puc em conecto una estoneta!

Por cierto Glori que no te dije nada! Lo de las pashminas me parece muy buena idea y además encuentro que te salen super bien de precio! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: mohnt » dv. des. 07, 2007 11:50 am

Hola noies! gracies pela ànims per la meva amiga. Per qui es casa a la fonda: jo vaig anar al setembre a una boda allí i va anar tot molt bé, tot va ser correcte i els nuvis es veien super feliços, no us preocupeu, potser aquell va ser un cas aillat.
Glori jo també estic mirant pasmines i hem passa com a tú, que vec el teixit una mica pobre, si trobes una adreça que estigui bé, ja m'ho diràs i si la trobo jo abans també t'informaré.
Recordeu que us vaig dir que una amiga em va deixar de parlar per aprovar opos? doncs li ha tocat vindre a treballar al meu cole, jo m'esforço en saludar-la, en donar-li conversa però ni em mira als ulls al parlar i sembla que s'amagui. Avui ja tinc que dir els noms dels amics que voldria que vinguessin a la despedida i no se que fer, si no la incloc serà com si jo acabés molts anys d'amistat, i no vull ser jo qui ho acabi, és ella la que té un problema no jo. No sé que fer.
mohnt

EntradaAutor: gloripage » dv. des. 07, 2007 1:46 pm

Mira Monhnt jo l'aconvidaria, que sigui ella la que et digui que no.... Mira-ho com la ultima oportunitat, si la refusa t'ho ha deixat ben clar.

Noies! Ja tinc les pashmines!!!!!! Aquest mati he anat a comprar-les, ara tinc que pensar con les arreglo, que no ho tinc gaire clar, alguna idea? Estic super contenta perque m'he estalviat una pasta.

Poc a poc es van tancant les coses. La setmana que ve miro lo del vestit dels nens i poqueta cosa em queda a fer que pugui avançar.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants