Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 03, 2007 1:20 pm

No t'estresis!!!! Quan vaig anar a mirar la hipoteca de Bankinter, en 1 setmana m'havien dit si me la donaven o no (després d'haver portat tots els papers, q són uns quants, sobretot si necessites aval...) pendent de q fessin la taxació, q también la van fer molt ràpid!

Per cert, jo encara no sé res del pis... SNIFFFFFFFFFF!!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 03, 2007 1:37 pm

la tasacio ja me lhan fet... ara nomes em falta aportar els papers i suposo que hio fare dema.... aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. des. 03, 2007 1:46 pm

Rachi, si ja t'han fet la tasació en teoria el que queda ja és força ràpid... Portar els papers i quedar un dia al notari.. En tens algún de confiança? Es que va be, pq s'ho miri tot amb lupa... Encara que el mes habitual és signar amb el notari que proposa la inmobiliària o el Banc...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 04, 2007 10:04 am

Hola noietes!!! Bon dia!!

Rachi, com va lo de l'escriptura?? A mi ahir em van trucar de la gestoria pq ja ho tenen tot llest per signar... Aixxxxxx... Però bueno, el meu noiet va trucar ahir als del pis i a l'ajuntament de Mataró i li van dir q estan intentant fer només la vorera del nostre edifici per tal q poguem signar abans. Quan serà??? Això ja no ho sabem...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. des. 04, 2007 11:53 am

Bon dia nenes!!!!
Croketa el vostre també està al caure per lo que comentes!!!!!
Estic tan espesa!!! Tinc tantes ganes de que sigui dijous!!!!!
Rachi us heu decidit amb el catering????
Fiancée al final com ho direu als pares que us caseu???

La Cangui està missing....... on estàs????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 04, 2007 12:29 pm

Bon dia guapes!!!!

ahir vaig tenir molta feina i em va ser impossible conectar-me!!! xo ja m'he posat al dia... veig que tema hipoteques esta calentet... jo fins el 2009 res de res!!! anirem a viure a casa el meu nen, xo jo a part m'he comprat un pis d'obra nova que fins el 2009 no me'l donen i ja veure que en faré...
ahh akest migdia vaig a veure una altra vegada diana segura amb el meu nen... a veure...
g14 ja queda poc pq marxeu... quines ganes!!!!!!

que feu les altres pel pont???? jo no tinc pont aixi que estaré per aqui!!!
rachi...com esta tema catering??
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 04, 2007 12:36 pm

Bon dia!! quina creu això de les hipoteques.... A mi ja me l'han tornat a pujar... Apa, 100 euros més cada mes....

Que ja s'acosta el pont.... Al final no anem a Roma, el divendres al matí el meu nen ha de treballar... Marxem a Osca, escapada gastronómica i vinicola total. He reservat visita a dues bodegues, ja us explicaré!!
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dt. des. 04, 2007 1:09 pm

a QUINES BODEGUES SÓN OF COURSE???
Si Mary tinc unes ganes boges de marxar. Ara ja es fa llarg esperar al dijous!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 04, 2007 1:11 pm

g14 a quin equip de basket juga el teu nen??? és que hi vaig pensar l'altre dia que vas dir que jugava al camp de la penya!!
si quines bodegues són...
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 04, 2007 1:24 pm

Doncs he reservat a Bodega Pirineos i a Viñas del Vero (la que te la marca Blecua). A Enate impossible, hi ha una llista d'espera de dos mesos aprox :-/

Per cert, Mary, explica que tal va anar l'entrevista de feina que vas fer la setmana passada?? jeje, que coti que sóc...
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 04, 2007 4:59 pm

Holis!!!

Cómo va todo? Yo liadíisima entre los muebles, las reformas y todo el rollo del piso estoy estresadiiisima, a parte el curro que tengo muchiiisimo por no hablar del tema boda que lo llevo fatal!!! Pero bueno.... Menos mas que el Puente me voy a París!!!! jijijij
G14 No sé cómo vamos a enfocar el tema bodorrio para decirlo a la family... Lo del Periodico lo he desechado por caro y pq es chunguillo de poderlo hacer...

Mi novio está empeñado en hacer "algo especial" ahora el tema es hacer una fiesta en un local de BCN o una sala privada rollo de 00.00 a 3.00 invitar a los amigos y pagarles unas copas.

Así que si sabeis algún local para hacer algo así os lo agradecería :-)
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. des. 04, 2007 5:20 pm

ofcourse... l'entrevista va anar bastant bé... pero em van dir que fins el gener no em dirian alguna cosa... pero no ho tinc del tot clar... pq hi ha el problema de l'experiencia, jo només fa 1 anys i mig que he acabat la carrera i sempre buscant gent amb més exp... :-/
ja us explicaré...
ahhh he anat a veure diana segura i al meu nen también li ha agradat... ara em toca veuren un altre i ja ens decidirem... xo té bastant números...

fiancee lo del local és bona idea... per santaló segur que trobes algun local que t'ho deixa fer....
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. des. 04, 2007 5:38 pm

Si si mary per santaló es per on estic mirant a veure si trobo... he escrit mes de 15 mails i no m'ha contestat ningú, només sutton i a mitges....
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. des. 04, 2007 6:24 pm

Mary, que estàs buscant? T'ho dic pq jo moltes vegades m'entero d'ofertes per part dels meus clients i potser hi ha alguna que t'interessi
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. des. 04, 2007 8:13 pm

Hola noietes!!

Al final nosaltres también fem mini escapadeta!!! Ueeeeeeeeee!!! M'ha costat però l'he convençut. Al final marxem a Toledo (jo volia Salamanca, però q hi farem) però només farem 1 nit fora, la del dijous... Més ja no ha pogut ser pq els hotels q ens agradaven estaven plens ja tot el cap de setmana!!!!! Clar, buscant amb 2 dies d'antel·lació... Però bueno, com a mínim sortim a q ens toqui 1 mica l'aire, q ja va bé!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dc. des. 05, 2007 10:08 am

Hola chicas!!! como va???
ya he visto que os vais de puente..., yo trabajo solo 5 horas y luego parto para Barcelona, sera mi escapadita de finde!!
Rachi, Mary sabeis por casualidad como estan las fechas para Bellreco en Septiembre???
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: mary8 » dc. des. 05, 2007 10:13 am

bon dia guapes!!!

que bé les que marxeu de pont!!!!! quina enveja jejejee
ofcourse estic buscant algo relacionat amb marketing o consultories de retail ... o el que sigui jejeje tinc ganes de canviar...

tartana no tengo ni idea, xo como tengo el mail de la chica si quieres les mando un mail diciendole que tengo una amiga interesada y que quiere saber si hay alguna fecha libre para septiembre....

muaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: Tartana » dc. des. 05, 2007 10:16 am

Mary genial!!estaria bien...seria civil y una cena...
Tu como vas con los preparativos???
NO te vas de puente???
Tartana

EntradaAutor: mary8 » dc. des. 05, 2007 10:29 am

ok guapa pues ahora mismo le mando un mail... pregunto septiembre y octubre por si a caso...
noo tengo puente pq ya hice el de noviembre... :-/ xo bueno el viernes será dia tranquiloooo
los preparativos en ello... ahora estoy con la fotografa que espero cerrarlo ya la semana que viene... y después me pondré con los músicos... pq me gustaría poner un grupo de jazz en el aperitivo... hacer algo distinto.... si teniu alguna idea....
Imatge
mary8

EntradaAutor: Tartana » dc. des. 05, 2007 10:35 am

mi hermano tambien puso un cuarteto de jazz para el aperitivo, estuvo genial...
catering al final has cogido airolo???que tal sibaris??? tienes alguna referencia???
Tartana

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants