NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. des. 03, 2007 6:01 pm

Ostres Glori què fort!!!! A mi personalment la fonda ja fa bastant temps que em va caure als peus i mira que de dintre ho han reformat tot i ha quedat xulíssim..... Però les últimes vegades que hi he anat tipo dinars de feina o celebracions he menjat tan malament (menjar fred, cru...) i he trovat que el servei era tan pèsim que ni de conya organitzaria res allà..... I si a sobre et troves a 3 maromos repartint cops de puny pues com a que encara menos!!!!

A la Caixa p.e. et fan targetes de noces on posa el nom de tots dos i el número de compte. Nosaltres al lloc on volem encarregar invitacions vam trovar que tenien diferents tipos de targetes que conjuntaven amb sobre, invitació i p.e. plànols d'ubicació. Ens va agradar molt una que deia algo semblant amb això: "Como ya tenemos lavadora, nevera, lavavajillas, tv, dvd, cuadros, lámparas, .... nos gustaría que de hacernos un regalo este fuera: 0182 ************" No recordo exactament com era però aquesta és la idea. Em va agradar molt perquè no quedava tan fred com posar el número de compte a la invitació o coses d'aquestes que se fan normalment....

Quan les tinga ja posaré fotito o transcriuré el text! Percert, disabte tarda vam anar a BCN i la botiga estava tancada!!!!!!!!!!!!!!! Sort que vam anar per mirar d'altres cosetes que sino..... Al meu home li dona algo! :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. des. 03, 2007 6:06 pm

Ja m'he enterat Oni! El Piñol se l'ha traspassat i se l'ha quedat un empleat! Això és el que m'han dit! Per cert wapi! Ahir passejant vaig veure una floristeria que también em va agradar molt (tot i que m'agrada més lameva jejeje)! Està a Nova Balàfia, al carrer Baró de Maials 94. Tenen un aparador molt xulo encara que no tinc ni idea que tal de preus! Es diu Naturviva! Per si vols anar a fer una ulladeta!

El carrer Mariola està on s'acava el carrer Lluis Companys (on hi ha el matadero) crussat Passeig de Ronda ja entrant a la Mariola. És la continuació de Lluis Companys per que m'entenguis pero cap a la mariola
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. des. 03, 2007 6:19 pm

Link que he encontrado en el foro para crear tu propia alianza:

http://www.cnavarro.com/es/crearalianzas.html

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Es chulísimo!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: RAKI32 » dl. des. 03, 2007 6:30 pm

Key ha escrit:A cuanto está el cubierto en la Fonda ahora?? es curiosidad, la verdad es que íbamos a ir a preguntar, al menos yo quería, porqué nunca se sabe hasta que vas a informarte si te va a gustar más o menos, pero al final nos decidimos antes de ir a mirarlo ( mi novio no quería mirar más, no es de los que les gusta mirar todos los sitios que hay, miramos 5 sitios y ya estaba arto...)
Ola chica,jo me caso el 14 de junio de 2008 y vamos a la Fonda,los precios no me parecieron demasido elevados,si puedo ayudarte lo ke me dieron a mi van de 87Euros el mas barato a 97 Euros el mas caro.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. des. 03, 2007 7:05 pm

Oni, mi prima se casó en el Petit Català y comimos super bien, todo el mundo quedó super contento así que no te preocupes nena! Que todo saldrá genial! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dl. des. 03, 2007 8:08 pm

ostras, Glori, m'has deixat de pedra, i aquest sarao el van montar els mateixos fills del jefe de la fonda?? fe de deu!! :-( :-( :-(

Elena, avui li comentava a ma mare, si sabia alguna cosa del piñol.. li he comentat lo de F i f, i... es veu que la jefa té una botiga just davant de bolsos, i és va "barallar" amb ella, va comprar un, (que no era d'aquestos de 4 duros) i de seguida se li va descosir i fer malvé per fora,, va anar a cambiar-lo i li van dir que no, es van quedar el tiquet per veure si podien fer alguna cosa, i al final, ni canviar-lo i van pedre el tiquet amb la qual cosa no va poder reclamar tampoc... ja això poc té a veure amb les flors,,, però clar, ma mare ja la té atravesada... tot i que nu se... ja veurem, si m'agradés molt sempre puc anar a cappont...jajaja

Merci raki :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. des. 03, 2007 10:45 pm

Hola molt bones a totes les xiquetes de Lleida!!!!! Encara que jo sóc més gironina que lleidatana, fa un parell d'anyets que visc a la capital del Segrià... (el tema de la boira no el duc massa bé, però pel demès... fantàstic!).

Em caso el 23 d'agost del 2008 a la Seu, bé exactament a la Seu no, a Castell Ciutat www.hotelelcastell.com

Espero que em pugueu ajudar una miqueta... que sóc molt novata i vaig un xic perduda.

Tot just vull començar a mirar vestits de núvia. No sé si coneixeu la botiga Dress Bori de Cavallers... allà he vist que tenen vestits de marthablanc i d'aire...

On els esteu mirant vosaltres?

Una abraçada!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: marjo » dl. des. 03, 2007 11:14 pm

Hola alfonsoicecilia benvinguda al foro. Crec que això de la boira ni les lleidatanes de tota la vida no ens acostumem :--( :--( :--(

Tema vestit, jo a Lleida només he anat a Pronovies i ja hem vaig queda allí el vestit pel que no vaig voltar gaire.

Be ja anirem xerrant per aqui :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. des. 04, 2007 12:07 am

cecilia!! he vist el vostre avatar i us he reconegut de seguida!!

Som els altres frikis!! del fotolog i de la web de nuvis!!

Vec que t'has animat a entrar al foro també :-)ok:

Dress bori treballa amb diverses cases, però pel que m'ha comentat a LLeida treballen bàsicament amb Martha Blanc i La sposa, amb aire treballa la botiga de Saragossa....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. des. 04, 2007 12:09 am

Per cert, no us he comentat... que ja he escollit vestit! >.-<: bé, de fet era el que ja semblava que hem quedaria, però ara estic convencuda.. tot i que me l'agafaré a pronovies de Terrassa... perquè? a part que es que el tracte em va enamorar, perquè el complement que hem va acabar de fer el pes, és obra de la modista d'allà....així que.. després de valorar pros i contres... hem quedo allà que al menys se que serà tal i com voldré :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. des. 04, 2007 7:29 am

Key moltes felicitats pel vestit!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara no recordo quin era pq tinc una memòria pèssima per aquestes coses

Jo ara mateix estic immersa en el tema viatge. Vam mirar una agencia de viatge d'aqui a Lleida que vam trobar a la fira i ens va agradar força pr aquest dia hem van passar el pressupost i era caríssim (be potser pel que hi havia i a preu d'agència no era tant car :-/ :-/ ). La cosa està en que nosaltres ho vam estar mirant pel nostre compte, enviant mails als hotels que anavem trobant per internet, mirant preus de vols, excursions,... i al final ens surt molt, molt, molt més barat. Per tant ara ens tocarà organitzar-nos el viatge pr la veritat es que no ho veig tant difícil i hem fa il·lusió

Bueno nenes vaig a currar una estoneta que estic fins dalt de feina :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. des. 04, 2007 8:54 am

Jolinnn Glori me has dejado de piedra con lo de la Fonda :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( , yo que ya tengo la reserva en el Nou Forn.... a ver si ahora me voy a tener que arrepentir jolinnnnn..... :-( :-( :-( :-(
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. des. 04, 2007 12:30 pm

Hola a totes,
Les de la fonda... estigueu tranquil.les, tot sortirà be. Nomes heu de veure si entren uns indesitjables que s'assemblin al Pepito, a mes, aquell dia sereu molts... No, ara de debo, no passara res, no patiu.
Sobre la floristeria... vaig apuntant idees encara que jo tinc previst anar a una de Torrefarrera... pero no us puc dir preus perque encara no hi he anat.
Sobre la pagina dels anells, gracies Elena, m'anira molt be per a comunicar-me en la distancia amb el respectiu per a sondejar estils d'anells...
Sobre els vestits... Jo vaig anar a fer un tomb per totes les botigues: Pronovias (eh Elena), Rosa Clara, Cymbeline (encara no els tenien tots, a finals d'any els hi arribaven), Tiara (moderns encara que una mica mes cars que les altres botigues), Rami Novell (confeccionat a mida, a partir d'un model base i no els vaig trobar exagerats). Si algu necessita informacio mes detallada, fem un missatge privat...
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 04, 2007 3:10 pm

Buenas...

A ver lo de la fonda es muy fuerte, pero a las que lo tengais alli no pasará nada.... Es vigilar con los dos matones. Yo desde luego no la volveré a pisar en la vida.

Hoy he ido a mirar lo de los foulares, no lo tengo claro, he visto en varios sitios, de 1.20 a 1.40 euros, los normalitos. No se si pedir una muestra enuna web que están a 1.7 por si son algo mejores... Ya os contaré.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. des. 04, 2007 4:03 pm

Bueno yo no lo hago en la Fonda, es en el Nou Forn osea que no se si estaran los dos matones... jejejejjejejee
:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 04, 2007 9:25 pm

Que tranquilito está esto hoy..... Si estamos en la segunda página!

Otra cosita.... He ido a mirar los trajes de las niñas que llevaran los anillos y las arras. Me ha gustado uno, ahora tienen que verlos las madres a ver que dicen... Yo creo que es mono, es como un brocado de color beige con la cinta en color burdeos. Es diferente. A ver que me dice mi cuñada. El problema es que mi cuñada está en Barcelona, y la otra niña en madrid. A ver-....

Sigo con el dilema de las pashminas... No se si se verán muy cutres.
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dt. des. 04, 2007 10:34 pm

gloripage ha escrit:Buenas...

A ver lo de la fonda es muy fuerte, pero a las que lo tengais alli no pasará nada.... Es vigilar con los dos matones. Yo desde luego no la volveré a pisar en la vida.

Hoy he ido a mirar lo de los foulares, no lo tengo claro, he visto en varios sitios, de 1.20 a 1.40 euros, los normalitos. No se si pedir una muestra enuna web que están a 1.7 por si son algo mejores... Ya os contaré.
Aisssss,m´he quedat una mica feta pols amb lo de Fonda.....
Pero com pot ser ke sense mes ni mes et comencin a pegar?????
Jo crec ke tothom pot opinar el ke vulgui,jo personalment trovo un lloc ideal per fer festa i passar-ho be,al Pepito i als seus fills els conec personalment i crec ke son Fantastic.O sento per tot el ke va passar,pero....em costa de creure aixo si no hi ha un motiu justificat.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. des. 04, 2007 10:41 pm

Home del lloc no et discutiré pero dir que son fantastics... Preguntali al noi de l'Arnau que l'han operat avui. Si tenen un munt de denuncies molt fantastics no son, i apart, encara que haguessin fet algo (que no es el cas) no crec que justifiqui una pallisa, inclus altres cambrers de la fonda frenaven a un tal ruben.

Quan no es el primer cop que passa... Parlant amb gent, m'he enterat de que tenen fama de foterli a la coca i posar-se agresius, que a molt locals de lleida ja no els deixen entrar... Es lo que tenen els cuartos...
Jo no hi penso posar els peus mai mes a la vida.

De totes maneres, tranquila, a la teva boda no passarà res dona.
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dc. des. 05, 2007 12:34 pm

Buenos dias, Elena FELICIDADES he visto que hoy cumples los 25 , hoy tambien es el cumple de mi mami, la verdad no se que comprarle, estoy en un dilema............
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
feminacora

EntradaAutor: marjo » dc. des. 05, 2007 3:41 pm

Elena

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
marjo