A la Caixa p.e. et fan targetes de noces on posa el nom de tots dos i el número de compte. Nosaltres al lloc on volem encarregar invitacions vam trovar que tenien diferents tipos de targetes que conjuntaven amb sobre, invitació i p.e. plànols d'ubicació. Ens va agradar molt una que deia algo semblant amb això: "Como ya tenemos lavadora, nevera, lavavajillas, tv, dvd, cuadros, lámparas, .... nos gustaría que de hacernos un regalo este fuera: 0182 ************" No recordo exactament com era però aquesta és la idea. Em va agradar molt perquè no quedava tan fred com posar el número de compte a la invitació o coses d'aquestes que se fan normalment....
Quan les tinga ja posaré fotito o transcriuré el text! Percert, disabte tarda vam anar a BCN i la botiga estava tancada!!!!!!!!!!!!!!! Sort que vam anar per mirar d'altres cosetes que sino..... Al meu home li dona algo!

bé, de fet era el que ja semblava que hem quedaria, però ara estic convencuda.. tot i que me l'agafaré a pronovies de Terrassa... perquè? a part que es que el tracte em va enamorar, perquè el complement que hem va acabar de fer el pes, és obra de la modista d'allà....així que.. després de valorar pros i contres... hem quedo allà que al menys se que serà tal i com voldré