Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 29, 2007 10:21 am

Es curiós perquè cada vegada que he anata Can Bonastre ho he vist diferent. Ara estàn fent la obra de la carpa acristallada que hi haurà a l´entrada del Saló i ho tenien tot per allà al mig i adalt tenien montada una jaima perquè no sé que hi feien per la nit!!!! Tot i ser novembre i veure´s les vinyes totes peladetes li va encantar l´espai. Sobre tot la part exterior li va agradar moltíssim perquè el saló realment no és una meravella!!!!
L´unic que la noia va estar bastant sosa o distant perquè com em sembla que no van acabar gaire catolics amb els del catering però bé!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Tartana » dj. nov. 29, 2007 10:30 am

Buenas chicas!!!
Yo no puedo abrir el file....
que os parece la coleccion de Manuel Mota en Pronovias?? a mi me han gustado.....es que soy anti Rosa Clara....Raimon Bundo fue unos de los vestidos que me probe hace muchooooooooo años, para mi primera boda y son preciosos!!!
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 29, 2007 10:41 am

A mi me gustaba bastante y me probé unos cuantos, pero la verdad es q no me kedaban muy bien... Uno de los q más me gustaba se lo ha kedado mi prima, q se casa también el año q viene
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 29, 2007 11:36 am

Para gustos colores porque a mi RC tiene algún modelo que conforme lo voy viendo me gusta cada vez más!!!
Pero como sabeis yo al final por la tangente ni uo ni otro, jejejeje!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 29, 2007 11:45 am

a mi hay modelos de RC clara que me gustan mucho, buenoo el mio sobretodo jjejej xo los vestidos de raimon bundo que he visto también son preciosos, los que menos me gustan son los de pronovias, xo tambien hay algunos que estan bien... pero como dice G14 para gustos los colores :-)ok:
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 29, 2007 1:39 pm

chicas.... bon dia, que tal????

Por partes, pensaba que quedaRIEM UN ALTRE DIA...

Pel que fa als vestits, jo encara no puc parlar molt perque encara no mhe provat cap... els vestits de manuel mota magraden bastant, tot i que trobo mes orIGINALS, O DIFERENTS ELS DE RAIMON BUNDÓ...
Els de rosa clara no magraden molt, però perque trobo que any tras any sempre son bastant iguals... però ja us dic que la meva opinio no conta, ja que potser mels provo i mira... em quedo amb un que no pensava...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 29, 2007 2:48 pm

A mi el q em va acabar de convencer del Bundó es q pràcticament te'l re-fan, si vols... A mi de RC me'n van agradar uns quants pq quedaven molt bé (entre ells el de la Mary, q era molt espectacular) però no et donen tantes opcions... O com a mínim a mi no me les van proposar...
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. nov. 30, 2007 11:02 am

Nenitas... como estais??? Como se prepara el fin de semana??? Fiancée, tienes ya las llaves del pisito?? Por cierto, como quedo el tema del aire acondicionado por conductos???

Un besoa a todas!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 30, 2007 11:06 am

Aaaaaallo,
Que dieu?? Nosaltres demà anirem a recollir els dolars!!!! Si si, ja no queda res 6 dies per marxar a NY NY!!!!!!
I per la tarda el meu nen té partit al camp de LA PEÑA i està amb moltíssimes ganes!!! Ara als pobres els hi egaran una pallissa que no les veuràn ni a venir, jejeje!!!!!
Però el reste tranquil-lets i preparant cosetes per marxar!!!
Vosaltres que dieu????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. nov. 30, 2007 12:07 pm

bon dia guapes!!!

acabo d'arribar d'una entrevista de feina...a veure que diuen...
G14 que bé ja us queda poquet per marxar a NY, el tu nen fliparà amb el partit de basket!!! és super xulo...
croketa que bé que t'agrades el meu vestit!!! :-))
jo aquest finde també el tinc bastant relaxat.. com que el nen ja s'ha posat a tope amb l'estudi de les opos, no fem masses coses... xo és el que hi ha...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. nov. 30, 2007 12:54 pm

Bon dia noies!!
Que be, ja és divendres.... I next week pont!! Ole, ole >.-<: >.-<:
Jo aquest finde el tinc completet: Avui tinc classe fins a les 21h, així que després soparet tranquil amb el nen i a dormir.
Demà pelu a les 10h i després a fer de maruja (súper, neteja, planxa...)
Per la tarda anem a mirar sofàs i el rebedor, i per la nit sopar amb amics. I diumenge he quedat per esmorzar - aperitiu i per la tarda... SIESTA!! Jejeje, la siesta de diumenge és sagrada...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. nov. 30, 2007 12:55 pm

Mary, per cert, explica això de la entrevista... No sabia que volies canviar de feina... De que estàs buscant???
ofcourse

EntradaAutor: Tartana » dv. nov. 30, 2007 3:50 pm

buenas chicas!!!
esta tarde nos vamos a londres hasta el lunes...., vamos a ver a unos amigos y recordad viejos tiempo de cuando vivia alli!!! desde que me vine no he vuleto a ir, y eso hace mas de 10 años!!!! tengo unas ganas!!!
el proximo finde nos vamos a BCN!!!!
Tartana

EntradaAutor: ofcourse » dv. nov. 30, 2007 4:24 pm

Tartana, que guay a londres!! Aprovecharas para hacer compras de navidad????
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. nov. 30, 2007 5:21 pm

Esta tartana... siempre viajando y nunca nos pone ninguna fotillo...

muy mal!!!

Que disfrutes mucho!

cangui... on estas?????? CANGUI! CANGUI!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. des. 03, 2007 11:20 am

Hola noietes!!! Bon dia!!! Bueno, això de bo és un dir, pq akí a la facultat (està a les afores de Madrid) hi ha una boira... No es veu res de res!!! Això sembla Londres!!! Por cierto, Tartana, q tal ha ido???

I a la resta, q tal el cap de setmana?? El meu relaxadet, soparet el divendres i a fer bondat... Fareu algo pel pont?? Nosaltres al final em penso q no, a no ser q en decidim a anar algun dia por ahi...
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dl. des. 03, 2007 11:34 am

Buongiorno ragazze!!! acabo de llegar al trabajo...., no he dormido!!!! a las 3 de la mañana cogia el bus en Victoria coach station para luton...., me estoy durmiendoooooooooooooo
el finde guay, el tiempohorrible, lluvia y viento......
Hem0os comprado muchas cositas en GAP para nuestras sobrinas, y muchos juguetes...., asi que ya tenemos los regalitos.....
ESta vez no hay fotossssss, no hemos hecho ninguna!!!!
es verdda soy muy mala, nunca os cuelgo fotos...., pero es que en casi todas salgo yo y me da no se que ponerlas.....
Tartana

EntradaAutor: G14 » dl. des. 03, 2007 11:45 am

Buuuuueeenas!!!
Ala Tatana ya será menos!!!!! Venga que no passa res por poner una fotillo!! despues la nquitas y ya tá!!!!!
Yo estoy happy happy. Si ayer fuimos a ver el piso por fuera claro y ya no están las vallas que habían colocadas!!! y pudimos estar por allí mirando todo mucho mejor!!!! Aaaixx esto ya empieza a verse de otra forma!!! No creo que tarden mucho en entregarnos el pisito!!!!!
También estuvimos haciendo el planning de NY :))) y poquita cosa mas!!!!

Eo me parece que fuiste tu Fiancée que miraste la opción de hacer el viaje a Australia verdad???? Te dieron presupuesto???
Porque empiezo a tenerlo convencido y Australia con Fidji me volvería loca hacerlo!!! Sabeis cuanta pasta podría ser un viaje así??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. des. 03, 2007 12:08 pm

CHICAS.... ESTOY ESTRESADA....

me han llamado que quieren escriturar antes de navidad, y todavia no tengo ni hipoteca.... jaaaaar! Cuanto tiempo tardan en mirar los papeles y eso... 15 dias? un mes??

El fin de semnana bien, tranquilo, pero he empezado la semana con unos nerviossssssssssss
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. des. 03, 2007 12:11 pm

Rachi a nosotros nos han dicho lo mismo pero, almenos nosotros nos lo tomamos trankilamente, porque ya han dicho tantas cosas!!!! Pero cuenta si tienes que hacerlo que en 10 días puedes tenerla concedida si tienes claro donde ir!!!!! Seguramente por eso si es diferente entidad que la que tiene concedida la promoción tendrán que entrar para hacer la tasación y les tendrás que pedir los datos registrales y esas cosas para que puedan preparar la documentación!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants