Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 28, 2007 2:28 pm

Hola friky... que tal? et vas casar amb un bundó?? Tens alguna foto?? Jo estic molt interessada en anar alla a fer-me el meu vestit...

Que et va passar al bell recó?? M´has deixat intrigada... jo em caso en alla... de miracle, jo no he anat mai, però ja has vist que mhan dit que esta molt be.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 3:34 pm

Friky... A Mataró??? Jo hi viuré l'any q ve!!! Ens vam comprar un pis l'any passat (el meu novio és d'alla i és on tenim gaire bé tots els amics...) i amb una mica de sort ens el donaran d'aki 1 mes o 2... A on te'l vas comprar el vestit? Jo he anat al Bundó de Diagonal i he fet un poti-poti de 3 vestits...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Friky » dc. nov. 28, 2007 4:04 pm

CROKETA me'l vaig comprar a la Moda, una botiga de núvies que hi ha al carrer Sant Josep ( està al centre ) allà tenen vestits de Raimon Bundo, Jesus Peirò, YolanCris, entre d'altres. Me'l vaig quedar allà perquè el vestit em va encantar i perquè amb els meus horaris de feina i casant-me al setembre ho tenia molt malament per anar a Barcelona a fer roves de vestit.

El meu era el model Royal, però em van modificar l'escot per fer-lo més obert.

Quan et cases?

Sobre el Bell recó, hi vam celebrar el 25 aniversari de la meva empresa. Hi estaven convidats els millors clients, els nostres proveidors, va venir un circ per entretenir als convidats, hi havia una exposició i hi havia un sopar a peu dret. Vam confirmar tots els convidats, per entrar tenies que estar en una llista... en total eren 500 persones, comptades una per una, i els del Càtering ho sabien i hi haviem confirmat varies vegades.
Per alguna raó que mai hem arribat a saber només van portar menjar per 200 persones. Pots imaginar-te la cara que se'ns va quedar quan ho vam veure. A més era un dissabte a la nit i no hi havia cap responsable per parlar-hi.

Després de tot això, una setmana més tard, el càtering es va disculpar, no ens van cobrar i ens van oferir un altre sopar gratis, però nosaltres ja haviem quedat malament, i els 25 anys només es celebren una vegada a la vida. Ens va quedar un mal gust de boca amb el tema del bell recó, encara que suposo ue va ser un cas excepcional.

Segur que ara ja no deuen treballar amb aquest càtering, i espero que et vagi tot molt bé.
Friky

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 4:11 pm

Ja sé quina botiga és... Jo només he mirat a BCN pa de moment i fins q ens donin el pis visc akí... On et vas casar?? Nosaltres ens casem a Sta. Maria
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 28, 2007 4:22 pm

mmmm... friky, vaja cagada els del catering, no???? ufff... quin era??? si es pot saber, es clar! Però estic mirant ara el tema dels caterings i minteressa bastant, si no vols possar-ho per aqui, em podries enviar un privi?? Gracies guapa!

He trobat les teves fotos del vestit... molt maco, es que els vestits del bundó tenen algu especial, no??? NO son com la resta... despres potser vaig a provar mels i no magraden , però tenen bona pinta!

Croketa... santa maria de mataro et cases no????
RACHI

EntradaAutor: Friky » dc. nov. 28, 2007 4:32 pm

Rachi, no em fa res dir-ho. Era el catering del Paradís. Nos é si el bell recó encara treballa amb ells. Jo havia anat a sopar al restaurant que tenen a Pedralbes i en teniem bones referències ( del restaurant ) Vam pensar que el càtering estaria també bé.

La vam cagar perquè nosaltres, a la empresa, quasi sempre treballem amb Miracle i mai ens han fallat. Ara sé que Miracle també fan els càterings de la Generalitat (per exemple la xocolata amb xurros que serveixen a les personalitats el dia de sant jordi)

El vestir de raimon Bundó me'l vaig quedar sense saber la marca. Jo volia algo molt senzill, però els que m'agradaven, tipus " napoleó" no em quedaven bé perquè semblava que m'hagués posat un llençol. Són molt alta, primera, pero tinc caderes. Aquest em va agradar perquè tenia cos i, i no tenia res " carregat" ( ni puntes, ni brillantets, ni llaços, ni volants, que no volia) a part, a la foto no es veu però pel darrera és bastant escotat. Ja miraré de posar-vos alguna foto
Friky

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 28, 2007 4:43 pm

Friky... cada any anavem a un restaurant de paradis, el de can amat amb la meva familia per celebrar el dia de sant esteban... pues fa uns anys ho vam deixar de fer, perque en un any... la qualitat va baixar en picat... aquest ja el tenia descartat...

M´apunto el catering de miracle, però segurament el fare amb can jubany, que ens va agradar molt.

Moltes gracies friky!!!!

En referencia al vetit, jo tambe soc anti pedreria, llaços i demes, magraden les coses molt senzilles...
RACHI

EntradaAutor: Friky » dc. nov. 28, 2007 4:51 pm

Rachi me'n alegro d'haver-te ajudat

CROKETA em vaig casar a l'Ajuntament de Mataró. L'interior és molt maco ( bastant modern ) però mb el sostre i algunes peces antigues conservades. Les cerimònies que fan allà són molt maques i jo vaig teir la sort que em va poder casar una amiga meva que ens coneixem des de que teniem 3 anys. va ser molt emotiu

A part el meu marit i jo ens vam conèixer gràcies a les reunions de l'Ajuntament per preparar la Festa Major. Ens va fer gràcia poder-nos casar al lloc on ens vam conéixer
Friky

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 7:29 pm

Si, em caso a la basílica de Sta Maria, a Mataró

Jo también buscava alguna cosa senzilla, sense massa recarregament. La veritat és q estic molt contenta, tot i q he de fer un esforç important per imaginar-me el vestit. De fet l'altre dia vaig trucar pq estava una mica intranquil·la i vaig parlar amb la dona (modista o no sé q...) q em farà les proves i em va dir q quedaria molt bé! Així q ara estic intentant no donar-li massa voltes...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 28, 2007 8:16 pm

Holaaaa!!

Acabo d'arribar a casa y he trobat un video caxondiiiiidim!!! Mireu:

http://www.zappinternet.com/video/xozVv ... dance-ever

Com ho veieu? Jo m'ho estic rumiant de fer aquest ball a la nostra boda... jajjajajaja
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 8:28 pm

Jajajajaja... No hi ha huevs!!! Es boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim!!! Però crec q al meu pare li dóna un infart allà mateix!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 28, 2007 8:30 pm

jajaja pensava que no ho miraria ningú fins demà... jajaja jo es que l'he vist ja 3 cops i es que es brutal... son uns caxondos!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 8:32 pm

Li ensenyaré al meu nen... Li diré: mira que se m'ha acudit pel ball... Pobret, fliparà!!! Jijiji
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 28, 2007 8:37 pm

Jo estic a l'ordinador de casa amb la pantalla minimitzada esperant que arribi el meu per dir-li... lo que pasa q el meu novio dirá ah!! si ho fem ho fem...!!! jajaja

CROKETA ens veiem demà i em dius que tal ho ha vist el teu "home" !!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 8:40 pm

Jejeje, això és el q em fa por a mi!!!!!!!!!! Tot i q m'ho dirà per kedar-se amb mi i veure'm la cara de pero-tu-estàs-boig????
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 28, 2007 8:41 pm

Okkkk!! Fins demà!!!!
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. nov. 28, 2007 11:22 pm

Hola noies!!
Com va tot? Jo he estat dos dies fora, sense conexió a Internet!! Un horror!

Heu quedat avui al final?????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 29, 2007 9:31 am

Boooon dia!!!!!!
Ahir vaig tenir festa perquè vam tenir que anar al Registre Civil pel matí a portar la documentació perquè inicïn l´expedient i vaya peñazo haurem de tornar anar per dir el dia i no se´que més. Mira que són poc àgils pels temes dels papers, em posa de los nervios!!!! però bé.
Després vaig anar amb mon pare a Can Bonastre perquè l´home encara no havia vist la finca i claro pobret ja feia un munt de temps que m´ho deia.
AL NO QUEDAR EN RES DIMARTS VAIG ENTENDRE QUE NO QUEDARÍEM, PERÒ EOOO SOM UN DESASTRE JO VULL QUEDAR!!!!

Fiancée molt bó el video!!! Ara el meu nen ni de conya faria algo igual vamos que si ho fes estaria clar que me l haurien canviat!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 29, 2007 9:50 am

Bon dia noietes!!!

Fiancée ja li vaig ensenyar el video al meu noiet i al principi va i em diu : "pues tampoco lo veo tan complicado... A eso llego!!!" (la veritat es q el ball no és el seu fort...) I quan va començar lo bo ja no va poder parar de riure...
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 29, 2007 9:56 am

bon dia guapes!!!!
jo ahir también vaig estar bastant liada!!!

fiancee el video boníssim.... el vaig veure i no podia parar de riure... avui li ensenyaré al meu nen xo ell no seria capaç de fer aixó.... no se com m'ho faré pq no vol ni fer ball inicial...
g14 com va anar x can bonastre?? que va dir el teu pare?

hem de buscar un dia per quedar...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants