RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. nov. 26, 2007 6:44 pm

Rubgal, al mateix restaurant si ho demanes, et donen un llistat amb totes les esglesies mes properes al restaurant. A mi me'l van donar, el q pasa q ara ns casem xl civil. Xo nosaltres en anavem a casar a l'esglesia d Llerona, q està a 4 Km dl restaurant. També hi ha la d l'Atmetlla d l valles, o la d Bigues i Riells, xo akesta no te pasadis al mig.
Pregunta-ho al restaurant!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: migraz76 » dt. nov. 27, 2007 5:17 pm

Hola a tothom,

Teniu alguna idea de si deixen fer el aperitiu davamt de la casa? No ens ens fa massa el pes fer l'aperitiu davant del saló on fem el convit, pq així es més sorpresa, i no es veu tot abans...

Que en sabeu?
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: mima » dt. nov. 27, 2007 9:20 pm

Migraz76, nosaltres també nes va pasar el mateix. T'explico; abans deixaven fer-ho davant dla masia, xq era casi l'unic lloc, xo dsde q han fet mes gran la zona d davant dl saló, ara ho volen fer allà. A mi em van dir, q tots els casaments q hi haguessin a partir d'ara els farien davant dl saló. El q pasa és q nosaltres ho vem demanar fa 2 anys, i ens ho respecten.
Xo si parleu amb ells, potser encara arribeu a un acord.
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dt. nov. 27, 2007 11:18 pm

Hola!!! Això ja comença a animar-se eh!!!

Per cert això q comentaveu dels menus a mi em van dir q em conservan el preus del 2006, o vam encarragar al octubre passat, xo q ens sumarian l'increment del IPC, a vosaltres lo mateix o no??

Es q de vegades em trobo q cada una te condicions especials.

Noies porfi necessito ajuda amb els fotògrafs, necessito molta informació per decidir-me, porfi _cfe*:-)

Per cert em pensava q Gartur era Disckjockey no serà una orquestra no? :tkitki:: No m'agradaria gens : muaahhhh :
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. nov. 28, 2007 5:01 pm

Hola, el tema de fotografs a nosaltres ens agraba la Laura Ruiz però és una mica cara, així queho farem amb un fotograf que coneixem del barri i ja està. Això sí hem de pagar un canon de 300 euros.
Tema musics: a nosaltres también ens agrada orquestra i em sembla que gatur es tipus orquesta, algu sap alguna cosa??
mima, li preguntarem al restaurant les esglèsies més properes. Merci
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dc. nov. 28, 2007 9:15 pm

Gartur no és una orquestra, són músics, disjokeys. Quan vem parlar amb ells ens van dir q ens posarien la musica q nosaltres volguessim!
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dc. nov. 28, 2007 10:24 pm

Mima, gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M' acabes de treure un pes de sobre, xq jo estava convençuda de q eran disckjockeis i quan vaig veure algo de orquestra em vaig espantar!!!!! : ban :
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: Janna » dc. nov. 28, 2007 10:58 pm

Hola noies!
Jo aquest últim mes he conegut a estudio3, Laura Ruiz i avui he visitat els Bohemius,... i de moment la Laura Ruiz és la que m'ha agradat més, Bohemius és molt més car que els altres dos i pel meu gust massa fashion, massa modern,...
Vosaltres fareu video??? Avui el de Bohemius em deia que no enten com hi ha gent que es casa i no fa video,..., però la veritat, a mi m'agrada més el record de les fotos,... és que tot plegat és un paston!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. nov. 28, 2007 11:20 pm

Nosaltres vam coneixer Bohemius a la fira i ens va semblar un estirat no em va agradar res com ens va tractar. Jo estic bastant quedada amb els de ArtBoda pero valen molta pasta i m'ho tinc q pensar be. Jo la setmana q ve anire a veure al Jordi Ribo i Alphelia a veure q tal.
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: mima » dj. nov. 29, 2007 6:53 pm

Sonia, jo també em vaig espantar quan vaig veure q deieu q eren orquestra!! Xo no, stigues trankila!
Nosaltres si q farem video, trobo q és un record molt maco i molt divertit. Les fotos son genials, xo crec q un dia com akets s'ha d deixar grabat tots els moments!! Dps rius moooolt!!
A nosaltres ens surt bastant b d preu xq ens ho fa un conegut, q treballa`amb temes d'akets.
Tenim uns amics q no van fer video xq a ell no li agradava, i la noia sempre se n'ha arrepentit!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » ds. des. 01, 2007 1:23 pm

Nosaltres si que farem video.
Tema musics: m'heu tret un pes de sobre al dir-me que no són orquestra. El preu són 1150 €??
Ja sabeu que escollireu de menu?? algú ha anat a provar els plats? teniu fotos??
rubgal

EntradaAutor: mima » ds. des. 01, 2007 7:07 pm

Rugbal, nosaltres anirem a la prova d plats cap al gener ns van dir.
I si, crec q els musics valen això mes o menys.
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dg. des. 02, 2007 6:18 pm

Nosaltres también farem el video, per nosaltres es un detall molt important xq tot i q les fotos et fan recordar el video et fa reviure el moment, es molt diferent.

Ja teniu invitacions o detallets??? Vinga noies neu explicant. Jo encara no tinc ni una cosa ni l'altre... soc una mica desastre (beee*.+) (beee*.+)
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: mima » dl. des. 03, 2007 1:39 pm

Ui, nosaltres tampoc tenim ni invitacions ni detallets! Ja veus, no ets la unica!! Els detallets, no en tenim ni idea, la veritat. Em costarà decidirme!
I les invitacions ja estan pensades xo ens hi hem d posar!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dl. des. 03, 2007 4:52 pm

Hola! nosaltres tenim els regals y invitacions vistes pero encara no estan encarregades. Suposo que per gener ho encarregarem. Ho fem a la botiga cromatica, hi han coses molt chules y de tots els preus.
rubgal

bona tarda

EntradaAutor: migraz76 » dl. des. 03, 2007 5:35 pm

Bona tarda, noslatres ja tenim els detallets, però els hem de "confeccionar", i d'altra banda les invitacions les fa el meu Sogre...que es dissenyador gràfic.

En principi tenim pensat que también ens fes les minutes i els planells d'accés, aleshores creieu que en podràn descomptar alguna cosa, o bé canaviar-ho per alguna altra cosa?

Merci.
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: Lea » dt. des. 04, 2007 12:49 am

Eysuke ha escrit:Buenos días,

A mi tambien me mantienen los precios del 2007, menos mal, pq algo de ahorro es algo, no?

Rubgal yo me caso el 11 de julio y boda civil también en el mismo restaurante.

Y del viaje hemos mirado en hacer un combinado por Thailandia y alguna isla ti po Bali o sinó hacer un safari por Tanzania e ir a islas también como por ejemplo Seychelles o a las Victoria, lo que pasa es que ningún viaje ba de de más o menos 4.000€ persona... osea que ya veremos.

Cuando os casais vosotras?

Saludos y bss

Yo el 20 de septiembre y también haré boda civil allí mismo.
En el tema de viajes andamos un poco desorientados. África nos atrae mucho, habíamos pensado también las islas Seychelles o dos paradas tipo Egipto y Turquía.

En el tema de fotógrafos hemos cogido a Laura Ruiz! Mi chico es diseñador y sabe mucho de esas cosas y sin lugar a dudas, las fotografía de Laura son admirables y mi pareja dice que tienen una calidad immmmmpresionante!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dt. des. 04, 2007 6:45 pm

Deu ser bastant bona akesta Laura Ruiz, hi ha molta gent q l'ha agafat x les fotos!
Lea, la meva germana va anar a africa, a fer un safari x kenia i li va encantar! Ara,també stà molt be anar a les seychelles, o també a Egipte q a mi em va encantar!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. des. 04, 2007 8:37 pm

Holaaaaaaaaaaaaa!!! A algú us han trucat de Can Ribas per enviar-vos el menú del 2008 o ja el teniu? A mi em van trucar ahir per demanar-me el mail per enviar-me'l i encara no m'ha arribat!!!! :-/
Nosaltres ens casem el 12 de Setembre i també fem cerimònia civil al mateix restaurant!
Ah, i el viatge ja el tenim! Circuit per Tailàndia!!!!! té una pinta al.lucinant! :-)ok:
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. des. 05, 2007 1:51 pm

Hola Sonia, nosaltres ja els tenim els menus. Quan hi vem anar ara farà unes tres setmanes ens els van donar!!!
Jo també em caso xl civil allà!!! Q guay!!!
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants