Aquesta cosa rara que has dit que és per prevenir que és? un medicament?
Autor: ru » dl. nov. 26, 2007 9:40 am

Autor: annakaes » dl. nov. 26, 2007 12:38 pm

Autor: ANEROLA » dl. nov. 26, 2007 5:50 pm

Autor: LABANDA » dl. nov. 26, 2007 11:02 pm

Autor: Capdemar » dl. nov. 26, 2007 11:54 pm

Autor: Capdemar » dl. nov. 26, 2007 11:58 pm
LABANDA ha escrit:eis!!!
molt menús de cap d'any i els del 2008 que???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
vaya morro!!!!!!!
que més que més?? ui ui el PRÓPOLIS!!!! jo fa anys que el conec... va molt bé per les defenses del coll; ja sabeu que els mestres patim molt de la veu i jo ja estava farta de pastilletes de farmàcia, d'aquelles de sal de potassi, no se si les heu probat mai (no ho feu!!!jejeje), doncs això que em van recomanar el PRÓPOLIS i bé, va força bé... no és cap miracle, però ajuda!! és la droga dels mestres, jejejee , tots anem o am el d'spray, o am el de xarop o les pastilletes...
què hi farem...
Bé wapes!!!
ara he trobat els vestits del meu estil... ANEROLA, no abandono els Pepe Botella eh??,. però a mi els de Yolancris sempre m'han agradat...
us passo la web... si algú vol opinar...
m'agraden L'OLGA, EL MAR I EL YEDRA, EL LIDIA (en honor a mi, és maco también)
www.yolancris.com

Autor: anunciña » dt. nov. 27, 2007 1:43 am

Autor: ru » dt. nov. 27, 2007 8:58 am

Autor: Miriami » dt. nov. 27, 2007 9:43 am
Autor: annakaes » dt. nov. 27, 2007 12:09 pm

Autor: MOT » dt. nov. 27, 2007 3:21 pm
Autor: MOT » dt. nov. 27, 2007 3:23 pm
Autor: Capdemar » dt. nov. 27, 2007 4:51 pm
MOT ha escrit:Ei, xatones,
No creieu que seria una bona manera de fer pressió anar a sopar totes juntes a Ca n'Alzina per Nadal??!!! ja ja ja, i de pas podriem convidar a l'Ariana... ostres quin punt!!!! Seria una sessió de les nostres però podriem parlar-ho tot sense embuts amb ella davant...

Autor: LABANDA » dt. nov. 27, 2007 5:21 pm

Autor: NUMA » dt. nov. 27, 2007 5:44 pm
MOT ha escrit:Ei, xatones,
No creieu que seria una bona manera de fer pressió anar a sopar totes juntes a Ca n'Alzina per Nadal??!!! ja ja ja, i de pas podriem convidar a l'Ariana... ostres quin punt!!!! Seria una sessió de les nostres però podriem parlar-ho tot sense embuts amb ella davant...

Autor: NUMA » dt. nov. 27, 2007 5:48 pm
MOT ha escrit:Uola Noies!!!
Miriami, bentornada!!!
Doncs jo també li vaig enviar un mail a l'Ariana i me'l va retornar, deu ser per la "d", que no hi deu anar, no?
Tema Vestit: avui, els pares i jo hem anat al taller d'Immaculada Garcia, i crec que ens el quedarem. No me n'he provat cap més. Només aquell i tothom me'l veia tan "meu" que crec que sí, que serà aquest. Des que vaig conèixer el meu estil que he volgut un vestit així, i ara crec que no l'hauria de deixar escapar. Volia abaratir-lo cnviant-li la tela, però és seda i la Immaculada no em recomana fer-ho, ja que el color canviaria i el vestit seria més pesant. Apa, doncs, a desembutxacar!!!!
Numeta, què et va semblar la I. Garcia quan hi vas anar? Crearé un post per saber si algú més hi ha anat. És un taller d'un piset del cr Balmes, i això que no tinguin botiga... mmm... abans de decidir-me'n vull referències!!
Autor: NUMA » dt. nov. 27, 2007 5:51 pm
Autor: annakaes » dt. nov. 27, 2007 6:26 pm
NUMA ha escrit:ANNA............. NO HAS DEMANAT CAP COPIA AL NOGUERA ENCARA????
encara no...............

Autor: NUMA » dt. nov. 27, 2007 6:31 pm
annakaes ha escrit:NUMA ha escrit:ANNA............. NO HAS DEMANAT CAP COPIA AL NOGUERA ENCARA????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
encara no...............
Vull anar aquest dissabte per demanar totes les còpies que necessito i portar ja el material perquè puguin començar a treballar amb l'àlbum!!!
Problema: ara és el Jordi que no té temps per posar-se a triar fotos!!! Les triaré jo!!!
tarden gaire a fer les còpies????