NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 1:06 pm

Ica, vols dir que la teva amiga almenys no farà un preu especial per la teva boda??

La veritat és que t'entenc, en general les perruqueries ja son caretes, jo de fet normalment vaig a una, que es barateta, però que no pots demanar gaire,, que et tallin i punt, i tenyir si no t'han de tapar metxes molt clares sí, si no, ni això, per això quan tinc alguna cosa "especial" vaig a la que us comentava abans,,, que és normal tirant a cara (jo ho vec una pasta, però comparant preus, realment és normal.... el que comenta l'Elena de RP, l'altre dia va anar una amiga i va ser un atracament poc menys....)

També tinc l'esperça que m'arreglin una mica el preu per aquell dia, perquè clar, són una o dues probs que t'han de fer de pentinat més aquell dia,,, recollit o semi, i el que hagis de fer-te... :o-o: en fi, és el que hi ha....almenys tenim certa seguretat que sortirem contentes...

Per cert Ica, has anat a alguna botiga de vestits més??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 25, 2007 1:33 pm

Noies! Aquest mati he recollit les invitacions! Una cosa menys... Han quedat molt xules.

Del pentinat ma germana m'ha dit que la seva amiga li fari ilu pentinar-me, aixi que per nadal li diré que em faci alguna prova a veure que tal! Ojala m'agradi, em fa més gracia que ho faci ella i em sortira molt mes barat, de fet no em vol cobrar pero vamos, la penso pagar o comprar-li un bon regal si al final em pentina ella, faltaria mes!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 2:16 pm

Que bé Gloripage!! >.-<: >.-<: >.-<: una coseta menys!!

Genial que et pentini l'amiga de la teva germana no?? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 25, 2007 2:17 pm

Bueno espero que encara no ho se, de fet ella no és peluquera pero es veu que se li dona super be.

Ah! I ja casi tinc decidit els detalls. He pensat en donar foulars a les dones, que com es abril farà una mica de fresca... Que us sembla la idea?
gloripage

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 2:22 pm

Foulards! és original, perquè està menys vist i és util, jo crec que pots qyedar molt bé amb aquest detallet,,,, he llegi d'alguna noia del foro que els va donar i van quedar encantats els convidats (bé, les convidades) on els has mirat??

Bé, lo de l'amiga de la teva germana, tu ho probes a veure que tal, si t'agrada, i mira, si és que sí, una cosa menys de la que preocupar-te :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 25, 2007 6:03 pm

Pues hi ha una botga per internet, pero apart m0han dit un lloc de madird! Ja us dire.
gloripage

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 7:06 pm

Aixó dels foulards és una opció que no descar-to, es el que dieu, és útil! No m'agradaría regalar xorrades que només fan nosa...! no??!?!

En quant a vestits, l'última botiga a la que vaig anar es la "lluna de drap" de Mollerussa, no recordo si us ho vaig explicar. De totes maneres el més important es que com més penso en el vestit que em va agradar allí, més m'agrada... el que passa es que es massa car....!
Bé, seguiré mirant pero si no trobo res que em robi el cor, em sembla que em decidiré per aquest.
Em sap greu, pero es que no sé quin nom té, ni he trobat cap foto per internet, l'únic es que es de Jesús Peiró i té tota la gracia amb molt poca cosa...!

La veritat es que no sé com descriure'l perquè es molt diferent de tot el que havía vist, justament per aixó m'agrada tant! No té pedrería ni blondes de les que hi ha a tot arreu, tampoc es llis ni amb la roba brodada o sigui que imaginació al poder!

*Si hi ha alguna xafardereta de les que saben que entro en aquest foro es quedarà amb les ganes!! jijiiijij :-)) :-)) :-)

A veure si la setmana que vé m'escapo a mirar algun altre lloc i us explico què tal.
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 7:31 pm

Dis que sí Laucob! Estaves moníssima!

Com tu dius, amb el cabell curt no es poden fer filigranes pero si la perruquera té gracia, no cal fer els grans "moños" per a que et deixin guapa, guapa!

Jo tampoc el tinc gaire llarg pero per alguna mica de recollit crec que donarà... i amb el que queda d'any ni les puntes em tallaré!! jejejeje :-))
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 8:51 pm

Ica, tal i com et vaig veure i amb el temps que falta tindràs una mida per ferte l'estil que comentaves que volies....

A lluna de drap.jeje, jo també hem vaig probar dos de peiró i no surten a la web, la veritat és que els teixits són una pasada i els models molt originals també....

Ja ens contaràs!! :-)ok: així que també tens espies?? dona, si ens has de comentar alguna cosa ja molt concreta, sempre estan els privats... o millor encara,... una altra reunió, que la veritat és que m'ho vaig passar de conya l'altre dia :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 9:05 pm

Es veritat, jo també m'ho vaig passar superbé! I no sé exactament si tinc espíes o no pero la taki que fa molt temps que no entra es de la colla o sigui que... segur que hi deu entrar encara més gent!
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 9:34 pm

Així que coneixes a la Taki???? jejejejeje, doncs ens falta les dades a la llista de bodes 2008!! ::-) La veritat és que sí, hi ha altres foros, però no es mouen tant com aquest, així que la gent que té la idea de cercar informació etc a través de forums, acaba en aquest i el món és molt petit, i Lleida més!! si no mira, hem trobo a una veïna del costadet de casa, una antiga companya de l'escola i la germana d'una amiga de tota la vida....jejejeje....Lleida és un mocadoret ::-)

A vuere si després de festes etc fem el soparet que teniem pendent....tot i que just després de nadal, tinc una boda... :o-o: però ja ens ficarem d'acord :-)ok:
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2007 9:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 9:35 pm

Hola a totes!!!
Porto uns dies que no mirava el fòrum i nenes... m'ha costat agafar el fil!!!
Algunes coses: ànims per a les malaltetes, ànims en les recuperacions de les operacions, una cosa, segur que vindrà caminant a la teva boda... alegra't perquè pensa que ella li fa il·lusió i per ella li és un estímul per a la seva recuperació.
Sobre les perruqueres... tema difícil: Elena, jo t'he vist el vestit (jjajajaja, guapíssima), tranquil.la que amb poca cosa al cabell estaràs preciosa. Busca alguna pelu que et sembli de confiança i no t'hi trenquis el cap. Jo intentaré anar a la de sempre, encara que és careta...
I sobre la paperassa, no us puc aconsellar, al contrari... m'ho he apuntat tot.
Els detalls dels foulards, un encert!!!
I a les noves... benvingudes... jo també vaig anar peix durant molts dies però estic aprenent molt!!
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 9:37 pm

Osti Urgell, quin resum :-))

estàs al dia ja de tot :-)ok: :-)ok:

Que tal ho portes??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 9:53 pm

Home...
No gaire bé... A veure, estic treballant a l'estranger i això d'organitzar una boda en la distància.. té dies xungos. Sort del fòrum que m'anima bastant i trec algunes idees. En resum, em caso al juny, encara no tinc el vestit decidit... ara al nadal enllesteixo el tema, tinc el restaurant, l'església, el capellà, i el futur marit (que també és important... jajajja). Ah, i també tinc la persona que em farà les invitacions... la resta... com diuen, el més calent és sota l'aigüera... Quin horror!! en canvi, a tu et veig tant posada... em fas enveja... O tens tot sota control, una pregunta. Tens alguna pàgina de pentinats? Ja veus que abuso de tu...
Urgell2

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 9:58 pm

Urgell, jo parlo però no tinc més coses que tu, de moment, només idees,,,, tinc restaurant (que he d'anar a parlar perquè han canviat un munt les condicions i no se quines ens aplicaran ara :-( ) i fotograf i les invitacions a mig fer,.... jeje... pàgines de pentinats?? a la web no he vist gaires, però ara rebusco.... i d'abusar res!! la veritat és que deu ser complicat això de fer les coses vivint lluny... t'has d'organitzar molt el temps no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 10:03 pm

I tant!!! sóc una secretària supereficient!!! Els meus millors amics són els words i els excels!!! és broma. La fotògrafa també la tinc... jo crec que ara al febrer, que ja em tornaré a instal.lar a Catalunya ja podré organitzar les coses amb més tranquil.litat. Ara, l'únic que tinc pendent és el vestit... la resta... em sembla que tinc temps...
Sobre elrestaurant... jo també he d'anar a comprovar el tema, perquè nosaltres el tenim encarregat i ens van dir que no canviarien gaire els preus, però no sé... sobre el tastet... vosaltres m'hi heu fet pensar, jo em caso al juny... suposo que ens avisaran ells.
A més, molts dies somio amb la boda... l'atabalament... a vegades m'emociono i tot de pensar-hi.
Urgell2

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 10:11 pm

No tenia més que un parell guardades, i he buscat per sobre algunes webs,,,, no se que tal seran....

Jo del cabell vaig bastant perduda, quan tingui el vestit, aniré a parlar amb la perruqueria a veure que pensem...

http://www.capel-lo.com/esp/default.asp
http://www.schick.es/galeria.htm
http://www.detallazos.com/bodas/peinado ... novias.htm
http://www.hola.com/belleza/visores/peinados_novia2007/
http://www.peinadosymaquillajes.com/image/tid/12
http://www.webdelanovia.com/belleza/peinados-de-novia
http://galeria.nuvisystem.com/categorie ... d2h95vgkm7
http://www.mariscalpeluqueros.com/HTML/ ... novia.html

Ànims Urgell, que encara tens molts messos per endavant per enllestir fins l'últim detall...

Si et podem ajudar en qualsevol cosa, ja saps :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 10:14 pm

Moltes gràcies guapa...
Jo per aquí a Milà... moltes nits sou el meu consol, almenys m'alegro veient les idees vostres, els ànims i amb la il.lusió del casament. Però, res, alegrem-nos!!!
Si necessiteu alguna cosa... jo us puc aconsellar a algunes botigues milaneses: Versace, Giorgio Armani... encara que els preus... jajajjajajajaja
Urgell2

EntradaAutor: Key » dg. nov. 25, 2007 10:20 pm

Normal que somiis, l'estrés i els nervis, que passen factura!! aich!!

noooo, botigues d'aquestes millor ni ensumar-les, que després et ve un caprici... i ens hem d'aguantar... jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. nov. 25, 2007 10:22 pm

ja et dic que ni els capricis et venen... sóc una experta en veure aparadors i veure com la gent hi entra... i penso: qui són? jjejejejej, sort que mira... cadascú té les seves il.lusions... vull dir que nosaltres, amb el fòrum som més terrenals (per no dir normals).
Urgell2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants