NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » ds. nov. 24, 2007 1:19 pm

A mi també em van dir que el tastet i tot aixó es un mes i mig o un parell de mesos abans... No et preocupis que ho tenen tot controlat! Més els val! Amb els calers que guanyen....

Per cert, he trobat una pagina de detallets que està força bé de preu i de tot... a veure que us sembla: www.detallespecial.com
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:20 pm

jajajajaja aquesta és bona Gloripage....

noies!! tranquiles!! que no cundeixi el pànic!!

Ja sabeu que us farem un cop de mà en tot el que poguem ajudar-vos....

ànims, que arribareu a tot,,,, si no, ja ens ho direu ja :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:21 pm

ONdia, m'acabo d'adonar, Nurya i Gloripage, us caseu el mateix dia, a quina hora et cases gloripage??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 24, 2007 1:22 pm

Per la tarda
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:22 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ens deixareu que us anem a veure a l'entrada??? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 24, 2007 1:27 pm

Si dona es clar! El que ja no se si us faré gaire cas perque estaré histèrica! A més serà que no hi haurà gent mirant al carrer major un dissabte per la tarda! Fa poc vaig passar i ja em moria de vergonya de pensar-ho!
gloripage

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:31 pm

Dona, és normal que aquell dia, sobretot a l'entrada de l'esglèsia estiguis que no estiguis,,,, hi ha vegades que hem anat a portar una lliga a la nuvia i ni l'hem arribat a ficar-li, entre que et quedes bocabadada mirant la núvia, i el moment... et quedes amb ella a la mà... :o-o: jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 24, 2007 1:36 pm

Bueno ja veurem, de totes maneres em fa mogollon de vergonya.... Ja veurem vale?
gloripage

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:59 pm

OK Gloripage, tranquila, encara hi ha molt temps per pensar-ho... tu ara a per feina, que no somiis més amb les coses de la boda que et falten :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. nov. 24, 2007 4:14 pm

jo tambe em faig un fart se somiar amb la boda i que tot surt malament, que plou, be en fi una serie de coses que esperem que no passin aquell dia, sino...jajaja
ja he vist que ens casem el mateix dia!!!! pero la gloripage per la tarda i jo al mati (12'30). haure d'anar super aviat a la pelu i fero tot pitant!!!!! quins nervis!!!!!!!!!!!

avui he anat a la pelu a tallar-me el cabell i ja hem estat parlant del que em fare el gran dia. sera un semirecollit i e danar mirant i portar-li el que mes magradi. aqui us poso un que de moment es el gran candidat. es de l'estil que vui, no dic que sera igual igual pero mes o menys, bueno ja menteneu no?????quin lio!!!!!

a vere si us agrada!!petonets
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: ica » ds. nov. 24, 2007 7:12 pm

Es molt bonic nurya, a mí m'agrada aquest estil també! El que passa es que com que encara no tinc vestit... dependrà del escot. Ho dic perquè el vestit que m'agrada porta el coll tancat amb els hombros descoberts i llabors m'ha dit la perruquera que queda millor un recollit alt. I aquest estil pero recollit del tot també es el que li vull demanar... bueno, no sé si m'explico!... i a veure si m'enten ella! :-)
Imatge
ica

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. nov. 24, 2007 10:02 pm

Jo tinc un gran problema amb tema pelu........ vaig anar durant molts anys a la RP de Lleida, n'estava contentíssima i sentia que ja era com la "meva" peluqueria, que m'entenien a la primera quan volia provar alguna coseta nova i de seguida encertaven quan improvisaven coses noves amb el meu cabell, era com si ja coneguessin els meus gustos!

Pero de cop i volta, no sé, els preus van començar a disparar-se, em feia el mateix que sempre i em costava un pastón més........ fins que un dia em van pegar tal clavada que em vaig quedar petrificada a la porta i no vaig gosar ni apreguntar si podien haver-se confos.........

Desde aquell dia no hi he tornat!

:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

I ara no sé que faré el dia de la boda! He anat provant diferentes pelus i no acavo de trovar cap que m'inspiri la suficient confiança com perque em pentinin en aquest dia tan especial. No se si os passarà lo mateix a alguna, no és que siga molt exigent però tinc por de que a última hora el cabell em quedi fet un churro i m'emporta un gran disgust!

Per cert Nurya, el recollit m'encanta!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. nov. 24, 2007 10:08 pm

os adjunto recollit i ram que em fan gràcia!

El ram com aquest però tot amb roses blanques.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

Bones!!

Nurya, m'agrada molr aquest semirecollit, ja l'habia vist altres vegades.... l'unic és que jo no hem vec fent-me ondulacions perquè tinc el cabell molt llis, com a molt alguna ona suau potser encara m'aguantaria... nu se, quan tingui el vestit ja pensaré....

Però aquest estil és maquíssim...

Elena, només has ficat una foto del ram, del pentinat no.... jo aniré a una a la que sempre acudeixo quan vull ferme alguna cosa, sense arriscarme, perquè és el que dius, vas a algunes, però no t'avaben d'encertar o no se... i aquesta sempre que hi vaig, m'encerten, sigui molt canvi o poc...
Es a Lleida, no se si t'anirà bé, si vols que et passi la direcció per si vols fer una prova a veure,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 12:04 am

Jo la veritat es que no tinc on triar... una de la colla amb qui anem sempre, té una peluquería aquí a Mollerussa mateix i es ideal!
L'única coseta es que encara que m'agrada prou com m'ho fa, és caríssima i cada cop més! :-(
La veritat es que algún dia crec que li insinuaré perquè tot i que m'agrada no puc pagar tants calers...
L'últim dia que hi vaig anar era perquè anava de bodes i tot i que em van pintar les ungles i em van maquillar (rentar, tallar i metxes) em va clabar 80 € i a sobre crec que em va dir que no em cobrava el pintar-me les ungles...! Em vaig quedar parada pero que podía fer... justament al haber-hi confiança encara pots dir menys.

En resum: em pentinarà ella per la boda, no puc anar sempre allí pels preus i tampoc puc deixar d'anar-hi...! Un bon rotllo!
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 25, 2007 3:27 am

Pues jo el tema pelu no en tinc ni idea, a més, com que no visc a Lleida no tinc pelu de confiança ni res. Suposo que porvaré a la pelu on va ma mare a veure que tal, ella va parlar amb ells i sembla que bon rollo. No tinc gens clar que vull, estic entre semirecollit o recollit del tot rollo moño sesentero... No se. De moment ningu m'asesora!

Tambe tinc una amiga de ma germana que pentina i ho fa molt be, li te que preguntar si em voldria pentinar...

Al febrer potser començo a provar...

Ica jo li diria clarito tu, no et deixaras el sou perque es amiga a la seva peluqueria!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dg. nov. 25, 2007 3:27 am

Pues jo el tema pelu no en tinc ni idea, a més, com que no visc a Lleida no tinc pelu de confiança ni res. Suposo que porvaré a la pelu on va ma mare a veure que tal, ella va parlar amb ells i sembla que bon rollo. No tinc gens clar que vull, estic entre semirecollit o recollit del tot rollo moño sesentero... No se. De moment ningu m'asesora!

Tambe tinc una amiga de ma germana que pentina i ho fa molt be, li te que preguntar si em voldria pentinar...

Al febrer potser començo a provar...

Ica jo li diria clarito tu, no et deixaras el sou perque es amiga a la seva peluqueria!
gloripage

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 8:08 am

Yaaa... pero estic contenta de com m'ho fa! I em fot pal buscar una altra pelu i a sobre crear un mal rollo! Ditxoses peles...! :-( :-( :-(
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 12:10 pm

Jo tampoc ho trobo normal que volguéssin pentinar-te el dia abans... que havíes de fer? dormir asseguda??? :-/ :--( :-/ :--( I si a sobre la teva mare es una clienta fidel que hi va cada setmana... vamos!!!!

La majoría de peluqueres el que ja no fan es anar a casa, pero obren per tu i si es vol pentinar algú més de la família i com a molt et cobren un plus per obrir expressament!

Per sort ens casem en dissabte... jijiji
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. nov. 25, 2007 12:51 pm

Ho trobo genial, s'ha de fer el que sigui per estar a gust i que puguis tenir tothom allí!! :-)ok:
A més, ara perquè s'ha posat "de moda" el dissabte pero abans es casava tothom en diumenge!!
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants