NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

Re: NUVIES LLEIDA 2008

EntradaAutor: RAKI32 » dv. nov. 23, 2007 6:24 pm

Aresuki ha escrit:Hola a totes!!!
Fa temps q pululo per aki...però no fa bastant q no publico res...(no tenia temps....) i com cada cop kda menys pel 2008 (obviament...cada mes q pasa ens hi apropem més) Doncs era per conéixer-vos una mica!
Ptos per totes
Ola jo soc nova per aki i tambe em caso al Juny a
Lleida,espero poder anar parlant una mica e intercambiar opinions.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ica » dv. nov. 23, 2007 6:59 pm

Hola Raki32, benvinguda!
Ja veuras que aquí hi ha gent superexperta que et pot ajudar en moltes coses! I segur que tú també ens pots ajudar a moltes de nosaltres....
Au doncs, anima't i explica'ns tot el que et vingui de gust... Per cert, si vols, pots dir-nos on et cases, el dia i tot aixó... OMPLIREM LA LLISTA DE LLEIDATANES que ja fa dies que no creix!!! >.-<: :-()-) >.-<: :-()-)

Marjo, que per casualitat vas a l'Ekke?!?! Com que dius que es nou... :hmm::
Jo fins fa pocs dies també hi anava pero em vaig borrar la setmana passada perquè no hi puc anar i val una pasta! :-(

En aixó dels papers jo també estic super peix... Totes us caseu per l'esglèsia? Es que jo em caso pel civil i m'imagino que els passos no tenen massa a veure... :o-o:
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dv. nov. 23, 2007 7:12 pm

Ica, així tu estàs igual que jo...jejeje, ens hi haurem de ficar.. :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

ei

EntradaAutor: Nurya » dv. nov. 23, 2007 7:33 pm

ei noies! tinc un cacau mental! i estic preocupada a vere si no marribaran els papers a temps o que?
a vere, jo em vaig batejar a la catedral de lleida i em caso a alcarras, o sigui, que nomes e danar a la catedal i que mu donin i portaro a alcarras no? i la partida de naixement anar-la a buscar al jutjat i portarla a alcarras no? val que vagi al bisbat a fer algo???? no ho pillo!!!
en canvi, el meu furut marit es de tortosa i la partida de naixement ja la te, li falta lo de la fe de baptisme, ell ha de portar algo al bisbat? al d'aqui o al d'allí? AJUDEU-ME PLEASE!!!!Gràcies wapis
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 23, 2007 7:51 pm

Raki32 benvinguda al foro. Ja veuras com aqui trobes un munt de idees per la teva boda i tothom t'ajudara molt. Hi ha molt bona gent. :-()-) :-()-) :-()-)

Ica jo vaig al gimnas Estil Sport (o algo així) d'aqui a Molle. Abans era a un carrero sense sortida del carrer de correus i ara es al poligon del Caprabo una mica mes avall Han pujat una mica la quota desde que van obrir el nou pr esta força be de preu

Tema papers estic totalment perduda, no en tinc ni idea, sento no poder-hos ajudar :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dv. nov. 23, 2007 7:59 pm

Marjo t'he enviat un privi per lo del gimnás...
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dv. nov. 23, 2007 8:10 pm

Ja t'he respos, un bon missal ::-) ::-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

Re: NUVIES LLEIDA 2008

EntradaAutor: RAKI32 » dv. nov. 23, 2007 8:13 pm

Aresuki ha escrit:Hola a totes!!!
Fa temps q pululo per aki...però no fa bastant q no publico res...(no tenia temps....) i com cada cop kda menys pel 2008 (obviament...cada mes q pasa ens hi apropem més) Doncs era per conéixer-vos una mica!
Ptos per totes
Moltes gracies per respondre,fa dies ke estic per aki observant cosetes i al final em decideixo a escriure una mica,ke veig ke les noies de lleida els costa una mica.Aniré explicant una mica la meva Historia per si us sembla interesant,Jo em caso el dia 14 de Juny a les 6 de la tarde,en un poble prop de Leida ke es diu Alguaire,i el Sopar será a la Fonda Del Nastasi.Aniré explicant mes cosetes sobre mi.
RAKI32

EntradaAutor: ica » dv. nov. 23, 2007 8:29 pm

Raki32, t'he enviat un privi...
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dv. nov. 23, 2007 8:30 pm

Sembla el dia dels privats aixó... perdoneu pero pot ser que ens coneguem...!?
Imatge
ica

EntradaAutor: RAKI32 » dv. nov. 23, 2007 8:56 pm

a28 ha escrit:no hi ha ningu mes de lleida que es casi al 2008???? :hmm:: :hmm::
Ola vaig una mica peix no se massa be com funciona aixo faré el ke podré jo soc del 14 de juny a lleida
RAKI32

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. nov. 23, 2007 10:04 pm

Wapes!!!

Com m'ha costat ficar-me al dia!!!!!!!!!!!!!

Mohnt, com ha anal l'operació???? Se'n sap alguna coseta?? Molts ànims wapa!

Marjo, felicitats pel vestit! Jo també vaig estar entre el Nalon i el Desvan, a ma mare li agradava més el desván i a mi el Nalon i al final vaig escombrar cap al meu però és xulíssim! Segur que estàs guapíssima nena!

Per cert, jo también treballo a Mollerussa i l'altre dia vaig anar a informar-me al gimnàs que dieu! No sé si va ser l'hora o què (hi vaig anar a les 7 i mitj a de la tarde...) però em vaig estressar de la gentada que hi havia... Els preus els vaig trovar molt bé però de moment no crec que m'hi apunta! Estic acavant de decidir què fer si piscina o gimnàs.... Les piscines de Molle también estan de conya i surten molt bé de preu!

Raki, benvinguda! ja veuràs com poquet a poquet aniràs agafant idees de totes! Va molt bé el foro perquè et vas ficant al dia amb tot el que s'ha d'organitzar!

PER CERT NENES, A MOLLERUSSA FORREN SABATES PER 50EUROS! Al sabater que hi ha al Carrer Ferrer i Busquets al costat de la Primavera! Jo ja he decidit que buscaré una sabata còmoda i la forraré amb la mateixa roba del vestit!

Oni! Qué gracia que me hayas reconocido! La verdad es que a pesar de que haga más de 10 años que no nos hemos visto no estamos muy cambiadas eh???

Azzi!! tus nenas son guapísimas! No me quiero perder las fotitos de mamas noels oki???

Petonets! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dv. nov. 23, 2007 10:09 pm

Bonesssss

Raki, benvinguda!!!!!!!

Elena, jejeje, tras la foto del otro día, pues si, ya te tengo clichada....jajaja, a ver cambiar has cambiado, pero bueno, no como para no llegar a reconocer los rasgos...jeje

Voy a ver si encuentro la lista del bodas del 2008 y actualizo :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. nov. 23, 2007 10:14 pm

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

ABRIL

05/04: Nurya: Surt de: Lleida
Cerimònia: 12'30h Alcarràs
Restaurant: Gran Palermo

05/04: Gloripage: Surt de:
Cerimònia: ??h Catedral
Restaurant: Bodegues de Raïmat

JUNY

07/06 - Urgell 2: Surt de Balaguer
Cerimónia: Balaguer
Restaurant: La Dida de Vallfogona

14/06 - Raki 32: Surt de: Alguaire ¿?
Cerimónia: 18h Alguaire
Restaurant: Fonda del Nastasi

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

JULIOL

19/07 - Aneta: Surt de: ??
Cerimònia:
Restaurant: Bodegues Raïmat

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

SETEMBRE

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: ??h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català

OCTUBRE

11/10 - Ica: Surt de Mollerussa
Cerimónia: 17:30h Jardins Resquitx

18/10 - Azi: Surt de: Lleida
Cerimónia: 13.30h La Seu Vella
Restaurant: Alarí
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 23, 2007 10:23 pm

Nurya tema papers.
Tu tens que agafar lo del baptisme a la catedral, la partida de naixement del registre i portar.ho tot a la esglesia d'alcarras. No cal que vagis al bisbat abans.
El futur te que anar a la esglesia on es va batejar demanar la fe de baptisme i portarla al bisbat de barcelona a que la legalitzin. Despres portarla ja sellada amb lo del naixement a alcarras.

Despres a alcarras ja us diran que mes fer pero ja esta tot lo important.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 23, 2007 10:30 pm

Benvinguda al foro Raki32!

Aqui veuras com totes ens donem consells i de tant en tant ens desfoguem una mica dels nervis de la boda!
gloripage

ei

EntradaAutor: Nurya » ds. nov. 24, 2007 12:56 pm

gracies gloripage i laucob!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ho tinc una mica més clar wapes, és que amb aquest tema estic preocupada per a veure si no em donaria temps d'entregar els papers i no em podria casar... jo que se!!!!paranoies meves!!!!!!

Ah!una altra coseta titis: jo ja tinc el restaurant guardat (gran palermo) i ma dit que fins al gener no el truqui per començar a parlar del tastet, del convit i tal. Pero no creieu que és una mica apretat? ho dic pq jo he llegit per aqui que hi ha gent que es casa després que jo i ja ha anat a fer el tastet i ja te les coses mes o menys clares i jo me desperar! a vere si aquest home s'ha oblidat de nosaltres, no crec no?

tinc unes ganes de que arribi aquest dia i a vere si surt tot be pq els preparatius xiques son una mica pesadets!!!!!buf!!!!!

petonets i gracies
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 24, 2007 1:09 pm

Nurya si et serveix de consol jo no crec que faci el tastet fins al febrer-març... I em caso a l'abril crec que com tu. De fet tampoc es gaire cosa, provar, triar i concretar. El tema de les taules fins 15 dies o una setmana abans no es fa aixi que res.

Jo tambe tinc ganes de que arribi el dia! Avui he somiat que era el dia, i que passava tant rapid que no ens entervem de res i ens oblidavem der fer un munt de coses (la entrega de parelles, el ball ni l'haviem triat, no hi havia musica al sopar, els detalls,...) un desastre! Suposo que es el que em queda fer i somio amb aixo i tot!

Ja em queden 4 mesos "i pico"!!!! Passat festes a correr!
gloripage

EntradaAutor: Key » ds. nov. 24, 2007 1:13 pm

Nurya, el tastet fer-ho entre dos i tres mesos abans, jo crec que està bé, a mi hem van dir de fer-ho un mes abans, tot i que li diré de fer-ho una mica abans, almenys un parell de mesos abans...

Ara, si hi ha coses que vols comentar abans... detalls o coses que volgueu fer al restaurant, doncs si et quedes més tranquila, ves abans dona, no et diran res :-)ok:

Nosaltres per exemple, no se quan però volem anar a parlar, perquè vam veure que les condicions menús etc pel 2008 han canviar força de quan ho vam contractar.... i vull saber a que atindre'ns, sobre preus, menjar i tot...

TRanquila!! ja veuràs com tot surt genial!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 24, 2007 1:16 pm

Si jo el tastet suposo que el faré el mes abans, cosa que no vol dir que no els truqui de tant en tant, de fet ja vaig parlar amb ells fa poc.

Suposo que al febrer quan vagi a fer la primera prova del vestit, faré visita al restaurant i a la esglèsia no sigui cas que es moguin de puesto!
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants