Wapes!!!
Com m'ha costat ficar-me al dia!!!!!!!!!!!!!
Mohnt, com ha anal l'operació???? Se'n sap alguna coseta?? Molts ànims wapa!
Marjo, felicitats pel vestit! Jo també vaig estar entre el Nalon i el Desvan, a ma mare li agradava més el desván i a mi el Nalon i al final vaig escombrar cap al meu però és xulíssim! Segur que estàs guapíssima nena!
Per cert, jo también treballo a Mollerussa i l'altre dia vaig anar a informar-me al gimnàs que dieu! No sé si va ser l'hora o què (hi vaig anar a les 7 i mitj a de la tarde...) però em vaig estressar de la gentada que hi havia... Els preus els vaig trovar molt bé però de moment no crec que m'hi apunta! Estic acavant de decidir què fer si piscina o gimnàs.... Les piscines de Molle también estan de conya i surten molt bé de preu!
Raki, benvinguda! ja veuràs com poquet a poquet aniràs agafant idees de totes! Va molt bé el foro perquè et vas ficant al dia amb tot el que s'ha d'organitzar!
PER CERT NENES, A MOLLERUSSA FORREN SABATES PER 50EUROS! Al sabater que hi ha al Carrer Ferrer i Busquets al costat de la Primavera! Jo ja he decidit que buscaré una sabata còmoda i la forraré amb la mateixa roba del vestit!
Oni! Qué gracia que me hayas reconocido! La verdad es que a pesar de que haga más de 10 años que no nos hemos visto no estamos muy cambiadas eh???
Azzi!! tus nenas son guapísimas! No me quiero perder las fotitos de mamas noels oki???
Petonets!