Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 12:57 pm

Gracies per les opinions!!! Rachi, q es això de tela pobre???

Els vestits si q porten cua, la del sicilia es com el vestit, abullonada i l'altre porta una cua q no es la del vestit, jejeje. He escollit una altra pq la d'aquest em feia un cul massa pla (va ser unànime q s'havia de canviar!!) i me'n poso una q te unes costures i com unes pales q me'l fan més mono, jejejeje... Ah! I es més llarga también!

Lo del viatge son 9000 els dos? o cada un? On anaveu?
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 12:58 pm

Et dono el seu telefon si vols. Tel passo per privi. Envia´m el teu nom per privi i li dic que ets amiga meva, a veure si aixi es comporta i tho arregla una mica.

T´envio un privi.
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 12:58 pm

Noies me'n vaig q he kedat per dinar amb el meu noiet! Està de vacances i molt ocioso i ara em passa a buscar.

Si puc després, em connecto!
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 22, 2007 1:00 pm

el meu noviet vol anar a jericocoara, que es veu que és una de les millors platges del món, esta a 3 hores de fortaleza!! nose ho hem d'acabar de mirar!!!!

voleu quedar next week?
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 1:01 pm

els dos, els dos!

Anem a fer un safari i despres a una illa de mozambique que es veu que estan super be i be de preu. Es veu que seychelles nomes pel nom es hiper mega cara i aquestes tene les mateixes aigues i demes i estan millor de preu. A ell li van molts de rebote de gent que ha estat super descontenta amb el corte _____. ( ja m´enteneu) bueno, ell en sap bastant perque ha viatjat molt i ho fa be. Els meus sogres marxen ara a l´antartida amb ell.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 1:08 pm

Que guay RACHI un safari també ens agrada molt a nosaltres, les opcions que tenim son, Safari +Platja, India+Platja, Polinesia+¿?
No sé es que ens encanta viatjar i qualsevol lloc estará bé. Però d'altra banda, també, com hem viatjat bastant doncs cada cop son més exigents... Ara que per mi m'aniria a l'india però el meu novio diu que la Polinesia o anem de lluna de mel o no hi anirem mai. Peró bueno no sé tot es mirar-ho.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 1:17 pm

Tela pobre, es agafar una tela daquestes que no val res, blanca normal i et fan la forma amb agulles, o cosit aixi provisionalment. A mi mho va comentar la cangui que ho feien alla al bundo!
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 22, 2007 1:49 pm

Ei, nenes, em despisto un moment i ja heu fet gairebé dues pàgines, jejeje...

Croketa, m'encanta la part de dalt del vestit... Bueno, de fet, m'encanta tot el vestit, és que a mi si que m'agraden les faldilles vaporoses... (encara que si me les poso semblo un xampinyonet, jejeje, em queden fataaal)

Rachi, súper viatge, no??????

Uns amics van anar a Nova Zelanda i em van dir que és una passada! S'hi van estar tot un mes, i van recorrer tot el país. Van acabar a les Illes Coock (platgeta) i també una passada... Ara, és un viatge carísim i si el vols disfrutar has d'anar-hi molts dies...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 22, 2007 5:06 pm

Deu ni dó!!!!! Em despisto unes hores i aki us revolucioneu!!!! jedjejeje

La part d´adalt com la delaCangui realment t´afavoreix molt i et realçamoltíssim, bona elecció!!!!!
I que la cua pugui ser de quita i pon aixo es perfecte!!!!!! I super comode!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!!

Fiancée, just ahir perla nit parlava ambelmeu nen el tema delviatge perquè a mi em famoltíssimail-lusió Australia i Polinesia però no ets la unica que diu que no val la pena perquè sols Australia ja és un PEASSSO viatge!!!!!!
Nosaltres també tenimuna altra alternativa que cada dia té més punts que és l´oest de Canada i combinar-ho amb una illa com per ex Hawai. Ara sols em queda batallar el tema de l´avió perquè em diu que li fa molt pal tantes hores d´avió!!!!!
No sé, a mi encara no m´han fet cap pressupost però depèn dels hotels que t´hagin posat estàforçabé!!!!!!!
Racgi, jo potser també m´apunto a lo del teu cunyat i vaya passada de viatge que farà ara però de moment com la germana delmeu nen treballa enuna agència en principi el meu nen que no vol dir que jo també, jejejeje ho mirarem amb ella.
Ofcourse no m´oblido de tu, simplement encara no he vist almeu germà.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 22, 2007 5:28 pm

G14, tranquil·la... si al final no se ni si podrem marxar.... :-/ Tinc al nen colapsat de feina i ja m'està avisant de que de moment no confirmi res....
Intentaré fer reserves amb possibilitat de cancel:lació, per si de cas....

Ah i molt bona idea de viatge, Canada + Hawai!!... Si que son hores d'avio, peró si tens sort i agafes un avió amb horari nocturs es passa ràpid, pq vas dormint tota l'estona.
Aquest estiu jo vaig anar a Mèxic, i per anar un pal: 11 hores d'avio i tot el viatge de dia, no vaig dormir gens, però per tornar vaig sortir de nit i vaig dormir fins a Bcn
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 23, 2007 9:40 am

Booooon dia,
A veure Ofcourse li vaig preguntar a mon germà lo de l´hotel a Roma i es diu Minerva. Em va dir qque és bastant caret però bé el pots mirar!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. nov. 23, 2007 9:58 am

Bon diaaaa!!!

Q tal anem?? Jo morta de son... Ahir vaig arribar a casa a les 3 de la matinada... Uns amics del meu nen estan akí de congrés i vam anar a pendre algo i ja no estic per aquestes històries... Em faig gran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert!! No us ho vaig dir... Tindré un nebodet!!!! Ueeeeee... Anda q no s'ha amagat el tio ni res...
Rachi, a mi también m'interessa això del teu cunyat... Però bueno, fins al gener no mirarem res.

A veure q mes... Ah! Ahir vam anar a mirar invitacions... N'hi ha tantes!! Vam anar a la Pepa Paper, al Eventus i vam intentar anar al Gourmet d'Or, però tenien una fira i no ens van poder ensenyar res de res... Avui o demà mirarem algo per Mataro
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 23, 2007 10:03 am

Moltes FELICITATS!!!!! Pel nebodet!!! Quna neixerà????
Jo lo de les invitacions ho hem fet a Badalona i vam anar a l´Eventus i com més omenys eren les mateixes doncs vam preferir fer-les a Badalona perquè estàn molt aprop de casa del meu nen i ademés tenen imprenta pròpia i així qualsevol cosa és més facil rectificar!!!!!!

Ara ja et quedes per aqui Croketa??' o tornes a marxar a Madrid!!!

A veure quin dia quedem de la propera setmana!!!! Menys dijous per mi qualsevol dia!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. nov. 23, 2007 10:20 am

Doncs naixerà a finals de Març (jejeje, fins i tot es possible q coincideixi amb el meu cumple!)

Me'n torno a Madrid el diumenge... En principi no tornaré fins al Nadal, a no ser q ens diguin algo del pis, però té pinta q fins al febrer res de res :-( No sé quin lio tenen muntat els de la constructora amb l'ajuntament, però els uns pels altres i la urbanització de la zona (han d'arreglar algun carrer) encara no ha començat... I fins q no acabin no donen els permisos, etc... Q hi farem!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. nov. 23, 2007 10:24 am

Escolta el meu cumple és per aquesta època també, l´11 d´abril!!!!
Nosaltres amb el tema pis em sembla que també es retrassarà fins a finals de gener o principis de febrer!!!!! pel mateix motiu que dius però es luqui hay, no????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. nov. 23, 2007 10:30 am

G14, gràcies per l'Hotel... Ara ho miraré.
Croketa, que guay un nebodet!!!!!!!! I paciència pel tema pis... Las cosas de palacio van despacio!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dv. nov. 23, 2007 10:47 am

croketa felicitats per lo del nebodet!!! >.-<:

i amb el tema pis, us ho heu de prendre amb calma perque aquestes coses sempre van lentes!!!

ahh que tal les invitacions croketa??? vas veure algo que t'agradés?
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. nov. 23, 2007 11:19 am

Aixxxxxxxx... Lo del pis m'ho prenc amb calma, però ja començo a estar una mica cansadeta... Ens l'haurien d'haver donat el març passat (2007), però hi va haver un accident, l'obra es va parar 2 mesos i van retrassar l'entrega 6 mesos, es a dir, fins a aquest setembre. Ens fan mirar la hipoteca depressa a mitjans de setembre per dir si la fem amb la q està concedida o no i ara ja portem uns altres 2 mesos de retard i a continuar esperant... No tinc pressa pq me'l donin pq no hi he d'anar a viure ja, però crec q s'estan passant una miqueta... En fin... Es lo q dius, es lo q hay!

Tema invitacions... A eventus en vam veure alguna q ens va agradar força però el meu novio, q es pensava q una invitació no podia valdre més d'1 euro (no sé en quin mon viu...) les va veure cares... Però bueno, vam mirar algun lloc més i ja va veure q no era per tant. Mirarem alguna coseta més i m'imagino q quan tornem al Nadal ja decidirem algo
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. nov. 23, 2007 11:27 am

croketa sobre quins preus es mouen?? perque les que a mi em van agradar a gourmet d'or valien 3,60€!! només he mirat aquest lloc pero el gener començaré a mirar altres a veure que hi ha més!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. nov. 23, 2007 11:35 am

Doncs més o menys... Les q vam veure del eventus estaven entre 350 i 470 eur les 100 invitacions (impressió inclosa). A la pepa paper, entre 290 i 465... Amb aquestes últimes de la pepa vam flipar, pq eren super-senzilles i en principi valien 1.5 més 0.4 del sobre, però la caligrafia q tenien feia q la impressió valgués una pasta.... Al eventus el q em va agradar es q pots escollir el color q vulguis i així personalitzar-les força... A la pepa, les q t'ensenyen son les q tenen i no pots modificar el color del paper o el sobre...

Després a Gràcia vam anar a fer un volt i vam entrar en una papereria del c/verdi i vam veure unes q estaven entre el 3 i 3.6 per invitació. Aquestes tampoc estaven malament.
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants