Autor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 10:53 am
Hola guapiiiiiiiiiissimes!!!
Q tal va tot??? Jo tinc moltes novetats, jejejejeje...
Començo... Ja tenim fotògraf!!! Ueeeeeee!! Al final ens vam decidir d'una punyetera vegada pel q ja haviem mirat (The Fotoshop). Vam escollir un àlbum nou q tenien q era una miqueta més gran i apaisat (l'altre era vertical) amb el video i els àlbums pels pares. Aix, una cosa menys!!!
Ara tema vestit!!!!!! HABEMUS VESTIDUS!!!!!!!! Si, si, com ho llegiu, ja em vaig decidir, em van pendre les mides i ja sé q tinc la primera prova el dia 5 de març! Us explico com va anar... Jo ja tenia molt clar q el q més m'agradava era el q ja m'havia emprovat amb totes les seves modificacions. En vaig demanar un altre per sortir de dubtes (el salines) però quan vaig arribar em van dir q aquest era de pret-a-porter i q ells no el tenien. Així, vaig comneçar a emprovar-me un dels q tenia en ment, però el vaig descartar pel tema de l'encaje, q no em feia el pes. Després em vaig emprovar el q a mi m'agradava de la part del davant (excepte per l'escot), q es el SUIZA de la web del bundó i em quedava molt bé, tal i com recordava... Però l'escot es molt tancat i jo el volia paraula d'honor amb el coll halter, aixi q els vaig demanar un q tingués el coll així pq lesmeves cosines i 1 parell d'amigues meves q van venir el veiessin... Doncs bé, em van portar el de la cangui... ara es diu SICILIA i... Aquí van començar els dubtes... Totes em deien q estava impresionant i q em quedava super-be, però jo amb la faldilla no m'hi veia gaire... El q si q estava clar és q l'escot seria el d'aquest vestit ja q crec q m'afavoreix molt. Després vaig emprovar-me el vestit del q en principi vull la cua i fent un esforç d'imaginació, ens vam decantar unànimement pel q ja tenia pensat, pq com em van dir em fa molt...
Vaya rollo us he fotut!!! Bueno, el resum es q estic molt contenta pq crec q el vestit quedarà molt bé...
Tinc alguna fotito, si les voleu veure us les passo per privi, q em fa una miqueta de vergonya tenir-les molta estona penjades...