Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 10:37 am

croketa!!!

que tal al bundó??? thas deciditi ja???

G14, les teves sabates que??? no li as fotillo????
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 10:53 am

Hola guapiiiiiiiiiissimes!!!

Q tal va tot??? Jo tinc moltes novetats, jejejejeje...

Començo... Ja tenim fotògraf!!! Ueeeeeee!! Al final ens vam decidir d'una punyetera vegada pel q ja haviem mirat (The Fotoshop). Vam escollir un àlbum nou q tenien q era una miqueta més gran i apaisat (l'altre era vertical) amb el video i els àlbums pels pares. Aix, una cosa menys!!!

Ara tema vestit!!!!!! HABEMUS VESTIDUS!!!!!!!! Si, si, com ho llegiu, ja em vaig decidir, em van pendre les mides i ja sé q tinc la primera prova el dia 5 de març! Us explico com va anar... Jo ja tenia molt clar q el q més m'agradava era el q ja m'havia emprovat amb totes les seves modificacions. En vaig demanar un altre per sortir de dubtes (el salines) però quan vaig arribar em van dir q aquest era de pret-a-porter i q ells no el tenien. Així, vaig comneçar a emprovar-me un dels q tenia en ment, però el vaig descartar pel tema de l'encaje, q no em feia el pes. Després em vaig emprovar el q a mi m'agradava de la part del davant (excepte per l'escot), q es el SUIZA de la web del bundó i em quedava molt bé, tal i com recordava... Però l'escot es molt tancat i jo el volia paraula d'honor amb el coll halter, aixi q els vaig demanar un q tingués el coll així pq lesmeves cosines i 1 parell d'amigues meves q van venir el veiessin... Doncs bé, em van portar el de la cangui... ara es diu SICILIA i... Aquí van començar els dubtes... Totes em deien q estava impresionant i q em quedava super-be, però jo amb la faldilla no m'hi veia gaire... El q si q estava clar és q l'escot seria el d'aquest vestit ja q crec q m'afavoreix molt. Després vaig emprovar-me el vestit del q en principi vull la cua i fent un esforç d'imaginació, ens vam decantar unànimement pel q ja tenia pensat, pq com em van dir em fa molt...

Vaya rollo us he fotut!!! Bueno, el resum es q estic molt contenta pq crec q el vestit quedarà molt bé...

Tinc alguna fotito, si les voleu veure us les passo per privi, q em fa una miqueta de vergonya tenir-les molta estona penjades...
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 22, 2007 11:06 am

Si s croketa, fes-me un privi amb les fotillos!!!!

Es cert us dec les fotos de les sabates i es que les tinc a casa ma mare perquè així ningú les veu!!! Demà agafaré la camara i li faré, per tant jo crec que diumenge o dilluns quan no estigui amb el meu nen us les penjo!!!!!

Rachi, llavors que??? Us va agradar més el de Can Jubany?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 11:08 am

siiiiiiiiii siiiiiiiiiii

croketa porfi, enviam un privi!!! Qu ja saps que que tenim mes o menys els mateixos gustos!!!!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 11:10 am

G14... ens va agradar mes, si, però perque el tipus de gastronomia potser es el que estavem buscant, però el de esther conde estaba molt i molt bo, en serio! A part la noia que ens va atendre molt be, tot molt professional, i molt macos, la veritat es que fins i tot em sap greu no agafar-ho amb ells...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 22, 2007 11:12 am

Hola guapes!!!!

quantes novetats... que bé >.-<:
crocketa fotos pel privi... que bé que ja tinguis vestit!!! és un descans... ara em miraré els altres que dius a la web xo quan puguis em passes per privi les bones!!!!! ahh i también mb lo del fotograf!!! estas molt puesta... que bé!!!
rachii pel que veig et va fer més el pes can jubany, no??? espera a veure les altres proves i sn queda amb aquest!!! aixó dels tast és genial...
G14 quan tinguis les fotos, ja ens les passaràs!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. nov. 22, 2007 12:10 pm

Croketa, moltes felicitats!!!!!!!!!!!! Jo també vull fotos.... :-) :-)

G14, no et despistis, eh? Jejeje, que tbé esperem les fotos de les sabates!!

Rachi, que vas tastar???? Teniu alguna idea de per on anirà el vostre menu?
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 12:22 pm

Hola guapis...

Croketa, he vist les fotos, la veritat es que el de la cangui es molt maco... sembla que porta com un pliegue al costat i la cua sigui llarga, no???

L´altre, no es veu be, però sembla mono... de totes formes, m´agrada molt més com et queda l´escot del sicilia. Pot quedar molt bé l´escot del sicilia amb la faldilla de laltre!

Molt xulus croiketa! Tema vel que em dius????
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 12:23 pm

Rachi... AMb això dels càterings vaig una mica perduda... Has d'anar a algun altre?? De moment quin es el q te més punts??

Mary, mira si estic puesta q avui anem a mirar invitacions!!! Jejeje... Per cert, quin era aquell lloc q vas dir q estava bé? Es q conec els tipics com pepa paper i raima, però ja està...
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 12:23 pm

La meva opinió!!!!

M´agrada molt mes com et queda el SICILIA. Com es la faldilla?

Estaras guapissima!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 12:25 pm

Doncs... Q vamos a por el velo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El q em van posar és un de tul, molt senzill q pica una mica, però probablement l'agafaré, ja q queda molt bé!!! Això si, agafat a sota el monyo, res de coses rares davant la cara i per l'estil...
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. nov. 22, 2007 12:27 pm

El tema es q la faldilla me la veia massa... no se... abullonada... i la de l'altre es més recta i senzilla... Buffffff... Encara dubto!!! El tema es q el sicilia me'l veig tal qual seria i l'altre no te res a veure amb el q serà...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 12:45 pm

Croketa quina sooort!!! T'has decidit molt rápid...
PASSAM LES FOTOOOOS PLEASEE!! :-)

A mi avui m'han passat una oferta pel viatge fent: Lon Angeles-Las Vegas-Polinesia.

Per uns 5500€ y si reservo abans del 2008 per ser de la fira bodas&bodas en fan un 10% de descompte que son uns 500€ crec que pot mereixer la pena...

Com ho veieu?? Es que nosaltres voliem Australia / Polinesia però ens van dir que no era bona idea que Australia fer-ho millor sol y a més que no estaven molt a prop...

Qui tenia un amic que montaba viatges??? Potser la RACHI? Aix.. no sé bueno ja em direu que m'interesa mirar altres coses.

Petonets
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 12:47 pm

tentenc croketa... a mi les faldilles molt vaporoses tampoc em convencen gaire, però es que et quwda chulu, enserio!

Digal´s-hi si tel poden fer amb tela pobre... i aixi tel veis i surts de dubtes. I tenen cua??? La part de dalt et quda molt maco, de veritat! El coll aquest afavoreix moltissim. Sapsque va fer la cangui que estava be, sel va fer de quita y pon, i al baile em sembla que es va treure el coll i sel va deixar paraula d´honor.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 12:48 pm

CROKETA t'afavoreix una passada l'escot alter com el de la Cangüi, la veritat que et queda genial, molt xulo!!!
Aix quina enveja... però bueno ja em queda menys... pel gener començo!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 12:49 pm

Aps! es molt bona idea RACHI lo de fer-lo de quita i pon així canvies una mica!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dj. nov. 22, 2007 12:50 pm

croketa jo vaig anar a veure les invitacions a un lloc que es diu gourmet d'or!!! a mi em van agradar, xo no he mirat enlloc més i no sé si és molt car o que!!! hi ha unes que m'agraden molt xo buenooo el gener m'hi posaré en serio a mirar!!!!

tema viatge nosaltres encara no sabem on anar... buenoo brasil pot tenir números!!! ens hem de posar a mirar en serio
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 12:51 pm

Fiancée, es el meu cunyat el que monta viatges... i molt xulus... a part, no cobra per fer pressupost eh???. Ell el que fa son viatges a mida, no hi han packs, ell tho fa com vulguis. A mi mel fa ell, i per 3 setmanes de viatge en super hotels em surt per uns 9000 euros.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 12:53 pm

Jo vaig estar a Brasil mary a Natal y Pipa. La veritat no va ser el millor viatge que he fet, perque em pensava q les platges serien molt més paardisiaques i d'aixó res... però clar es tan gran Brasil que depén d'on vagis i també depen de lo que vulguis fer...
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. nov. 22, 2007 12:55 pm

RACHI pleeeease si no et sap greu em podries passar el seu mail o web no sé... lo que tingui per contactar amb ell. Perque a mi m'agrada també aixó tenir algú que m'aconselli una mica etc... a l'hora de decidir el millor viatge y si es el teu cunyat per lo menys sé segur que m'oferirá lo millor per nosaltres.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants