Autor: mohnt » dc. nov. 21, 2007 7:53 pm
Hola noies!!! gracies per felicitar-me pel cumpleanys. A les que estan malaltetes, milloreu-vos aviat.
La figura de nuvis en forma de mico, granota i alguna de cigonyes, n´he vist a la festa, però no he tingut ocasió de preguntar el preu, no sabia que allí també tenien figures de nuvis.
Sobre lo de aprimar-se, a mi quan em van prendre les mides pel vestit em van preguntar si m'aprimaria més, i jo els vaig dir que no era adivina.
REferent a les sabates, m'han dit (una amiga que es va casar l'any passat) que a les botigues de novia on et quedes el vestit, si no trobes sabates que t'agradin, et pots agafar unes normaletes i ells te les forren. La meva amiga ho va fer així, i diu que algunes sabateries també ho fan.
Estic una mica chofff! una amiga meva la operen avui de l'esquena. Ha entrat a les 15:00 i no s'acabarà fins a les 21:00 i estic molt nerviosa. A més a més com que ho fan a BCN, no i puc anar fins al cap de setmana, i es una merda. Es pasarà 2 dies a la UCI i tardarà 9 mesos a tornar-se a operar. És una de les meves madrines, i ahir em va dir que té com a objectiu poder arribar caminant el dia de la meva boda. Ens vam fer un fart de plorar!!!espero que tot vagi bé. Ella es casarà el proper any, el 2009, quan estigui plenament refeta, o això esperem.
Bueno,Noies, torno a la feina, que el cole es presenta a un concurs i la part d'educació infantil la tinc que redactar jo, i cada cop que presento algo hi ha la corresponent correcció. Una merda.