NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 21, 2007 1:02 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Gloripage que te pasa, estas malita pobrecita :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Yo tampoco estoy muy fina pero mi problema es que cada mes es lo mismo, no se si me entendeis ejejjejejejejejejeje...... pues si la dichosa regla que me pongo mala malisima.......desde siempre.... :-( :-( :-( :-( :-(

Pero dicen que al mal tiempo buen cara jejeje :-) :-) :-) :-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Azi » dc. nov. 21, 2007 1:17 pm

q os mejoreis wapas!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Yo creo q tmbn les dara tiempo pero bueno,como no lo se,lo unico q digo esq kiero estar el dia de mi boda con un vestido a mi medida q para eso me dejo alli un dineral no<?????
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 21, 2007 1:21 pm

Di que si Azi, pero seguro que te quedara como un guante.... jejejejjejee
:-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: Azi » dc. nov. 21, 2007 3:09 pm

ESO ESPERO JEJEJ!!!!!
Q e visto novias q no se porq es,si por culpa de la tienda o de q se adelgazaban a ultima hora pero con el vestido en plan tirado y no les kedadba bien!! y yo no kiero eso para mi :-( :-( :-(
pero bueno,tendre confianza q si me empiezo a preocupar ya por eso....
Azi

EntradaAutor: gloripage » dc. nov. 21, 2007 3:12 pm

Yo estoy contigo Azi, ya pueden decir lo que sea que no voy a parar hasta que me quede perfecto.... La ultima boda que fui ya os conté un desastre no se de quien fue culpa pero bueno, eso a mi no me pasará!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. nov. 21, 2007 3:30 pm

Eso tambien lo he pensado alguna vez, dicen que los últimos días te adelgazas, pues mira, que hagan la última prueba, y si hay que meter días antes, que metan! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Azi » dc. nov. 21, 2007 4:20 pm

yo tengo una cosa clara,una amiga mia se compro el vestido en pronovias de barcelona, y el dia q fue a buscarlo se lo kiso provar y dio la casualidad q le hacia bolsas osea q si se lo hubiera llevado como le dijeron sin provarselo el dia de su boda hubiera kedado exa un pingo,asiq les dijo q se lo montaran como kisieran pero q no se iva de la tienda sin q se lo arreglasen y menos mal q fue por la mañana... pues se espavilaron q para eso se dejo 3000 eurazos mi amiga en el vestido y se lo arreglaron asiq yo,no me e gastado 3000 pero tengo el mismo derecho y pienso provarmelo el dia q vaya a buscarlo y si me keda grande q se apañen pero q me lo arreglen en ese dia!!!
Azi

EntradaAutor: gloripage » dc. nov. 21, 2007 4:25 pm

yo pienso exactamente igual que tu

yo pocos dias antes lo pruenbo y qu elo ajusten al detalle
gloripage

EntradaAutor: mohnt » dc. nov. 21, 2007 7:53 pm

Hola noies!!! gracies per felicitar-me pel cumpleanys. A les que estan malaltetes, milloreu-vos aviat.
La figura de nuvis en forma de mico, granota i alguna de cigonyes, n´he vist a la festa, però no he tingut ocasió de preguntar el preu, no sabia que allí també tenien figures de nuvis.
Sobre lo de aprimar-se, a mi quan em van prendre les mides pel vestit em van preguntar si m'aprimaria més, i jo els vaig dir que no era adivina.
REferent a les sabates, m'han dit (una amiga que es va casar l'any passat) que a les botigues de novia on et quedes el vestit, si no trobes sabates que t'agradin, et pots agafar unes normaletes i ells te les forren. La meva amiga ho va fer així, i diu que algunes sabateries també ho fan.
Estic una mica chofff! una amiga meva la operen avui de l'esquena. Ha entrat a les 15:00 i no s'acabarà fins a les 21:00 i estic molt nerviosa. A més a més com que ho fan a BCN, no i puc anar fins al cap de setmana, i es una merda. Es pasarà 2 dies a la UCI i tardarà 9 mesos a tornar-se a operar. És una de les meves madrines, i ahir em va dir que té com a objectiu poder arribar caminant el dia de la meva boda. Ens vam fer un fart de plorar!!!espero que tot vagi bé. Ella es casarà el proper any, el 2009, quan estigui plenament refeta, o això esperem.
Bueno,Noies, torno a la feina, que el cole es presenta a un concurs i la part d'educació infantil la tinc que redactar jo, i cada cop que presento algo hi ha la corresponent correcció. Una merda.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: marjo » dc. nov. 21, 2007 8:05 pm

Hola noies com anem?

Monht anims que segur que tot va molt be. Avui en dia les operacions estan molt controlades i el més important son els anims i les ganes de tirar endavant i pel que veig la teva amiga les te totes :-)ok:

A les que esteu poxes que us milloreu aviat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Pel que fa al vestit, voleu dir que no ho tenen en compte que la gent amb els nervis s'aprima o s'engreixa? A mi m'han donat dia a finals de Juny i això son més de 2 mesos abans de la boda. Es molt de temps i pot passar qualsevol cosa :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. nov. 21, 2007 8:59 pm

MOnth, ànims, segur que tot anirà bé! :-)ok: :-)ok:
Aniràs a veurela aquest cap de setmana, no??
EStic d'acord amb la Marjo, amb les ganes i les motivacions que té, ja veuràs com encara la seva recuperació és més ràpida

Marjo, quan te l'emprovis al juny, serà el teu vestit, però encara t'hauran d'ajustar, normalment hem sembla que fan dos proves (la tercera pordira ser dies abans de la boda, pero controlar el que diuen, que no et vagi gran,,,,)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dc. nov. 21, 2007 10:08 pm

Month ànims que ha d'anar tot molt bé!! I segur que parlo per totes si et dic que el cap de setmana li pots dir que les foreres li desitgem el millor! :-()-)

En quant a aixó de l'última proba, una amiga em va dir que el dia de l'última proba (que normalment es pocs dies abans de la boda) va molt bé pesar-se i pendre's mides per controlar-se un mateix fins al dia que el vas a buscar per evitar "sustos". Ella ho va fer i la última setmana no sap el que li va passar pero es va aprimar un kilet i mitg en un parell de dies i els dos o tres següents va endrapar més del conte per tornar-lo a guanyar! Ho va fer de conya... va recuperar el kilet i mig i mira, el vestit li va anar clavat!! :-)) :-)) :-)ok:

Per cert, les que esteu axuxadetes no us tapeu gaire que fa calor...! jajaj a veure quan dura! Aquí anem del fred siberià a temperatures de primavera en poques hores. :-) :-)

Per cert, les fotos on les ha penjat? Soc un desastre...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dc. nov. 21, 2007 10:12 pm

Ica les fotos estan a l'apartat de ires i concursos :-)ok:
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dc. nov. 21, 2007 10:12 pm

Calla, calla que ja les he trobat!! es que soc lenteta... Merci Marjo!! :-()-)

Que boniques les nenes azi! Esteu tots molt guapos...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

ei

EntradaAutor: Nurya » dc. nov. 21, 2007 10:59 pm

ei nenes! quan li doneu al teclat e?jajaja
els detallets que hem vaig mirar a la fira no arribaven a tres euros, crec que mes o menys els detallets estan per aqui no?

les sabates encara no se que fare. ah!a mi a rosa clara em regalen la lliga i el coixi dels anells a conjunt del vestit (amb el mateix drapejat) quedara xulisim!!!!

una pregunta: kins papers he de començar a fer???? com ho porteu???vaig be de temps? tinc pensat fero el mes que be que tindre vacances, jo crec que com que em van batejar a la catedral e danar alli a buscar uns papers i al jutjat a buscar uns altres i ja esta no????crec que nomes em van demanar la fe de baptisme i la partida de naixement pero no se per on començar!!!!AJUDA!!!! merci wapes
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. nov. 22, 2007 8:56 am

Buenos dias foreras, que tal como va la mañana, Month como fue la operación, espero y deseo que muy bien.... seguro que si....
Hasta luego que hoy tengo un dia que no veas de faena.....
BESITOS PARAS MIS FLORETAS
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 22, 2007 9:18 am

A veure per parts.

Monht molta sort, segur que tot anirà be, ja ens contaràs.

Vestit. Jo quan em vaig comprar el vestit com que va ser una mica de sopeton li vaig dir clarito a la de la botiga, que em tenia que aprimar encara uns quants quilets, que no pensava comprar-me el vestit fins nadal pero que ens havien adelantat la data... I em va dir que cap problema, que despres l'ajustaven el que fes falta... Ja us dire al febrer, pero que cap problema.

Sabates. Jo vaig pensar en comprar-me qualsevol que m'agrades i forrar-les, pero vaig preguntar a un lloc i forrar-les costava 80 euros! Aixi que vaig passar del tema i me les vaig comprar encara que fossin cares.
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dj. nov. 22, 2007 9:23 am

Nurya papers.

Teniu que demanar la fe de baptisme alla on os heu batejat i legalitzar-ho al bisbat.

Despres teniu que demanar el certificat de naixement al registre civil on hagueu nascut (Lleida?) que tarda un mes o aixi.

Amb tot aneu a la esglesia on us faran els papers i quan tingueu tot amb el curs i tal, us donaran l'expedient matrimonial per portar al bisbat.
gloripage

EntradaAutor: Azi » dj. nov. 22, 2007 10:10 am

Bon dia wapes!!!!!!!
q tal vais???? Espero q las q estaban xunguillas esteis mejor!! :-()-) :-()-)
MOnth,veras q todo va super bien y tu amiga va a tu boda por su propio pie,MUCHOS ANIMOS DE LAS FORERAS COMO DICE ICA!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Lo del vestido... yo creo q ellas sa son conscientes de todo esto,todo el mundo pierde o gana peso de los nervios y creo q nadie se a kedzdao con el vestido tal cual se lo traen de fabrica,lo unico q ami me procupa es perder o ganar peso a ultima hora por eso dije q un dia antes de llevarmelo o el mismo dia me lo pruevo y si me lo tienen q retocar pues eso,q lo retoken!!!!
Ami lo de los papeles aun me keda lejos pero bueno,todo llegara y con vuestra ayuda lo hare todo genial!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Azi

EntradaAutor: Azi » dj. nov. 22, 2007 10:13 am

AIX!!!!! Ica gracias por lo de mis niñas jeje!! pronto les hare fotos disfrazadas de papa..bueno de mama noel jajaja!!! ya os las colgare.
les compre los vestidos el otro dia y estan para comerselas!!!

BUeno pues voy a bacilar de familia de wapos jajaja!!!! bueno mis niñas y el futuro jajaj!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Azi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants