Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dl. nov. 19, 2007 1:39 pm

noies...

pues el cap de setman be, tranquilet!!! Doncs can jubany perfecte, ens va encantar, la veritat es que marcava una mica la diferencia respecte els que havien vist... ( pel m eu gust) i a mes ens va atendre el propi cuiner i ens va explicar els plats molt i molt be!

Tema dimecres... podriem quedar dema o un altre dia??? es que dimecres tinc el tast de esther conde, el teni dema pero me lhan canviat de dia...
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. nov. 19, 2007 3:46 pm

Hola!
Jo aquesta setmana tinc totes les tardes lliures, així que per mi quedem el dia que us vagi be....
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. nov. 19, 2007 3:55 pm

Holaaa

Jo demà i divendres no puc... pero dijous si!!!! i sn ho deixem per la setmana vinent!! com us vagi bé!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. nov. 19, 2007 7:30 pm

Aaaaaaallo nenes!!!
He estat tot el dia de curs i dema i dimecres igual per tant, no puc conectar-me fins aquesta hora més o menys!!!!!!
Que bé Mary una cosa molt important ja feta!!!!! I tu Rachi??? Et veig bastant convençuda amb elS DE cAN jUBANY!!!!!
Fiancée MOLTÍSSIMES FELICITATS pel piset!!!!!!

Jo dijous és l´unic dia de la setmana que no puc quedar!!!! Escolta sino quedem la propera setmana i així si podem quedar totes molt millor!!!!!

Jo tinc novetats també!!! Divendres vaig comprar-me les sabates!!! si si com em van dir que per la primera prova, que és al gener, tenia que portar ja les sabates i la roba interior doncs ja tinc una coseta feta!!!!
Les vaig comprar al Bulevard de Passeig de Gràcia!!!! Són de la Sara Navarro!!!!! Ja li faré una fotillo i us la penjaré!!!!!

Croketa a veure que tal dimecres??? Que vas al Bundó i algun lloc més????

Blaucel com va el piset?????

Apa doncs, demà per la tarda us llegiré i a veure si hem decidit alguna coseta del vinet, ok?????
Petonets
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. nov. 20, 2007 12:55 pm

Hola noies!!
que paradet tenim aixó, oi? Jo vaig de bólid, stic a tope de feina...

Bueno, llavors que fem? Deixem el vinet per la setmana que ve?
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 20, 2007 3:50 pm

Hola nenes!!!

Com vulgueu! jo es que dema es impossible...

Mary, que tal amb airolo? vau fer el tast??? explica explica! que vau prendre???

Canguina, estas desapareguda!!!

Fiancée... el fotograf es molt important, sino tagrada digalshi! a mes, es el primer any o crec que sigui exclusiva, exclusiva...
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 20, 2007 4:43 pm

Hola guapes!!!!

Jo tema vinet el deixaria per la setmana vinent que sembla que totes tenim més disponibilitat!!!

el tast amb airolo va estar mb!!! jo em pensava que serien 4 coses pq com que només era tast per decidir-nos a fer la paga i senyal!!! pues no... va ser tast com si anessim a decidir menú!!!!! vem sortir a les 11:00 de la nit... vem fer uns 14 aperitius que estaven tots boníssimssss i vem fer 2 primers, una sopa de tomaquet amb llamantol i un mil fulls de pasta fresca amb llamantol i veruderetes... de 2n un timal de ceps amb filet de bou i un medalló de filet de bou amb nosé quines salses!!!!! estava tot impresionant!!!! un cop fet la paga i senyal haurem de tornar a quedar un altre dia per fer el tast verdader amb els pares!!!! xo quasi ja ho tenim clar... el mil fulls de pasta amb llamàntol i el medalló de filet de bou... xo buenooo tot sigui que quan fem el tast amb els pares canviem d'impresió!!!!
cangui el teu menú com era??? i aperitius???

rachiii ja ens explicaras com va amb esther conde....

muaaaaaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dt. nov. 20, 2007 4:45 pm

ahhh G14 volem fotos de les sabates!!!!! segur que són super xules........ >.-<:
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. nov. 20, 2007 4:46 pm

molt be mary... aquests eren els plats que volia possar jo dairolo!!!!!!!!!!!

Jejejeje... si, si, ja us explicare! anire a tastar can jubany a vera que tal i airolo i ja ta!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 21, 2007 11:48 am

Bon dia guapes!!!!
Km va el matí???? alguna novetat...
em de quedar per la setmana vinent... mirem els dies que podem totes!!!
jo aquest dissabte tinc el casament de la meva amiga, la que vem anar a fer la despedida a sevilla!!! s'em farà raro pq és al 1r casament que vaig des de que hem decidit que ens casem... em servirà per veure com va tot!!! ja en tinc ganes!!!

muaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 21, 2007 2:14 pm

Bondia guapes!!!

Que guay mary! Pues jo de les meves amigues sere la primera!!!

Per cert, on ho fa?? esglesia? lloc?? Cuenta cuenta!!!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. nov. 21, 2007 3:19 pm

Hola guapes!!!

Q tal el dia?? Jo liadilla ja q ara me n'anire a... emprovar el vestit!!!!!!! Jejeje, avui em decideixo!!! JA us explicaré q tal va
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. nov. 21, 2007 3:46 pm

Que guay ceoketa... no menrecordava!!! A veure si aquesta nit ens dius algu!!!

Molta sort!
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. nov. 21, 2007 4:03 pm

ostres croketa jo tp m'enrecordava!!! que et vagi super bé... i ja ens explicaràs a a veure per quin et decodeixes!!!

els meus amics es casen a l'esglèsia d'argentona i fan el convit al Miracle también argentona...tinc ganes pq és la primera, xo com que hi ha molts nois en el grup, les noies estem fartes de la falta d'implicació pel regal... ahir vem fer un sopar x montar un vídeo de fotos i erem 4 de 13!!! un desastre... xo buenooo em fa molta ilu... espero que no ens plogui...

rachii tu avui vas a fer el tast a esther conde, oi??? ja explicaràs!!!

la cangui esta missing.... i a les altres com us ha anat el matí?
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. nov. 21, 2007 4:38 pm

Bona tardaaaa!!!

Que tal, com va?? Jo tinc moltísima feina... i tinc tot paradísim avui he trucat al fotograf i quedaré a veure les fotos pq m'ha dit que per web o mail no em pot passar res, que em d'anar-hi... Així que ja us explicaré
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. nov. 21, 2007 7:00 pm

Hola noies!! Uff, quin dia, no m'he pogut conectar fins ara...

Mary, que be el tast!! Si ja gairebe teniu decidit el menú!!
Croketa, que vagi molt be avui.... Volem detalls, eh???? Jejeje, que cotis que som, oi?
Finacée, que et vagi molt be a tu també, a veure si t'agraden les fotos que fan, i mira, una cosa menys...

Per cert, una pregunta: Alguna em pot recomanar algun hotel a Roma?? Es que ahir ens vam despertar i vam decidir fer una escapada pel pont, i una de les opcions és Roma
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. nov. 21, 2007 8:31 pm

Boooona tarda nenes,
Ja he acabat el curs. M´ha encantat però aquesta tarda ha estat bastant infumable!!!!!
Croketa molta sort aquesta tarda i volem tots els detalls del vestit !!! Aiiiiix que xulo!!! jo ja tinc ganes de tornar a emprovar-me´l perquè després de lo de l´ultima vegada!!!!!
Rachi a veure que tal et sembla l´Ester Conde també ja ens explicaràs!!!!!
Mary això sol passar!!! Quan vols montar alguna cosa la gent es desenten i sempre pringuen els mateixos!!!!! però si a tu et fa ilu endevant!!!
Fiancée a veure quina sensació tens amb el fotograf!!!!!

Cangui on estàs!!!!! Ja has fet les reclamacions pertinents????
La que també ha desaparegut és la Tartana!!! Ja li deuen haver dit alguna cosa del tema feina, no?????

Per cert, ofcourse demà veure a mon germà i li preguntaré per un hotel que ha estat un parell o tres de cops diu que està de conya!!! Ara em sembla que pica una mica!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: Delaney » dc. nov. 21, 2007 10:38 pm

CROKETA ha escrit:Hola guapes!!!

Q tal el dia?? Jo liadilla ja q ara me n'anire a... emprovar el vestit!!!!!!! Jejeje, avui em decideixo!!! JA us explicaré q tal va

Hola CROKETA! He vist que avui escollies el teu vestit... >.-<: >.-<: Ja ens explicaràs, també a les del 19 de juliol! ::-) :-)ok:
Delaney
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6231
Membre des de: ds. des. 02, 2006 1:22 am
Ubicació: En mi mundo...

EntradaAutor: G14 » dj. nov. 22, 2007 8:49 am

Bon dia!!!! Qui té novetaaaaats???????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. nov. 22, 2007 10:09 am

Bon dia noietes...

Ahir vaig anar a fer el tast de esther conde... em va agaradr molt el menjar, estava toto bonissim, a mes el lloc on feien el tast estava molt be. Vam menjar a saco! en serio, mimaginava que ens donarien menys menjar i que va!!!

Bueno, molt be, la unica cosa es que es un tipu de menjar molt tradicional, i la ceritat es que nosaltres voliem destacar una miqueta, fer algu potser una mica mes creatiu, però us dic que el menjar estav molt bo!
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants