NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 10:55 am

Si ja ho havia sentit a dir que caducava per aixo no ho mirarem fins al juny o juliol, ja ens ho va dir el mossen :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 20, 2007 11:00 am

Laucob, nosaltres la documentació ja la hem donat al bisbat de Lleida.... Aixi que el tema de fer copies massa tard! Espero que no perdin res a ultima hora. Per aixo el dubte perque no hem fet el curs i no se si ja no cal que el fem o que.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 12:17 pm

Per cert nenes, no us he dit que ja tinc vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: El dissabte vaig tornar a pronovies amb la meva mare, la meva tieta i la meva sogra i hem vaig quedar el Desvan. Ja hem donat la paga i senyal i hem van donar hora per la segona prova a finals de juny.

Una cosa menys de que amoïnar-me :-)ok: :-)ok: :-)ok: Despres de festes, aprofitant les rebaixes volia mirar el tema de les sabates i la roba interior pq els necessito per la prova i seran les uniques rebaixes que enganxaré.

Per cert a pronovies hem van dir que feien un detallet a les nuvies. Sabeu que es? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 20, 2007 12:21 pm

Enhorabona Marjo!!!!! Una cosa menos.... A veure si tens sort amb les sabates i la resta... Del tema de roba interior vols dir que hi ha molta diferencia del pronovies a un altre lloc? Jo es que pensava agafar-ho alli mateix....

Crec que et donen una lliga pero no ho se segur.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 12:34 pm

Doncs no se si hi ha molta diferencia. Passat festes us ho dic pr hem sembla que en botigues que no estiguin al carrer major (ja m'enteneu) ha de ser mes barata.

La lliga i el coixi hem van dir que no :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 20, 2007 12:37 pm

Bueno jo potser ho miro alli mateix m'ho van enenyar i no era molt car.... A mes no se si necessito sostens o no aixi que ho provare in situ. Pues jo juraria que vaig veure recollint el vestit a una noia i li donaven la lliga... Potser ho van canviant...
gloripage

EntradaAutor: feminacora » dt. nov. 20, 2007 12:46 pm

Chicas, que tal como va el dia, aqui un poco chunguillo no con la lluvia, pero bueno que haremos.....
Felicidades marjo por tu vestidoooooo, jolin a mi me han dado hora para la segunda prueba el dia 1 de julio y me caso el 9 de agosto.... lo voe un poco justo no, aunque no creo que tengan que retocar mucho.....
Tema ropa interior, no se donde mirarlo, zapatos tampoco, yo estoy echa un lio y perdida en este sentido....
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
pero ya saldra algun sitio jejejejejejjee
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dt. nov. 20, 2007 4:39 pm

Hola a totes,
Felicitats Marjo pel vestit... una cosa menys...
Sobre els documents... ni idea. Però feu bé de dir que caduquen i m'apunto el tema de fer fotocòpies... val més prevenir.
Sobre els detallets i roba interior... gràcies pels consells que doneu!!!
I compte amb la pluja!!!
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dt. nov. 20, 2007 7:39 pm

Eiii Marjo felicitats pel desvan, és molt bonic! Per cert les pàgines que tinguis de detalls d'empresa passa-les que d'aquestes no n'he mirat! :-)ok:

I en quant als papers més que ajudar-te, hauré de damanar ajuda... :--( :-) Si algú es casa pel cibil i ja sap quins passos s'han de seguir, me'n podeu fer cinc cèntims? Estic peix total!! :-()-) :-()-)
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dt. nov. 20, 2007 9:13 pm

FELICITATS MARJOOOOOO!!!
Saps que voldrem fotos, no??? ::-) ::-) ::-)

La veritat és que jo crec que sí, que hi ha diferència de comprar-se la roba interior a una botiga com pronovies o a una normal, de fet una amiga meva que es va casar a finals de l'any passat hem va recomanar que quan anés a comprar la roba interior, no digués res de boda...ella ho va comprobar, es va casar la seva germana i li van fotre clatellada, quan es va casar ella, no va dir res i es va comprar un conjunt que era una passada a preu normal :-)ok: per una cosa que podem comprar sense aixecar sospites i preus... :o-o:

El regalet de pronovies, a ella li van donar un pijameta,,,, no se si ho canvien cada cert temps :-/

Saps que et donen una targeta per qui vulgui comprarse vestit de festa allà li fan un 10% de descompte?? li pots comentar a les amigues i familia que no tenen vestit, si ho volen mirar.... sempre va bé algo de descompte, no??

JO avui he trucat a vinzenz, a veure si hem tornen la trucada i els demanaré cita pel 21 del mes vinent...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 9:39 pm

Ostras Key, no hem parlis de fotos, soc un desasatre :-( :-( Volia fer fotos de la prova dels vestits per tenir un record i poder fer una petita cronica personal despres de la boda. La primera vegada que vaig anar a Pronovies no vaig gosar pq no sabia si hem quedaria el vestit pr aquest cop volia fer-les. Doncs va i hem deixo la camara :-( :-( :-( Vaig estar apunt d'enviar a ma mare a buscarla al cotxe pr hem sabia greu ferla correr o sigui que m'he quedat sense fotos :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. nov. 20, 2007 9:48 pm

això té fàcil solució, vas un dia jejejeje, no has de mirar complements?? o a veure si arriba abans del juny... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 9:51 pm

Aqui van algunes webs de detalls

http://picasaweb.google.com/madrid906/DetallesParaElla
http://www.todo100.com/product_info.php?products_id=349
http://www.abarco.es/productos/index.php
http://www.cristell.com/Calculadoras-Calculators.html
http://www.grupobillingham.com/

Aquestes son algunes pagines pr n'hi ha moltíssimes nomes cal buscarles per google, crec que hi ha coses més barates que a les pagines de detalls de boda :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. nov. 21, 2007 12:39 am

Gloripage! vec que t'has decidit a demanar consell a les foreres :-)ok:
T'ho he preguntat allà,però te ho dic aqui també, no et deixen escollir entre els seus assortiments, per saber quantitat de menjar i el que ficaran??

Noieeessss, heu vist que han ficat les fotos de la fira?? hi ha un parell de fotos que no se qui son... :-/

L'Elena sí que la he reconegut, i l'Azi amb les seves nenes :-)) , Noemi (és del 2007)....

També sortim a una foto de la fira de bcn.... i el que hem fa més por és que penji el video que vam fer..... era horrorós!! :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. nov. 21, 2007 7:25 am

Si ja les he vist >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo nomes he conegut al quarteto que vem anar a la fira. També he vist la de l'Azi amb les nenes :-)) :-)) Les altres no se qui son :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. nov. 21, 2007 8:51 am

El quartet i el trio no?? :-)) :-)) jajajaja

Si no m'equivoco, crec que la foto 25 són la Xipi i el seu noi
La foto 31 és de la Noemí, una noia del 2007
i la 42 és l'Elena Set'08.

La resta, a banda de les nostres i les de l'Azi amb la seva familia, doncs tampoc se qui són.... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 21, 2007 9:10 am

Buenos diassssssssssssssssssssssss que tal como estan mis floretas..... parece que hoy no llueve menos mal, no hace tanto frio jejejeje
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. nov. 21, 2007 9:16 am

uff a mi me duele la garganta hoy :-( , con tanto ajetreo de cambio de tiempo
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Azi » dc. nov. 21, 2007 12:05 pm

buenas lleidatanes!!!!
Q haceis??
asiq han puesto las fotos ya?? ahora las voy a mirara!!
no se kien decia antes q lo veia justo el dia de la prueva???
ami me han dado para el 4 de septiembre y me caso el 18 de octubre,no se si les da tiempo o no lo q se esq mi vestido me tiene q estar como un guante el dia de mi boda,ami como si tienen q pasarse la noche cosiendo,no es mi problema,asiq si me han dado para tan tarde la prueva,supongo q sabran lo q hacen no???
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dc. nov. 21, 2007 12:54 pm

Jo tambe estic mig malalta, porto desde diumenge fotudilla....

Jo la prova la tinc dos mesos abans pero es temps mes que suficient, si al final en una setmana en tenen de sobres....
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants