AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Chili » dl. nov. 19, 2007 2:55 pm

Angels q macos tots els vestits, m'agraden molt els tres primers, jo descartaria l'ultim que ha penjat pero entre el primer i els altres dos son estils diferents i hauria de veure com et queden. El primer el trobo més modern i més extremat, segons com et quedi pot ser tot un exit, en cambi el segon i el tercer son més clàssics més romàntics, quin estil t'agrada més? quin va més amb la teva personalitat? i sobretot quin creus que et queda millor??? independentment de si el vestit t'agrada o no.
Chili
:: supernúvia

Entrades: 7312
Membre des de: dt. maig 22, 2007 10:41 pm

EntradaAutor: ...eLi... » dl. nov. 19, 2007 3:04 pm

Angels, jo penso igual que la Chili. Mira, jo quan vaig veure el meu vestit per internet m'hi vaig enamorar, però tenia molt clar, que si al posar-me'l no m'acabava de fer el pes, doncs que continuaria buscant. Una copsa és com el vegis a les fotos i després veure-te'l posat. Jo t'animo a que vagis de tendes, que tel's emprovis i aleshores, de sobte, descubriras quin és el teu vestit. ÉS MOLT EMOCIONANT GUAPA!!!!!!!!! :-) :-) :-)
Imatge

LA CRÓNICA --> viewtopic.php?t=16443
...eLi...

Entrades: 5462
Membre des de: dc. juny 27, 2007 9:31 am
Ubicació: St Joan Despí

EntradaAutor: Àngels » dl. nov. 19, 2007 3:22 pm

Si ,de tendes ja hi he anat, a unes quantes,de fet primer vaig anar de tendes a emprovar-me i després els he buscat per internet per tenir les fotos.
Els q no em quedaven bé els he descartat directament! aquests són els q damunt meu em quedaven bé i a més a més m'agradaven! pq n'hi havia q damunt em quedaven bé però q no són el meu estil o no m'acabaven d'agradar.
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: Chili » dl. nov. 19, 2007 3:27 pm

angels, per donar-te un veridicte t'hauria de veure posats els tres vestits, la veritat es q tots tres m'agraden molt, i cada un d'ells té molta personalitat, la veritat es q el primer es molt llampant i si et queda be segurs q estas impresionant i potser els altres dos son més normalets... (pero vamos q también els trobo preciosos)
Chili

EntradaAutor: Àngels » dl. nov. 19, 2007 3:39 pm

A la meva mare el més li agrada és el primer, diu q li agrada molt com em queda i diu que és molt original i estremat com tu has dit(exactament va dir el mateix, amb les mateixes paraules jeje). Jo després de provar-me de tots els estils tinc clar que el q diu més amb mi, amb la meva personalitat i amb els q em sento millor són aquests q us he possat, q no són clàssics, són més modernets i trobo q són diferents.És el q buscava. Evidentment q amb això dóno la raó al a meva mare i a tu, q el més original és el primer però de totes maneres estic indecisa.
Només tinc fotos del tercer (el Beret), amb el segon (el binefar) també en tinc però al mobil i no he aconseguit descarregar-les. Amb el musa i el babieca no en tinc pq a la tenda no deixaven fer fotos i no ens van deixar soles ni un segon. Així q no te les puc ensenyar... :-(
Àngels

EntradaAutor: ...eLi... » dl. nov. 19, 2007 3:52 pm

Guapa, a mi el que mes m'agrada és el de Pronovias, el trobo diferent, original, i si tu dius que va amb el teu estil, doncs perfecta guapa. Jo desde el principi tenia clar que no m'agafaria un vestit clàssic, perque no va gens amb mi. En segon lloc triaria el Bavieca, pero el de Pronovies el trobo més chulo. Escolta, les fotos de les probes estan al post penjades?? Vaig a veure...que segur que las has penjat i com soc tan despiste i desastre no les he vist!!! :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge

...eLi...

EntradaAutor: Àngels » dl. nov. 19, 2007 3:56 pm

A quin de pronovias et refereixes Eli?
Pq el q m'agradava de pronovias és el Deusto però ja l'he descartat.
No no he penjat cap foto encara pq les del beret les té una amiga i m'ha dit q avui me les passarà, quan me les passi les posso. Del binefar no la puc possa pq no he aconseguit descarregar-les del mòbil, ho tornaré a intentar. I dels altres no vaig poder fer-ne :--(
Àngels

EntradaAutor: Àngels » dl. nov. 19, 2007 3:59 pm

Doncs de moment el musa és el q més vots té... el q em fa por és q m'han comentat q no aniré tant còmoda com amb el beret o el binefar. Jo no sé... trobo q tots els q m'agraden pessen poc i són còmodes encara q potser si q tenen raó q amb el cos en forma de sirena deu ser més incòmode moure's però no sé... per això tampoc el vull descartar... aix....
:-/ :-/
Àngels

EntradaAutor: Chili » dl. nov. 19, 2007 4:00 pm

Doncs angels no ho pensis mes mes si t'agrada el primer i et queda be jo crec q estaras espectacular!!!! a més a més les mares sempre tenen la raó jejejjeee
Chili

EntradaAutor: ...eLi... » dl. nov. 19, 2007 4:01 pm

Em referia al Deusto, no havia vist el missatge de les ultimes fotos, jo havia mirat els primers que vas posar...Si és que quan dic que estic a la parra, és per algo...
Imatge

...eLi...

EntradaAutor: ...eLi... » dl. nov. 19, 2007 4:04 pm

Doncs a mi el Babieca m'agrada perque és molt carregat i a mi m'agraden carregats. Potser el de la musa m'agrada la forma, però després el trobo com si li faltés algo...No se...Algo que li doni llum...No se si m'explico...Però lo important és...QUIN T'AGRADA A TU??? Perque són tres vestits ben diferents, i si els tres et queden bé, potser hauries de fer una segunda tanda!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

...eLi...

EntradaAutor: Chili » dl. nov. 19, 2007 4:16 pm

si clar xq jo el que m'he quedat (demoment no l'he vist a ningú del foro) i es l'estil q m'agradava més estil (una mica) princesa, jo sóc molt petitona no arribo ni al 1.60m per tant els q son tipu sirena com el primer q es penjat no m'afavorien res, i els q són tots llisos tampoc xq semblava tan poketa cosa... q no semblava una nuvia, encara els q tenen una mica més volum em quedaven millor, quan em fagi la primera proba us penjaré las fotos.
Chili

EntradaAutor: ...eLi... » dl. nov. 19, 2007 5:14 pm

CHILI!!!!!!!!!!!!!!!! GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Qué ilu me ha hecho tu firma niña!!!!! A ver si nos conocemos pronto, que nunca hemos coincidido!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

...eLi...

EntradaAutor: Àngels » dl. nov. 19, 2007 5:45 pm

Quin són els vostres vestits?
A mi també m'agrada q porti alguna cosa de pedreria q no siguin totalment llisos però la meva mare opina q el musa és maco tal com és, diu q no necessita res més i trobo q amb això té raó. No sé... és q quan me'l vaig emprovar no m'esperava ni q em quedés bé ni q m'agradés pq no porta pedreria... potser per això em va impactar tant. Però estic indecisa totalment... intentaré tornar anar a provar-me els vestits aquests q m'han agradat.
Àngels

EntradaAutor: ...eLi... » dt. nov. 20, 2007 9:15 am

Hola Àngels, doncs mira, si el vestit et va sorpendre perque no és gens com te l'esperaves i resuta que et queda súper bé, no t'ho pensis més reina. El meu em va passar el mateix, jo tenia una idea completament diferent, però quan el vaig veure em va impactar molt, i el divendre vaig anar a emprovar-mel i ja va ser...La bomba!! Deixa't portar pels sentits!!!!!
Imatge

...eLi...

EntradaAutor: daphne » dt. nov. 20, 2007 10:28 am

Bon dia agosteres que tal tot!!!!!!!!!!!!

Com va el teme vestits???? explique-ho
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Àngels » dt. nov. 20, 2007 12:42 pm

Doncs mira daphne, a mi el tema vestits segueix sent complicat... ara ja he descartat el de pronovias (el Deusto) però encara he de triar de entre 3-4 vestits, dic 3-4 pq n'hi ha 2 q s'assemblen molt.
:-( :-( :-/
Àngels

EntradaAutor: Àngels » dt. nov. 20, 2007 12:44 pm

...eLi... ha escrit:Hola Àngels, doncs mira, si el vestit et va sorpendre perque no és gens com te l'esperaves i resuta que et queda súper bé, no t'ho pensis més reina. El meu em va passar el mateix, jo tenia una idea completament diferent, però quan el vaig veure em va impactar molt, i el divendre vaig anar a emprovar-mel i ja va ser...La bomba!! Deixa't portar pels sentits!!!!!

Si, tens raó... a veure q decideixo al final, estic feta un lio pq els altres també m'agraden... però he de reconèixer q avui he somiat amb aquest (el musa) :-))
Àngels

EntradaAutor: daphne » dt. nov. 20, 2007 12:46 pm

nena pues es una bona senyal aixins que jo aniria a provar-m'ho un altre cop
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any