NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 5:36 pm

Estic d'acord amb tu Gloripage, cal fixar màxims... perquè sinó al final tot es dispara tant... per tant poques hores... l'ocasió s'ho val però a vegades penso que perdem tots una mica el nord. Jo a les bodes que he anat darrerament han donat detall per a les noies, per als nois, per exemple, a l'última: un clauer per a cadascun i a més, un cd de la música que havia sonat a la boda.

Penso que això del cd pot ser un recurs a recórrer davant el problema dels detalls... i et podria sortir bastant econòmic... penso que hi podries posar la música que us uneix i si vols, la del vostre dia de la boda. si necessites alguna cosa sobre aquest cd.. t'ho explico més com era.

A l'altra que vaig anar... ens van donar un clauer i una llibreteta... així que vam sortir carregats.
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:37 pm

Torno a posar la llista perque l'he estat buscant abans que dubtava d'on es casava una...

Llista de foreres Lleida '08
MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

ABRIL

05/04: Nurya: Surt de: Lleida
Cerimònia: 12'30h Alcarràs
Restaurant: Gran Palermo

05/04: Gloripage: Surt de:
Cerimònia: ??h Catedral
Restaurant: Bodegues de Raïmat

JUNY

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

07/06 - Urgell 2: Surt de Balaguer
Cerimónia: Balaguer
Restaurant: La Dida de Vallfogona

JULIOL

19/07 - Aneta: Surt de: ??
Cerimònia:
Restaurant: Bodegues Raïmat

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

SETEMBRE

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: ??h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català

OCTUBRE

11/10 - Ica: Surt de Mollerussa
Cerimónia: 17:30h Jardins Resquitx

18/10 - Azi: Surt de: Lleida ?
Cerimónia: ??h La Seu Vella
Restaurant: Alarí
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:39 pm

Jo es que mai havia anat a una boda que als nois els hi donessin res, apart de fumar, aixi que seguiré la costum... A la boda que va anar ma mare a l'octubre els hi van donar a elles un marc de fotos i a ells una botelleta de vi (enlloc del tabac) i a la nostra crec que a tots uns bombonets. Pero jo seguiré la mevai el detall per les noies, els homes que fumin... A mes, ells valoren menos aquestes coses....
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 5:44 pm

I tant!!! a més, a vegades segons el que et donen... crec que no pots distingir-ho si és per nois o per noies... jo també voldria la botella de vi!!! i potser m'emprenyaria i tot si no me la donessin!!! Així que fes el que a tu et sembli, i realment... penso que els regals són per les parelles...
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:46 pm

Pues si a veure si ma mare i ma germana veuen algo que els hi fa el pes i despres ja anire jo a buscar-ho.... Per cert... Ja he engegat a la de la botiga aquest mati. Un pes que m'he tret de sobre.
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 5:48 pm

Ja t'ho he vist abans. S'ho ha pres malament? bueno, i si si... dos pedres.
Et se fa costa amunt no muntar-ho tot des de la distància... oi? no et dóna la sensació de tenir secretàries? a més, a vegades la parella amb el tema organització no ajuda gaire. Jo em trobo en la mateixa situació que tu, però ànims que tot quedarà molt bé!!! Per cert, perquè no mires els detalls per aquí Madrid? no hi ha res xulo o què?
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:51 pm

Bueno la veritat es que havia mirat coses per internet i no trobava res que em fes el pes... I em van dir que a la botiga aquella hi havia coses originals i al final mira... Potser ara miro a algun lloc de Madrid pero no se on anar a mirar perque no ho conec prou.

Si, sembla que siguin les meves secretaries, i millor no parlem de la implicació de la parella, perque quan surt el tema ell simplement no enten el perque dels detalls i tot aixo...
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » ds. nov. 17, 2007 5:53 pm

Paciència... perquè jo algun dia ja m'he maleït de perquè vam decidir casar-nos... amb tota la bona intenció del món... però algun dia engegaries a prendre pel sac a tot i a tothom.
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » ds. nov. 17, 2007 5:55 pm

Pues si.. Pero bueno.... Paciencia com dius tu.... A demes cada vegada em semblen que falten mes xorrades... Si per ell fos, el cura, el menjar i aire!
gloripage

EntradaAutor: XIPI » dl. nov. 19, 2007 11:16 am

Wole! Buf! Heu escrit bastant, eh!! jejeje
Ahir vam anar a la fira de nuvis de Reus i la veritat es que està molt be!
Per cert, algu sap quan sortiran les fotos de la fira de LLeida, les que va fer el Toni?
Que vagi be!!!!!!!!! Dilluns.....
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Azi » dl. nov. 19, 2007 11:30 am

buenas!!!
q tal todas?? no veas con el fin de semana!! me pegao un arton a leer!!
ica,muy bueno lo de pronovias,aunq me kedo alucinada de la manera de contestarte q tienen,ni si kiera un adisculpa??!!!
BUeno,bueno, q contais???
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 19, 2007 11:42 am

BUENOS DIAS LLEIDATANES!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jolin como le dais a las teclas el fin de semana.... jejejeje
:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dl. nov. 19, 2007 12:38 pm

Bones, le pregunté a Toni por las fotos, este sábado en la fira de bcn, pero me dijo que aun las llevaba en la cámara (normal, fines de semana seguidos de firas....) supongo que si no hay más actos de momento, cuando vuelvan a la rutina pondran las fotos...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. nov. 19, 2007 1:07 pm

NENAS QEU FRIO QUE HACE, ESTE INVIERNO VA A SER DURILLO YA LO VEO JEJEJEJEJEJEJEJE............
neujor:-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. nov. 19, 2007 2:03 pm

Que parado está esto!!! Aqui en Madrid tambien hace un frio que te mueres, esta mañana marcban -4ºC!!!!!
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. nov. 19, 2007 2:52 pm

Segun el periódico, no havia tanto frio desde el año 41...ahi queda eso... casi nada.... anda que lo de regar a las 7 de la mañana el puente viejo, tiene delito, a quien se le ocurre!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. nov. 19, 2007 10:24 pm

Quin fredddddddd! Que ha passat al pont vell?
A veure si demà esteu més animades que el foro avui ha estat més parat.

Ostras tinc un dubte que no se si alguna que ho tingui més avançat m'ho pot resoldre:
Jo ja he portat els papers a la esglèsia, despres de que em dongues l'autorització el bisbat de Lleida. El dubte es: arriba algun altre paper a la esglesia desde el bisbat? Quan es porta el full del curs prematrimonial? A on? Al bisbat o a la esglesia on et cases? El cura que em va asesorar em va marejar totalment!
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. nov. 20, 2007 12:10 am

Al pont vell?? doncs que l'altre dia, van neteja com sempre pel matí a primera hora el terra i no van caure que amb el fred que feia, es gelaria el terra, imagina el panorama, tot i que només era un cantó, per sort, però la gent havia d'agafar-se a la barana per creuar-lo, per no caure.... després van llençar sal, però el mal ja estava fet....

Dels papers la veritat és que estic molt desconectada, a més que nosaltres fem cerimònia civil... no se que dir-te la veritat... :-/ ho sento per no poder-te ajudar
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 20, 2007 9:53 am

Hola nenes, porto 4 dies sense entrar i no vegis el que m'ha costat posar-me al dia. Fem resum:

- Ica, OLE PER LES CARTES. Les respostes increiblement poc professionals pr has fet molt be d'enviar les teves queixes. Almenys que no es pensin que son els reis del mambo. Has mirat al Poligon de Lleida, a Casajuana. Una amiga meva que també utilitza una 44-46 se'l va comprar allà i molt be.

- Gloripage, lo dels detallets es al·lucinant, mira que canviar el preu despres de 15 dies :--( :--( :--( :--( Engegar-los es el millor que has pogut fer. Hi ha un munt de pagines per internet que per menys de 1€ pots trobar els detallets (son pagines de regals per empreses) Nosaltres ens els fem nosaltres o sigui que no he mirat gran cosa pr tinc aluguna pagina per si us interessa. Ja direu

- El sopar/dinar: jo també prefereixo despres de vacances pq com diu Ica ara hi ha un munt de sopars i dinars d'empresa, amics, familia i estem ja mig colapsats

- Pel que fa als papers de l'esglesia nosaltres encara no ho hem mirat pr el mossen ens va dir que haviem de portar la partida de naixement i bateig dels dos i que un cop casats ells ens els portarà a l'ajuntament
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. nov. 20, 2007 10:44 am

Marjo compte amb la caducitat de la partida de baptisme que caduca als 6 mesos igual que el certificat de naixement!
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants