RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dg. nov. 11, 2007 9:48 pm

Ostres Ninou, el vostre viatge també és genial!! Nosaltres ho vem star mirant, xo al final vem decidir fer polinesia! Ens costa mes, xo com tu dius, és una vegada única q potser podrem fer això.
Nosaltres a Estats Units fem san francisco, las vegas, gran canyon, los angeles i dps ja cap a la polinesia. Ns estem 8 dies a california, i dps 5 a la polinesia.
Ja em diras q tal x San Francisco!!! Buf, ja kda poc!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dt. nov. 13, 2007 8:18 am

EEEii bon diaaa!!! Ahir vaig anar a mirar vestits!! Vaig anar primer al Pronovias!! I buuuufff!! Fatal! No em va agradar cap vestit!! Vaja, a mi no em kdaven gens bé!! Vaig sortir una mica depre, xo dps vem anar a Nuria Penina, i allà ja em van agradar molt més! En vaig veure dos d molt macos!! Xo seguire mirant a més llocs!!
Avui vaig a bcn, i dmà a Rosa clarà .
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dt. nov. 13, 2007 9:36 pm

Ja veuràs que trobaràs un que dirà "Déu meu! soc la dona més hermosa!!"
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 13, 2007 10:51 pm

mima!!! que guai, quina emoió! jo també vaig sortir una mica depre de la primera botiga que vaig anar....i a la segona botiga ja vaig anar escarmentada i com predisposada a no trobar-lo....PERÒ el meu vestit m'estava esperant a la segona botiga que vaig anar!

Què tal avui per Bcn?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. nov. 14, 2007 8:15 am

Ei, doncs ahir x bcn també bastant bé! Xo ncara no he trobat el vestit ideal! Me mare s'haguès kdat amb un d'ahir, xo jo no stava convençuda!
Avui vaig a rosa clarà, xo no em faig ilusions, xq son molt cars. Hi vaig x curiositat.
A veure, ja veurem!!!
Després ja no se on mirar mes!!!!!!!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dj. nov. 15, 2007 6:51 pm

Mima, que tals els de Rosa Clara? Una companya del meu treball es va comprar d'un que li va costar 2800€!!! L'ho dramàtic es que la noia, un par de mesos abans, va tenir que cancelar la boda i va perdre la meitat del pagat del vestit. :-(

Nosaltres ja em decidit el cotxe que em portarà a Can Ribas!! Primer volia un Jaguar MKV descapotable... però vaig pensar que seria una merda amb el peinat i tot això, així que al final, serà el Jaguar MKV però sense ser descapotable.

A mi em feia molta ilusió l'altre però crec que es un risc per el pentinat i no vui cap disgust!
Lea

EntradaAutor: mima » dv. nov. 16, 2007 1:50 pm

Eeeeeei ja tinc vestiiiiiiiiiit!!!!!!! I és d rosa clarà!!!! Mai dla vida haguès dit q el tindria d'allà!! Xo mira, em va encantar!!! és super car, xo mira, ja se sap, tenamores i dps ja no veus res q tagradi!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dv. nov. 16, 2007 7:42 pm

El vestit qm'he kdat és el model MARCELA d Rosa clará! I és precios!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dl. nov. 19, 2007 8:28 am

Bon diaaaa!! El disabte vem anar a can ribas a parlar. Els hi vem dir lo dl casament civil, ja stà arreglat, i el tema dls musics. Els hi vem dir q eren molt cars i q eren impagables. Vem star apretant bastant, i d moment encara no sabem res, xo l'amo ens va dir q ens trukaria i ns dirien alguna cosa. Aviam si tenim sort!!
Ns van regalar dues ampolles d cava, els q posen xl casament!! Molt macos!!
X cert, stava tot molt maco, xq al cap dunes hores es casava la ninou, i ho estaven preparant tot!!
Imatge
mima

Hola a tothom...

EntradaAutor: migraz76 » dl. nov. 19, 2007 10:14 am

Bones,
ja feia dies que no apareixia per aki...

Bé les coses ja han anat canviant, la nuvia ja té el vestit, la perruqueria encomanada, ja tenim els detalls (falta montar-los)...Pràcticament ja tenim enllestit tota la cerimonia...

Bé, hem anat fent feina...

Fins quan tenim temps per anar a donar els papers al Sr Bonamusa? I per confirmar-li el dia del casament?

Bé, amb els de GARTUR hi hem parlat un parell de cops... però tampoc hem tancat res de res... però personalment 1000 euros per la música em sembla una barbaritat... (ni SGAE ni res... son uns ----)

Tenint en compte que jo cobro per sonoritzar un concert (llums, so, etc...) uns 900 euros... i aportem el doble de so i de llum.... em sembla una presa de pèl.

Bé ja us aniré explicant

Sau...
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

Hola a tothom...

EntradaAutor: migraz76 » dl. nov. 19, 2007 10:14 am

Bones,
ja feia dies que no apareixia per aki...

Bé les coses ja han anat canviant, la nuvia ja té el vestit, la perruqueria encomanada, ja tenim els detalls (falta montar-los)...Pràcticament ja tenim enllestit tota la cerimonia...

Bé, hem anat fent feina...

Fins quan tenim temps per anar a donar els papers al Sr Bonamusa? I per confirmar-li el dia del casament?

Bé, amb els de GARTUR hi hem parlat un parell de cops... però tampoc hem tancat res de res... però personalment 1000 euros per la música em sembla una barbaritat... (ni SGAE ni res... son uns ----)

Tenint en compte que jo cobro per sonoritzar un concert (llums, so, etc...) uns 900 euros... i aportem el doble de so i de llum.... em sembla una presa de pèl.

Bé ja us aniré explicant

Sau...
migraz76

EntradaAutor: SONIA18 » dl. nov. 19, 2007 9:14 pm

Hola guapins!!!!!

Dissabte vam anar al Bodas y Bodas i la veritat q no en vaig treure molt. Un chasquillo per mi!!! La fira era petitona, i al tenir encarregat el restaurant ja no tenias molta cosa a fer, l'unic bo va ser mirar preus de fotografs pero allà nomès estava un dels recomanats per Can Ribas, Bohemius q era un tio molt sosaines!!!! Vam mirar els de Art Boda i quina passada de fotos, de videos y de tot, también de preu, encara q més o ménys esta tot per un igual.

Dp el tema invitacions i regals eran els stands q estaven més plens, x lo q tindre q anar directament per poder veure-ho tot bè.

Amb el fred q feia em podria haver quedat a casa meva....

Com li va anar a la Ninou? M'en vaig al 2007.

Petonets....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. nov. 20, 2007 6:05 pm

Migraz76, jo també vaig parlar amb els musics i també ho vem trobar mooolt car. Nose, aveure si ho podem negociar.
I pel q fa al senyot Bonamusa, nosaltres ens casem al maig, i encara tenim bastant temps x donar-li tots els papers.
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dt. nov. 20, 2007 8:42 pm

Per quant surt els musics? M'estic asustant!!

Jo també vaig anar a la fira y ens va fer molta ilusió veure el stand de Can Ribas. Només vem contratar els bombons per als invitats (el vem veure la fira pasada i ens va agradar molt) i uns dubtes que teniem amb el cotxe perque hem contratat els de Grup Limousines.
Ens van dir que després del casament, a la nit, teniem la posibilitat de que ens busqui un cotxe per anar cap al hotel i ens van recomenar la limousine perque diu que surt molt be de preu. A veure que diuen aquests dies dels preus.. però ens dona molta vergonya!! Aniré amb el Jaguar MKV però que després ens recolli una limousine crec que es massa..
Lea

feria bodas y bodas

EntradaAutor: Eysuke » dt. nov. 20, 2007 9:37 pm

hola, hace ya días que no me conectaba, la verdad es que para organizarlo todo se necesita tiempo y yho con lo nerviosa que soy me gusta tenerlo todo atado antes de dar el si para cualquier paso.. jajaja y sobre todo con el tema vestido. Ya lo tengo decidido y eso que he ido a bastantes sitios.

Con el tema de la feria a mi también me desilusionó un poco, imagino que como el tema restaurante ya lo tenia y es de lo que más stans había.. y el tema de vestido también ya lo tenía, pero como dice Lea yo aproveche para hacer el encargo de los regalitos para las chicas y los chicos que lo hice en mi bombom.

>.-<:

Pase por el stand de Can Ribas y me dieron los menús para el 2008, pero imagino que nos respetarán los del 2007 eso me comentó Teresa, a vosotras también?? hay comidas de los menús del 2008 que me gustan pero ha subido algo más y no deja de cada vez todo más gastos.

buenas noches chicas
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » dt. nov. 20, 2007 9:39 pm

Por cierto el tema musicos, han de ser a la fuerza los de Gatur?? no puede ser un discjoquey?? a mi me gusta más que toquen, pero también encuentro que es un poco caro, imagino que todo será negociarlo, pero creo que andarán por ahí todos los músicos.

Bss :-)(:-)
Eysuke

EntradaAutor: Lea » dc. nov. 21, 2007 1:41 pm

Anda Eysuke, entonces has cogido igual que yo los bombones!! No te dieron un ramo de chucherías? jajajaja A mí me dió una verguenza flipante!

Entonces ya tienen el menú del 2008?? Y que tal se ve? Hay muchos cambios? Que tal esa subida de precios? Te he bombardeado a preguntas xD
Lea

Menus 2008

EntradaAutor: migraz76 » dc. nov. 21, 2007 4:16 pm

Hola, avui mateix he trucat a Can Ribas, i en principi ens passaran el menu per mail, aquesta mateixa setmana.

No explico massa coses perqué sé que hi ha varios convidats que repasen cada dia aquest foro, i no vull que descobreixin res de res.

Tinc intencons de preparar una projecció, sabeu si els mateixos de GARTUR podrien fer-la? O haig de contractar algú extern?

Merci, per cert, a quan us surt els menus? Els/Les que ja el tingueu escollit?
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

EntradaAutor: Eysuke » dc. nov. 21, 2007 7:15 pm

Si Lea he cogido los bombones como tu, mi primo en el bautizo de su hija lo hizo y a todo el mundo le encantó. yo quiero hacer lo mismo con los regalitos, pondré a los hombres uno que lleve algún lazo asi de color más masculino y a las chicas lo más seguro es que de una flor natura (rosa) que lo vi en una boda y me encantó o sino haré lo de los bombones también, pero diferentes cajitas para que haya diferencia entre los hombres y las mujeres.

Y si me dieron el ramo de chuches, pero lo guardé en la bolsa pqa me daba verguenza
jajajajajaajaja
todavia lo tengo sin abrir pero tengo tentaciones jajajajajaja de comermelo.

Cuando te casas tu Lea? yo el 11 de julio y hago civil alli y todo, espero que salga todo bien
Eysuke

EntradaAutor: Eysuke » dc. nov. 21, 2007 7:21 pm

por cierto a los musicos también hay que contratarlos con tanto tiempo?

El tema de menús es bastante parecido, han cambiado algunos aperitivos, pero es más caro, y lo que si que ha subido es los precios de los pescados y las carnes, pero es más o menos igual. Tanto el menu del 2007 como los del 2008 se pueden hacer menus estupendos. Yo espero nos repespete los precios del 2007.
Eysuke

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants